Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Πάντως εγώ κατάφερα να κρατήσω τον εκνευρισμό μου μέχρι τα 2,5 λεπτά από  το βίντεο!!

Κάτι λιμάνια ΑΧΡΗΣΤΑ σαν όλους αυτούς που τα βλέπουν και ΔΕΝ κάνουν τίποτα ποτέ, σε κάτι χορευτικά, σε τσάμπα φαι ,σε ευχές και σε κάτι άλλες ηλιθιότητες είναι πρώτοι .Μόλις γίνει η στραβή θα την πέσουν στον ταλαίπωρο τον καπετάνιο να τον βγάλουν άχρηστο, σε λιμάνια παγίδες που χωράει ένα καταπέλτης με το ζόρι.

Δένει το πλοίο στα ''μωλάκια'' ...για καμιά τράτα ή 'κανα καΐκι .... ΗΡΩΑΣ .....ακουμπάει το βαπόρι λίγο.... ΑΧΡΗΣΤΟΣ ο καπτεν.  Ολοι οι γραβαταδες μυρωδιάδες... στην κοσμάρα τους κονίορδοι με τα ΑΚΡΙΒΑ ΙΧ ΤΟΥΣ ....το παιζουν εφοπλιστες. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΚΩΛ@@@ΝΕΙΟ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 884
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν κατάλαβα καλά απο το βιντεο πρέπει να ξεσυρε η άγκυρα.

Πάντως είχε φουνταρει πολυ σωστα με αρκετά κλειδιά στο νερό πάνω στο Γαρμπη και με διπλούς κάβους από τη Νότια μεριά του ανέμου.

Το μέγεθος του βαποριου αυτού δεν επιτρέπει να φουντάρει ακόμα πιο μακρυά λόγω βυθίσματος για να δέσει στο κεφαλι αλλά και λόγω μήκους για να δέσει στη Νότια μεριά όπως πέφτανε παλιά.. 

Link to comment
Share on other sites

Ο Κάπτεν το προσπάθησε καλά αλλά ο συνδυασμός αέρα και λιμανιού δεν τον βοήθησαν. Ίσως να είχε λίγες πιθανότητες ακόμα εάν λειτουργούσε τον κλειστό καταπέλτη και τους κάβους χιαστί από πάνω του. Αλλά και πάλι, το λιμάνι δεν βοηθάει σε τέτοιο καιρό. Μπράβο του πάντως για την προσπάθεια, άλλοι θα σφυρούσαν απ'έξω και δρόμο. 

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αδυναμία αποβίβασης Φ/Γ οχημάτων από το Ε/Γ – Ο/Γ Blue Star 1 στη Νάξο και αδυναμία προσέγγισης του στην Ίο στις 28/11/23

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1» Ν.Π. 10744 κατέπλευσε στο λιμάνι της Νάξου προερχόμενο από τα λιμάνια Πειραιά και Πάρου. Μετά την αποβίβαση των επιβατών και των Ι.Χ.Ε. οχημάτων το πλοίο απέπλευσε άμεσα λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Εν συνεχεία προέβη σε δύο προσπάθειες επαναπροσέγγισης του λιμανιού προκειμένου αποβιβάσει τα Φ/Γ οχήματα με αρνητικά αποτελέσματα και τελικά απέπλευσε για τη συνέχιση του εγκεκριμένου δρομολογίου του για Ίο και Θήρα.

Στη συνέχεια, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ίου από τον Πλοίαρχο του ανωτέρω πλοίου, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει το οικείο λιμάνι, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και συνέχισε το δρομολόγιο του για το λιμάνι της Θήρας.

Στο λιμάνι της Ίου ανέμεναν προς επιβίβαση τριάντα ένας (31) επιβάτες, έξι (06) Ι.Χ.Ε οχήματα και τρία (03) δίκυκλα, ενώ εντός του πλοίου ανέμεναν προς αποβίβαση τριάντα εννέα (39) επιβάτες και έντεκα (11) οχήματα.

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/5/2023 at 5:50 PM, proud_ionian said:

Από την επόμενη Κυριακή, 12/11, το BS1 στη θέση του Δήλος για τρεις εβδομάδες

Έτσι λέει το openseas 

 

On 12/1/2023 at 3:04 PM, gpap2006 said:

Παράταση στα δρομολόγια του BS1 στη παροναξια μέχρι και τις 7/12. Μετά θα δέσει για πεντε εβδομάδες για να επανέλθει στις 11/1.

Ώρα ανάπαυσης μετά από πολλούς μήνες συνεχόμενων ταξιδιών, από τη θάλασσα της Ιρλανδίας ως το Νότιο Αιγαίο και το Κρητικό.

Γνωρίζουμε πού θα κάνει ακινησία - επισκευή; Πέραμα η Ελευσίνα;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, hayabusagr said:

σήμερα στο Πέραμα. ένα πλοίο από κάθε σινιάλο του ομίλου χωρίς άλλα πλοία ανάμεσά τους.

410000097_864139502173495_85527330156050

 

Γιατί έχει δέσει με την πλώρη το αγόρι μας;

Αποκαθίσταται η ζημιά που είχε πάθει στην ξενιτεία;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star 1 στη Νάξο

Quote

Τις απογευματινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Νάξου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1” Ν.Π. 10744 ότι αδυνατεί να προσεγγίσει με ασφάλεια το οικείο λιμάνι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι θα συνεχίσει τον προορισμό του για το λιμάνι της Πάρου. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο Θήρα-Νάξο-Πάρο-Πειραιά.

Στο εν λόγω πλοίο ανέμεναν 4 επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στον λιμάνι της Νάξου επρόκειτο να επιβιβαστούν 58 επιβάτες, 13 οχήματα, 1 δίκυκλο και 5 Φ/Γ. Οι ανωτέρω θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Οπότε η απάντηση είναι ότι δεν έδεσε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ ωραίο καράβι παρά τα χρόνια που πλέον δυνατό στον καιρό με δυνατό γκαράζ ειδικά για την Πάρο αλλά δεινοπαθεί στο λύσε δέσε ειδικά στη Νάξο και εκεί τρώει πάντα όλη την Καθυστέρηση όπως και έχει ξανά αναφερθεί με αποτέλεσμα να χρειάζεται στο τελευταίο του σκέλος να φτάνει τα 26 μίλια . Σε ταξίδι μου προ λίγων ημερών και ειλικρινά σχεδόν Άδειο δεν έβρισκα να κάτσω στα σαλόνια και τα ίδια έχω ακούσει στο νησί όπου όλοι Θεωρούν το Ναξός πολύ καλύτερο του.Το καράβι απλώς είναι φτιαγμένο και στημένο για αλλού αλλά τώρα αυτό υπάρχει. Παρατήρησα δε ότι υπάρχει μία πολύ βαριά κατασκευή που καλύπτει το εξωτερικό μπαρ θεωρώ ότι όλο αυτό είναι σίδερο και όχι αλουμίνιο ξέρει κάποιος το λόγο;

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Θες να πεις πως παρότι το καράβι ήταν άδειο, έχει τόσο κακή διαρρύθμιση που και πάλι δεν έβρισκες να κάτσεις; Άμα θεωρείται χειρότερο ακόμα και από το Naxos στους εσωτερικούς χώρους τότε μιλάμε για τραγωδία...Από φορτηγά πόσα είχε χοντρικά;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά όσες φορές το έχω ταξιδέψει δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα σχετικά με τις θέσεις και τους χώρους του. Μια χαρά μου φαίνεται. Μιλάμε για ένα πλοίο 176 μέτρα έναντι 124 μέτρα του Νάξος.. Τώρα πως βγάζουν το δεύτερο πιο άνετο και μάλιστα φτάνουμε στο σημείο να τα συγκρίνουν δεν γνωρίζω. Μάλλον καλο έμαθαν με το Δήλος.
 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση, εκτός και αν είχαν κλειστούς κάποιους χώρους λόγω χειμώνα.

Πέρασε τις εξετάσεις του τρεις μήνες το καλοκαίρι.

 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο έχει αρκετές αεροπορικές θέσεις ,σε σαλόνια υστερεί λίγο αλλα όχι και τραγικά πράγματα ,μην ξεχνάμε όμως πως τα Blue Star 1/2 έχουν φτιαχτεί για γραμμές Δωδεκανησων ,λογικο να δόθηκε παραπάνω έμφαση στις καμπίνες και στα αεροπορικά.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, cyclades_shipping said:

 μην ξεχνάμε όμως πως τα Blue Star 1/2 έχουν φτιαχτεί για γραμμές Δωδεκανησων

Αρχικά για την γραμμή της Ανκόνας σχεδιάστηκαν από τον Γεράσιμο Στρίντζη. Εξού και οι πολλές καμπίνες και τα αεροπορικά. Στα Δωδεκάνησα κατέληξαν λόγω της αγοράς της Blue Star από τον Παναγόπουλο και την Attica. Ετσι τα πλοία μπήκαν στην εγχώρια ακτοπλοΐα, μιας και την Αδριατική την ανέλαβε για τον όμιλο η Superfast. 

Link to comment
Share on other sites

Αν το σαλόνι πλώρα είναι ανοιχτό,διαφωνώ με την άποψη σου.Αν το έχουν σαν διακεκριμένη και ειναι κλειστό ναι τότε οι κοινόχρηστοι είναι λίγοι.1,5 σαλόνι στην ουσία.Το σαλόνι της πρύμνης και το μισό στο μέσον του πλοίου δίπλα από το self service.

Αλλά και πάλι δε συγκρίνεται με τα μικρά BS.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...