gtogias Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 07:00 με 21:25? Άρα δύο πληρώματα? Τότε είναι που δε βγαίνει με τίποτα.
NOMIKOS LINES Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 Στις 20:50 έφτανε στην Θεσσαλονίκη. Με ένα πλήρωμα το έκανε; Στα 35 λεπτά παραπάνω πρέπει να έχει διπλό πλήρωμα; Ρωτάω δεν γνωρίζω.
SuperRunner Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 Φέτος τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, όταν και εφόσον θα δρομολογηθεί. Θα πηγαίνει κανονικά Σκια-Σκο-Αλ και επιστροφή χωρίς Μαντούδι. Στο Μαντούδι το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης θα πηγαίνει δύο φορές την εβδομάδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2024 Author Posted June 4, 2024 3 hours ago, NOMIKOS LINES said: Στις 20:50 έφτανε στην Θεσσαλονίκη. Με ένα πλήρωμα το έκανε; Στα 35 λεπτά παραπάνω πρέπει να έχει διπλό πλήρωμα; Ρωτάω δεν γνωρίζω. Μόνο που στο Μαντούδι είχε παραμονή και πιανόταν ως ώρα ανάπαυσης του πληρώματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2024 Author Posted June 4, 2024 Θέλει τετράωρη παραμονή στο λιμάνι του Βόλου για να θεωρηθεί ως χρόνος ανάπαυσης του πληρώματος.
NOMIKOS LINES Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 Μάλιστα τώρα καταλαβα ευχαριστώ πολύ φίλε αυτό όντως είναι πρόβλημα. Με 4 ωρη στο βολο θα πρέπει να φθάνει Θεσσαλονίκη 01:30 το βράδυ. Πράγμα απαγορευτικό.
PavlosA Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 (edited) Καλημέρα. Στο site της seajets έχουν ανοίξει πλάνα δρομολόγησης από 5 Ιουλίου με το Superrunner jet και τιμή απλού εισιτηρίου για Σκιάθο, μόνο μετάβαση, στα 56.60. Edited June 8, 2024 by PavlosA
cyclades_shipping Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 Άντε με το καλο ! καλή σεζόν στον κοσμο ! Μαλιστα Τρίτη - Τετάρτη και Σάββατο θα αναχωρεί στις 09:15.
SuperRunner Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 Πάντως ακόμα το πιέζουν να ξεκινήσει το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Μήπως και σώσουν ότι έχει χαθεί με αυτή την αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
pilot Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 (edited) 3 hours ago, proud_ionian said: Στην υγεία όσων πληρώνουν. Και στην υγειά του κράτους μας που του σκάει επιδότηση για να πηγαίνει γεμάτο με 130 ευρώ περίπου το κεφάλι πήγαινε- έλα στη Σκιάθο. Ντρέπεται κ η ντροπή, αλλά αυτά μας αξίζουν 😑 Edited June 8, 2024 by pilot
Strofalos Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 4 hours ago, PavlosA said: Στο site της seajets έχουν ανοίξει πλάνα δρομολόγησης από 5 Ιουλίου με το Superrunner jet και τιμή απλού εισιτηρίου για Σκιάθο, μόνο μετάβαση, στα 56.60. Στο πικ της σεζόν, με το πλοίο γεμάτο τουλάχιστον στο ένα σκέλος του δρομολογίου, θα καθαρίζει το λογιστήριο και την επιδότηση και τα εισιτήρια και το γκαράζ. Έτσι γίνονται οι δουλειές...
SuperRunner Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 5 hours ago, proud_ionian said: Στην υγεία όσων πληρώνουν. Ακόμα περιμένω απάντηση για το πως επιδοτήσαΤΕ το γήπεδο του ΠΑΟΚ. Σου συνιστώ να ασχολείσαι με τις βάρκες αποκλειστικά μόνο στο Πάτρα-Ιταλία, γιατί εδώ δε το έχεις. 1 hour ago, pilot said: Και στην υγειά του κράτους μας που του σκάει επιδότηση για να πηγαίνει γεμάτο με 130 ευρώ περίπου το κεφάλι πήγαινε- έλα στη Σκιάθο. Ντρέπεται κ η ντροπή, αλλά αυτά μας αξίζουν 😑 Αύριο προσέξτε τι θα κάνετε στη κάλπη 😉 Με αυτά που διαβάζω και από τους δύο, ξαναρωτάω. Είδατε μήπως να ενδιαφέρεται καμιά εταιρεία να έρθει να βάλει πλοίο άνευ επιδότησης; Βάλατε εσείς το δικό σας καράβι και δεν γέμισε; Εσείς αν ήσασταν εφοπλιστές (πραγματικοί όμως, όχι του πληκτρολογίου και του διαδικτύου) τι θα κάνατε; Τι κινήσεις θα κάνατε; Μήπως τελικά όντως δεν ξέρετε τι συμβαίνει στη Θεσσαλονίκη και γράφετε λόγια του αέρα; Γιατί, λογικό είναι να μη ξέρετε που πάνε τα τέσσερα όσο αφορά τη Θεσσαλονίκη γιατί δε ζείτε εδώ.
SuperRunner Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 Τα πράγματα στη Θεσσαλονίκη είναι συγκεκριμένα. Πληρότητες 100% έχει συγκεκριμένες μέρες και όχι πάντα όπως πιστεύουν κάποιοι. Το ότι πιάνει καλές πληρότητες στα δρομολόγιά του, δε πάει να πει ότι μπορεί να σταθεί χωρίς επιδότηση. Δεν είναι όπως στον Πειραιά που εκεί μαζεύεται ο κύριος όγκος των ταξιδιωτών που εκεί τα πλοία μπορούν να σταθούν και χωρίς επιδότηση.
proud_ionian Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 (edited) @SuperRunner Σου έχω απαντήσει. Εδώ για τον ΠΑΟΚ. Εδώ και εδώ για τις επιδοτήσεις. Το βάζω και εδώ, για να μην κουράζεσαι να ψάχνεις On 4/19/2024 at 4:48 PM, proud_ionian said: Το επιχειρηματικό μοντέλο στην Ελλάδα είναι γενικώς: μόνοι στα κέρδη (όχι φορους), μαζί στις ζημιές (επιδότηση/επιχορήγηση κλπ). Όταν ακούω κάποιον να προτείνει, συνήθως χωρίς κριτήρια, επιδότηση απο το δημόσιο ταμείο (είτε στην ακτοπλοΐα, είτε αλλού), σκέφτομαι ότι είτε αδαής είναι, είτε δεν πληρώνει φόρους ο ίδιος (άεργος, φοροφυγάς, ανήλικος κλπ). Υπάρχει μία συγκεκριμένη... μεθοδολογία αρμέγματος. Πρώτα ο πλοιοκτήτης με αδρανή πλοία, πολλές φορές χωρίς να έχει ακόμη πλοίο, πλησιάζει το Υπουργείο και συμφωνεί τα... δέοντα, που έλεγε και ο Χάρρυ Κλυνν. Μετά βρίσκουμε τη γραμμή και βάζουμε τα πρόθυμα, "μιλημένα" και ταϊσμένα παπαγαλάκια, να κάνουν σαματά σαν άδειοι τενεκέδες για το πόσο παραίτητη είναι. Τοπικοί δημοσιογράφοι και δημοσιολογούντες, δευτεράτζες πράκτορες που έχουν ξεμείνει από εταιρία, διάφοροι αιρετοί των ΟΤΑ κλπ, αρχίζουν το ψηστήρι και στο τέλος, έρχεται ο Υπουργός και ικανοποιεί το παλλαϊκό αίτημα. Προσωπικά θεωρώ αδιανόητο το ότι έχουμε φτάσει να μην υπάρχει προορισμός, χωρίς τουλάχιστον μία επιδοτούμενη προσέγγιση, όπως θεωρώ αδιανότητο το ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στα σοβαρά, ότι κάθε ανενεργή γραμμή πρέπει να αναστηθεί με κρατικό χρήμα. Εσύ δεν μας έχεις απαντήσει, ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να επιδοτηθεί καλοκαιριάτικα δύο μήνες ένα ταχύπλοο, για να συνδέσει μία μεγαλούπολη, με ένα νησιωτικό σύμπλεγμα που είναι ήδη τουριστικός προορισμός. Ποιος είναι ο λόγος που αυτή η γραμμή πρέπει να υπάρχει πάσει θυσία; Ας συζητάμε επί της ουσίας και να λείπουν οι απειλές και οι τραμπουκισμοί. Edited June 8, 2024 by proud_ionian
cyclades_shipping Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 On 7/6/2023 at 8:50 PM, SuperRunner said: Κάποια στιγμή μέχρι και 36 μίλια το είχα δει στο ais. Τα "sold out" πάντως στη Θεσσαλονίκη ξεκινήσανε σύμφωνα με πολλά δημοσιεύματα. @SuperRunner ακούω την άποψη σου και τις γνώσεις σου ,σχετικά με την βιωσιμότητα της γραμμής ,ανατρέχοντας στο topic του Superrunner Jet είδα αυτο το ποστ ουσιαστικά από 06/7 είχαν αρχίσει τα Sold Out στα δρομολόγια του ΠΠΣΚ και από οτι θυμαμαι την επόμενη εβδομάδα και τις καθημερινές ,αυτο που λες από ότι καταλαβαίνω είναι πως ενώ στο ένα σκέλος είναι γεματο ,στο σκέλος της επιστροφής η πληροτητα δεν είναι η ίδια ,προσωπικά θεωρώ πως αν η γραμμή επιδοτείτε μόνο Ιούνιο και Σεπτέμβριο ,θα υπάρξει μια ισορροπία και θα καθίσταται η δρομολόγηση ενός ταχύπλοου συμφέρουσα.
pilot Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 (edited) Ας επιδοτηθει, αλλά αν επιδοτηθει να κάτσει όλο το χρόνο!!! Έστω και με λιγότερα δρομολόγια. Η εναλλακτικά στο χειρότερο σενάριο, ας επιδοτηθει για Ιούνιο- Σεπτέμβριο, και να κρατησει τις τιμές του σε ένα λογικό πλαίσιο. Οχι και το σκύλο χορτάτο κ την πίτα γεμάτη. Αυτό που γίνεται τώρα είναι αρπαχτή με τις ευλογίες της κυβέρνησης και τα λεφτά του Έλληνα φορολογουμενου. Άντε σύντομα κ επιδότηση Ραφήνα- Μύκονος😏 Edited June 8, 2024 by pilot
hayabusagr Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 πραγματικά δεν καταλαβαίνω ρε παιδιά, καπιταλισμό και 2024 έτος δεν έχουμε ; γιατί πρέπει στο επιχειρείν να υπάρχει πάντα το κράτος-πατερούλης να τσοντάρει λεφτά ; δηλαδή ο Χ,Ψ πλοιοκτήτης που έχει λεφτά για να παίρνει 3-4 νέα συμβατικά ή ταχύπλοα κάθε χρόνο δεν πρέπει να βάλει δεκάρα τσακιστή από την τσέπη του όταν δρομολογεί κάπου και η κίνηση δεν είναι κάθε μέρα πρωτόκολλο ; και αντίστοιχα οι ξενοδόχοι και λοιποί επαγγελματίες του τουρισμού που φωνάζουν για επιδοτήσεις για να μπορέσει να πάει στα νησιά τους ο κόσμος μήπως θα έπρεπε να κοιτάξουν πρώτα τα του οίκου τους ; τα μεταφορικά οκ είναι ψηλά, αλλά αν οι τιμές για τη διαμονή οπουδήποτε ήταν απλά φυσιολογικές (ούτε καν χαμηλές) ποιος θα καθόταν να ασχοληθεί ; Όλες οι άλλοι που έχουν μάλιστα συνεχή παρουσία όλο το χρόνο τι έπρεπε να πουν και να κάνουν δηλαδή ; να δεθούν στην άγκυρες απειλώντας ότι θα φουντάρουν ; και σε τελική ανάλυση επιχειρείν=ρίσκο. μόνο εδώ πρέπει να υπάρχει αυτό το μοντέλο όπου κάποιοι κλάδοι έχουν εγγύηση κερδοφορίας.
Strofalos Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 Εάν ο Ηλιό πραγματικά ενδιαφερόταν για τους νησιώτες, αφού την τσίμπησε την επιδότηση, θα έπρεπε να βάλει μεθαύριο που είναι του Αγίου Πνεύματος, ή να τους επιβάλλουν οι τοπικοί άρχοντες Σκιάθου-Σκοπέλου-Αλονήσου και τα διάφορα παπαγαλάκια όπως πολύ σωστά αναφέρει ο proud, όλο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ελεύθερο δρομολόγιο για να εξυπηρετήσει τα νησιά αφού καταλαβαίνει και ο ίδιος πως οι ενέργειες του υπουργείου, σε αυτό το τριήμερο, τα χαντάκωσαν. Και ότι μαζέψει από εισιτήρια και κέρδη. Τουλάχιστον να τους δείξει πως κοιτάει και τα νησιά πέρα από τα λεφτά.
SuperRunner Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 (edited) 2 hours ago, proud_ionian said: Εδώ για τον ΠΑΟΚ Μάλιστα. Όπως γράφεις προηγήθηκαν κι άλλες ΠΑΕ που ζητήσανε χρηματοδότηση, όχι μόνο ο ΠΑΟΚ, γιατί συνέχεια το λες. Σε πληροφορώ όμως ότι ο ιδιοκτήτης του πληρώνει ο ίδιος τα πάντα από τη τσέπη του. Αν όχι όλοι, πολλοί είναι αυτοί που τον πάνε κόντρα λόγω καταγωγής. Κι επειδή γιος κολλητού φίλου δουλεύει σε εταιρεία δική του, του πληρώνει όλα, τα πάντα ότι δικαιούνται και στις φτωχές οικογένειες υπαλλήλων και μη, δίνει πάρα πολλά από τη τσέπη του. Το οποίο φαντάζομαι ότι κάνουν και άλλοι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ. Οπότε λοιπόν, μη λες συνέχεια για το γήπεδο του ΠΑΟΚ. 2 hours ago, cyclades_shipping said: @SuperRunner ακούω την άποψη σου και τις γνώσεις σου ,σχετικά με την βιωσιμότητα της γραμμής ,ανατρέχοντας στο topic του Superrunner Jet είδα αυτο το ποστ ουσιαστικά από 06/7 είχαν αρχίσει τα Sold Out στα δρομολόγια του ΠΠΣΚ και από οτι θυμαμαι την επόμενη εβδομάδα και τις καθημερινές ,αυτο που λες από ότι καταλαβαίνω είναι πως ενώ στο ένα σκέλος είναι γεματο ,στο σκέλος της επιστροφής η πληροτητα δεν είναι η ίδια ,προσωπικά θεωρώ πως αν η γραμμή επιδοτείτε μόνο Ιούνιο και Σεπτέμβριο ,θα υπάρξει μια ισορροπία και θα καθίσταται η δρομολόγηση ενός ταχύπλοου συμφέρουσα. Ας επιδοτείται για δύο μήνες και έναν μήνα ας το κάνει άνευ επιδότησης. 1 hour ago, pilot said: Ας επιδοτηθει, αλλά αν επιδοτηθει να κάτσει όλο το χρόνο!!! Έστω και με λιγότερα δρομολόγια. Η εναλλακτικά στο χειρότερο σενάριο, ας επιδοτηθει για Ιούνιο- Σεπτέμβριο, και να κρατησει τις τιμές του σε ένα λογικό πλαίσιο. Οχι και το σκύλο χορτάτο κ την πίτα γεμάτη. Αυτό που γίνεται τώρα είναι αρπαχτή με τις ευλογίες της κυβέρνησης και τα λεφτά του Έλληνα φορολογουμενου. Άντε σύντομα κ επιδότηση Ραφήνα- Μύκονος😏 Όλο το χρόνο η γραμμή είναι άχρηστη. Η κίνηση που υπάρχει ας πούμε ότι είναι χονδρικά από μέσα προς τέλη Ιουνίου μέχρι και μέσα προς τέλη Σεπτεμβρίου. Μιλάμε για καθαρά τρεις μήνες. Τον υπόλοιπο χρόνο θα έχει κίνηση σε κάτι τριήμερα άντε και Χριστούγενα/Πρωτοχρονιά/Πάσχα. Δεν είναι δηλαδή στάνταρ. Εκτός και αν επιδοτείται για συγκεκριμένα δρομολόγια. Παρασκευές από Θεσσαλονίκη και επιστροφή τις Κυριακές. Πάμε αλλού μετά. Όπως έγραψα και πιο πάνω 2 hours ago, SuperRunner said: Τα πράγματα στη Θεσσαλονίκη είναι συγκεκριμένα. Πληρότητες 100% έχει συγκεκριμένες μέρες και όχι πάντα όπως πιστεύουν κάποιοι. Το ότι πιάνει καλές πληρότητες στα δρομολόγιά του, δε πάει να πει ότι μπορεί να σταθεί χωρίς επιδότηση. Δεν είναι όπως στον Πειραιά που εκεί μαζεύεται ο κύριος όγκος των ταξιδιωτών που εκεί τα πλοία μπορούν να σταθούν και χωρίς επιδότηση. 2 hours ago, proud_ionian said: Εσύ δεν μας έχεις απαντήσει, ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να επιδοτηθεί καλοκαιριάτικα δύο μήνες ένα ταχύπλοο, για να συνδέσει μία μεγαλούπολη, με ένα νησιωτικό σύμπλεγμα που είναι ήδη τουριστικός προορισμός. Ποιος είναι ο λόγος που αυτή η γραμμή πρέπει να υπάρχει πάσει θυσία; Γιατί εδώ μιλάμε για τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας μας που έχει λιμάνι αλλά είναι αποκλεισμένη από τα νησιά. Οκ, θα μου πεις έχει ένα Μύκονος το χειμώνα Σεπτέμβριο με Μάιο και πλέον και το καλοκαίρι ένα Διαγόρας Ιούνιο με Αύγουστο και την συνδέουν με το ΒΑ Αιγαίο. Δηλαδή δε θα έπρεπε έστω το καλοκαίρι να συνδέεται ακτοπλοϊκά και με τα νησιά των Σποράδων, του Αιγαίου ακόμα και με τη Κρήτη ή τα Δωδεκάνησα; Γιατί δηλαδή να τα μεταφέρουμε όλα στον Πειραιά, ποιος ο λόγος; Γιατί να τρέξουν οι Βόρειοι ντε και καλά στον Πειραιά; Για να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα στη μετακίνηση τους προς Πειραιά, για να φάνε κι άλλοι; Θα προτιμούσα οι φόροι που πληρώνω να πάνε για αυτό το ταχύπλοο, παρά σε κάτι άλλα ρουσφέτια. Απλά όλους μας, μας κοροϊδεύουν προεκλογικά και μετεκλογικά δε μας είδανε, δε μας ξέρουν. 2 hours ago, proud_ionian said: Ας συζητάμε επί της ουσίας και να λείπουν οι απειλές και οι τραμπουκισμοί. ΠΑΟΚτσής και Θύρα 4 είμαι όπως και φίλος του Ολυμπιακού επίσης. Τραμπούκος και άνθρωπος που απειλώ δεν είμαι. Κουβέντα κάνουμε πίνοντας καφέ στην Αριστοτέλους βλέποντας κάτι κοριτσούδια που κάθονται απέναντι και συζητάνε που σκέφτονται να πάνε διακοπές στη Σκιάθο με το ταχύπλοο. 😎 Edited June 8, 2024 by SuperRunner
NOMIKOS LINES Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 η seajets έβαλε για πρώτη φορα στην ιστορία ταχύπλοο οχηματαγωγο από Θεσσαλονίκη για σποραδες. Η Hellenic seaways έβαζε το flying cat και μια χρόνια το high speed 1 από άγιο κωσταντινο νομίζω το 2009 και όχι από Θεσσαλονίκη . Γιατί δεν ζητούσε επιδότηση 1-2 χρόνια να πιέσουν όλοι να καθιερωθεί η γραμμή; Τώρα θα τα ακούει κιόλας η seajets?
pilot Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 (edited) Και η ceres για πάρα πολλά χρόνια είχε δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες με ιπτάμενα δελφίνια. Θυμάμαι κάποια έκαναν και στάση στη Χαλκιδική, στα Νέα Μουδανιά (μη βάζω τώρα ιδέες και ανοίγω ορέξεις 😊😝). Ποτέ δεν θυμάμαι να είχε τεθεί θέμα επιδότησης και τα δελφίνια πηγαινοερχονταν γεμάτα. Με την αναδρομή αυτή θέλω να πω πως το Θεσσαλονίκη- Σποράδες υπάρχει πάρα πολλά χρόνια και τα νησιά είναι χρόνια δημοφιλή σε κόσμο από βόρεια Ελλάδα Μεγαλύτερο θεωρητικά νόημα θα είχε μια επιδότηση από Θεσσαλονίκη προς Κυκλάδες- Κρήτη η προς Δωδεκάνησα Edited June 9, 2024 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 16 hours ago, SuperRunner said: Θα προτιμούσα οι φόροι που πληρώνω να πάνε για αυτό το ταχύπλοο, παρά σε κάτι άλλα ρουσφέτια. Θα προτιμούσαμε οι φόροι και γενικότερα οι εισφορές των Ελλήνων πολιτών να είναι ανταποδοτικές για αυτούς και όχι για τον οποιοδήποτε που θα επιλέξει να κάνει διακοπές στις Σποράδες και θέλει να τις κάνει μέσω Θεσσαλονίκης. Το επιχειρείν είναι δύσκολο άθλημα. Αν δεν το έχεις, δεν το κάνεις. Γιατι; Επειδή έχει ρίσκα. Αν το ρίσκο του Ηλιόπουλου είναι να δρομολογήσει πλοίο και τα 2 από τα 6 δρομολόγια την βδομάδα να βγουν ζημιογόνα, θα πρέπει να το υποστεί. Δεν ήξερα ότι όλοι μπορούμε να γίνουμε επιχειρηματίες, χωρίς ρίσκο, έχοντας από πίσω τον έρμο κρατικό κορβανά να γεμίζει τρύπες. Αν η γραμμή έχει ψωμάκι έστω 2 μήνες, συνεννοηθείτε επιμελητήρια, δήμοι και φορείς να κάνετε καμπάνιες, προβολές και σε συνεννόηση με εταιρείες να μπαίνει πλοίο. Διαφορετικά μη σώσει και πατήσει καταπέλτης στο λιμάνι. Οι επιδοτήσεις εξυπηρετούν τη νησιωτικότητα, όχι το ξυρισμένο μπικίνι στη Σκιάθο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now