Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Πάντως πιστευω πως θα μπορούσαν να ξεκινήσουν  μια εβδομάδα νωρίτερα που είναι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ,έστω και χωρίς επιδότηση.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πέρυσι αν θυμαμαι καλά την full season είχε 4 δρομολόγια ,φέτος γίνεται λόγος για 5 για να δούμε…

Επισης βλέπω ότι στην προκυρηξη αναφέρεται κάτι για Φορτηγά Οχήματα.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Το σουπερρανερ τζετ 2;

Λετε να το συνεχίζει για Μύκονο και Πάρο ;

Λετε να το συνεχίζει για Χιο και Λέσβο ;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το Σουπεράννερ τζε 2 είναι πιο αργό σε σύγκριση με το Σουπερραννερ τζετ. Αν και το δεύτερο είναι πιο δυνατός παίχτης στο Θεσ/νίκη-Σποράδες. Φορτηγά οχήματα μάλλον για το Σποράδες Σταρ χτυπάει η καμπάνα δεδομένου ότι στη γραμμή Θεσ/νίκης-Λημ-Μυτ παίζουν πολλά φορτηγά και το καλοκαίρι θα υπάρχουν τρεις εναλλακτικές για να μετακινηθούνε από/προς Θεσ/νίκη. Πελαγίτης-Διαγόρας-Σποράδες Σταρ.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Όμως την ταχυτητα την χρειάζεται στις Κυκλαδες η εταιρία και ποσό μάλλον το δρομολογιο που έχουν βγάλει για το Runner

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

On 5/5/2024 at 8:46 AM, Nick58 said:

Η γραμμή θα επιδοτηθεί αλλά για συμβατικό

.

Το οποίο μηπως ειναι το superstar 2 , με το Sporades να παραμενει κυθηρα?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Γιατι με συμβατικό όμως; Σε τι εξυπηρετεί;

Έχει μικρότερη επιδότηση απο το κράτος;

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι μαθαίνω ασκούνται πολλές πιέσεις για τους όρους του ΣΑΣ και επιμένουν για ταχύπλοο. Έχουν χρόνο μπροστά τους μέχρι του Αγίου Πνεύματος. Θα υπάρξουν όμως εξελίξεις;

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Δυστυχώς τιποτα και τα μόνα ανοικτά πλάνα είναι μονο του Σουπερστάρ και του δελφινιού  ..9/5 

Παντως πιεζουν για ταχυπλοο 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρουν και οι ίδιοι πως αν δε μπει ταχύπλοο, θα είναι σαν να ρίχνουν ταφόπλακα στη γραμμή. Πιέσεις ασκούνται και αυτό είναι το βασικότερο. Μάλλον στο τέλος θα είναι ταχύπλοο και θα ξεκινήσει ακριβώς πριν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, όπως ακριβώς το ζητάνε οι φορείς των Σποράδων και της Θεσσαλονίκης.

Link to comment
Share on other sites

Εν το μεταξυ ζητατε εποδοτηση για 3 χρονια σε μια γραμμη που παει τρενο!

Γιατι τοση εμμονη;

Κανονικα μονοντο ταχυπλοο πρεπει.να ζητατε!

Link to comment
Share on other sites

Πάει τρένο για 1,5-2 μήνες. Μετά δε πάει. Δε ξέρω τι ακριβώς παίχτηκε. Μπλέξανε τα λεγόμενά τους. Εγώ ήξερα από κύκλους γνωστών στην αυτοδιοίκηση ότι ζητήθηκε μόνο για ταχύπλοο. Τώρα γιατί και πως μπλέχτηκε τόσο πολύ το θέμα για συμβατικό δε το ξέρει κανένας.

Link to comment
Share on other sites

Μα 1,5 2 μηνες ανεβαινει κ θελει κ λεφτα του Ελληνικου λαου κ παει κ γεματο τον 1 μηνα τι αλλο θελει δλδ;;;

Αν κατσει κ το χειμωνα αλλαζει το θεμα κ να το δουνε για επιδοτηση!αλλα για Ιουλη κ Αυγουστο κοροιδια!Να δωσουνε κ στα αλλα που πανε Μυκονο τοτε..

Link to comment
Share on other sites

Είδε κανένας να ενδιαφέρεται καμιά εταιρεία άνευ επιδότησης και δε το είδαμε και οι υπόλοιποι; Δε νομίζω. Δεν είναι όλα ρόδινα όπως παρουσιάζονται. Ρώτα έναν του επαγγέλματος να σου πει. Εγώ ρώτησα και έμαθα. Τις πληρότητες των Κυκλάδων δεν τις έχει η γραμμή. Σε συγκεκριμένα δρομολόγια είναι sold out κι αυτά μετρημένα στα δάκτυλα. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, SuperRunner said:

Πάει τρένο για 1,5-2 μήνες. Μετά δε πάει. Δε ξέρω τι ακριβώς παίχτηκε. Μπλέξανε τα λεγόμενά τους. Εγώ ήξερα από κύκλους γνωστών στην αυτοδιοίκηση ότι ζητήθηκε μόνο για ταχύπλοο. Τώρα γιατί και πως μπλέχτηκε τόσο πολύ το θέμα για συμβατικό δε το ξέρει κανένας.

Αλλο ήθελαν να κάνουνε αλλά δεν τους βγήκε γιατι δεν εχει μάθει το κράτος ακόμα οτι Δυστηχως δεν είναι σε θεση να θέτει τους όρους αλλα να του θέτουν . Οσο δεν θα υπάρχει πληθώρα εταιριών με ταχύπλοα και να μπορουν να ανταγωνιστούν για μια επιδότηση στο τέλος θα περνάει του πιο δυνατού το θέλημα . 
 

Αν είχαν μυαλό θα μπορούσαν να κάνουν μια πολυετή σύμβαση με επιδότηση τον χειμώνα για συμβατικό με προϋποθέσεις ταχύτητας (18,5-19,5) και χωριτηκοτητας μεγέθους αρχής γενομένης απο τύπου Aqua Jewel και αναλογος στατιστικών να υπάρχει δυνατότητα αύξησης της την επόμενη χρόνια . Επίσης δυνατότητα χρησης ταχύπλοου το καλοκαίρι με ελάχιστο ποσό κάλυψης του 40% των εξόδων αν η πληρότητα ειναι κάτω του 50% ανα δρομολόγιο . 
 

Αν η γραμμή ειχε αναπτυξιακό χαρακτήρα και έφτανε σε μια χωρητικότητα μεγέθους blue star (μικρων) τότε η επιδότηση θα σταματούσε και θα άνοιγε η γραμμή ως προς τον ελεύθερο ανταγωνισμό . 
 

Αυτα φυσικά σε ένα παράλληλο σύμπαν 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πέρα από όσα συζητάμε εδώ, ένα πλοίο τύπου Μπλου σταρ Πάρος/Νάξος θα ήταν το ιδανικότερο για τη γραμμή. Με ταχύτητες περίπου 23 μιλίων που βγάζουν νομίζω είναι είναι και ανταγωνιστικό (χρονικά σε σύγκριση να πας Βόλο κτλ) και ίσως να υπήρχε και φθηνότερο εισιτήριο απ'ότι στο ταχύπλοο. Αν η Seajets είχε δύο-τρία τέτοια βαποράκια πιστεύω ότι θα κάλυπτε αρκετές γραμμές τόσο στο Αιγαίο όσο και τη γραμμή της Θεσσαλονίκης. Πιστεύω ότι είναι κάτι που της λείπει. Αντί για τα γέρικα Άκουα Μπλου και ΣούπερΣταρ 2 και κάτι άλλα ταχύπλοα που απλά τα έχει και κάθονται. 

Link to comment
Share on other sites

Live your myth in Greece, τη χώρα όπου άλλοι τεκμαίρεται (οιονεί αμαχήτως) ότι βγάζουν τουλάχιστον Χ καθαρά κέρδη (10-15k), την ίδια στιγμή που άλλοι δραστηριοποιούνται εκ του ασφαλούς, με εγγυημένα από το κράτος πολλαπλάσια καθαρά κέρδη.

Αν έχω καταλάβει σωστά, επιδότηση σημαίνει, ούτε λίγο ούτε πολύ, κάλυψη των εξόδων του πλοίου από τον κρατικό κορβανά και επομένως ό,τι βγάλουν από εισιτήρια πάει "τσέπη".

Αν είναι έτσι, ξέρετε άλλο επάγγελμα, έστω εποχικό, με συντελεστή καθαρού κέρδους 100% (& αφορολόγητο, μην ξεχνάμε);

Να μην θυμηθώ την κατάσταση με τα ταχύπλοα τα τελευταία χρόνια, όπου υπήρχαν μετρημένες στα δάχτυλα θέσεις των 35 € και αν δεν έβρισκες εγκαίρως τότε πλήρωνες 55-60 €.

Βέβαια εκεί που έχουν φτάσει τα αντίστοιχα του Βόλου, δυστυχώς τα μεγέθη ήταν συγκρίσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Σε μια χώρα που η τουριστική περίοδος για το 90 % των προορισμών, είναι 20-40 ημέρες και μεγάλο κομμάτι είναι μέσω πτήσεων τσάρτερ και οι Ελληνες δεν έχουν λεφτά, χωρίς επιδότηση, δεν θα υπήρχε πλοίο. 

Αλλωστε δίπλα έχετε το παράδειγμα του Αχιλλέα και των Σκυριανών, που έχουν 12 μήνες πλοίο. 

Αν δεν είχαν τα γνωστά προβλήματα της φαγωμάρας και της στενομυαλιάς των Ελλήνων, οι νησιώτες θα είχαν φτιάξει μόνοι τους 3 πλοία που θα κάλυπταν όλο τον χρόνο την κίνηση.

Αλλά θεωρούμε λογικό να βάλει κάποιος το πλοίο του χωρίς κέρδος στο νησί μας, ενώ μπορεί να το βάλει σε άλλο σημείο του κόσμου, που θα έχει 4-5-6 μήνες τουρισμό.

Ασε που τελικά μάλλον θα έπρεπε και οι Σποράδες να ανήκουν διοικητικά στην Εύβοια και όχι στην Μαγνησία και επειδή και η Εύβοια είναι νησί, θα μπορούσε να έχει ενδονησιωτικά δρομολόγια με μόνιμες επιδοτήσεις. 

Με δύο πλοία και δρομολόγιο Σκύρο - Κύμη - Αλόννησο - Σκόπελο - Σκιάθο - Μαντούδι και αντίστροφα, θα είχαμε δύο δρόμολόγια κάθε μέρα και ένα τρίτο πλοίο, θα μπορούσε να κάνει την Θεσσαλονίκη μέχρι Κύμη, με διανυκτέρευση σε Θεσσαλονίκη και Κύμη και αφήστε τον Βόλο στην ησυχία του. 

Τέτοια δρομολόγια θα βόλευαν με χρήση του αεροδρομίου της Σκιάθου και αυτό της Σκύρου, να υπάρχει και διάχυση του αεροπορικού τουρισμού, ενώ πλέον υπάρχουν και τα υδροπλάνα, αλλά θα μπορούσε να υπάρχει και κρουαζιέρα σε αντίστοιχη διαδρομή με κρουαζιερόπλοια που θα έχουν κάτω από 500 επιβάτες.

Συλλογική προσπάθεια και κοινό νου θέλουν τα πράγματα. 

Και μεταξύ μας, θα έπρεπε η περιοχή να έχει τουλάχιστον 6 μήνες τουρισμό, με αυτό τον τρόπο, με προσφορές τιμών στις χαμηλότερες περιόδους. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, NOMIKOS LINES said:

Θεσσαλονίκη - σκιαθος - σκόπελος -Αλόννησος - Σκύρο - Ραφήνα.κατι τέτοιο θα ήταν διαφορετικό με ταχύπλοο και ταχύτητες 28 μίλια. 

Ποιο το νόημα αυτής της γραμμής και που θα εξυπηρετούσε στη Ραφήνα; 

 

8 minutes ago, proud_ionian said:

Επιδοτούμενο βέβαια έ; 

Θα έβαζε η NOMIKOS LINES το δικό της καράβι χωρίς επιδότηση. Αφού το προτείνει.

Link to comment
Share on other sites

Επιδοτούμενο. Αφού έτσι και αλλιώς επιδοτούμενο είναι. Η σκέψη μου είναι ότι για πρώτη φορά θα μπορείς από Ραφήνα να πας βόρειες σποραδες. Εμπορικά δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ καλοκαίρι το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Αντί να γυρίζει πίσω στην Θεσσαλονίκη ας κατεβαίνει στην Ραφήνα και μετά ανηφόρα πάλι. Κάτι διαφορετικό λέω δεν του βγάζω και 9 μήνες επιδότηση .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...