karavolatris Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 (edited) Αληθευουν οι φημες για το γαλλικο σκαρι στην γραμμη ΧΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ??? Δεν ειναι μεγαλο γιαυτη την γραμμη?? Για τα μετρα του δυσκολο το βλεπω....Και αν τελικα το παρουν, ποιος θα το αγοραζει? η C-LINK η η ΝΕΛ?? Edited February 14, 2018 by Nick the Greek
Earl Granville Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Και μεγάλο είναι για το λιμάνι της Χίου και τα 1800+κρεβάτια είναι υπερβολικά πολλά για την γραμμή. Δεν θα τους φτάνουν 30 καμαρότοι και 10 επίκουροι. Ενας λόγος που η ΑΝΕΚ έχει ψιλοαπενεργοποίησει τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ και τον στέλενει για ναυλώσεις είναι η μέγαλη σύνθεση που απαιτείται. Εκτός πια κι αν βγάλουν κάποιες καμπίνες αλλά και πάλι πόσες να βγάλου. Οι φήμες όμως για επεικήμενη αγορά του όντως έχουν παραφουντώσει για να δούμε.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Ηλία, αυτές οι φήμες από που εκπορεύονται? Αυτοί που τις διακινούν έχουν δει τα προχθεσινά αποτελέσματα εξαμήνου της ΝΕΛ? Και αν τα ξεπεράσουμε αυτά τα μικροπροβλήματα, δες λίγο τις διαστάσεις του πλοίου. Έχει μήκος και βύθισμα όσο τα BS1/2 που δεν έμπαινε με τίποτε στη Χίο.
Earl Granville Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Επειδή ακριβώς τις ξέρω τις διαστάσεις του πλοίου και ξέρω το λιμάνι της Χίου για αυτό είπα ότι για την Χίο είναι μεγάλο. Οι φήμες έχουν φτάσει στα αυτιά μου εδώ και καιρό και δεν θα το πίστευα επειδή η οικονομική κατάσταση της εταιρίας είναι σκέτος Κορυδαλός αν ένας Χιώτης πλοίαρχος δεν μου έλεγε ότι ένας συγχωριανός του καπετάνιος ανέβηκε με στελέχη του Βεντούρη να το δουν και αν οι διαπραγματεύσεις έχουν αίσιο τέλος να το παραλάβει κιόλας.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Πότε έγινε αυτό? Γιατί άλλο να έγινε πριν 2-3 μήνες και άλλο πριν 10 μέρες.
Earl Granville Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Αυτό μου το είπε πριν 20 ημέρες περίπου.Απο εκεί και πέρα δεν έχω τίποτα νεώτερο. Αν ήταν πριν 3 μήνες δεν θα το συζήτουσα καν.
valencay Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 file nirea , to oti prosfata episkefthikan to ploio to epiveveono kai ego. as min eimaste toso dispistoi ....Tora oi exelixeis stin sncm einai megales, opos eidame kai sta deltia,afou theloun na tin idiotikopoioisoun, kai tha dosoun ploia....
proud_ionian Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 valencay η δυσπιστια (τουλαχιστον απο μερους μου) δεν αφορα κατα ποσο πωλειται, αλλα το κατα ποσο ειτε η ΝΕΛ ειτε η C-Link μπορουν να το αγορασουν. Μηπως, λεω μηπως επειδη ειχαμε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου εν εξελιξει στη ΝΕΛ πηραμε 2 ανθρωπους και πηγαμε και καλα να επιθεωρησουμε το πλοιο για να δειξουμε οτι υπαρχει ευρωστεια; τα αποτελεσματα Α'εξαμηνου της ΝΕΛ και τα σχολια του ορκωτου δεν αφηνουν περιθωρια
gpan Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Οσο κ αν παραβλέψουμε τα οικονομικά προβλήματα της ΝΕΛ (πες πως τους πέσαν τα λεφτά απο τον ουρανό ή καλύτερα απο τη διπλανη τράπεζα) υπάρχουν κ αλλα εμπόδια τα οποία ανέφεραν ο Νηρεας κ ο Ηλιας. 1) το μεγεθος-βυθισμα του 2) τα υπερβολικά κρεβάτια Παντως μπροστά του το αυθαίρετο του Θεοφιλου μοιάζει με "καλλιτεχνικη πινελιά".
valencay Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 oson afora ta peri oikonomikon, simfono....vevea den xeroume pos tha diaxeiristoun tyxon apozimioseis an kerdisoun tis dikes gia tis mixanes ton aiolon, idi tin proti tin kerdisan kai piran 90 ek euro, opos legetai....tora, simfono oti exei poli vithisma, kai polla krevatia. Den xeroume omos ti mporei na ginei gia to proto-idios otan planatai i spathi tou mykonos mporei na to vathinoun amesa- oso gia ta krevatia, ayta xilonontai kai vazeis p.x. poulman, kai afineis 1000....pisteyo omos oti yparxoun katallilotera ploia tis sncm, opos to corse ( 145-24-6 ) me aristes epidoseis (23milia sto85 %) ....kai garaz 700 ix kai 540 krevatia....
enas chiotis Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Και μην ξεχνάμε ότι ο Βεντούρης C-link είναι καλός πελάτης της SNCM, 2 ολόκληρα ταχύπλοα (και τι ταχύπλοα, ε) αγόρασε ο άνθρωπος.
Ermenegildo Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Για το στόρυ μόνο και μόνο σας αναφέρω οτι το πλοίο ήταν ο αντικαταστάτης του θρυλικού Ποσειδώνα. Την μέρα που το παραλαμβάνανε παραδίδανε τον Ποσειδώνα στον καπτά Δημήτρη Γιαπιτζάκη αρχιπλοίαρχο τότε της Arcadia lines για να τον φέρει Ελλάδα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 tis dikes gia tis mixanes ton aiolon, idi tin proti tin kerdisan kai piran 90 ek euro, opos legetai....tora, Den xeroume omos ti mporei na ginei gia to proto-idios otan planatai i spathi tou mykonos mporei na to vathinoun amesa- Εάν κέρδισαν την δίκη γιατί δεν το μάθαμε αμέσως? Τέτοιο μεγάλο νέο!Αντιθέτως, μάθαμε ότι κάνουν εκπτώσεις 50% στους αγωνιστές της Εθνικής αντίστασης! Όσο για το λιμάνι της Χίου, ίσως να βάλλει τα έξοδα της βυθοκόρου η HSW, για να μην πω να την χειρίζεται ο ίδιος ο Στρίντζης
Earl Granville Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Στον Εύδηλο όταν ήρθε ο ΠΗΓΑΣΟΣ που δεν το έπιαρναν τα βυθήσματα η εταιρία κινητοποίησε τους τοπικούς φορείς όπως κι ο πλοίαρχος και έφεραν μια δράγα και υποτίθεται ότι έκανε εκβάθυνση. Τελικά αποτέλεσμα δεν είχε διότι σηκώθηκε και έφυγε η δράγα επειδή δεν βρήκε να πουλήσει την άμμο οπότε δεν τα κονόμαγε καλά. Επειδή κι εδώ είναι μια παρόμοια περίπτωση με το ΚΑΖΑΝΟΒΑ όπου αν μπαίνει θα μπαίνει οριακά ίσως η κινητοποίση των τοπικών φορέων από την εταιρία να έχουν κάποιο τυχόν ααποτέλεσμα. Αν και δύσκολο το βλέπω διότι υπάρχει το μεγαλόπνοο σχέδιο κατασκευής νέου λιμανιού. Για τον Στρίντζη δύσκολο το βλέπω διότι το ΜΥΚΟΝΟΣ μπαίνει οπότε σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν για να κάνουν εκβάθυνση ώστε ο ανταγωνιστής να φέρει νέο πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2018 Posted May 22, 2018 (edited) Το Mediterranee από το Σεπτέμβριο ήταν δεμένο στο λιμάνι της Μασσαλίας με αβέβαιο το μέλλον του σύμφωνα με δημοσίευματα στη Γαλλία αλλά χθες πήγε για δεξαμενισμο σε ναυπηγείο στη Μασσαλία. Edited May 22, 2018 by Nick the Greek Mediterranee
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Το Mediterranee φοράει τα σινιάλα της Corsica Linea από το 2016.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 Το Mediterranee ολοκλήρωσε σήμερα το δεξαμενισμο του και πραγματοποιει δοκιμαστικο ανοικτά της Μασσαλίας.
Neptune Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 Πολυ καλα νεα. Μακαρι να τα παει καλα στο δοκιμαστικο. Θα περιμενω νεα του με αγωνια.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Το Mediterranee πήγε καλά στο δοκιμαστικό και έτσι σήμερα ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Μασσαλία Αλγέρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 Το Mediterranee ολοκλήρωσε τη καλοκαιρινή του δρομολόγηση στη γραμμή Μασσαλία Αλγέρι στις 15 Σεπτεμβρίου και έκτοτε παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Μασσαλίας για την χειμερινή του ακινησία.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2019 Posted October 6, 2019 Το Mediterranee ολοκλήρωσε τη καλοκαιρινή του δρομολόγηση στη γραμμή Μασσαλία Αλγέρι στις 19 Σεπτεμβρίου και έκτοτε παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Μασσαλίας για την χειμερινή του ακινησία.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2020 Posted February 3, 2020 Φέτος το χειμώνα το Mediterranee ταξιδεύει στη γραμμή Μασσαλία Αλγέρι, σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές που έμενε δεμένο όλο το χειμώνα.
Nick the Greek Posted October 12, 2020 Posted October 12, 2020 Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανε και για την Κορσική κάποια δρομολόγια, όμως ήδη από τις 12 Αυγούστου έχει παροπλιστεί στη Μασσαλία.
Shippihs Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 (edited) Επόμενος ρόλος του ξενοδοχειο για Ουκρανούς προσφυγες ΥΓ στο πρώτο θεμα γράφτηκε αλλά δεν δέχεται το λινκ Edited March 29, 2022 by Nick the Greek Link
Nick the Greek Posted October 28, 2022 Posted October 28, 2022 Φέτος το καλοκαίρι το Mediterranee δραστηριοποιήθηκε κανονικότατα, σε δρομολόγια από τη Μασσαλία πρός την Αλγερία. Σε μία μεσημεριανή άφιξη το βλέπουμε κι εμείς να πλησιάζει τη δυτική είσοδο της Μασσαλίας. Δεν ξέρω για ποιό λόγο αλλά η Corsica Linea προτίμησε να μην το βάψει στο κόκκινο της φωτιάς(που λέει κι η Άντζελα Δημητρίου), το Mediterranee κράτησε το παραδοσιακό του άσπρο και πήρε κόκκινα logo της εταιρείας του. Από τις 17 του περασμένου Σεπτεμβρίου, είναι αρντάν στη Μασσαλία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now