Jump to content
Shipfriends

Mediterranee (IMO 8705395)


Recommended Posts

Αληθευουν οι φημες για το γαλλικο σκαρι στην γραμμη ΧΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ???

Δεν ειναι μεγαλο γιαυτη την γραμμη?? Για τα μετρα του δυσκολο το βλεπω....Και αν τελικα το παρουν, ποιος θα το αγοραζει? η C-LINK η η ΝΕΛ??

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Και μεγάλο είναι για το λιμάνι της Χίου και τα 1800+κρεβάτια είναι υπερβολικά πολλά για την γραμμή.

Δεν θα τους φτάνουν 30 καμαρότοι και 10 επίκουροι.

Ενας λόγος που η ΑΝΕΚ έχει ψιλοαπενεργοποίησει τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ και τον στέλενει για ναυλώσεις είναι η μέγαλη σύνθεση που απαιτείται.

Εκτός πια κι αν βγάλουν κάποιες καμπίνες αλλά και πάλι πόσες να βγάλου.

Οι φήμες όμως για επεικήμενη αγορά του όντως έχουν παραφουντώσει για να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Ηλία, αυτές οι φήμες από που εκπορεύονται?

Αυτοί που τις διακινούν έχουν δει τα προχθεσινά αποτελέσματα εξαμήνου της ΝΕΛ?

Και αν τα ξεπεράσουμε αυτά τα μικροπροβλήματα, δες λίγο τις διαστάσεις του πλοίου.

Έχει μήκος και βύθισμα όσο τα BS1/2 που δεν έμπαινε με τίποτε στη Χίο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ακριβώς τις ξέρω τις διαστάσεις του πλοίου και ξέρω το λιμάνι της Χίου για αυτό είπα ότι για την Χίο είναι μεγάλο.

Οι φήμες έχουν φτάσει στα αυτιά μου εδώ και καιρό και δεν θα το πίστευα επειδή η οικονομική κατάσταση της εταιρίας είναι σκέτος Κορυδαλός αν ένας Χιώτης πλοίαρχος δεν μου έλεγε ότι ένας συγχωριανός του καπετάνιος ανέβηκε με στελέχη του Βεντούρη να το δουν και αν οι διαπραγματεύσεις έχουν αίσιο τέλος να το παραλάβει κιόλας. :eek:

Link to comment
Share on other sites

valencay η δυσπιστια (τουλαχιστον απο μερους μου) δεν αφορα κατα ποσο πωλειται, αλλα το κατα ποσο ειτε η ΝΕΛ ειτε η C-Link μπορουν να το αγορασουν.

Μηπως, λεω μηπως επειδη ειχαμε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου εν εξελιξει στη ΝΕΛ πηραμε 2 ανθρωπους και πηγαμε και καλα να επιθεωρησουμε το πλοιο για να δειξουμε οτι υπαρχει ευρωστεια;

τα αποτελεσματα Α'εξαμηνου της ΝΕΛ και τα σχολια του ορκωτου δεν αφηνουν περιθωρια

Link to comment
Share on other sites

Οσο κ αν παραβλέψουμε τα οικονομικά προβλήματα της ΝΕΛ (πες πως τους πέσαν τα λεφτά απο τον ουρανό ή καλύτερα απο τη διπλανη τράπεζα) υπάρχουν κ αλλα εμπόδια τα οποία ανέφεραν ο Νηρεας κ ο Ηλιας.

1) το μεγεθος-βυθισμα του

2) τα υπερβολικά κρεβάτια

Παντως μπροστά του το αυθαίρετο του Θεοφιλου μοιάζει με "καλλιτεχνικη πινελιά".

Link to comment
Share on other sites

oson afora ta peri oikonomikon, simfono....vevea den xeroume pos tha diaxeiristoun tyxon apozimioseis an kerdisoun tis dikes gia tis mixanes ton aiolon, idi tin proti tin kerdisan kai piran 90 ek euro, opos legetai....tora, simfono oti exei poli vithisma, kai polla krevatia. Den xeroume omos ti mporei na ginei gia to proto-idios otan planatai i spathi tou mykonos mporei na to vathinoun amesa- oso gia ta krevatia, ayta xilonontai kai vazeis p.x. poulman, kai afineis 1000....pisteyo omos oti yparxoun katallilotera ploia tis sncm, opos to corse ( 145-24-6 ) me aristes epidoseis (23milia sto85 %) ....kai garaz 700 ix kai 540 krevatia....

Link to comment
Share on other sites

Για το στόρυ μόνο και μόνο σας αναφέρω οτι το πλοίο ήταν ο αντικαταστάτης του θρυλικού Ποσειδώνα. Την μέρα που το παραλαμβάνανε παραδίδανε τον Ποσειδώνα στον καπτά Δημήτρη Γιαπιτζάκη αρχιπλοίαρχο τότε της Arcadia lines για να τον φέρει Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

tis dikes gia tis mixanes ton aiolon, idi tin proti tin kerdisan kai piran 90 ek euro, opos legetai....tora,

Den xeroume omos ti mporei na ginei gia to proto-idios otan planatai i spathi tou mykonos mporei na to vathinoun amesa-

Εάν κέρδισαν την δίκη γιατί δεν το μάθαμε αμέσως? Τέτοιο μεγάλο νέο!

Αντιθέτως, μάθαμε ότι κάνουν εκπτώσεις 50% στους αγωνιστές της Εθνικής αντίστασης!

Όσο για το λιμάνι της Χίου, ίσως να βάλλει τα έξοδα της βυθοκόρου η HSW, για να μην πω να την χειρίζεται ο ίδιος ο Στρίντζης :eek:

Link to comment
Share on other sites

Στον Εύδηλο όταν ήρθε ο ΠΗΓΑΣΟΣ που δεν το έπιαρναν τα βυθήσματα η εταιρία κινητοποίησε τους τοπικούς φορείς όπως κι ο πλοίαρχος και έφεραν μια δράγα και υποτίθεται ότι έκανε εκβάθυνση.

Τελικά αποτέλεσμα δεν είχε διότι σηκώθηκε και έφυγε η δράγα επειδή δεν βρήκε να πουλήσει την άμμο οπότε δεν τα κονόμαγε καλά.

Επειδή κι εδώ είναι μια παρόμοια περίπτωση με το ΚΑΖΑΝΟΒΑ όπου αν μπαίνει θα μπαίνει οριακά ίσως η κινητοποίση των τοπικών φορέων από την εταιρία να έχουν κάποιο τυχόν ααποτέλεσμα.

Αν και δύσκολο το βλέπω διότι υπάρχει το μεγαλόπνοο σχέδιο κατασκευής νέου λιμανιού. :eek:

Για τον Στρίντζη δύσκολο το βλέπω διότι το ΜΥΚΟΝΟΣ μπαίνει οπότε σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν για να κάνουν εκβάθυνση ώστε ο ανταγωνιστής να φέρει νέο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Mediterranee από το Σεπτέμβριο ήταν δεμένο στο λιμάνι της Μασσαλίας με αβέβαιο το μέλλον του σύμφωνα με δημοσίευματα στη Γαλλία αλλά χθες πήγε για δεξαμενισμο σε ναυπηγείο στη Μασσαλία. 

Edited by Nick the Greek
Mediterranee
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Το Mediterranee ολοκλήρωσε τη καλοκαιρινή του δρομολόγηση στη γραμμή Μασσαλία Αλγέρι στις 15 Σεπτεμβρίου και έκτοτε παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Μασσαλίας για την χειμερινή του ακινησία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Mediterranee ολοκλήρωσε τη καλοκαιρινή του δρομολόγηση στη γραμμή Μασσαλία Αλγέρι στις 19 Σεπτεμβρίου και έκτοτε παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Μασσαλίας για την χειμερινή του ακινησία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Φέτος το καλοκαίρι το Mediterranee δραστηριοποιήθηκε κανονικότατα, σε δρομολόγια από τη Μασσαλία πρός την Αλγερία. Σε μία μεσημεριανή άφιξη το βλέπουμε κι εμείς να πλησιάζει τη δυτική είσοδο της Μασσαλίας. Δεν ξέρω για ποιό λόγο αλλά η Corsica Linea προτίμησε να μην το βάψει στο κόκκινο της φωτιάς(που λέει κι η Άντζελα Δημητρίου:D), το Mediterranee κράτησε το παραδοσιακό του άσπρο και πήρε κόκκινα logo της εταιρείας του. Από τις 17 του περασμένου Σεπτεμβρίου, είναι αρντάν στη Μασσαλία. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...