Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Σαντορίνη (IMO 7330040)


Recommended Posts

Πριν την ανακαίνιση θυμάμαι το εσωτερικό του πλοίου να είναι σκοτεινό.Ακόμη το κεντρικό σαλόνι στο deck 5 είχε σε διάφορα σημεία κατι κόκκινα σίδερα 3 τον αριθμό(παράλληλα μεταξύ τους) που ξεκινούσαν από το δάπεδο και έφταναν μέχρι την οροφή.Μπροστά από αυτο το σαλόνι υπήρχαν τα ηλεκτονικά(video games) του πλοίου σε ένα χώρο που περιβάλλονταν από τζαμια.Mετά την ανακαίνιση το πλοίο εσωτερικά έγινε όντως αγνώριστο.Πιο φωτεινό με ξύλινο δάπεδο με ωραία τραπέζακια και καρέκλες.Στο πίσω του μέρος είχε ένα μηχάνημα όπου βγάζαμε φωτογραφίες τις επεξεργαζόμασταν και τις εκτυπώναμε.;)Το σαλόνι της Α θέσεως είχε μπλε καναπέδες.Εντύπωση μου είχε προκαλέσει η ύπαρξη ανελκυστήρα.Βέβαια επειδή ήμουν αρκετά μικρός σε ηλικία όλο κάτι μπορεί να μου διαφεύγει:o.

Εξωτερικά πάντως το φουγάρο του νομίζω ότι είναι όλα τα λεφτά που το κάνει να ξεχωρίζει από άλλα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 960
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Περνάει αυτήν την ώρα τα φανάρια του Πειραιά το πλοίο, με προορισμό την Σκόπελο, όπου και θα κάνει αύριο (σήμερα) την ενδιαφέρουσα σαν "εικόνα" :) σκάντζα βάρδια με το Εξπρές Σκιάθος.

Τελευταίο δρομλόγιο αύριο για το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ. Θα φύφει στις 09:00 από Βόλο για Σκιάθο-Σκόπελο και μετά θα κατέβει Πειραιά, ενώ το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα κάνει την επιστροφή προς Βόλο..
Link to comment
Share on other sites

Τραυματισμός ναυτικού στη Σκόπελο στο ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Σήμερα στις 14:00 κατά τη διάρκεια παραμονής στο λιμάνι της Αλοννήσου του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ» Ν.Π.10144, λόγω των ισχυρών ανέμων που επικρατούσαν στην περιοχή (ΝΔ 6-7 BF) προκλήθηκε θραύση του δεξιού πρυμναίου κάβου πρόσδεσης, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 56χρονου ναυτικού.

Μετά τη θραύση του κάβου δεν κατέστη δυνατή η ασφαλής επαναπρόσδεση και ολοκλήρωση της φορτοεκφόρτωσης και το πλοίο συνέχισε για Σκόπελο. Εκεί ο ναυτικός παρελήφθη από ασθενοφόρο και διεκομίσθη στο Κ.Υ Σκοπέλου, όπου μετά τις σχετικές ιατρικές εξετάσεις κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά και περαιτέρω νοσηλεία του στο Γ.Ν.Ν. Βόλου.

Προανάκριση διενεργείται από το Υπολιμεναρχείο Σκοπέλου.

Link to comment
Share on other sites

.. παιδια το πλοιο ειναι υπεροχο πραγματικα!! σημερα

ειχαμε δρομολογιο ακομη και με ριπες ΝΔ ανεμου στα 60km/h ( Η Σκοπελος δεν εχει προβλημα με Ν ΝΔ ανεμους παρα μονο με βορειους), και ειναι τοσο καλοταξιδο που ολοι το αγαπανε στα νησια και θελουμε να μεινει εδω!!!

HSW? ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ :)

Link to comment
Share on other sites

3 φορες το τιμησα το Σαντορινη ... 1 απο Πειραια για Πατμο , 1 απο Λερο για Καλυμνο και 1 απο Λερο για Κω , πολυ καλοταξιδο .........................

μερικες φωτογραφιες του απο το περασμα του στη Δωδεκανησο ..................

Στην Πατμο

Στο Λακκι Λερου

Στη Κω

Link to comment
Share on other sites

Πριν την ανακαίνιση θυμάμαι το εσωτερικό του πλοίου να είναι σκοτεινό.Ακόμη το κεντρικό σαλόνι στο deck 5 είχε σε διάφορα σημεία κατι κόκκινα σίδερα 3 τον αριθμό(παράλληλα μεταξύ τους) που ξεκινούσαν από το δάπεδο και έφταναν μέχρι την οροφή.Μπροστά από αυτο το σαλόνι υπήρχαν τα ηλεκτονικά(video games) του πλοίου σε ένα χώρο που περιβάλλονταν από τζαμια.Mετά την ανακαίνιση το πλοίο εσωτερικά έγινε όντως αγνώριστο.Πιο φωτεινό με ξύλινο δάπεδο με ωραία τραπέζακια και καρέκλες.Στο πίσω του μέρος είχε ένα μηχάνημα όπου βγάζαμε φωτογραφίες τις επεξεργαζόμασταν και τις εκτυπώναμε.;)Το σαλόνι της Α θέσεως είχε μπλε καναπέδες.Εντύπωση μου είχε προκαλέσει η ύπαρξη ανελκυστήρα.Βέβαια επειδή ήμουν αρκετά μικρός σε ηλικία όλο κάτι μπορεί να μου διαφεύγει:o.

Εξωτερικά πάντως το φουγάρο του νομίζω ότι είναι όλα τα λεφτά που το κάνει να ξεχωρίζει από άλλα πλοία.

Αυτό που λες με τα κόκκινα κάγκελα ήταν το πρυμνιό σαλόνι του πλοίου το οποίο (όπως μου είχε πει μια φίλη τότε που δούλευε μέσα) το πλήρωμα το αποκαλούσε με δύο παρατσούκλια...Το ένα ήταν μιας "γνωστής κυρίας" το κάγκελο και το δεύτερο ήταν απλώς το "κλούβι με τις τρελλές"! Επίσης στο κέντρο του πλοίου την πρώτη του χρονιά λειτουργούσε ζαχαροπλαστείο (ναι ναι χωρίς υπερβολή!) το οποίο και θυμάμαι καθώς ο πατήρ μου ενεκα του ότι ήταν λάτρης της...μπουγάτσας το είχε τιμήσει δεόντως!

Link to comment
Share on other sites

Και ειναι και συνεπεστατο στις ωρες του.Την Κυριακη που βρεθηκα στο Βολο εφτασε 17.50

Απο κοσμο μην περιμενει κανεις κατι το ιδιαιτερο.Κατι λιγα ΙΧ και ελαχιστους επιβατες ειδα να βγαινουν

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ηρθε σημερα το πρωι.Κατα τις 8.30 ηταν στο υψος του παλιου αεροδρομιου.

Ετσι οπως το ειδα μεσα απο το αμαξι σαν να μου φανηκε οτι στο πλαι δεν εγραφε τιποτα.Ισχυει ή κανανε τα ματια μου πουλακια απο τη νυστα?

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ... Η αλλαγή έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου Ατο λιμάνι της Σκοπελου Απο τις 1 το μεσημέρι ως τις 3 !!! Είχαν κατέβει βάρκες στα πλαινα και έγιναν βαψιματα . Και το self service του πλοίου καλωπιζοταν ενώ και εσωτερικά είχε πολλα φρεσκοβαμμενα σημεία πχ τουαλέτες και πλωριο καταστρωμα . το ΠΛΟΙΟ είναι υπέροχο και ταξιδεψα το Σάββατο καταπληκτικό και το πλήρωμα μαγεία :)

Link to comment
Share on other sites

...Ετσι οπως το ειδα μεσα απο το αμαξι σαν να μου φανηκε οτι στο πλαι δεν εγραφε τιποτα.Ισχυει ή κανανε τα ματια μου πουλακια απο τη νυστα?

Η νύστα, νύστα, αλλά και το μάτι γαρίδα !!! :D

Όντως ισχύει λοιπόν, όπως μας είπε και πιό πάνω ο φίλος wysiwid, ή μάλλον καλύτερα ίσχυε, αφού στο πλάι του πλοίου έχουν γραφεί ήδη τα νέα σινιάλα του πλοίου, "HELLENIC SEAWAYS OPERATED BY ATLANTICOLINE", και χωρίς να έχει ακόμα επανατοποθετηθεί ο πλαινός καταπέλτης.

Link to comment
Share on other sites

χωρίς να έχει ακόμα επανατοποθετηθεί ο πλαινός καταπέλτης.

Το πλοίο μάλλον τη Τέταρτη θα κάνει κάποιο δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και μετά θα μεθορμίσει στο Πειραιά για να τοποθετήσει το πλαϊνό καταπέλτη του.

Link to comment
Share on other sites

Mια σημαντική λεπτομέρεια που υπάρχει στο πλοίο μετά το δεξαμενισμό του,ειναι ότι έχει αφαιρεθεί ο πλαϊνός καταπέλτης που χρησιμοποιούσε στις Αζόρες.
Πληροφοριακά να πούμε ότι φέτος στις Αζόρες φτιάχνουν ράμπες στα λιμάνια για να μπορούν τα πλοία να πρυμνοδετούν, ώστε να μην αποτελεί προϋπόθεση της ναύλωσης ο πλαϊνός καταπέλτης.

τιποτα δεν ειναι τυχαιο. αν κρινω απο το βαψιμο των σινιαλων, δεν θα ξαναμπει

Link to comment
Share on other sites

τιποτα δεν ειναι τυχαιο. αν κρινω απο το βαψιμο των σινιαλων, δεν θα ξαναμπει

Κι εγώ στην αρχή βλέποντας το βάψιμο των σινιάλων υπέθεσα πως δεν θα ξαναμπεί. Ίσως όμως στην επανατοποθέτηση του να συνηγορεί το γεγονός ότι παρ' όλο που το πλοίο βάφτηκε και επανεγράφησαν τα σινιάλα, οι βάσεις του (καταπέλτη) παραμένουν στις θέσεις τους.

post-929-128326993355_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Εξπρές Σαντορίνη χθες έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και αφού τελείωσε με το δοκιμαστικό επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά και το προλιμένα οπού τοποθέτησε το πλαϊνό καταπέλτη. Ενώ σήμερα ξαναβγήκε για δοκιμαστικό. Επίσης από ότι είδα τοποθετηθήκαν και σκιάστρα στις βαρδιολες.

τιποτα δεν ειναι τυχαιο. αν κρινω απο το βαψιμο των σινιαλων, δεν θα ξαναμπει

Εάν είχες διαβάσει δυο post πιο πάνω αλλά και παλιότερα όταν είχε βγει ο πλαϊνός καταπέλτης είχα πει ότι ο καταπέλτης θα ξανά επέστρεφε στη θέση του.:rolleyes:B)

post-54-128326994195_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δείτε το πλοίο χθες το βράδυ στον προλιμένα.Διακρίνεται ο πλαινός καταπέλτης που έχει επανατοποθετηθεί(όπως μας ανέφερε ο φίλος P100.)

post-2023-128326994276_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πέρσυ είχε φύγει 27 Απριλίου, φέτος την έκανε ένα μήνα νωρίτερα. Καλά ταξίδια να χει και με το καλό το Σεπτέμβρη ξανά μαζί μας για αρκετά χρόνια ακόμα ελπίζω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...