Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αντικειμενικά το World πετάει. Το καταλαβαίνεις όταν είσαι μέσα, πόσο μάλλον όταν προσπερνάς άλλο πλοίο…

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Νομίζω ότι το νυν HIGHSPEED 3(πρωην THUNDER) δεν το είχα δει ποτέ να πηγαίνει με τρελές ταχύτητες το πολύ μέχρι 33 κόμβους.(συγχωρεστε με αν κάνω λάθος) .Ενώ  το WORLD CHAMPION θεωρώ ότι είναι το καλύτερο ταχύπλοο που υπάρχει στο Αιγαίο και από άποψη ταχύτητας αλλά και από άποψη αξιοπιστίας.

Posted
47 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Παιδιά το πλοίο δεν έχει καμία σχέση στην ταχύτητα με το πως πηγαίνει! 
Ειναι πιο γρήγορο ας πούμε από το Champions League jet 1 ( το οποίο το πάνε και γύρω στο 90% ) για να βγάζει αυτές τις ταχύτητες και μόνο όταν είναι μισό φορτωμένο γιατί και αυτό 37+ πάει όταν είναι γεμάτο! 
Η ταχύτητα που πάει το 4 έχει να κάνει με τη συντήρηση που του κάνει η Hellenic και για να μην ζητάει πολλά πράγματα! 
Οταν κατέβαινε Κρήτη ( Χανιά )το 4 έπιανε 40 με πρωτόκολλο σε επιβάτες.. 

Η αλήθεια είναι πως το Highspeed 4 είναι ένα από τα γρηγορότερα και καλύτερα ταχύπλοα που έχουμε στη χώρα μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο γρήγορο από το Champions League Jet 1. Είναι πιο μεγάλο και πιο βαρύ σαν πλοίο,γύρω στους 200 τόνους παραπάνω περίπου, με μηχανές εφάμιλης ιπποδύναμης όμως.

Όσον αφορά τη συντήρηση που χρειάζεται, κατα κύριο λόγο δεν εξαρτάται από το αν το πηγαίνουν γρήγορα ή όχι, αλλά περισσότερο με δουλειές που "ανοίγουν" στο PMS (Planned Maintenance System) στα intervals που απαιτείται αλλά και ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας που συμπληρώνουν οι μηχανές.

Posted (edited)

@Champion Jet_2
Στα χαρτιά φίλε είναι πιο γρήγορο το 4
Η seajets αυτή τη στιγμή το πάει κόφτες για να τεσταριστουν οι μηχανές! Οταν είναι φορτωμένο το champions leuage jet μέχρι 37 κ κάτι πάει το πολύ! 
Εγώ παραθέτω από κάτω τα επίσημα στοιχεία της Austal που δείχνει ότι στο 90% το 4 βγάζει 40,5 κόμβους ενώ το champions league jet 37,4.

Δε νομίζω ότι η εταιρία κάνει λάθος και φαίνεται αναλυτικά η διαφορά υπέρ του 4 στην ταχύτητα 

highspeed 4 :

https://www.austal.com/sites/default/files/data-sheet/DS_HighSpeed4_0.pdf

champions league jet :

https://www.austal.com/sites/default/files/data-sheet/Auto Express 88_294 %26 295 web.pdf

Edited by HIGHSPEED 6
Posted

Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως πιστεύω κι εγώ ότι το Ηhighspeed 4 είναι από τα καλύτερα ταχύπλοα που κυκλοφορούν στο αιγαίο και ίσως το πιο ολοκληρωμένο γιατί ναυπηγήθηκε για τις ανάγκες των ελληνικών λιμανιών . Καλοταξιδο , με εξαιρετική χωρητικότητα επιβατών κι οχημάτων , με καταπελτακια επιβατών για ανεξάρτητη φορτοεκφόρτωση επιβατών κι οχημάτων , με δύο άγκυρες για τα ανεμοδαρμένα λιμάνια του Αιγαίου , … στην δική μου συνείδηση κατατάσσεται μέσα στην πρώτη τριάδα ταχύπλοων . 
Τώρα αν πηγαίνει δύο μίλια παραπάνω ή δύο μίλια λιγότερο από κάποιο άλλο , μικρή σημασία έχει τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα . 

3 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

@Champion Jet_2
Στα χαρτιά φίλε είναι πιο γρήγορο το 4
Η seajets αυτή τη στιγμή το πάει κόφτες για να τεσταριστουν οι μηχανές! Οταν είναι φορτωμένο το champions leuage jet μέχρι 37 κ κάτι πάει το πολύ! 
Εγώ παραθέτω από κάτω τα επίσημα στοιχεία της Austal που δείχνει ότι στο 90% το 4 βγάζει 40,5 κόμβους ενώ το champions league jet 37,4.

Δε νομίζω ότι η εταιρία κάνει λάθος και φαίνεται αναλυτικά η διαφορά υπέρ του 4 στην ταχύτητα 

highspeed 4 :

https://www.austal.com/sites/default/files/data-sheet/DS_HighSpeed4_0.pdf

champions league jet :

https://www.austal.com/sites/default/files/data-sheet/Auto Express 88_294 %26 295 web.pdf

Ή Seajets το πάει στα όρια όχι για να τραταριστούν οι μηχανές αλλά για να έχει μια ταχύτητα όσο το δυνατόν κοντινότερη στο WCJ και επειδή έχει κι ένα δίδυμο αδελφό που κάθεται και μπορεί να πάρει από εκεί ανά πάσα στιγμή ότι ανταλλακτικό θελήσει . 
Προφανώς η Hellenic Seaways δεν μπορεί να ακολουθήσει την ίδια λογική γιατί δεν έχει δίδυμο αδελφό ταχύπλοο πλοίο να κάθεται ούτε κάποιο άλλο αμοιβο. 

Posted (edited)

Τα στοιχεία που παραθέτεις από τη σελίδα της Austal και όχι μόνο, δεν ισχύουν @HIGHSPEED 6. Ας πιστεύεις ότι θέλεις, αλλά δύο brochures του ναυπηγείου δεν αντικατοπτρίζουν τη πραγματικότητα και την αλήθεια. Για να καταλάβεις λίγο τη θέση μου και αυτό που θέλω να σου εξηγήσω εδώ και καιρό, θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στα συγκεκριμένα ναυπηγεία και στην προκειμένη τα Data Sheets της Austal, δίνουν το Highspeed 5 στο 90% στα 39 μίλια ενώ το Highspeed 4 στο 90% στα 40.5 μίλια, πράγμα που δεν στέκει σε καμία περίπτωση και παρακαλώ άφησε με αυτό να το γνωρίζω προσωπικά, από πρώτο χέρι, χωρίς να με αμφισβητήσεις. Η Austal, η Incat και οποιοδήποτε άλλο ναυπηγείο μπορεί να γράψει στα Data Sheets ότι ακριβώς θέλει, το οποίο όμως εν τέλει δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα και τις πραγματικές επιδόσεις του κάθε πλοίου. Έτσι λοιπόν για να επανέλθουμε στο θέμα, στη συγκεκριμένη περίπτωση το Champions League Jet 1 είναι γρηγορότερο του Highspeed 4. Το να κάνουμε αναφορές, και ιδιαίτερα βγάζοντας συμπεράσματα ότι το ένα πάει κομμένο και το άλλο στα κόκκινα για να τεστάρουν μηχανές, από τα DataSheets των ναυπηγείων, είναι άτοπο και δεν έχει καμία ουσία. Καλό είναι πιστεύουμε ότι θέλουμε, αλλά αν κάποιος γνωρίζει δύο τρία πράγματα και πληροφορίες παραπάνω,από την πραγματική ζωή και όχι από τα DataSheets, καλό είναι να τον ακούμε και να κάνουμε ένα βήμα πίσω όσο και αν δεν μας αρέσει κάποιες φορές. 

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)

@Champion Jet_2

Φίλε αν το ναυπηγιο που είναι το νούμερο ένα που ξέρει τις επιδόσεις ή οι κατασκευάστριες εταιρείες των μηχανών δεν ξέρουν και ξέρουμε εμείς εδώ μέσα τότε τι να πω. 
Δεν επιμένω για να μη το πλατιασουμε αλλά δε νομίζω να γράφει ο καθένας ότι θέλει σε επίσημα site που αναφέρονται όλα τα χαρακτηριστικά του πλοίου με επίσημα στοιχεία! Αλλωστε το ποσο συντηρεί η χελενικ το 4 είμαι σε θέση να το γνωρίζω πολύ καλά αλλά από εκεί και πέρα ας κρατήσει ο καθένας ότι θέλει και όλα κομπλέ! 
το τζάμπο πέρυσι σερνότανε οπότε προφανώς και φέτος πάει στα κόκκινα γιατί έχουν αλλάξει χίλια δυο πράγματα μέσα. Δεν είναι τίποτα απ όσα αναφέρω αυθαίρετο.

Ολοι μπορεί να έχουμε τις πληροφορίες μας 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Πάντως η Austal και για Highspeed 2 & 3 έδινε ταχύτητες που όσο καλόσυντηρημένα και να ήταν δε μπορούσαν να τις πιάσουν.

Όσο για το 4, όσο καλό και να είναι σαν σύνολο στην ταχύτητα θεωρώ πως τα τελευταία χρόνια υστερεί σε σχέση με τα Champion Jets, το Champions League Jet, το Superexpress και φυσικά με τα World & Tera.

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Κανένα ναυπηγείο δεν γράφει ότι θέλει...Μη τρελαθουμε ...Όλα αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από τα δοκιμαστικά τα οποία είναι πάντα σε "εργαστήριακες συνθήκες" ( χωρίς φορτίο, χωρίς πολλά πετρέλαια , νηνεμία, όλα καινούργια, εντός εγγύησης ) . Οι συνθήκες των δοκιμαστικών δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Αυτό να το δεχτώ. Και στο trial manual του Tera Jet 2 αναφέρεται ταχύτητα 43,2 που έπιασε στα δοκιμαστικά . Υπάρχει ολόκληρη επιτροπή παραλαβής η οποία υπογράφει ώστε να αποδεχτεί το βαπόρι από το ναυπηγείο. Τα έχετε όλα πολλά απλά στο μυαλό σας .

Edited by koukos
Posted (edited)

Τα μόνα βιβλία που μπορεί κάποιος να έχει στοιχεία σαν reference, των δυνατοτήτων του πλοίου, τα χαρακτηριστικά του και όλα τα άλλα πράγματα που αφορούν το κάθε πλοίο ξεχωριστά, είναι τα manual που εφοδιάζεται από το ναυπηγείο κατά την παραλαβή και είναι approved με την σφραγίδα του νηογνώμονα. Αν το σχόλιο σου @koukos κατευθύνεται προς εμένα και το παραπάνω ποστ μου, έγινε αποκλειστικά για στοιχεία που αναφέρουμε κάθε τρεις και λίγο, από διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, είτε αυτές είναι ναυπηγείων είτε καραβολατρικές, και όχι στοιχεία που έχουν αντληθεί από τα manual των πλοίων, συμπαιρένοντας ότι το ένα ταχύπλοο είναι πιο γρήγορο από το άλλο γιατί το δίνει στην ιστοσελίδα της η Austal με 37.5kts ενώ το άλλο με 40.5kts για παραδέιγμα. Ποτέ δεν εξέφρασα ότι στα πιστοποιημένα έγγραφα που βρίσκοναι πάνω στο πλοίο, το ναυπηγείο γράφει ότι θέλει. Η τοποθέτηση μου ήταν ξεκάθαρη αποκλειστικά και μόνο για στοιχεία που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.

Edited by Champion Jet_2
Posted

Δεν υπάρχουν νομίζω ακόμη και απολύτως πανομοιότυπα πλοία τα οποία στις δοκιμές να βγάζουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τις ίδιες μετρήσεις γιατί είναι δεκάδες οι παράμετροι που μπορεί ελαφρώς να τις επηρεάσουν. Πόσο μάλλον σε ταχύπλοα που είναι πιό "ευαίσθητα". Για παράδειγμα ένα αδελφό μπορεί να πιάσει 39,7 ενώ άλλο 40,2.  Επίσης κάθε πλοιοκτήτης διαφοροποιεί από λίγο έως πολύ το πλοίο του και έτσι μπορεί να δείχνουν "όμοια" (χωρίς να είναι ακριβώς). Στα φύλλα των δοκιμών καταγράφονται οι πραγματικές επιδόσεις (μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια συνθηκών) Οι μπροσούρες δεν είναι πάντα ακριβείς διότι μπορεί να είναι από "ειλικρινείς" εκτιμήσεις έως "στρογγυλεμένες" (συχνά ελαφρά προς τα πάνω) μετρήσεις δοκιμών.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...