Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

 

Το ταχύπλοο Champion Jet 2 εισέρχεται στο λιμάνι της Παροικίας της Πάρου ερχόμενο από Μύκονο και Σύρο. Ο καπετάνιος πραγματοποιεί μια εντυπωσιακή αριστερόστροφη μανούβρα και δένει το πλοίο με ακρίβεια στο λιμάνι του νησιού όπου αποβιβάζεται πλήθος επιβατών και οχημάτων. Ίσαλος 2025!

* Το κείμενο είναι από την περιγραφή του βίντεο 

  • Replies 472
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Το πλοιο ειναι αρκετη ωρα στο λιμανι της Παρου με σηκωμενους καταπελτες και το λιμενικο απ´εξω . Καταγγελια μαλλον εικαζω 

Edited by Man0lero
  • 2 weeks later...
Posted

Παρ ολίγον ατύχημα σήμερα το πρωί  στον Πειραιά όταν κατά τη διάρκεια της επιβίβασης το πλοίο τράβηξε μπροστά ευτυχώς χωρίς να είναι κανένας πάνω στους καταπελτες 

Posted

Κι ο λόγος που αναφέρεται το συμβάν όμως ποιος είναι; Για να εκτεθεί το πλήρωμα και η εταιρεία; 

Posted

Ο άνθρωπος ανέφερε ένα γεγονός χωρίς να κάνει κάποιο δικό του σχόλιο για την εταιρεία ή το πλήρωμα, ακριβώς όπως θα έπρεπε πιστεύω. Μόνο τα θετικά γεγονότα πρέπει να αναφέρονται και στα αρνητικά να κλείνουμε τα μάτια μας?

Posted
22 minutes ago, Αρακλειανός said:

Ο άνθρωπος ανέφερε ένα γεγονός χωρίς να κάνει κάποιο δικό του σχόλιο για την εταιρεία ή το πλήρωμα, ακριβώς όπως θα έπρεπε πιστεύω. Μόνο τα θετικά γεγονότα πρέπει να αναφέρονται και στα αρνητικά να κλείνουμε τα μάτια μας?

Συμφωνώ απόλυτα.

 

4 hours ago, SuperRunner said:

Κι ο λόγος που αναφέρεται το συμβάν όμως ποιος είναι; Για να εκτεθεί το πλήρωμα και η εταιρεία; 

Ομερτά;

Posted
4 hours ago, SuperRunner said:

Κι ο λόγος που αναφέρεται το συμβάν όμως ποιος είναι; Για να εκτεθεί το πλήρωμα και η εταιρεία; 

🤐🤐🤐

Το είδε και το παριστάμενο στον απόπλου προσωπικό του ΛΣ και φυσιολογικά το έγραψαν στην αναφορά τους.

Λογικά και ο πλοίαρχος το ανέφερε στην εταιρεία, γιατί αν δεν το έκανε αυτός, όλο και κάποιος θα βρεθεί να το κάνει και τότε αλοίμονό του (στο Οράιζον που έκαναν την πάπια, είδατε τι έγινε).

Και δεν κατάλαβα, θα κάνουμε την πάπια γιατί κάποιοι δεν λαμβάνουν μέτρα ασφαλείας παίζοντας με την ασφάλεια του κοσμάκη και φταίνε αυτοί που τα γράφουν (λιγο έλειψε να τον πεις ρουφιάνο). Και μας λέτε να το βουλώνουμε; Γιαυτό έχουμε τα χάλια μας ως κοινωνία και πάμε από το κακό στο χειρότερο!!

Λυπάμαι πολύ!

Posted

Δηλαδή όλο και κάποιος κανονισμός ασφαλείας σε δεδομένη παράγραφο θα αναφέρει ότι αν δεν ασφαλίσει ο καταπέλτης, το πλοίο δεν επιτρέπεται να χειρίσει, είτε κατά λάθος είτε ηθελημένα. Αλλιώς, αν συμβαίνει το απευκταίο, θα ευθύνεται το κακό το μάτι ή μια μαύρη γάτα που τριγυρνούσε επί τούτου στην Πλατεία Καραϊσκάκη.

Posted

Δεν είμαι μέλος του ΑΣΝΑ για να κρίνω, δεν ήμουν παρών, ούτε με ενδιαφέρει ποιό καράβι ήταν. Κατέθεσα την γνώμη μου χρησιμοποιώντας κοινή λογική. Αν κάνω λάθος και είναι όλα καλά, τότε είμαι (όπως και όλοι οι υποστηρικτές υποθέτω), ευτυχής. The show must go on, όπως πρωτοδιαλάλησαν οι Queen. 

Posted

Ερώτηση αφελούς : Υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση για το συμβάν, είτε από το υπουργείο είτε από το λιμενικό, ή έστω κάποια άλλη καταγραφή (π.χ. ρεπορτάζ - βίντεο) ??? 

Ρωτάω διότι βλέπω να εξελίσσεται μια συζήτηση, με ορατή μάλιστα την..... έκδοση πορίσματος - ετυμηγορίας, με μόνο στοιχείο (τουλάχιστον μέχρι στιγμής) ένα ποστ ενός μέλους, το οποίο προσωπικά το βρίσκω κάπως ασαφές και δυσνόητο (το πλοίο τράβηξε μπροστά.... επιβίβαση χωρίς να είναι κανείς στους καταπέλτες.....). 

Posted

Το σχόλιο για όποιον ξέρει και καταλαβαίνει, δε το έκανα κακοπροαίρετα αλλά απλά για τον λόγο τον οποίο χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημο, αναφέρεται εδώ. Δικηγορικός-Καταδικαστικός-Κουτσομπολίστικος ξερολιστικός σύλλογος shipfriends. Όλα τα κατέχετε, γι'αύτό και πλάκα έχετε. 

Να μη κάνετε τα στραβά τα μάτια σε ότι στραβό συμβαίνει, αλλά πρώτα ας βγει κάτι επίσημο και μετά βγείτε να κάνετε τους δικηγόρους-δικαστές-κουτσομπόλες-ξερόλες από το σαλόνι σας ή από οπουδήποτε αλλού. 

Ούτε τις πάπιες να κάνετε, εκτός και αν σας βολεύει κάποια τέτοια κατάσταση. Από ρουφιάνους γεμίσαμε. Όπου και να κοιτάξεις γύρω σου ΣΑΜΑΙΝΑ όλοι είναι με ένα κινητό και γίνονται δημοσιογράφοι του "πισινού". Αν πρέπει να το βουλώνει ή όχι κάποιος για οποιοδήποτε λόγο ή συμβάν, θα πρέπει πρώτα να κάτσει να σκεφτεί με ώριμο τρόπο, πιο είναι το σωστό, πιο το λάθος και τα επακόλουθα. Μετά το κρίμα στο λαιμό του καθενός.

Posted

Καλό θα είναι να επικρατήσει ηρεμία και να μην τρωγόμαστε εδώ μέσα.

Υπάρχει το ΥΠΑΝΠ και το ΛΣ για τέτοια θέματα.

 

Posted

Πες τα ρε άνθρωπε,πες τα γιατί έχω σκάσει με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα,οτιδήποτε συμβεί πρέπει να το γράψουν,ας σκεφτούν τους ναυτικούς που βγαίνουν εκτεθήμενοι από ορισμένους ανθρώπους που το μόνο που θέλουν να κάνουν είναι να πάρουν μερικά ποστ και φήμη.Στην ουσία των πραγμάτων είναι άσχετοι καμία σχέση με το επάγγελμα καμία αίσθηση τι θα ακολουθήσει μετά από τα γραφόμενα ορισμένων εδώ μέσα.Και ναι είναι ρουφιανιά να γράφεις για το παραμικρό που θα συμβεί σε οποιδήποτε πλοίο εδώ της ακτοπλοΐας.

Posted

Χρειάζεται να βγει κάτι επίσημο από τη στιγμή που ο ίδιος που το ανέφερε ήταν αυτόπτης μάρτυρας? Αν δε φτάσουμε στο σημείο να γίνει κάποιο ατύχημα δεν νομίζω να βγει κάτι επίσημο σε καμία περίπτωση. Ρουφιάνος θα ήταν κατά τη γνώμη μου αν έδινε τους συγκεκριμένους ανθρώπους που είχαν την ευθύνη, ενώ αυτός απλά ανάφερε το γεγονός χωρίς να πει κάτι για κάποιον άλλο άνθρωπο. Όσο για τη φήμη, δε καταλαβαίνω πως γίνεται να πάρει κάποιος φήμη με ένα post στο shipfriends όσο και να το προσπαθήσει.

Posted
3 hours ago, Μάκης Στεφανάτος said:

ας σκεφτούν τους ναυτικούς που βγαίνουν εκτεθήμενοι από ορισμένους ανθρώπους που το μόνο που θέλουν να κάνουν είναι να πάρουν μερικά ποστ και φήμη.

Καλά, σοβαρά μιλάμε τώρα, θα πάρουν φήμη από ένα φόρουμ που το 95% των μελών είναι με ψευδώνυμα;

Και στο φινάλε τι θέλετε ορισμένοι, να ανεβάζουμε φωτογραφίες και τις ταχύτητες που βλέπουμε στο ΑΙΣ; Εκτός και αν θα είστε ικανοποιημένοι με το να γίνει το φόρουμ νεκροταφείο όπως έγινε ένα συγγενικό ως προς την θεματολογία που έχει να γραψει άνθρωπος 6 μήνες!

Οι ναυτικοί, δεν έχουν να φοβούνται τίποτα από ένα φόρουμ από την στιγμή που σε κάθε συμβάν που γράφουμε εδώ μέσα υπάρχουν εκατοντάδες άνθρωποι που είναι μάρτυρες, μεταξύ των οποίων και τα εντεταλμένα όργανα πάσης φύσεως (λιμενικό, εταιρεία κλπ)

Posted

Το ότι σε αυτή την χώρα εν έτη 2025 συζητάμε ακομα αν καταστάσεις που μπορεί δυνητικά να οδηγήσουν σε ατύχημα θεωρούνται ‘’ρουφιανια’’ ή όχι νομίζω λέει πολλά για για την κουλτούρα μας και για το πως αντιλαμβανόμαστε την βελτίωση των συνθηκών. 

Θα μου πεις τι συζητάς τώρα για near miss στην ακτοπλοΐα? Η ακτοπλοΐα από μόνη της ένα near miss είναι, όμως πιθανόν αν είχαν αναφερθεί 5-10 περιστατικά που κάποιος μίλαγε στο κινητό στον καταπέλτη η επίκουρος στο Claudia να ήταν στην ζωή.

 

Posted

Δυσχέρεια πρόσδεσης του Ε/Γ – Ο/Γ Champion Jet 2 στο λιμάνι της Μήλου λόγω δυσμενών συνθηκών

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, το επιβατηγό - οχηματαγωγό – ταχύπλοο (Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ) πλοίο ¨CHAMPION JET 2¨ σημαίας Κύπρου, προσέδεσε στον κεντρικό λιμένα της Μήλου, προερχόμενο από το λιμάνι της Σίφνου μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες πρόσδεσης του, εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Συγκεκριμένα στη δεύτερη απόπειρα πρόσδεσης του πλοίου σημειώθηκε σπάσιμο του πρυμναίου δεξιού κάβου χωρίς να σημειωθεί τραυματισμός ή περαιτέρω υλικές ζημιές. Για λόγους ασφάλειας, καθότι παρατηρήθηκε ότι το πλοίο είχε προσδέσει με κλίση τριάντα πέντε μοιρών, με αποτέλεσμα μέρος του πρυμναίου δεξιού καταπέλτη να μην εφάπτεται στην προβλήτα, δόθηκε η εντολή από τη Λιμενική Αρχή της Μήλου να μην ξεκινήσει η διαδικασία της αποβίβασης-εκφόρτωσης, μέχρι να πραγματοποιηθεί η ασφαλής πρόσδεση του. Μετά την πρόσδεση του πλοίου αποβιβάστηκαν τριακόσιοι πενήντα τρεις επιβάτες, έξι οχήματα και τρία δίκυκλα και επιβιβάστηκαν εκατόν είκοσι οκτώ επιβάτες και ένα όχημα και το πλοίο απέπλευσε για τη συνέχιση του δρομολογίου του. Από το Λιμεναρχείο Μήλου διενεργείται προανάκριση υπο τις οδηγίες της Εισαγγελικής Αρχής, ενώ παράλληλα κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά του πλοιάρχου, διότι δεν συμμορφώθηκε με τις επανειλημμένες εντολές της Λιμενικής Αρχής για κλείσιμο των καταπελτών κατά τη διαδικασία προσπαθειών πρόσδεσης του πλοίου.

 

Posted
On 5/25/2025 at 9:52 PM, PileasX said:

Το ότι σε αυτή την χώρα εν έτη 2025 συζητάμε ακομα αν καταστάσεις που μπορεί δυνητικά να οδηγήσουν σε ατύχημα θεωρούνται ‘’ρουφιανια’’ ή όχι νομίζω λέει πολλά για για την κουλτούρα μας και για το πως αντιλαμβανόμαστε την βελτίωση των συνθηκών. 

 

Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Έγινε μια αναφορά και μάλιστα σε κοσμιότατο τόνο, με απλή παράθεση της μαρτυρίας και χωρίς περαιτέρω χαρακτηρισμούς. Επίσημη ανακοίνωση δε γίνεται να υπάρξει από τη στιγμή που δεν ήταν περιστατικό αλλά near miss. Πρέπει να ξεπεράσουμε το ότι όποιος λέει κάτι που μπορεί να μη μας βρίσκει σύμφωνους, είναι προιόν δολιότητος. 

Posted

Ο Νοτιάς στον Αδάμαντα πάντα είναι πρόβλημα,τα παλάτια συνήθως δέν το ρισκάρουν και δέν δένουν,μπράβο στον πλοίαρχο και όλα τα μέλη του πληρώματος,αλλα και τους καβοδέτες για τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους,όσο για τα υπόλοιπα,να χαμε να λέγαμε....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...