Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η λογική λέει ότι θα δέσει ανάμεσα στο Λατω και Golden Ferry!! Εκτός εάν πάει για πλαγιοδετηση στη προβλήτα 2, αλλά δεν έχει κάποιο πλαινο καταπέλτη για να υπάρχει είσοδος στο πλοίο όπως το Αριάδνη και το Νήσος Ρόδος

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I don't think ότι υπάρχει πρόβλημα,μπορούν να βάλουν ένα μπαρκαρίζο στο πλάϊ προσωρινώς.Αλλωστε δέν νομίζω να ξεκινήσουν τίς εργασίες απ'την Παρασκευή.Ερχονται και αι εορταί οσονούπω.

 

Ο ΝΜΔ δέν υπάρχει ώς option;

Link to comment
Share on other sites

Δε ξεκινάτε οι καλλιτέχνες κανένα ωραίο σχέδιο στο photoshop ή άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας,γιατι το σχέδιο που είχα κάνει στου γραφίστα δεν έλεγε και πολλά ... Πέραμα θα πάει (έτσι ξέρω) 

 

Η λογική λέει ότι θα δέσει ανάμεσα στο Λατω και Golden Ferry!! Εκτός εάν πάει για πλαγιοδετηση στη προβλήτα 2, αλλά δεν έχει κάποιο πλαινο καταπέλτη για να υπάρχει είσοδος στο πλοίο όπως το Αριάδνη και το Νήσος Ρόδος

 

Αυτο αναρωτιόμουν και εγώ...κατευθείαν για κατευθείαν θα πιάσουν δουλειά? 

Link to comment
Share on other sites

Από σημερα και στα χαρτια και επισημά με το ονομα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ

Καλοταξιδο να είναι και με την νεα του εταιρια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δε ξεκινάτε οι καλλιτέχνες κανένα ωραίο σχέδιο στο photoshop ή άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας,γιατι το σχέδιο που είχα κάνει στου γραφίστα δεν έλεγε και πολλά ... Πέραμα θα πάει (έτσι ξέρω) 

 

Το εκανε η Hellenic για μας σημερα στο fb

 

post-1826-0-41277700-1450349097_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Το εκανε η Hellenic για μας σημερα στο fb

 

attachicon.gif2015-12-17 12.43.27.jpg

 

Εντύπωση πάντως μου προκαλεί το ελληνικών χαρακτήρων όνομα στην πλώρη, πράγμα που δε συνηθίζεται σε μεγάλα πλοία στις μέρες μας (τελευταίο "μεγάλο" θυμάμαι το Αρκάδι)... Απλό "μερακλίκι" του γραφίστα άραγε ή "προφητική κίνηση" που θα ξυπνήσει ωραίες μνήμες;

 

Θα μου πείτε βέβαια, εδώ η Μπλου Σταρ εξαφανίζει ολόκληρα συστήματα επιβίβασης στις εικόνες του σάιτ της, εκεί κολλάς; :D 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο ειναι σε κακη εξωτερικη κατασταση αλλο να τα διαβαζεις κ να τα βλεπεις σε φωτο κ αλλο απο κοντα..θελει πολυ δουλεια κ πολυ τρεξιμο για να βγει τελη ιουνη γιατι κ το αριαδνη τετοια εποχη το φερανε κ ιουνη λεγανε τελη σεπτεμβρη ξεκινησε!

Link to comment
Share on other sites

η εξωτερικη κατασταση ειναι απλα τρεξιματα. τριψιμο υδροβολη και βαψιμο θελει.

 

απο οσο ξερω δεν προκειται να γινει εκτεταμενο γκρεμισμα και ξαναχτισιμο. η αναβαθμιση των εσωτερικων χωρων θα ακολουθησει την υφισταμενη διαρρυθμιση.

 

περισσοτερο την μεταμορφωση του hellenic voyager σε νησος ροδος να εχουμε στο μυαλο μας, παρα το αριαδνη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια, απ ότι καταλαβαίνω πιο πολύ συμμάζεμα θα γίνει παρά κάποιου είδους μετασκευή -εσωτερικά πάντα λέμε-... Το εξωτερικό είναι το λιγότερο, το μηχανικό να δούμε τι θα βγάλει. Και αν θυμάμαι καλά η αλλαγή σημαίας γίνεται τελευταία...

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει πολλες λαμαρινοδουλειες στο ξενοδοχειακο, το να αλλαξεις ψευτομπουλμεδες, μοκετες και διακοσμηση ειναι πολυ ευκολοτερο απο το να θες και καλωδιωσεις και λαμαρινοδουλειες κτλ. Στο μηχανικο φανταζομαι μετα απο 3 χρονια ακινησια θα λυθουν ολα για να μην εχουμε μετα κανενα παρατραγουδο. Η αλλαγη σημαιας γινεται οποτε βολευει. 

Link to comment
Share on other sites

Καθώς επίσης και την αντίθετη περίπτωση, το υπο Κυπριακή σημαία Μάστερ Τζετ που έγραφε το "Λεμεσσός" στα Ελληνικά. Δε νομίζω να λέει τίποτα η γλώσσα. Η HSW πάντως ως τώρα διατηρεί την Ελληνική Σημάια στα πλοία της. Υπομονή και ο χρόνος θα δειξει...

Link to comment
Share on other sites

42) Ένα βαπόρι που λέγαμε στείλτε το για scrap, γίνεται ο "υπερβαπορας" που κάνει για όλο το Αιγαίο! Σαν τη Σταχτοπούτα της ακτοπλοΐας :P :P

42. Hellenic Queen. Δεν μου αρεσε ποτε ιδιαιτερα, ομως με τοσα κουρελια που εχουν αναστηθει, πιστευω οτι δικαιουτο μια δευτερη ευκαιρια. Χωρια που φανηκε οτι ηταν το μονο που δεν εφταιγε για το χαλι του θαλασσιου μετωπου της Πατρας.

το οτι βρεθηκε μια εταιρεια που βρηκε την τιμη του πλειστηριασμου ελκυστικη και θεωρει οτι το κοστος της ολης επενδυσης (αγορα, ΝΑΤ κλπ, εκτεταμενη επισκευη) αξιζει τον κοπο, δεν αναιρει οτι το πλοιο ηταν παροπλισμενο και παρατημενο για τρια χρονια.

 

υπηρχε επισημη αλληλογραφια και καταγγελιες (δημοσιων υπηρεσιων) οτι το πλοιο ηταν εστια διαφορων... ζωντων οργανισμων,

ενω ειχε γινει αναφορα και για εισροη υδατων απο τους αξονες.

 

ειχε μηχανολογικα και ηλεκτρολογικα θεματα, γνωστα και λιγοτερο γνωστα, θελει αρκετη λαμαρινοδουλεια και γενικως εχει πανω του αρκετα "θεματα" περα απο οσα προβληματα προσθετει η μακρα ακινησια.

 

 

τα ανωτερω ειναι παραγοντες που κανουν καθε λογικο ανθρωπο να προδικασει τη μοιρα του, ποσο μαλλον οταν το ειχαν δει scrap brockers. το οτι βρεθηκε τελικα εταιρεια να το αγορασει δεν αναιρει τα παραπανω.

 

υπαρχουν πλοια με μερικη απωλεια στεγανοτητας που ταξιδευουν και εχουν την xtra αντλια stand by (και τη σχετικη παρατηρηση αναρτημενη μεχρι και στο equasis), οπως και υπαρχουν και πλοια που εφυγαν απο το διαλυτηριο (banasa) ή ξαναταξιδεψαν απο ημιβυθισμενα (Bοναπαρτης)

Link to comment
Share on other sites

Το σιγουρο ειναι πως θελει παρα,μα παρα πολυ δουλεια σε ολους τους τομεις το βαπορι,η κατασταση του οποιου δεν ειναι και πολυ καλη.......Τα 4-5 εκατομμυρια που ακουστηκε οτι θα χρειστουν για να συνελθει,ειναι μαλλον τα μισα απο ο,τι θα δαπανηθουν τελικως....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...