Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμπληρώνονται σε λίγες ημέρες τέσσερα χρόνια απο την έναρξη των δρομολογίων του Ιonian Queen στην Αδριατική. Ας το θυμηθούμε μέσα απο μερικές φωτογραφίες, κατά την μετασκευή του στο Πέραμα.

Σχεδόν ταυτόχρονα μετασκευάζοταν και το IONIAN KING.

post-1854-0-48699200-1330180457_thumb.jp

post-1854-0-79080700-1330180475_thumb.jp

post-1854-0-72103200-1330180494_thumb.jp

post-1854-0-65172100-1330180724_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

μαλλον εχασες καποια χρονια :D

εχει ηδη εξι χρονια και παει για το εβδομο..

αυγουστο του 2005 ξεκινησε ταξιδια. ειχε ερθει ως ionian glory το γεναρη του ιδιου ετους και πρωτοδεσε στο κερατσινι.

ο ενας πρυμνιος καταπελτης ηταν απο δεξια και μετακινηθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Ουκ έρχεται μόνον ! Κάπως έτσι ξεκινά και καταλήγει ...αμπε μπα μπλόμ!

Πέρα απο την πλάκα, εάν δε σημειώσω πίσω απο την φωτογραφία, δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία ή χρονιά. Σε ευχαριστώ για τις διορθώσεις!

Link to comment
Share on other sites

ευκαιριας δοθεισης ξεσκονισα τα κιταπια μου.

ειχε ερθει ως ionian glory το γεναρη του ιδιου ετους και πρωτοδεσε στο κερατσινι.

ο ενας πρυμνιος καταπελτης ηταν απο δεξια και μετακινηθηκε.

η βασιλισσα, οπως ηρθε, σαν δοξα :D δηλαδη.

gallery_1817_90_176188.jpg

οι εξωτερικες αλλαγες ειναι αρκετες σε σχεση με το μετα. για τα εσωτερικα, θυμηθειτε αυτο ;)

gallery_1817_90_362021.jpg

τα πρωτα δυομισυ χρονια (08/2005-03/2008) ηταν στη γραμμη του Bari παρεα με το αδερφο του Ionian King, υπο τη διαχειριση της Αgoudimos Lines. απο το μαρτιο του 2008 (οταν χωρισαν τα τσανακια τους οι κουμπαροι) ηρθε στη γραμμη του brindisi για την endeavor. τοτε διαφημιστηκε ως το μεγαλυτερο ferry που μπηκε ποτε στη γραμμη πατρα - brindisi. ισως και να ηταν υπερβολικα μεγαλο

τα καλοκαιρια του 2007 και του 2008 (το πρωτο με διαχειριση agoudimos lines) εκτελουσε κανονικα μεταφορικο εργο και στο κομματι πατρα σαμη. οι προσεγγισεις στη σαμη συνεχιστηκαν και τα επομενα καλοκαιρια, αλλα χωρις να κανει ανταγωνισμο στους στριντζαιους. μονο για την κινηση της ιταλιας.

μεγαλο βαπορι, οχι τοσο ομορφο εξωτερικα (η υπερκατασκευη δεν δενει με το hull. σαν αυθαιρετο πανωσηκωμα μοιαζει), αλλα απιστευτα ιδανικο για οποιον του αρεσουν τα θαλασσινα ταξιδια. περιμετρικα καταστρωματα, πλωρια μπαλκονια, θεα πρυμα και μεσα κρατιεται αξιοπρεπως(τουλαχιστον οταν το ταξιδεψα πριν 3 χρονια).

αν ειχε ερθει σε αλλη εποχη (χωρις την κριση και με την αδριατικη σε ανοδο) και αν το ειχε φερει εταιρεια ηδη εδραιωμενη, θα ειχε μελλον. οπως ειναι τα πραγματα σημερα, δεν βλεπω να μας μενει για πολυ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελικα το QUEEN εφυγε χτες απο το Μπριντεζι χαρη σε ενα εγγραφο(αδεια αποπλου?)που παραδιδει το λιμεναρχειο σε ολα τα πλοια που εχουν αναχωρηση.Η εταιρια λεει συμβουλευτηκε τον δικηγορο της πριν αποφασισουν να φυγουν και απ οτι φαινεται αυτο το 'χαρτι' εκανε ολη την δουλεια.

Οι Ιταλοι εμειναν να πλακωνονται μεταξυ τους :P γιατι τους εφυγε ενα πλοιο το οποιο ειχαν αποφασισει να κρατησουν στο λιμανι λογω των χρεων στις εταιριες εφοδιασμου καυσιμου.

http://www.brindisireport.it/cronaca/2012/05/10/sotto-sequestro-ma-la-nave-va-via/

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το "δυναμικά" είναι μάλλον μεγάλη κουβέντα, όταν μιλάμε για μια εταιρεία διαρκώς συρρικνούμενη, με πολλά προβλήματα εδώ και μήνες και ιδιαίτερα τώρα που έχει απέναντι της τον Γκριμάλντι.

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα για το πλοίο με αυτά που συμβαίνουν. Το Ionian Queen είναι ένα υπέροχο πλοίο με πολλούς και ωραίους χώρους και τεράσιο γκαράζ.

Εδώ στο Πρίντεζι στις 20/11/2010

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους τους Shipfriends, χαίρομαι πολύ που σας βρήκα!

Oceanus με αβέβαιο μέλλον, μετά και τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα τους προηγούμενους μήνες στο πλοίο και στα πρόθυρα της ανεργίας δεν μου φαίνεται περίεργο. Σύμφωνα με μέλος του πληρώματος θα μείνει στην γραμμή μέχρι 11/9, μετά είναι αβέβαιο το αν θα επιστρέψει όχι μόνο το πλοίο και οι εργαζόμενοι σε αυτό αλλά και η εταιρεία. Κρίμα και πάλι κρίμα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

καποια διαρροη πετρελαιου πρεπει να ειχε το πλοιο χτες

το μεσημερι του σαββατου πλωρα απο το πλοιο, αλλα και αναμεσα σε αυτο και τον ντοκο η θαλασσα ιριδιζε εντονα και απο τη μυρωδια δεν στεκοσουν <_< . σημερα το βραδυ η μυρωδια εξακολουθουσε να ειναι εντονη, παροτι υποτιθεται οτι ειχε καθαριστει.

η ανακοινωση του ΛΣ μιλα για εντοπισμο διαρροης κατοπιν αναφορας μελους του πληρωματος (ολος ο μωλος βρωμαγε, το καρφωμα περιμεναν? B) ) και για απαγορευση αποπλου του πλοιου μεχρις αποκταστασης της βλαβης (εδω γελανε. για που ηταν να φυγει? ^_^ )

post-1817-0-12961700-1349033680_thumb.jp

ξενερα παντως. προς στιγμην μεχρι να δω την ανακοινωση νομισα οτι βρεθηκε πετρελαιο στον πατραϊκο :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...