Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η Hellenic ενδιαφέρεται σίγουρα για το πλοίο! Από τον Αύγουστο έχει ξεκινήσει το ενδιαφέρον για το πλοίο! Τώρα για που μπορεί να το θέλουν?? Πχ για Ραφήνα, Σποράδες, Δυτικές Κυκλάδες θα ήταν πιθανές γραμμές για μένα!

Link to comment
Share on other sites

εκτος απο τη HELLenic και ο παναγιωτακης εχει ακουστει για να σουταρει το αικατερινη.

 

η πλακα θα ειναι να τα λενε οι στριντζαιοι ολα αυτα μπας και τσιμπησει κανεις ;):D

Link to comment
Share on other sites

θυμιζω τα εξης: ειναι προς πωληση τουλαχιστον 3 χρονια και το εχουν "αγορασει" οι παντες, απο τους στεφανου μεχρι τη hellenic και απο τον θεοδοση μεχρι την kefalonian. αν ξαναδιαβασουμε τις τελευταιες σελιδες του θεματος θα δουμε οτι εχει δρομολογηθει παντου, πατρα σαμη ιθακη (& με αστακο σε καποια σεναρια), κυλληνη πορο/ζακυνθο, ραφηνα κυκλαδες, αγιο σποραδες, στην αγονη του κορναρου, στην αγονη του ταξιαρχη, southampton νεα υορκη, yokohama san francisco κλπ)
 
χωρις να θελω να αμφισβητησω κανεναν, πραγματικα ποσο πιθανο θεωρειτε να βρεθει καποιος αυτη τη στιγμη και να δωσει ζεστο χρημα να αγορασει το επτανησος;
 
η εταιρεια του ξεκινησε ζητωντας διψηφιο νουμερο (το 2011 ακουγονταν για πανω απο 13εκ) και σιγα σιγα κατεβαινε (τα τελευταια νουμερα που ειχαν ακουστει ηταν μεταξυ 6 & 7εκ ευρω) νομιζω οτι δυσκολα θα πανε πιο κατω γιατι θα μπουν και μεσα.
 
ποιος θα εδινε σημερα τοσα λεφτα για ενα πλοιο, που για να παει σε μεγαλη ανταγωνιστικη γραμμη του αιγαιου θελει αρκετες μετατροπες (δεν μπορω να το φανταστω να βγαινει χωρις stabilisers, ενω πιθανοτατα θελει και αλλες παρμβασεις οπως πορτες στο γκαραζ κλπ που ισως μειωσουν τη χωρητικοτητα του), ενω για τις γραμμες της Β' Εθνικης (σποραδες, δυτικες κλπ) ειναι αρκετα μεγαλο και ασυμφορο για τους περισσοτερους μηνες του χρονου.
 
θα δωσει αυτα τα λεφτα η hsw, που καιγεται για μετρητο και προσπαθει να πουλησει πλοια;
θα τα δωσει ο παναγιωτακης; μια χαρα καραβια εχει
θα τα δωσουν οι στεφανου; δε νομιζω. μπορει να θελουν να δειχνονται, αλλα οπως ειδαμε και απο το osado δεν πετανε λεφτα.
 
οταν το 2012 που το κεφαλονια ηταν δεμενο, ειχαμε εξαρση της κουβεντας για το ποιος το παιρνει και που θα το βαλει, ειχα πει οτι αν δεν βρεθει καποιος να το παρει για να το φερει στα μερη που το ξερουν ή για scrap θα παει ή σε τριτοκοσμικη χωρα
 

η πιο πιθανη καταληξη αυτη θα ειναι (κατα τη δικη μου υποθεση αυτο). στη ελλαδα με τοσα πλοια που περισσευουν (και στο μεγεθος του) δεν βλεπω να εχει ρολο. αν δεν βρεθει καποιο ενδιαφερον απο τριτη χωρα (ευξεινος ποντος, ερυθρα, νησιωτικη ασια) αργα ή γρηγορα θα παει απεναντι.

 

για την εταιρεια τα ειπαμε και για το κεφαλονια τα λεμε πολυ καιρο.
δυστυχως μονοπυθμενο ferry 37 ετων, εκτος απο τη γραμμη που υπηρετησε και το γνωριζουν, μονο σε τριτοκοσμικη χωρα θα μπορουσε να εχει μελλον.

 
το επτανησος ειναι νεο για να παει για scrap, πιθανον ακριβο για τις περισσοτερες τριτοκοσμικες χωρες, αλλα εντος ελλαδος αν δε βρεθει καποιος που να θελει να το ξαναφερει στα νησια που το γνωριζουν (ειτε αγοραζοντας το, ειτε ναυλωνοντας το), δυσκολα θα εβρισκε ρολο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παντως για Σποράδες μια χαρά ειναι , με την απόσυρση του Πήγασου και την πιθανή και του Εξπρές Σκιάθος ( αν αυτο εχει διπύθμενα αν και γραφουν παραπανω οτι δεν εχει ) τοτε νομιζω οτι δεν ειναι απίθανο να το δούμε και Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

φιλε wysiwid το μονοπύθμενο που διάβασες στην παράθεση παραπάνω, είναι για το πρώην ομόσταυλό του...... Το Επτάνησος είναι διπύθμενο, και για τις Σποράδες, πλοίο με χωρητικότητα 250+ ΙΧ δεν το θεωρώ μια χαρά, αλλά μεγαααααλο,,,,, 

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Zoo :) Δεν νομιζω οτι ειναι μεγαλο για την γραμμή, αν ψαξετε τα στατιστικα στοιχεια της γραμμης και τα εσοδα που εδωσε στην εταιρεια το Εξπρες Σκιαθος, νομιζω οτι μια χαρα μπορει να το σηκωσει, 115μ δεχονται ανετα και τα 3 λιμανια ( Το Εξπρες Σαντορινη δεν ειχε κανενα προβλημα 117.11m × 18.72m ). Αν ειναι και διπύθμενο τοτε προσωπικα αν ισχυει η πληροφορία τοτε ειναι πολυ πιθανο να ερθει πανω στις Σποράδες και να φυγει και το Σκιάθος ( το οποιο αν δεν φυγει θα παει Αγιο Κωνσταντινο ισως ).

 

Επτανησος Μηκος: 114.50  παλτος 20.20  , 20 κομβοι 960 χειμ.1218 θερος, 37 Φορτηγα η 125 Ιχ η 265 Ιχ

 

Εξπρες Σκιαθος   77.87  , 22, 19, 1390, 184 ιχ ( στα φορτηγα αφηνε απεξω και σιγουρα καιει και πολυ περισσοτερο σε καυσιμα )

 

σε σχεση με τον Πηγασο μικροτερο αλλα πιο πολλα ιχ.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

η hellenic seaways σιγουρα ΔΕΝ ενδιαφερεται για το πλοιο. ουτε για σποραδες, ουτε για orcades, ουτε για hebrides. ;)B) period

 

τις τελευταιες μερες εχει αναζωπυρωθει η παραφιλολογια για ενδιαφερον απο τους δυο της ραφηνας. οτι και καλα τρεχει το θεμα και μπορει συντομα θα εχουμε νεωτερα.

αυτα βεβαια με καθε επιφυλαξη, γιατι τα εχουμε ακουσει πολλες φορες και δεν ξερουμε αν καποιος ενδιαφερεται πραγματικα ή αν θελει να μπει σφηνα στον αλλον ή διαρρεονται για να μη ξεχναμε την ωραια :P  κοιμωμενη.

 

στο τελος βεβαια μπορει να το παρει η polferries για 40εκ zloty ^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μου 'ρθε απόψε μια νοσταλγία και ανάρτησα αυτήν τη φωτό από το Επτάνησος.
Και σκέφτομαι πως γίνεται να είναι ακόμα στη ντάνα. Μήπως πρέπει να νερωθεί αυτό το κρασί επιτέλους και να δρομολογηθεί το ταλαίπωρο;
Στα δυτικά βέβαια, αφού δε φαίνεται να έχουν βάση οι κουβέντες για πώληση

Link to comment
Share on other sites

Το οποίο "ταλαίπωρο" μιά χαρά φαίνεται μέν,αλλά άν εξακολουθήση να μένη στην ντάνα γιά καιρό,στο τέλος θα είναι κατάλληλο μόνο γιά σκράπ.

 

Θα μπορούσε άραγε να πάη στά ενδοκυκλαδικά;Είναι ίσως η μόνη "λογική" επιλογή γιά να είναι και συμφέρουσα η δρομολόγησή του,άν δέν μπορή να επανέλθη στό Ιόνιο.

 

Σε "μεγάλη ανταγωνιστική γραμμή τού Αιγαίου" δέν κάνει,σίγουρα.Το φαντάζεται κανένας να κάνη π.χ.Πειραιά-Ηράκλειο ή Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη;

 

Κάποια στιγμή είχα εκφράσει την "υπόνοια" άν θα μπορούσε να δρομολογηθή στον Σαρωνικό (σε αντικατάσταση τού Αγιου Νεκτάριου ίσως),αλλά ειπώθηκε από άλλους ότι είναι μεγάλο γι'αυτήν την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

παντως τη τελευταια εβδομαδα ο broker (σχεδον exclusive των Στριντζαιων) το κυκλοφορει στην πιατσα καθεμερα...


Όχι για πώληση . Οπως κάνουν ολα τα γραφεία με διαφορα πλοια

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

ακριβως. ηρεμια. ;)
 
μολις κανει καποιος ποστ για ενα "ξεχασμενο" πλοιο, αρχιζει η κολοκυθια για το που παει και ποιος το παιρνει.
επειδη δεν εχουν απομεινει πολλα ξεχασμενα, αυτην την εποχη σταρ ειναι το επτανησος. B)
 
λιγη αυτο συγκρατηση
 

εν πασει περιπτωσει, να θυμησω οτι δεν ειναι υποχρεωτικο να απανταμε ολοι σε καθε θεμα, ακομη και αν δεν εχουμε κατι να πουμε. δεν θα παρεξηγηθει κανεις.
φορουμ ειναι και χρειαζεται να λεμε και κατι παραπανω για να ελαφραινει λιγο η ατμοσφαιρα, αλλα ας μην δινουμε την εντυπωση οτι ορισμενοι μπαινουμε μονο για αυτον το λογο.

ειλικρινα και χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν, καποιος τριτος, που δεν θυμαται τη συνολικη παρουσια του καθενος εδω μεσα, θα νομιζε για καποιους απο την παρεα μας, οτι μπαινουν μονο και μονο για να τρολλαρουν τις συζητησεις.

 
και ολα αυτα απο την κριση ostalgie :P του κερκινη.

ΥΓ: @ hastaroth

αλλά άν εξακολουθήση να μένη στην ντάνα γιά καιρό,στο τέλος θα είναι κατάλληλο μόνο γιά σκράπ.


δεν ειναι φετα να χαλασει εκτος ψυγειου. αν γινονται αυτα που πρεπει (να μπαινουν μια φορα στο τοσο μπροστα, μηχανες και ηλεκτρομηχανες) μια χαρα θα ειναι.
δεν ειναι εγκαταλελειμμενο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πω πω να το προσέξω με τις κρίσεις μου!
Για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω ούτε έχω καμία πληροφορία για το μέλλον του πλοίου.

Όμως είναι η κατάλληλη εποχή να ξεκινήσουν ενέργειες που μπορούν να το επαναδραστηριοποιήσουν στο Ιόνιο.
Εξού και το "νερό στο κρασί" που έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Είτε από την εταιρεία του (πιο δύσκολα από ότι έχει δείξει το πρόσφατο παρελθόν) είτε με ναύλωση, όπως ακουγόταν ότι πήγε να γίνει το καλοκαίρι που πέρασε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και σήμερα το κυκλοφορούσε ο exclusive τους . Ειλικρινά ποσά ζητάνε για να μην εχει φύγει το πλοιο;;; Εδω κοντά 4 έφυγε το Ελυτης ... Αυτο 5-6 λέει η λογική .. Αλλα πρέπει να θέλουν παραπάνω οι Στριτζαιοι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...