Jump to content
Shipfriends

Φιορ Ντι Λεβάντε (ΙΜΟ 9143491)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 455
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Εχουμε εικονα ποτε θα τελειωσει η επισκευη; Ειναι να ανεβει και δεξαμενη;

On 12/2/2022 at 1:27 PM, proud_ionian said:

Θέλουν να βγει πριν τις γιορτές 

Για τις γιορτες του Πασχα πιο πιθανο:P

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ.Πυλαρινου στην εφημερίδα "Ερμής" θα επιστρέψει στα δρομολόγια του μετά τις 15 του μήνα στη θέση του Μάρε στη γραμμή της Ζακύνθου.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν να επιστρέψει στην ενεργό δράση την Κυριακή που μας πέρασε,αλλά για κάποιο λόγο που μόνο η Λεβάντε το ξέρει, άλλαξαν τα πλάνα και έτσι συνεχίζει την ακινησία του.Συμφωνα με το open seas θα επιστρέψει στα δρομολόγια της Ζακύνθου στις 23 του μήνα,αλλά μην είμαστε σίγουροι γιατί μπορεί να γίνει αλλαγή τη τελευταία στιγμή.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή της Ζακύνθου και έδεσε για μερικές επισκευές διάρκειας 3 ημερών.Μετα θα το δούμε στη θέση του Κεφαλονιά,στη γραμμή του Πόρου (από Μ.Πεμπτη)

Link to comment
Share on other sites

Οι επισκευές ολοκληρώθηκαν και πριν από λίγο έφυγε από τη Ζάκυνθο κενό επιβατών για Κυλλήνη έτσι ώστε να κάνει το αποψινο έκτακτο δρομολόγιο για Πόρο.

Από αύριο στη γραμμή του Πόρου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από τη μεγάλη βδομάδα έχει πάρει επ' ώμου τη γραμμή του Πόρου.

Το καμαρώνουμε, προχτές με χειμωνιάτικο καιρό, στην Κυλλήνη και τον Πόρο.

Εδώ στον Πόρο το βλέπουμε στην απογευματινή άφιξη.

ΥΓ: Όπως φαίνεται και στη φωτό, το πλοίο έχει αποκτήσει ηλεκτρονικό πίνακα στην πρύμη:P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

Το καμαρώνουμε, προχτές με χειμωνιάτικο καιρό, στην Κυλλήνη και τον Πόρο.

Πέρα από τις φωτό, να προσθέσω ότι το πλοίο είναι κουφέτο μέσα και έξω, λες και δεν έχουν περάσει σχεδόν 9 χρόνια από την ολοκλήρωση της μετασκευής του.

Στο τελευταίο δρομολόγιο από Πόρο, που ήταν πιο χαλαρό σε επιβάτες, μέλη του πληρώματος καθάριζαν διάφορα σημεία στο εσωτερικό του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το 2000 επισκέφτηκα το σχεδόν ολοκαίνουργιο (κατασκευής 1998) νοτιοκορεατικό πλοίο Treasure Island. Κατασκευάστηκε από την Daewoo Shipbuilding & Heavy Engineering για τη νυχτερινή διαδρομή μεταξύ Pusan και Cheju Island, ήταν τόσο κοντά σε ένα πολυτελές πλοίο όσο μπορούσε κανείς να φτάσει στην Ασία εκείνη την εποχή.
Τα προηγούμενα πλοία της Νότιας Κορέας ήταν όλα αναμφισβήτητα βασικά. Η Dong Yang Express Ferry, οι ιδιοκτήτες του Treasure Island, ήταν δικαιολογημένα περήφανοι για το νέο τους πλοίο.
Μπορεί να υποστηριχθεί ότι το Treasure Island βοήθησε να ανοίξει ο δρόμος για τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας να εισέλθουν στη διεθνή αγορά ναυπήγησης πορθμείων, όπου εξακολουθούν να διατηρούν σημαντική παρουσία παρά τον ολοένα και πιο σκληρό ανταγωνισμό από την Κίνα.
Ήμουν ιδιαίτερα πρόθυμος να ταξιδέψω με το πλοίο, το οποίο είναι τώρα το Fior di Levante και κατά τη διάρκεια του πολυάσχολου Σαββατοκύριακου της Πεντακοστής το έπλευσα τρεις φορές. Το πρώτο ταξίδι ήταν από την Κεφαλονιά στην Κυλλήνη και την επόμενη μέρα έκανα επιστροφή από Κυλλήνη προς Κεφαλονιά και πίσω.
Το πλοίο είναι αρκετά αξιοσημείωτο για το επίπεδο του εσωτερικού του. Οι κοινόχρηστοι χώροι και οι εγκαταστάσεις είναι του προτύπου κρουαζιερόπλοιων, αναμφισβήτητα ακόμη καλύτερα σε ορισμένα σημεία. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, από τις ψηφιδωτές τοιχογραφίες και τα γλυπτά, μέχρι τις λεπτομέρειες της οροφής και ακόμη και τα σχέδια των χαλιών, είναι εξαιρετική.
Το Fior di Levante δεν διαθέτει επίσημο εστιατόριο και καμπίνες, αλλά αυτά δεν χρειάζονται σε ένα ταξίδι 90 λεπτών. Υπάρχει ένα lounge παρατήρησης προς τα εμπρός και περισσότερα καφέ και σαλόνια καθώς κινείστε πίσω. Υπάρχει ακόμη και ένα ανακαινισμένο combi Volkswagen που εκτίθεται στον κεντρικό χώρο του πλοίου.
Η μόνη απογοήτευση για μένα ήταν το κατάστημα δώρων του πλοίου, το οποίο είχε μερικά ωραία μπλουζάκια και κούπες καφέ διακοσμημένα με μια εικόνα του πλοίου. Ήταν κλειστό λόγω κάποιου είδους τεχνικού προβλήματος με το ταμείο, ή έτσι μου είπε το πλήρωμα.
Δεν είμαι σίγουρος γιατί η Levante Ferries έκανε τόσο μεγάλα έξοδα για να ανοικοδομήσει ένα πλοίο που εκτελεί τόσο σύντομα ταξίδια, αλλά χαίρομαι που το έκαναν.
Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες του Fior di Levante στον παρακάτω σύνδεσμο φωτογραφίας (Βέλτιστη προβολή ως slideshow. Κάντε κλικ στο εικονίδιο της οθόνης στην επάνω δεξιά γωνία)

Fior di Levante

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ – Ο/Γ Fior Di Levante στην Κυλλήνη

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, το Λιμεναρχείο Κυλλήνης, για περιστατικό τραυματισμού μέλους πληρώματος (Α΄ μηχανοδηγού) Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου, κατά την διάρκεια πλου από τον Πόρο Κεφαλληνίας για Κυλλήνη.

Συγκεκριμένα, ο ανωτέρω ναυτικός τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού των φίλτρων πετρελαίου, ενώ μετέβη στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου «Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ» όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και διαπιστώθηκε ότι υπέστη έγκαυμα τρίτου βαθμού καρπού και άκρας χειρός.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Κυλλήνης.

Υ.Γ: Το ΥΕΝ δεν κάνει το κόπο να αναφέρει το όνομα του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...