Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

...Την Κυριακη 14/8 ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αναχωρησε απο Χιο για Μυτιληνη-Λημνο-Θεσσαλονικη με 95 επιβατες,8 φορτηγα,15 ΙΧ και 20 δικυκλα....

Πόσο κόσμο και πόσα φορτηγά μαζεύει παραπάνω στο δρομολόγιο για Καβάλα (αρνούμαι να πιστέψω ότι όλο το Παγγαίο πάει διακοπές σε Χίο-Μυτιλήνη) για να δικαιολογείται η αργοπορία;

....Όταν φτάνει Καβάλα το πάνω γκαράζ είναι γεμάτο απο τη Λήμνο. Όταν είναι να φύγι πρέπει να γεμίσει και πάλι το πάνω γκαράζ, υπολόγισε και τα φορτηγά, ένα 3ωρο τουλάχιστον το θέλει πολύ άνετα.....
Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχω πει ξανά οτι σχεδόν το 85% της κίνησης του πλοίου είναι στο τμήμα Καβάλα Λήμνο Μυτιλήνη και επιστροφή! Και εαν ανατρέξετε σε μήνυματα του παρελθόντος, έχω πει οτι ίσως αυτό το τμήμα του δρομολόγιου, να βγαίνει και χωρίς επιδότηση ακόμα και το χειμώνα!

Link to comment
Share on other sites

Σιγα σιγα και ο απλος κοσμος καταλαβαινει οτι δεν συμφερει να πηγαινει με πλοια τυπου ΤΑΞΙΑΡΧΗ και ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ(τα οποια δυστυχως τα πληρωνουμε ολοι B) )

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

[email protected]

Ο Γιώργος ήταν ένας από τους πολλούς άτυχους του φετινού καλοκαιριού. Διάλεξε τη Μυτιλήνη για να κάνει τις καλοκαιρινές του διακοπές και αποφάσισε να φτάσει εκεί ξεκινώντας ακτοπλοϊκώς από τη Θεσσαλονίκη. «Τόσα χρόνια φάγαμε ως φοιτητές ταξιδεύοντας στο κατάστρωμα αρκετών πλοίων. Τώρα που πλησιάζουμε τα πενήντα δε θα μας φοβίσουν μερικές ώρες ταξίδι», σκέφτηκε λίγο πριν αναχωρήσει. Κι έκλεισε για καλό και για κακό μια καμπίνα.

Αποδείχτηκε ότι έκανε λάθος. Μπήκε στο πλοίο (απροσδιόριστης ηλικίας...) στις 5 το απόγευμα κι έφτασε στο νησί στις 10 το πρωί της επόμενης ημέρας, έχοντας πίσω του ένα 17ωρο ταξίδι. Τα ίδια περίπου και στην επιστροφή: το ταξίδι με το πλοίο που πλησίαζε τα 40 διήρκεσε 16 ώρες. Οσο για τα έξοδα και αυτά κινήθηκαν σε υψηλά επίπεδα: για το εισιτήριο του ΙΧ και μια καμπίνα για τέσσερα άτομα πλήρωσε 250 ευρώ.

Στη Μυτιλήνη συνάντησε μια παρέα Θεσσαλονικέων που αποδείχτηκε πιο ενημερωμένη από αυτόν. Τα παιδιά προτίμησαν να πάνε στη Μυτιλήνη μέσω Τουρκίας και ταλαιπωρήθηκαν πολύ λιγότερο. Οι διαδικασίες πλέον με τα διαβατήρια έχουν απλοποιηθεί και η παρέα εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία, πηγαίνοντας στη Μυτιλήνη μέσω Τουρκίας, να δει από κοντά και τα τουρκικά παράλια. Ξεκίνησαν, λοιπόν, από τη Θεσσαλονίκη οδικώς, έφτασαν στους Κήπους, μπήκαν στην Τουρκία, χρησιμοποίησαν τον αυτοκινητόδρομο για την Κωνσταντινούπολη, έκοψαν προς το νότο κι έφτασαν στο Αϊβαλί. Εκεί επιβιβάστηκαν στο πλοίο και με 20 ευρώ εισιτήριο έφτασαν στη Μυτιλήνη. Ποιο ήταν το κόστος του ταξιδιού; Τρία ρεζερβουάρ βενζίνη για το πηγαινέλα και διάρκεια 7 ώρες. «Του χρόνου θα πάω μέσω Αϊβαλί», ψιθύρισε ο Γιώργος.

Αντίστοιχη περιπέτεια είχε και ο Νίκος, που πήγε στη Λήμνο μέσω Καβάλας με ένα παρόμοιο σαπιοκάραβο, με το οποίο είχε ταξιδέψει στην Κρήτη πριν από περίπου 20 χρόνια! Από τη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε στις 12 το μεσημέρι, για να επιβιβαστεί στο πλοίο που ήταν να αναχωρήσει από την Καβάλα στις 4 το μεσημέρι. Τελικά, έδεσε στις 4.30 στο λιμάνι και λόγω της πολυκοσμίας σαλπάρισε για τη Λήμνο στις 5.30. Ο Νίκος πάτησε το πόδι του στη Λήμνο στις 10.30 το βράδυ.

Μια ημέρα ταξίδι για να φτάσεις σε ένα νησί του Βόρειου Αιγαίου...

http://www.agelioforos.gr

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, στην πρώτη περίπτωση συγκρίνει το κόστος και τον χρόνο του θαλασσινού ταξιδιού με τον αντίστοιχο της οδικής διαδρομής (έστω και μέσω άλλης χώρας), που απλά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Στη δεύτερη περίπτωση θα μπορούσε να πει ότι ξεκίνησε από τα Γιάννενα χαράματα και έφτασε στη Λήμνο βράδυ.

Εκ των πραγμάτων τα νησιά μας είναι γεωγραφικώς απομακρυσμένα από την κυρίως χώρα και η ποιότητα των συγκοινωνιών δεν είναι και η καλύτερη, αλλά να περιμένεις να μπουν στα άγονα δρομολόγια της Λήμνου ο Κεντέρης® , το Χίος ή ακόμα και ο Διαγόρας, επι του παρόντος το θεωρώ ουτοπία. Ας συγκρίνουμε την τωρινή κατάσταση με άλλες χρονιές που δεν ξέραμε αν και πότε θα περάσει το Σαμοθράκη, ή έμενε η γραμμή χωρίς πλοιο και δεν ξέραμε αν και πότε θα μπει καποιο, και πάλι καλά να λέμε πως είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Χιωτη το πας στο αλλο ακρο,κανεις δεν ζηταει νεοτευκτα στις αγονες ουτε ταχυτητες 26μιλια.Μπορουν να τα πηγαινουν με 18 και να σεβονται τα ωραρια που δινουν για τα δρομολογια τους? Ειναι τοσο δυσκολο αυτο? Κι αντε το χειμωνα μπορει να μην βγαινουν κ τα πανε με 15,τωρα που υπαρχει κινηση(ολες οι ανακοινωσεις της ΝΕΛ για τις καθυστερησεις,μιλανε παντα για αυξημενη κινηση επιβατων και οχηματων)γιατι πρεπει να κανεις το Χιος-Καβαλα οσο το Ηγουμενιτσα-Ανκονα :ph34r:

Η λογικη 'παλι καλα που ειμαστε ετσι' δεν μ αρεσει.Αντι να κανεις την συγκριση με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ,κανε την με τον ΔΙΑΓΟΡΑ στο Θεσσ.-Δωδεκανησα η στις αγονες που εξυπηρετει τωρα.Αφου το υπουργειο στην ουσια δεν κανει τιποτα,ας μεινουμε να φωναζουμε εμεις γιατι στο τελος μπορει να φτασουμε να μας πηγαινουν με μοτορσιπακια και υπνοσακους στα αμπαρια :wub:

Ριχτε και μια ματια στις περιπετειες ενος ταξιδιωτη απο την Λεσβο.

Link to comment
Share on other sites

Στην αποροία του γιατί δεν ενημερώθηκαν νωρίτερα από την εταιρεία δίνω δίκιο μιας και η ταλαιπωρία του πλοίου στον Άγιο Κήρυκο ήταν το απόγευμα και υπήρχε ικανό διάστημα για να ενημερωθούν όλοι οι επιβάτες.

Τώρα κατά τα άλλα είναι ένα κλασσικό γράμμα ενός ταλαιπωρημένου επιβάτηπου απο τον θυμό του τα πέρνει σβάρνα όλα.Ξεχνάει ότι υπάρχει και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στην Μυτιλήνη που δίνει μια πολύ καλή πρόταση ταξιδιου.

Για το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ δυστυχώς πάσχει από το ίδιο θέμα με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ.Πιεσμένα ωράρια, λογκάδο δρομολόγιο,λιμάνια πολλά από αυτά στρούγγες, αυξημένη κίνηση ενόψη καλοκαιριού...αναπόφευκτα έχει καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγω παντως το πρωτο που θα ζητουσα ειναι και τα 3 δρομολογια του ΤΑΞΙΑΡΧΗ να πιανουν στην Ικαρια,και γιατι οχι,να αυξηθει η ταχυτητα που κανει τα δρομολογια.

Σύνταξη: Χάρης Ζαβουδάκης Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011 12:31

Επιστολή για τη σύνδεση των νησιών του Β. Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη και τη σύνδεση των Φούρνων με την Ικαρία και τη Σάμο απέστειλε προς τον Γ. Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χαλκιώτη, ο βουλευτής του νομού Πυθαγόρας Χ. Βαρδίκος. Πιο συγκεκριμένα, για τη σύνδεση των νησιών του Β. Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη, ο βουλευτής προτείνει τη δημιουργία δύο γραμμών: η μία Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη και η άλλη Θεσσαλονίκη-Χίος-Σάμος-Ικαρία-Χίος-Θεσσαλονίκη, με πρόβλεψη από Χίο να υπάρχει ανταπόκριση με Μυτιλήνη. Επίσης, ο βουλευτής υπενθυμίζει και την ανάγκη προκήρυξης της νέας γραμμής που θα αντικαταστήσει τις δύο τωρινές που συνδέουν τους Φούρνους με Ικαρία και Σάμο, που ιδανικά θα πρέπει να εξυπηρετείται με πλοίο που θα ταξιδεύει και με 7 μποφόρ, θα μεταφέρει 2-3 φορτηγά και 10-15 ΙΧ, με ταχύτητα 16 μιλίων και με καθημερινό δρομολόγιο Φούρνοι - Θύμαινα - Χρυσομηλιά - Άγιος Κήρυκος - Καρλόβασι και επιστροφή.

http://www.era-aegean.gr

Link to comment
Share on other sites

Η λύση είναι μία και μοναδική.Χρόνια τη γραφουμε,χρόνια τη λέμε στα ράδια κοκ.

Το βαπόρι που θα πάρει τη γραμμή να ξεκινάει απο Πειραιά και να πιάνει μιά φορά την εβδομάδα Ικαρία-Φούρνους-Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο και επιστροφή,και να επιδοτείται απο Σάμο και μετά.Οι αχταρμάς που λέει ο βουλευτής εννοεί,να αλλάξει το δρομολόγιο της Πέμπτης ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ να γίνεται Παρασκευή,ώστε να είναι στη Μυτιλήνη το Σάββατο το πρωί στις 08.00 πριν φύγει το Μυτιλήνη για Θεσσαλονίκη στις 09.00.Και τί θα γίνει στην επιστροφή;Θα πρέπει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ να είναι στην Μυτιλήνη μετά τις 15,00 της Κυριακής για να φορτώσει για κάτω.Αρα αλλάζουν και τα 3 δρομολόγια του πλοίου.

Οσο για τις 2 γραμμές που γυρεύει,σε λίγο δεν θα υπάρχουν λεφτά ούτε για μία .Τη λύση την πρόσφερε η ΝΕΛ με τα δρομολόγια που κατέθεσε απο 22/6

και άδικα της έκοψαν δήθεν για αθέμιτους ανταγωνισμούς και άλλες σαχλαμάρες.

Αν θέλει η HSW να επιδοτήσουν το ΜΥΚΟΝΟΣ ή το ΧΙΟΣ που ούτως ή αλλαίως έχει τη γραμμή και τέλειωσε το παραμύθι.

Αυτά λέει η νησιωτικότητα,το σύνταγμα,η έννοια της ένταξης στην Π.Αιγαίου.

Σήμερα για να συνεδριάσει το Π.Σ οι Ικαριώτες και οι Σαμιώτες Π.Σ θέλουν 4 αεροπλάνα και μία διανυκτέρευση για 6 ώρες συνεδρίαση και φυσικά είναι απλήρωτα τα οδοιπορικά και τα εισητήρια.

Για την άλλη πρότασή του που ζητά τις 2 γραμμές της Ικαρίας να γίνουν μία συμφωνώ,αλλά να δοξάζουμε το θεό που υπάρχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ αλλοιώς αν περιμένουμε το ΣΠΙΡΙΤ θα βαρεθούμε απότι μαθαίνω.

Link to comment
Share on other sites

Μην απορείτε αν κανένας δεν την παίρνει στα σοβαρά. Αποκοπή δηλαδή απο τη βόρεια Ελλάδα. Και ποιός θα μπεί απο τον Πειραιά να πάει στη Λήμνο μετά απο 30 ώρες. Εκτός και αν τη γραμμή αυτή θα την κάνει το BS Ithaki. Τότε πάω πάσο! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Αυτά λέει η νησιωτικότητα,το σύνταγμα,η έννοια της ένταξης στην Π.Αιγαίου.
τι λεει το συνταγμα δηλαδη; οτι καθε νησι πρεπει να εχει επιδοτουμενη γραμμη για οπου ζητησει;
Link to comment
Share on other sites

Την Πέμπτη, ο Ταξιάρχης μετά τον Άγιο Κήρυκο θα πάει και μέχρι την Πάτμο για να πάρει τους Δωδεκανήσιους αθλητές στίβου για τους Αιγαιοπελαγίτικους αγώνες που γίνονται το ΣΚ στη Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ μετά το απαγορευτικό

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, αναχώρησε από το λιμένα Θεσσαλονίκης 11/10/2011 στις 01:00

Ως εκ τούτου οι ώρες αφιξοαναχωρήσεων του διαμορφώνονται ως εξής:

ΤΡΙΤΗ 11/10: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΝ 01:00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 09:30 ΑΝ 10:10) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 16:10 ΑΝ 17:10) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 20:35 ΑΝ 21:05)

ΤΕΤΑΡΤΗ 12/10: ΒΑΘΥ (ΑΦ 00:45 ΑΝ 01:10) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 04:25 ΑΝ 04:45) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 08:00 ΑΝ 09:00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 14:50 ΑΝ 15:20) - ΚΑΒΑΛΑ (ΑΦ 20:00 ΑΝ 23:00)

ΠΕΜΠΤΗ 13/10: ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 03:40 ΑΝ 04:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 09:50 ΑΝ 11:00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 14:20 ΑΝ 14:45) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 17:40 ΑΝ 18:00) - ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 19:25 ΑΝ 19:40) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 21:05 ΑΝ 21:25)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14/10: ΧΙΟΣ (ΑΦ 00:20 ΑΝ 00:40) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 04:00 ΑΝ 05:00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 10:50 ΑΝ 11:20) - ΚΑΒΑΛΑ (ΑΦ 16:00)

Το πλοίο θα επανέλθει στα τακτικά του δρομολόγια την Παρασκευή 14/09 με αναχώρηση από Καβάλα στις 19:00.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την ΕΜΥ εκείνη την ώρα είχε 8αρι στον Αη Στράτη.

Η Λιμενική Αρχή Αγίου Ευστρατίου, ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» Ν.Π. 9465 ότι η προσέγγιση στο λιμάνι ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και θα συνέχιζε το προγραμματισμένο δρομολόγιό του για Μύρινα * Καβάλα.

Στον Άγιο Ευστράτιο ανέμεναν προς επιβίβαση τέσσερις (04) επιβάτες, οι οποίοι θα προωθηθούν με επόμενο δρομολόγιο, ενώ στο «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» επέβαιναν δύο (02) επιβάτες με προορισμό τον Άγιο Ευστράτιο οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους από τη Μύρινα με αυριανό δρομολόγιο.

Πηγή ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Οι Λημνοι παραπονιουνται για αλλη μια φορα για την ακτοπλοϊκη συνδεση και δεν θελουν το AQUA MARIA.Απειλουν με κινητοποιησεις σε περιπτωση που δεν ξαναμπει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στη θεση του.Δεν εχουν και αδικο εδω που τα λεμε

Δυναμικές αντιδράσεις από τους Λημνιούς, σε περίπτωση μη αντικατάστασής του

Σε νέες κινητοποιήσεις για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου κατεβαίνουν, για ακόμη μία φορά, οι φορείς και οι κάτοικοι του νησιού, μετά τις τελευταίες εξελίξεις περί φημολογούμενης αντικατάστασης του πλοίου «Ταξιάρχης» με το πλοίο «Aqua Maria». Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε προχθές Τρίτη 18 Οκτωβρίου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Λήμνου, συζητήθηκαν όλα τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Λημνιοί με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού.

Μετά από πολύωρη συζήτηση, όλοι οι φορείς συμφώνησαν ότι η παραμονή του πλοίου αυτού στα δρομολόγια που εξυπηρετούν τη Λήμνο, ξεπερνά την «κόκκινη γραμμή» των ελάχιστων απαιτήσεων ποιοτικής και ασφαλούς ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού, η παραβίαση της οποίας δεν μπορεί να γίνει ανεκτή. Μετά τις 31 Οκτωβρίου 2011, οπότε και λήγει επισήμως η περίοδος αντικατάστασης λόγω βλάβης του «Ταξιάρχη», δε θα γίνει δεκτή η συνέχιση των δρομολογίων από το «Aqua Maria».

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο δήμαρχος Λήμνου, Αντώνης Χατζηδιαμαντής, ο αντιδήμαρχος Αειφόρου Ανάπτυξης, Παναγιώτης Τσανταρλιώτης, οι δημοτικοί σύμβουλοι Γιώργος Σακαρίκος, Μαγδαληνή Τούφου και Βασίλης Ψυχούδης, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Φωτεινή Στεφανιδάκη, το μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Ιάκωβος Παπαδόπουλος, εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών Λήμνου και ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λήμνου, Αριστείδης Τζάνερος.

Συναντήσεις

Ο δήμαρχος Λήμνου ενημέρωσε όσους συμμετείχαν ότι μετά και τη συνάντηση που είχαν οι φορείς με το γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρη Χαλκιώτη, αντιληφθήκαν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία για την παραμονή του πλοίου «Aqua Maria» στα δρομολόγια τα οποία, σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί, θα έπρεπε να εξυπηρετεί το πλοίο «Ταξιάρχης». Μετά από αυτή την εξέλιξη, όπως τόνισε ο δήμαρχος Λήμνου, και κυρίως λόγω των «αυξανόμενων καταγγελιών για τις απαράδεκτες συνθήκες ταξιδιού, οι συνεχείς καθυστερήσεις, η ταλαιπωρία επιβατών και επαγγελματιών, δε μας επιτρέπουν να δεχτούμε την παραμονή τού “Aqua Maria” στη βασική γραμμή του νησιού μας».

Χαρακτηριστικές του κλίματος που επικρατεί στη Λήμνο, είναι οι δηλώσεις του δημάρχου, Αντώνη Χατζηδιαμαντή: «Ας αντιδράσουμε έστω και αυτή την ώρα όλοι μαζί. Την ώρα που η Ελλάδα παλεύει να αποφύγει τα χειρότερα, κάποιοι στον κρατικό μηχανισμό φαίνεται πως συνεχίζουν να λειτουργούν, όπως τόσα χρόνια, εξυπηρετώντας αλλότρια συμφέροντα και προδίδοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών και ιδίως των ακριτών του Αιγαίου, των κατοίκων της Λήμνου», όπως είπε. Και συνέχισε: «Η απομόνωση της Λήμνου, με τις ελλιπέστατες συγκοινωνίες, με τη συνεχή επιδείνωση της συχνότητας και της ποιότητας των ακτοπλοϊκών αλλά και αεροπορικών συνδέσεων καθιστούν την επίλυση του προβλήματος δυσχερέστερη χρόνο με το χρόνο. Η απαίτηση των Λημνιών είναι να τηρηθούν τουλάχιστον οι νόμιμες δεσμεύσεις, να δρομολογηθούν σύγχρονα και ασφαλή πλοία. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι απαιτούμε το αυτονόητο, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.»

Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο μέρες νωρίτερα ο δήμαρχος Λήμνου, σε επιστολή του προς το γενικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, Νικόλαο Λίτινα, η οποία κοινοποιείται στον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, τους βουλευτές τής Ν.Δ. Σπύρο Γαλήνο και το Κ.Κ.Ε. Σταύρο Σκοπελίτη, το γενικό γραμματέα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, Νάσο Γιακαλή, και το γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρη Χαλκιώτη, ζητά την μη αποδοχή αντικατάστασης του πλοίου «Ταξιάρχης» από το πλοίο «Aqua Maria».

«Ακατάλληλο…»

Συγκεκριμένα, στην επιστολή του αναφέρει: «Μετά τις επανειλημμένες αναφορές και διαμαρτυρίες επιβατών, τη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λήμνου, τις σχετικές ερωτήσεις κοινοβουλευτικού ελέγχου, αλλά και έγγραφα της ίδιας της υπηρεσίας σας, το πλοίο “Aqua Maria” είναι απολύτως ακατάλληλο για την εκτέλεση των δρομολογίων Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος.»

Μετά και την ενημέρωση που έγινε τηλεφωνικά, «κατόπιν δικής μας πρωτοβουλίας, από τον αρχιπλοίαρχο Λ.Σ. κ. Μάμμη, ότι η υπηρεσία αποδέχεται το αίτημα αντικατάστασης του πλοίου “Ταξιάρχης” από το “Aqua Maria” και μετά την 31/10/2011, και πως η σχετική απόφαση αναμένεται να υπογραφεί από εσάς, σημειώνουμε με έμφαση το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δε ζητήθηκαν οι απόψεις του Δήμου Λήμνου για το θέμα, ενώ αντίθετα ζητήθηκε και εκφράστηκε θετική άποψη από το λιμενάρχη Μύρινας, πλωτάρχη Ε. Ψύρρα.».

Ο δήμαρχος Λήμνου ζητά «να εφαρμοστούν οι νόμοι του ελληνικού κράτους και να διασφαλιστεί η τήρηση της ουσίας, αλλά και του τύπου των συμβάσεων που βρίσκονται σε ισχύ». Και συμπληρώνει: «Σας ζητούμε να μην προχωρήσετε στην αποδοχή του καταχρηστικού αιτήματος της εταιρείας και να ενεργήσετε άμεσα για την πιστή τήρηση των υποχρεώσεών της. Ο λημνιακός λαός δεν πρόκειται να ανεχθεί άλλο εμπαιγμό, ούτε παιχνίδια οργανωμένων συμφερόντων σε βάρος της ποιότητας ζωής μας, της ασφάλειας των μεταφορών και της οικονομικής ανάπτυξης του νησιού μας.»

Απο το emprosnet

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τροποποίηση δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA

Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της αυξημένης κίνησης μετά την αναστολή της απεργίας της Π.Ν.Ο. το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA θα αναχωρήσει σήμερα 26/10/2011 από Λαύριο στις 22:00 για Άγιο Ευστράτιο – Λήμνο – Καβάλα και επιστροφή. Το δρομολόγιο διαμορφώνεται ως εξής:

ΤΕΤΑΡΤΗ 26/10: ΛΑΥΡΙΟ (ΑΝ 22:00)

ΠΕΜΠΤΗ 27/10: ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (ΑΦ 05:55 ΑΝ 06:25) - ΚΑΒΑΛΑ (ΑΦ 14:00 ΑΝ 16:00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 20:40 ΑΝ 22:00) - ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (ΑΦ 23:20 ΑΝ 23:40)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/10: ΛΑΥΡΙΟ (ΑΦ 07:35)

Το πλοίο θα επανέλθει στα τακτικά του δρομολόγια την Παρασκευή 28/10 με αναχώρηση από Λαύριο στις 20:00.

Δελτιο Τυπου της NEL LINES

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα λένε, αλλά υπάρχουν και οι ανοικτοί δέκτες που κατέγραψαν 7-9 κόμβους στο ανέβασμα προχθές έξω από την Κάρυστο. Δεν συζητώ για το σημερινό δρομολόγιο που δικαιολογημένα πάει περίπατο λόγω καιρού.

Επιπλέον, αν η εταιρεία έπαιρνε επιδότηση από τα δελτία τύπου, στη συγκεκριμένη περίπτωση θα τους έρχονταν κουτσουρεμένη, μιας και στο ανέβασμα έχουν ξεχάσει την προσέγγιση στη Λήμνο. :)

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τη Λήμνο πρέπει να έχουν μπερδέψει την ώρα αναχώρησης από το Λαύριο (γραφούν 22:00 ενώ στο σύστημα ήταν στις 23:00, καθώς και την ώρα άφιξης στη Καβάλα που θα φτάσει μετά την ώρα αναχώρησης από τη Καβάλα (λένε ότι θα φύγει στις 16:00 ενώ έχει άφιξη στις 18:00 στο σύστημα)

Link to comment
Share on other sites

...επιδιώκει συνάντηση με τον αρμόδιο γενικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής

Μάλιστα, και ο γγ λιμένων θα λύσει το ακτοπλοικό πρόβλημα της Λήμνου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όλη αυτή η φασαρία γίνεται για να μπει o Ταξιάρχης στη θέση του AQUA MARIA; Τόσο καλύτερο πλοίο το θεωρούν; Αφού ούτως ή άλλως ο Ταξιάρχης περνάει τρεις φορές την βδομάδα από την Λήμνο, 2 για καβάλα και 1 για θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελειωσε λεει η αγονη Μυτιληνη-Μυρινα-Θεσσαλονικη(το εξτρα δρομολογιο που ειχαν βγαλει για το ΛΙΣΣΟΣ :wub: και στην συνεχεια πηρε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ νομιζω)...αλλα θα πρεπει να ενημερωθουν οτι υπαρχει ακομα η γραμμη καθε Κυριακη απο Μυτιληνη και καθε Δευτερα απο Σαλονικη :P

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Εάν δε κάνω λάθος το Μυτιλήνη φέτος την έκανε χωρίς επιδότηση μόνο τον Αύγουστο, μετά από πίεσης του υπουργείου, ενώ πέρυσι την έκανε 2 μήνες χωρίς επιδότηση παράλληλα με το Λισσος.

Αυτή η επιδότηση για το ένα δρομολόγιο την εβδομάδα σταμάτησε να βγαίνει ως επιδοτούμενη γιατί δεν υπήρχε ενδιαφέρον από καμία εταιρεία μετά από την αποχώρηση του Λισσος, όπως έγινε και με τη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Κρήτη. Υπάρχει αυτό το ένα δρομολόγιο που αναφέρεις οπου κάνει ο Ταξιάρχης και σχετίζεται με την άλλη επιδοτούμενη γραμμή της Καβάλας για το Β.Α Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...