proud_ionian Posted April 29, 2023 Share Posted April 29, 2023 (edited) ή βγηκαν πολλες εργασιες στην πορεια και ειναι ασυμφορο Edited April 29, 2023 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 30, 2023 Share Posted April 30, 2023 (edited) Θα τελειώσει σε καμιά 10αριά χρόνια κ θα λένε ότι είναι του 2033! Στην Ελλάδα έτσι γίνεται...😁 Edited June 3, 2023 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Himuka Posted April 30, 2023 Share Posted April 30, 2023 Δεν το θέλει η μοίρα του να τελειώσει αυτό το βαπορακι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 (edited) Θα μπορούσε η φωτογραφία να μπει και ως κουίζ, με ελαχιστοτατες πιθανότητες αναγνώρισης. Το καραβάκι που δεν ταξίδεψε ποτέ (αυτοδύναμο), στην πρώτη του μορφή το 2007, τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Σάββα στην Ελευσίνα, πριν φυσικά την ανακατασκευή του, άρτι αφιχθεν ρυμουλκουμενο απο την Ζάκυνθο. Κατασκευασμενο το 1990 στο Πέραμα ως ΕΥΤΥΧΙΑ Π, πολυ αμφιβάλλω αν έφερε ποτέ επίσημα (στα χαρτιά και στο νηολογιο) το όνομα ΘΕΟΜΗΤΩΡ, μιας και θεωρώ κάπως απίθανο το ενδεχόμενο οι ίδιοι πλοιοκτήτες να το μετονομασαν ξανά στο αρχικό του όνομα. Πηγή φώτο : Αρχείο ναυπηγείου Σάββα Edited June 3, 2023 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 (edited) Φιλε Σείριε αυτό αν δεν κάνω λάθος είναι το νυν Συμη της ΑΝΕΣ. Πρόκειται για συνωνυμία… Edited June 3, 2023 by polmyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 @George...f Απλά... κάνεις λάθος. Άλλο το ΕΥΤΥΧΙΑ Π, άλλο το πρώην ΕΥΤΥΧΙΑ σημερινό ΣΥΜΗ. Μία απλή σύγκριση φωτογραφιών θα σε βοηθήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HSC Aries Posted September 23, 2023 Share Posted September 23, 2023 Κάποιο νέο σχετικά με το πλοίο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2023 Share Posted October 21, 2023 Τελικά υπάρχει ακόμα ελπίδα για το Ευτυχία Π!! Εάν συγκρίνουμε μια φωτογραφία από τον Ιούλιο με σημερινές φωτογραφίες από το Ευτυχία Π, θα δούμε αρκετές αλλαγές και πρόοδο στη μετασκευή του Ευτυχία Π!! Όπως βλέπουμε προστέθηκε και νέο τμήμα στο πρυμνιό τμήμα του σκάφους και έγιναν ανοίγματα στις μπάντες του, αλλά και η πλώρη του έχει αφαιρεθεί από το σκάφος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 23, 2023 Share Posted October 23, 2023 Κ η κοπτοραπτική συνεχίζεται! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2023 Share Posted December 2, 2023 Από ότι μαθαίνω το νέο όνομα του Ευτυχία Π θα είναι Albania Express, οπότε το όνομα δηλώνει ότι το θέλουν για τη γραμμή Κέρκυρα Άγιους Σαράντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 On 1/17/2022 at 12:58 PM, Nikos_Chania said: Το πλοίο, σύμφωνα με τον Π. Φυσσα, είναι αγορά της Joy Cruises για δρομολόγια στους Παξούς, με νέο όνομα Joy Blue Star. On 3/2/2022 at 3:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ευτυχία Π είναι νέα αγορά της Joy Cruises. On 12/18/2022 at 7:37 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Οπότε θα πόνταρα ότι θα ενδιαφερθούν για τη γραμμή στα Διαπόντια Νησιά. On 4/30/2023 at 12:07 AM, spiroszante said: Για να έχουν σταματήσει όπως φαίνεται,λογικά δεν θα υπάρχουν άλλα λεφτά για να ολοκληρωθεί η μετασκευή του... Όλα σωστά ήταν τα παραπάνω. Και από την στιγμή που επανεκκίνησαν οι εργασίες, άλλαξε το νέο όνομα που θα έχει, αλλά και η γραμμή που θα δουλέψει, είναι πολύ πιθανόν να ισχύουν κάποιες πληροφορίες που είχα, και αφορούσαν στο ότι για την ολοκλήρωση της μετασκευής..... εδιευρύνθει (sic !) το status της πλοιοκτησίας του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Στην ουσία πρόκειται για αποπεράτωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Σωστά, αν και στην.... ιδιαζόντως σπάνια περίπτωση του, με το εύρος των εργασιών - αλλαγών στα αρχικά του σχέδια τόσο το 2008 όσο και σήμερα, πιό εύστοχος νομίζω θα ήταν ο όρος ανακατασκευή (δεύτερη). Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Πάντως, η πορεία της αποπεράτωσής του, θυμίζει πάρα πολύ το Ιονίς και το Αργοστόλι, τα οποία άλλοι τα οραματίστηκαν, άλλοι τα αποπεράτωσαν και αλλού κατέληξαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Θα έλεγα και του Aqua Jewel.Για άλλη χρήση ξεκίνησε να ναυπηγείται για άλλη κατέληξε και στη πορεία έφαγε μερικές τροποποιήσεις μια επιμήκυνση μια προσθήκη Βολβού κτλ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Περα απο ολα αυτα αν οντως μπει στη γραμμης της Αλβανιας, θα ειναι το μεγαλυτερο βαπορι που θα εχει παει εκει,κατι που δειχνει και την δυναμικη αναπτυξη που εχει τα τελευταια χρονια ο τουρισμος εκει Link to comment Share on other sites More sharing options...
parian scientist Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι είναι η τέλεια αναβάθμιση του Σκοπελίτη έχουνε πέσει κατά καιρούς διάφορα λεφτά στο καράβι πολλά με τόσες μετατροπές και πλέον φτιάχνεται σαν καινούργιο δεν ξέρω αν συμφέρει όλο αυτό το κόψε ράψε εσείς που τα ξέρετε καλύτερα μήπως θα ήταν σωστό να φτιαχτεί καινούργιο εξαρχής,υπάρχει κάποιο όφελος σε χαρτιά αδειες ίσως; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 12 hours ago, nomikos said: Θα έλεγα και του Aqua Jewel.Για άλλη χρήση ξεκίνησε να ναυπηγείται για άλλη κατέληξε και στη πορεία έφαγε μερικές τροποποιήσεις μια επιμήκυνση μια προσθήκη Βολβού κτλ.. Αυτό είναι πλοίο που χτίστηκε με...δόσεις! Αλλά ήταν συνηθισμένο πλοία που ξεκίνησαν να χτίζονται γιά κάποιο κ κατέληξαν να τελειώνουν γιά άλλο ίσως με κάποιες τροποποιήσεις Μόνιμο πρόβλημα το χρηματοδοτικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8 Share Posted February 8 Τοποθετήθηκε η νέα πλώρη στο Ευτυχία Π ενώ έχουν ξεκινήσει να τοποθετούνται τζαμιά στο σαλόνια και στη γέφυρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas .S Posted February 8 Share Posted February 8 τρομερή αλλαγή στο πλοίο πολλά λεφτά ξοδεύουν για το βαπόρι Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis Posted February 10 Share Posted February 10 Αφού μπήκαν στη διαδικασία να του αλλάξουν πλώρη θα μπορούσαν να την είχαν κάνει κάθετη, ενσωματωμένη με τον βολβό όπως είναι της μόδας τελευταία. Κατά τα άλλα δείχνει πολύ όμορφο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas02 Posted February 14 Share Posted February 14 (edited) Αυτό με την κάθετη ενσωμάτωση που λες, γίνετε για υδροδυναμικούς λόγους πλέον…. Σαυτο το μέγεθος δεν ξέρω κατά πόσο αποδοτικός είναι ο βολβός πόσο μάλλον αυτό… γενικά επειδή έχει αλλάξει 4-5 φορές γεωμετρία η γάστρα του, αμφιβάλω για το κατά πόσο καλοτάξιδο θα είναι. Παρόλα αυτά ομολογώ πως είναι αξιολάτρευτο βαποράκι και η νέα του πλώρη όντος του πήγε. Edited February 14 by polmyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 26 Share Posted February 26 Το Albania Express αναμένεται να έχει χωρητικότητα 400 επιβάτες, 40 ΙΧ και 1 ΦΓ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now