Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Δυο έκτακτο αυριο από τον Θεολόγο ,ένα στις 07:05 για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο και ένα στις 18:30 για Τήνο - Μύκονο.

να πούμε πως το 2 πρωινα και το Queen είναι πιτα για αυριο.

Έκτακτο του Queen την Πέμπτη στις 18:30 για Τήνο - Μυκονο

Posted

Μεγαλη Τρίτη λόγω της απεργίας (1/5) θα έχουμε έκτακτο πρωινό (07:05) του Queen Άνδρο - Τήνο - Μύκονο ,(19:00) το Fast Ferries Andros Τήνο - Μύκονο ,(19:15) το Superferry για Άνδρο.

Εντωμεταξύ έχουν αρχίσει να εξαντλούνται εισιτήρια οχημάτων για την επιστροφή του τριημέρου Αγ.Πνευματος (Δευτέρα 24/6) υπάρχει περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων οχημάτων για την συγκεκριμένη μέρα.

Posted

Ουσιαστικά λοιπόν, και αν δεν έχουμε εκπλήξεις, το καλοκαίρι του 2024 στην γραμμή θα'χουμε τους ίδιους πρωταγωνιστές με το περσινό (με μόνο ερωτηματικό την HSW).

Posted

HSW καθαρά για Τήνο-Μύκονο. Άνδρο δεν έχει έρθει ποτέ. Και απορώ πως δεν έχει κάνει κίνηση για να μπει στην γραμμή Άνδρο-Τήνο-Μύκονο τόσα χρόνια.

Posted

Γιατί είναι μια γραμμή ,που οι μεταφορικές εμπιστεύονται με κλειστά μάτια την Fast Ferries μιας και από την πιο απλή μερα του χειμώνα αλλά και 1 Αυγούστου βρίσκουν θέση στο γκαραζ .Επιπλέον η Fast είναι ολοχρονα στη γραμμή ,είναι πολύ δύσκολο μια εταιρία να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή και να αποσπάσει μερίδιο φορτηγών αφού θα πρέπει τουλάχιστον να είναι μια 3 ετια με σταθερά δρομολόγια για να δειξει την υπευθυνότητα της στις μεταφορικές , που και παλι δεν είναι καν σίγουρο αν θα το καταφέρει.

Posted
4 hours ago, Alex1987 said:

HSW καθαρά για Τήνο-Μύκονο. Άνδρο δεν έχει έρθει ποτέ.

Για την ιστορία, Άνδρο έπιανε το 2010 το Highspeed 1 στο απογευματινό του δρομολόγιο ενώ και πιο παλιά, συγκεκριμένα μέχρι το 2006, υπήρχε συμβατικό με τελευταίο το Express Athina. Φυσικά από τότε στη HSW έχουν αλλάξει τα πάντα.

3 hours ago, cyclades_shipping said:

Επιπλέον η Fast είναι ολοχρονα στη γραμμή ,είναι πολύ δύσκολο μια εταιρία να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή και να αποσπάσει μερίδιο φορτηγών αφού θα πρέπει τουλάχιστον να είναι μια 3 ετια με σταθερά δρομολόγια για να δειξει την υπευθυνότητα της στις μεταφορικές , που και παλι δεν είναι καν σίγουρο αν θα το καταφέρει.

Νομίζω φίλε @cyclades_shipping αυτό ακριβώς που περιγράφεις το πέτυχε σε μεγάλο βαθμό η Golden Star πέρσι. Μέσα σε ελάχιστους μήνες δρομολόγησης του Andros Queen στην απογευματινή ζώνη κατάφερε να οδηγήσει τη Fast Ferries σε συνεργασία. Προφανώς και έχεις δίκιο για την αξιοπιστία της Fast αλλά τελικά δεν είναι τόσο άτρωτη όσο φανταζόμαστε. Όταν δρομολογήθηκε-επιτέλους-απέναντι στο Θεολόγο πλοίο με καλό γκαράζ και όχι "πρωινάδικα" όπως τα Superferry, Superferry ΙΙ/Superstar ή ακατάλληλα όπως το Aqua Blue, φάνηκε ότι τόσα χρόνια τη διαφορά δεν την κάνει μόνο η εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών της Fast αλλά και η ακαταλληλότητα, η ανυπαρξία ή ακόμα και η ατολμία των ανταγωνιστών.

Posted (edited)

Άνδρο γενικα το ταχύπλοο δεν συμφέρει (εδώ δεν πιάνει και η GSF) όταν κάνει 1 ώρα και 10 λεπτά με εισιτήριο 38 € ενώ τα συμβατικά 1:50 λεπτά με εισιτήριο 25 € ,είναι πολύ μικρή χρονικά διαφορά και δεν ξερω αν αξιζει κιολας.

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Μην ξεχνάμε και δύο πράγματα. 

Α. HSW = Attica και η Attica με τις εταιρίες της Ραφήνας πρέπει να είναι σε φάση αμοιβαίας κατανόησης και μη επίθεσης.

B. Να μην παραβλέπουμε την μεγάλη αύξηση του μεταφορικού έργου στη γραμμή. Δεν βρισκόμαστε στο 2007 που εμφανίσθηκε ο Θεολόγος και η Fast Ferries. Η απογευματινή ζώνη έχει μεγαλύτερη πίττα.

Edited by proud_ionian
Posted

Το εκάστοτε ταχύπλοο της Seajets πώς πάει στο σκέλος του Ραφήνα-Άνδρος & Άνδρος-Ραφήνα; Αν πηγαίνει σούπερ, τότε ίσως σηκώνε και πρωινό από HSW, αν απλά βγαίνει, δύσκολο.

  • 2 weeks later...
Posted

Να πούμε ,πως ήδη έχουν αρχίσει να εξαντλούνται εισιτήρια οχηματων(κυρίως) στη γραμμή  για το τριήμερο του Αγ Πνεύματος (21-24/6)

Posted

Και να σκεφτεί κανείς ότι φέτος στην γραμμή υπάρχει επιπλέον σε σύγκριση με τα παρελθόντα έτη , το Andros Queen , το οποίο έχει προσθέσει σημαντική χωρητικότητα σε επιβάτες και οχήματα .  

Posted (edited)

+ ότι η έναρξη του ταχύπλοου της Seajets πήγε  μια εβδομάδα νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό(και δυο εβδομάδες νωρίτερα από πέρυσι) κάτι που δείχνει ότι μάλλον βλέπουν μεγαλύτερη κίνηση.

Το τουριστικό προφίλ των νησιών έχει αλλάξει , πχ η Τηνος δεν είναι το νησί πλέον με κυριως θρησκευτικό τουρισμό (1-2 ημερών) σε αντίθεση με την προ - πανδημίας εποχή.

* σε σχέση.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Η Τήνος έχει ξεφύγει πράγματι απο τον θρησκευτικό τουρισμό (ο οποίος υπάρχει στο ακέραιο και εξελίσσεται) και κάθε χρόνο κάνει άλματα προόδου στον τουρισμό . κάτι οι συνεχώς αναπτυσσόμενες υποδομές , κάτι το γεγονός ότι πολλοί Έλληνες έχουν δυσαρεστηθεί απο την κατάσταση στη Μύκονο και έχουν βρει τουριστικό καταφύγιο στη Τήνο , κάτι η προσέλκυση celebrities και η διαφήμιση , κάτι η επαρκέστατη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία κυρίως απο Ραφήνα με 7 & 8 δρομολόγια ημερησίως κατα την θερινή περίοδο , έχουν συντελέσει στην κατακόρυφη τουριστική άνοδο της ιεράς νήσου .

Posted (edited)

Και η hsw πάντα μπροστά…να βγάζει ταχύπλοο απο τη γραμμή με ανοδική κίνηση!!

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Και το αστείο ; του χρόνου ανοίγει και η ίδια(Attica) ξενοδοχειακή μονάδα στο νησί ,που θα μπορούσε άνετα να το συνδυάσει με charters από αεροδρόμιο..

Βέβαια αν δεν υπάρχει όρεξη ,τίποτα δεν γίνεται..ξεκίνησε το 2021 με πολύ καλες πληρότητες με το εισιτήριο σταθερά στα 35 ενώ η Golden στα 42 και τις επόμενες δυο χρονιές το εισιτήριο στα 48 όταν η Golden έκανε παρτυ στο πρωινό με τα 35ευρα για Τήνο και 40ευρα για Μύκονο.

Posted

Η Golden βλέποντας προφανώς τις πολλές  κρατήσεις που έχει το Superexpress για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ,ανέβασε το ειστηριο για τις συγκεκριμένες μέρες στα 59 € από τα 53 και από την αρχική που είχε μέχρι και τον Μάρτιο 46 € ,και εγώ ρωτάω αν είχε ανταγωνιστή στο πρωινό δρομολόγιο θα έκανε αυτή την αύξηση ?

Posted (edited)

Το Μαρτιο δεν εχει ζητησει οποτε το βαζει χαμηλα το εισητηριο για οποιον παρει να το πληρωσει κιολας για 1 βαπορι που καθεται κ εχει εσοδα!αν εσυ περιμενες οτι τον Ιουλη κ τον Αυγουστο θα το ειχε 46 ευρω ονειροπολης

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Από Οκτώβριο που άνοιξε πλάνα 46 το είχε ,όταν τέλη Φλεβάρη επεσε σήμα ότι η Hellenic δεν θα δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή ,ανέβηκε στα 53 πέρυσι πάντως αν ανατρέξεις και στα τιμολόγια είχε 40 αύρα για Τήνο και 45 αυτά για Μύκονο Ιούνιο - Ιούλιο (λογικο ήταν το fc3 στη γραμμή)

Posted (edited)

Δεν εχω ξαναδει (εκτος απο σιζετζετ) τετοια αλλαγη που λες εκτός αν γινει γενική αύξηση των ακτοπλοικων.

 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Για τις επόμενες δυο εβδομάδες τα δρομολόγια του SuperExpress θα εκτελούνται κάθε Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή και Δευτέρα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...