Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δυο έκτακτο αυριο από τον Θεολόγο ,ένα στις 07:05 για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο και ένα στις 18:30 για Τήνο - Μύκονο.

να πούμε πως το 2 πρωινα και το Queen είναι πιτα για αυριο.

Έκτακτο του Queen την Πέμπτη στις 18:30 για Τήνο - Μυκονο

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη Τρίτη λόγω της απεργίας (1/5) θα έχουμε έκτακτο πρωινό (07:05) του Queen Άνδρο - Τήνο - Μύκονο ,(19:00) το Fast Ferries Andros Τήνο - Μύκονο ,(19:15) το Superferry για Άνδρο.

Εντωμεταξύ έχουν αρχίσει να εξαντλούνται εισιτήρια οχημάτων για την επιστροφή του τριημέρου Αγ.Πνευματος (Δευτέρα 24/6) υπάρχει περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων οχημάτων για την συγκεκριμένη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά λοιπόν, και αν δεν έχουμε εκπλήξεις, το καλοκαίρι του 2024 στην γραμμή θα'χουμε τους ίδιους πρωταγωνιστές με το περσινό (με μόνο ερωτηματικό την HSW).

Link to comment
Share on other sites

HSW καθαρά για Τήνο-Μύκονο. Άνδρο δεν έχει έρθει ποτέ. Και απορώ πως δεν έχει κάνει κίνηση για να μπει στην γραμμή Άνδρο-Τήνο-Μύκονο τόσα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί είναι μια γραμμή ,που οι μεταφορικές εμπιστεύονται με κλειστά μάτια την Fast Ferries μιας και από την πιο απλή μερα του χειμώνα αλλά και 1 Αυγούστου βρίσκουν θέση στο γκαραζ .Επιπλέον η Fast είναι ολοχρονα στη γραμμή ,είναι πολύ δύσκολο μια εταιρία να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή και να αποσπάσει μερίδιο φορτηγών αφού θα πρέπει τουλάχιστον να είναι μια 3 ετια με σταθερά δρομολόγια για να δειξει την υπευθυνότητα της στις μεταφορικές , που και παλι δεν είναι καν σίγουρο αν θα το καταφέρει.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Alex1987 said:

HSW καθαρά για Τήνο-Μύκονο. Άνδρο δεν έχει έρθει ποτέ.

Για την ιστορία, Άνδρο έπιανε το 2010 το Highspeed 1 στο απογευματινό του δρομολόγιο ενώ και πιο παλιά, συγκεκριμένα μέχρι το 2006, υπήρχε συμβατικό με τελευταίο το Express Athina. Φυσικά από τότε στη HSW έχουν αλλάξει τα πάντα.

3 hours ago, cyclades_shipping said:

Επιπλέον η Fast είναι ολοχρονα στη γραμμή ,είναι πολύ δύσκολο μια εταιρία να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή και να αποσπάσει μερίδιο φορτηγών αφού θα πρέπει τουλάχιστον να είναι μια 3 ετια με σταθερά δρομολόγια για να δειξει την υπευθυνότητα της στις μεταφορικές , που και παλι δεν είναι καν σίγουρο αν θα το καταφέρει.

Νομίζω φίλε @cyclades_shipping αυτό ακριβώς που περιγράφεις το πέτυχε σε μεγάλο βαθμό η Golden Star πέρσι. Μέσα σε ελάχιστους μήνες δρομολόγησης του Andros Queen στην απογευματινή ζώνη κατάφερε να οδηγήσει τη Fast Ferries σε συνεργασία. Προφανώς και έχεις δίκιο για την αξιοπιστία της Fast αλλά τελικά δεν είναι τόσο άτρωτη όσο φανταζόμαστε. Όταν δρομολογήθηκε-επιτέλους-απέναντι στο Θεολόγο πλοίο με καλό γκαράζ και όχι "πρωινάδικα" όπως τα Superferry, Superferry ΙΙ/Superstar ή ακατάλληλα όπως το Aqua Blue, φάνηκε ότι τόσα χρόνια τη διαφορά δεν την κάνει μόνο η εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών της Fast αλλά και η ακαταλληλότητα, η ανυπαρξία ή ακόμα και η ατολμία των ανταγωνιστών.

Link to comment
Share on other sites

Άνδρο γενικα το ταχύπλοο δεν συμφέρει (εδώ δεν πιάνει και η GSF) όταν κάνει 1 ώρα και 10 λεπτά με εισιτήριο 38 € ενώ τα συμβατικά 1:50 λεπτά με εισιτήριο 25 € ,είναι πολύ μικρή χρονικά διαφορά και δεν ξερω αν αξιζει κιολας.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε και δύο πράγματα. 

Α. HSW = Attica και η Attica με τις εταιρίες της Ραφήνας πρέπει να είναι σε φάση αμοιβαίας κατανόησης και μη επίθεσης.

B. Να μην παραβλέπουμε την μεγάλη αύξηση του μεταφορικού έργου στη γραμμή. Δεν βρισκόμαστε στο 2007 που εμφανίσθηκε ο Θεολόγος και η Fast Ferries. Η απογευματινή ζώνη έχει μεγαλύτερη πίττα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το εκάστοτε ταχύπλοο της Seajets πώς πάει στο σκέλος του Ραφήνα-Άνδρος & Άνδρος-Ραφήνα; Αν πηγαίνει σούπερ, τότε ίσως σηκώνε και πρωινό από HSW, αν απλά βγαίνει, δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και να σκεφτεί κανείς ότι φέτος στην γραμμή υπάρχει επιπλέον σε σύγκριση με τα παρελθόντα έτη , το Andros Queen , το οποίο έχει προσθέσει σημαντική χωρητικότητα σε επιβάτες και οχήματα .  

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

+ ότι η έναρξη του ταχύπλοου της Seajets πήγε  μια εβδομάδα νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό(και δυο εβδομάδες νωρίτερα από πέρυσι) κάτι που δείχνει ότι μάλλον βλέπουν μεγαλύτερη κίνηση.

Το τουριστικό προφίλ των νησιών έχει αλλάξει , πχ η Τηνος δεν είναι το νησί πλέον με κυριως θρησκευτικό τουρισμό (1-2 ημερών) σε αντίθεση με την προ - πανδημίας εποχή.

* σε σχέση.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Η Τήνος έχει ξεφύγει πράγματι απο τον θρησκευτικό τουρισμό (ο οποίος υπάρχει στο ακέραιο και εξελίσσεται) και κάθε χρόνο κάνει άλματα προόδου στον τουρισμό . κάτι οι συνεχώς αναπτυσσόμενες υποδομές , κάτι το γεγονός ότι πολλοί Έλληνες έχουν δυσαρεστηθεί απο την κατάσταση στη Μύκονο και έχουν βρει τουριστικό καταφύγιο στη Τήνο , κάτι η προσέλκυση celebrities και η διαφήμιση , κάτι η επαρκέστατη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία κυρίως απο Ραφήνα με 7 & 8 δρομολόγια ημερησίως κατα την θερινή περίοδο , έχουν συντελέσει στην κατακόρυφη τουριστική άνοδο της ιεράς νήσου .

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Και η hsw πάντα μπροστά…να βγάζει ταχύπλοο απο τη γραμμή με ανοδική κίνηση!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και το αστείο ; του χρόνου ανοίγει και η ίδια(Attica) ξενοδοχειακή μονάδα στο νησί ,που θα μπορούσε άνετα να το συνδυάσει με charters από αεροδρόμιο..

Βέβαια αν δεν υπάρχει όρεξη ,τίποτα δεν γίνεται..ξεκίνησε το 2021 με πολύ καλες πληρότητες με το εισιτήριο σταθερά στα 35 ενώ η Golden στα 42 και τις επόμενες δυο χρονιές το εισιτήριο στα 48 όταν η Golden έκανε παρτυ στο πρωινό με τα 35ευρα για Τήνο και 40ευρα για Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Η Golden βλέποντας προφανώς τις πολλές  κρατήσεις που έχει το Superexpress για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ,ανέβασε το ειστηριο για τις συγκεκριμένες μέρες στα 59 € από τα 53 και από την αρχική που είχε μέχρι και τον Μάρτιο 46 € ,και εγώ ρωτάω αν είχε ανταγωνιστή στο πρωινό δρομολόγιο θα έκανε αυτή την αύξηση ?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Το Μαρτιο δεν εχει ζητησει οποτε το βαζει χαμηλα το εισητηριο για οποιον παρει να το πληρωσει κιολας για 1 βαπορι που καθεται κ εχει εσοδα!αν εσυ περιμενες οτι τον Ιουλη κ τον Αυγουστο θα το ειχε 46 ευρω ονειροπολης

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Από Οκτώβριο που άνοιξε πλάνα 46 το είχε ,όταν τέλη Φλεβάρη επεσε σήμα ότι η Hellenic δεν θα δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή ,ανέβηκε στα 53 πέρυσι πάντως αν ανατρέξεις και στα τιμολόγια είχε 40 αύρα για Τήνο και 45 αυτά για Μύκονο Ιούνιο - Ιούλιο (λογικο ήταν το fc3 στη γραμμή)

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Δεν εχω ξαναδει (εκτος απο σιζετζετ) τετοια αλλαγη που λες εκτός αν γινει γενική αύξηση των ακτοπλοικων.

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...