Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

C-LINK FERRIES!!! Ο Βεντουρης μου φαίνεται ότι αρχίζει το έργο του!!! Άκουσα ότι από Σεπτέμβρη θα έχουμε μια στενή συνεργασία στα ταχύπλοα της με τα ταχύπλοα της ΝΕΛ!!! Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ να κάνει Πάρο-Νάξο στη θέση του ΑΙΟΛΟΥ Ι, και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ στη θέση του ΑΙΟΛΟΥ ΙΙ στη Σύρο Τήνο Μύκονο!! Γιατί??? Πιθανόν για να επισκευάσουν τις μηχανές των ΑΙΟΛΩΝ!!

Link to comment
Share on other sites

Από Σεπτέμβρη είναι σχεδόν σίγουρο!! Λες να έχουμε την έκπληξη από τον Ιούνη!! Γιατί με βάζει σε υποψία ότι πήγε ο πλοίαρχος του ΑΙΟΛΟ Ι για τη παραλαβή του ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ!! Αλλά και για αλλά μέλη του πληρώματος!!!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν τυχόν είναι να μην βγεί ούτε τον Ιούνιο ο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ τότε πότε θα βγει?χειμώνα αποκλείεται άρα θα είναι δυο χρόνια δεμένος.

Καλά κρασιά η ΝΕΛ τι έκανε όλο τον χειμώνα και δεν το έφτιαχνε?

Προφανώς φράγκα δεν είχε.

Από την άλλη όμως αν δουλέψουν μόνο το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ είναι μια έξυπνη κίνηση ώστε να τα ξεχρεώνει σιγά σιγά όσο για τον ΑΙΟΛΟ έχει ο θεός. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Mου φαίνεται πως θα τελειώσει η ιστορία όπως είχε σκεφτεί ο Αντωνίου αρχικά και τότε τρέξανε όλοι να τον φάνε, δηλαδή διαχωρισμός ταχυπλόων και συμβατικών αλλα με όχημα την c-link αντί την HSW αυτή τη φορά.

Λίγα χρόνια χαμένα για την ΝΕΛ και πολλά πολλά λεφτά...

Αντίθετα τώρα, πιστεύω ο Βεντούρης θα βγάλει αρκετά λεφτα αφου θα λειτουργούν οι εταιρίες συμπληρωματικά πλέον.

Ίσως να βγεί σε καλό και για την ΝΕΛ..

-Ποιός περίμενε στο λιμάνι της Χίου ότι τελικά η ΨΑΡΙΑΝΗ θα "κατάπινε" τον ΘΕΟΦΙΛΟ..!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα GOODY'S έκλεισαν συμφωνία για την παροχή υπηρεσιών εστίασης και στα δύο ταχύπλοα της C-LINK, σύμφωνα με άρθρο στο ένθετο "Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ" της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ - ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ".

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ακουσα και τη ραδιοφωνικη διαφημιση η οποια προκαλει γελιο παντως.

Ειναι ενας αντρας και θετει το ρητορικο ερωτημα:

"Βιαζεσαι;"

Κατοπιν εχουμε μουσικη υποκρουση το τραγουδι "Στην Παρο και στη Ναξο"

αλλα σε γρηγορο ρυθμο οπως οταν κανουμε γρηγορη αντιγραφη απο κασσετοφωνο και μετα τα δρομολογια των δυο ταχυπλοων Παναγιων...

Παντως οφειλω να πω οτι γελασα :D:D

Link to comment
Share on other sites

Ενισχύει το ρόλο του στην ακτοπλοΐα o Απόστολος Βεντούρης

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2005 07:00

ΕΝΑ ακόμη ταχύπλοο πλοίο της ναυτιλιακής εταιρείας C Link του κ. Απόστολου Βεντούρη, πρόκειται να αρχίσει να εκτελεί δρομολόγια στις Κυκλάδες το επόμενο διάστημα.

Πρόκειται για το «Παναγιά Πάρου» αδελφό πλοίο του «Παναγιά Θαλασσινή» (έτος κατασκευής 1997) το οποίο ήδη εκτελεί δρομολόγια από τις 20 Μαΐου στη γραμμή Πειραιάς-Θήρα-Ηράκλειο.

Πρέπει να σημειωθεί ότι το «Παναγιά Πάρου» θα αναχωρεί από το λιμάνι του Λαυρίου στο οποίο ισχύει το νέο «απελευθερωμένο» καθεστώς σε ό,τι αφορά την τιμή των ειστήριων, και θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο Λαύριο-Νάξο-Πάρο-Νάξο-Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Πάρο-Λαύριο.

Στο πλαίσιο αυτό η τιμή των ειστηρίων θα είναι 25% χαμηλότερη από την τιμή που ισχύει στο λιμάνι του Πειραιά για τα ίδιου τύπου πλοία με τους ίδιους προορισμούς.

Με τα δύο ταχύπλοα συνολικής επένδυσης 30 εκατ. ευρώ και τα τρία συμβατικά πλοία που διαθέτει, η «C Link» του Απόστολου Βεντούρη μεγαλομετόχου επίσης της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), επιχειρεί να διαδραματίσει ένα ακόμη πιο ενεργό ρόλο στη ακτοπλοΐα.

ΝΕΛ

Σε ό,τι αφορά τη ΝΕΛ, όπως ανέφερε και χθες η «Ν» η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 12/6 δεν είχε την απαιτούμενη απαρτία για να αποφασίσει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, κάτι που αναμένεται να γίνει με την τρίτη γενική συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Ιουλίου, όπου απαιτείται απαρτία 33% των μετόχων.

Επισημαίνεται ότι η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας θα γίνει αφού προηγηθεί μείωση του μετοχικού κεφαλαίου με σκοπό τη διαγραφή ζημιών.

Ειδικότερα θα προταθεί η μείωση του Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας κατά 23.262.224,72 ευρώ με μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής από 0,88 ευρώ σε 0,30 ευρώ. Η προκύπτουσα διαφορά (23.262.224,72 ευρώ) θα αχθεί σε μείωση των ζημιών.

Ταυτόχρονα θα προταθεί αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρείας κατά 24.064.370,40 ευρώ με δικαίωμα προτίμησης επί των παλαιών μετόχων, δύο νέες μετοχές για κάθε μία παλαιά με τιμή έκδοσης τα 0,30 ευρώ.

Νωρίτερα από τις 10 Ιουλίου στις 26 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας όπου αναμένονται και ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της ΝΕΛ από τον νέο μεγαλομέτοχο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Απόστολο Βεντούρη.

Επίσης θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι από τις 20 Ιουνίου αναμένεται να αρχίσει τα δρομολόγια του το «Αίολος Κεντέρης» ενώ τα άλλα δύο ταχύπλοα της ΝΕΛ (Αίολος Express και Αίολος Express ΙΙ ) θα παροπλισθούν.

Τέλος η προχθεσινή έκτακτη γενική συνέλευση εξέλεξε το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας το οποίο είναι 9μελες και αποτελείται από τους: Αθανάσιο Γιακαλή, πρόεδρο εκτελεστικό μέλος, Ιωάννη Σηφάκη αντιπρόεδρο μη εκτελεστικό μέλος, Απόστολο Βεντούρη διευθύνοντα σύμβουλο εκτελεστικό μέλος, Απόστολο Αθηναίο μη εκτελεστικό μέλος, Σωκράτη Καββαδία μη εκτελεστικό μέλος, Θεοχάρη Παπαγεωργίου, μη εκτελεστικό μέλος, Θεοδώρα Ρήγα μη εκτελεστικό μέλος, Ιωάννη Βασιλείο-Ζούρο ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος και Μιχαήλ Κουντσούρο ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος.

Link to comment
Share on other sites

Πολλα ανοιγματα κανει ο Τολης και δε μ αρεσει...

Ειναι αχυρανθρωπος*??? η το επομενο θυμα???

Μηπως αυτοι που με χαρα και κροκοδειλια δακρια παραχωρησαν τη θεση τους κατι ηξεραν παραπανω???

* Λεγοντας αχυρανθρωπος εννοω αυτος να φαινετε και πισω του να ειναι αλλοι αυτο που επισημα λεγεται δηλαδη..

Link to comment
Share on other sites

Ontos pola anigmata kani ke meso tis NEL alla ke tis C-Link.Emena me provlimatizi akoma to gegonos oti aposiri dio ploia (aeoloi) ke ferni alla dio tu idiou typou. Diladi ependyei se ploia pu ine eksisou akriva se katanalosis kafsimon eno den exun na prosferoun kati parapano apo ta aposyrthenta.idomen...

Link to comment
Share on other sites

Καινε 2 τονους λιγοτερο την ωρα με την ιδια σχεδον ταχυτητα... Ειναι δοκιμασμενα και δεν εχουν παρουσιασει παιδικες ασθενειες ...:D Και χρειαζονται λιγοτερη οργανικη συνθεση απο τα αλλα.. Μικρη διαφορα αλλα εδω και το ενα χιλιαρικο το μετραμε...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Υπαρχει site της C-LINK ?????

Όχι προς το παρόν!!

Η εταιρεία σκέφτεται και τη περίπτωση αγοράς του LIAMONE, αλλά ακόμα δεν το έχει αποφασίσει!!! Και από ότι ξέρω το έχει επιθεώρηση!! Βέβαια αυτό είναι αρκετό μεγαλύτερο από τα αλλά δυο ΠΑΝΑΓΙΑ, σχεδόν σε μέγεθος είναι παραπλήσια με το ΚΕΝΤΕΡΗ, καθώς και στα δοκιμαστικά που είχε κάνει όταν ναυπηγήθηκε είχε πιάσει μέχρι και 46 μίλια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Epese simera sta xeria mu to diafimistiko tis C-link me ta dromologia ton taxyploon tis. Dio tina simvenoun: Ite aftos pu ta eftiakse den exi idea apo aktoploia, ite ine proklitika paraplanitika.To oti dini 10lepti paramoni sta limania den ine dinaton na simvi oute san ipothesi ergasias.Edo to seajet ke theli tulaxiston 15' se kathe limani.Afiste gia tus xronus taksidiou.Den boro na katalavo pos to Highspeed 5 me ta 37+ kani Pirea Paro 2h50' ke to Panagia parou me 8 milia ligotera kani 3h.Meta anaroiete kanis giati kathisteroun.

Link to comment
Share on other sites

Ο καθενας μπορει να λεει ο,τι θελει και να ταζει λαγους με πετραχηλια. Το ζητημα ειναι ποιος προστατευει και αν κανει κατι κανεις για να προστατεψει εμας σαν χρηστες των υπηρεσιων αυτων. Για μενα εκει ειναι το ουσιαστικο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εμένα όλη αυτή ιστορία με τις Παναγίες και την απόσυρση των Αιολων δεν έχει να κανει τόσο με τις βλάβες η την κατανάλωση. Είναι κυρίως θέμα διαχείρισης του υλικού που διαθέτεις.

Παρόλο που δεν έβγαλαν βλάβες και η κατανάλωση του είναι χαμηλότερη αυτά πρέπει να είναι ακόμα πιο ζημιογόνα από τους Αίολους. και πως να μην είναι όταν έχεις στάνταρ ένα διωράκι καθυστέρηση και δεν ξέρεις τελικά αν θα πας Πειραιά η.... Λαύριο!

Το σημαντικότερο είναι ότι ο κόσμος δεν τα εμπιστεύεται και δεν εξυπηρετείται από αυτά, άρα παίρνουν μόνο περισσεύματα! Έχω μιλήσει με τόσο κόσμο φέτος το καλοκαίρι και όλοι λένε το ίδιο πράγμα. Διαλέγουν HS η BS αναλόγως τα γούστα και τα οικονομικά, και μετά "δε βαριέσαι πάω και με τον Απόλλωνα που είναι φτηνός να θυμηθούμε και τα παλιά". Και οι Παναγίες πάιρνουν τα περισσεύματα των περισσευμάτων. Αυτό είναι το κύριο προβλημα τους, αυτό είχανε και οι μικροί Αίολοι στις Κυκλάδες και δεν πιάσανε, αυτό έχουν σε μεγαλύτερο βαθμό και τα κόκκινα ξαδερφάκια τους.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ο βεντουρης αντι (με τοσα φραγκα που εχωσε) να φερει δυο ΠΑΝΑΓΙΕΣ συμβατικες και να χτενιση τη ΠΑΡΟΝΑΞΙΑ-ΙΟΣΑΝΤΟΡΙΝΙΑ εφερε τις ταχυπλοες και απο οτι δειχνη του εχουν βγαλει τη ΠΑΝΑΓΙΑ :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω για το συγκεκριμενο Βεντουρη δεν εχω και την καλυτερη αποψη... Ουτε για τους αλλους βεβαια εχω την καλυτερη αν το δω συνολικα το πραμα. Τωρα ο καθενας σκεφτεται με βαση τη τσεπη του και το πως εχει σχεδιασει ορισμενα πραματα. Παντως θα εχουμε πολλα κανονια τα επομενα 2 χρονια..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

To ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ θα εκτελεσει δρομμολογια Πε-Πα-Σα-Κυ και μετα τελος...

Παντως δεν νομιζω να ξαναβγει του χρονου στα δρομμολογια...Με τη φημη που εχει αποκτησει... :P

Link to comment
Share on other sites

Η επιδότηση όλων των πλοίων λήγει στις 31 Οκτωβρίου 2005

Αλλά μιά και ρωτάς για τα συγκεκριμένα θα δώσω τα στοιχεία των δρομολογίων και των ποσών των επιδοτήσεων.

Πίνακας επιδοτούμενων ακτοπλοϊκών δρομολογίων αρμοδιότητας Υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

(1/11/2004 - 31/10/2005)

Α/Α ΕΚΤΕΛΟΥΜΕΝΗ_ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ_ΓΡΑΜΜΗ / ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ / ΜΙΣΘΩΜΑ ΑΝΑ ΔΡΟΜ./ ΟΝΟΜΑ ΠΛΟΙΟΥ/ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ

34 ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ και επιστροφή 3 δρομολόγια / εβδομάδα (Τ ετάρτη, Πέμπτη & Παρασκευή) με αναχώρηση των δρομολογίων επιστροφής Πέμπτης & Παρασκευής από ΑΝΔΡΟ πρωϊνές ώρες (06.00-07.00) 4.000 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» 624.000 €

35 ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ και επιστροφή με ελεύθερη προσέγγιση στο Λαύριο 1 δρομολόγιο / εβδομάδα ( Πέμπτη) 6.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» 338.000 €

36 ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΕΡΙΦΟΣ-ΣΙΦΝΟΣ-ΚΙΜΩΛΟΣ-ΜΗΛΟΣ και επιστροφή 2 δρομολόγια / εβδομάδα κάθε Κυριακή με προσέγγιση στην ΠΑΡΟ και κάθε Τετάρτη χωρίς προσέγγιση στην ΠΑΡΟ κατά μετάβαση και επιστροφή 10.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» 1.092.000 €

37 ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ 1 δρομολόγιο / εβδομάδα ( Δευτέρα ) 10.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» 546.000 €

38 ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ και επιστροφή 1 δρομολόγιο / εβδομάδα ( Τρίτη) 12.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» 650.000 €

39 ΚΕΑ-ΚΥΘΝΟΣ-ΣΥΡΟΣ και επιστροφή 2 δρομολόγια / εβδομάδα ( Τρίτη και Παρασκευή) με δυνατότητα ελεύθερης προσέγγισης στο ΛΑΥΡΙΟ 6.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» 676.000 €

40 ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΙΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΜΗΛΟΣ και επιστροφή 1 δρομολόγιο / εβδομάδα ( Παρασκευή ) 12.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» 650.000 €

41 ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΕΡΙΦΟΣ-ΣΙΦΝΟΣ-ΚΙΜΩΛΟΣ-ΜΗΛΟΣ και επιστροφή 1 δρομολόγιο / εβδομάδα ( Δευτέρα ) 10.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» 546.000 €

42 ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ και επιστροφή 1 δρομολόγιο / εβδομάδα ( Σάββατο) 12.500 € Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» 650.000 €

Σύνολο ετησίως: 5.772.000 Ευρώ.

Τα στοιχεία από το Υπ.Αιγαίου κλπ.

http://www.ypai.gr/isite/page/1588%2C1%2C0.asp?mu=8&cmu=17&thID=0

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...