marittimo Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Για τον Proud_Ionian Στο ξεκίνημα του το καλοκαίρι 10 Αυγούστου 1988 στην Ancona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Στη Jeddah κύριοι, λίγο πρίν το τέλος, κάμποσα πλάνα του πλοίου εξωτερικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diomides Posted February 5, 2021 Share Posted February 5, 2021 Προσκύνημα στη Μέκκα το 2018. Με ρυμουλκό και χωρίς καπέλα στις τσιμινιέρες. https://www.youtube.com/watch?v=_OeoRPuPmbI Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavolatris Posted February 5, 2021 Share Posted February 5, 2021 14 hours ago, Nick the Greek said: Στη Jeddah κύριοι, λίγο πρίν το τέλος, κάμποσα πλάνα του πλοίου εξωτερικά. Eκτος από τα πλάνα του αξέχαστου ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ το συγκεκριμένο πλοίο που προσδένεται είναι το NOOR πρώην St CLAIRE της άλλοτε P&O Scottish Ferries .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 Είχαμε δει πριν λίγο καιρό μια αναχώρηση του αδελφού του από τον Πειραιά, ας δούμε λοιπόν και του King Minos: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 Δεν ξέρω το αδερφό του, αλλά αυτό ήταν το πιο χαμηλοτάβανο πλοίο που έχω μπει ποτέ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.Gk. Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Είχα ταξιδέψει και με το Κινγκ Μίνως και με το Ν. Καζαντζάκης. Παρατηρώντας τις καταπληκτικές φωτό και των δυο πλοίων που έχει ανεβάσει ο @stathis δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω και με τα λεγόμενα του @Nick the Greek ότι το όνομα ενός πλοίου παίζει ρόλο. Για μένα, μεταξύ των δυο αδερφών πλοίων, πάντοτε το Ν. Καζαντζάκης μου έρχεται πρώτο στο νου. Να πω και μια σύντομη ιστορία. Με το Κινγκ Μίνως τα έφερε η τύχη να πρέπει να ταξιδέψω από Ηράκλειο προς Πειραιά την ημέρα που είχε κατέβει στην Κρήτη το Superfast III, με τον αείμνηστο Περικλή Παναγόπουλο μέσα. Ήταν τότε που είχε ανακοινώσει την πρόθεση του να δρομολογήσει Superfast στο Ηράκλειο και είχε κατεβάσει το νεότευκτο τότε Superfast ΙΙΙ σε ταξίδι γνωριμίας. Λοιπόν, λίγο πριν την αναχώρηση βγήκε απαγορευτικό και έτσι το Κινγκ Μίνως δεν αναχώρησε για Πειραιά. Έλα όμως που αναχώρησε το Superfast III για τον επόμενο προορισμό του τη Θεσσαλονίκη (στα πλαίσια του ταξιδιού γνωριμίας) μια και δεν το έπιανε το απαγορευτικό. Περιττό να σας πω το τι ... καλοσυνάτες ευχές έδωσαν οι επιβάτες στο πλήρωμα του Κινγκ Μίνως και άντε το πλήρωμα να τους εξηγήσει ότι το άλλο πλοίο δεν το έπιανε το απαγορευτικό. Τέλος πάντων, μετά από έναν πολύ ωραίο ύπνο σε μια από τις εξωτερικές δίκλινες καμπίνες του πλοίου, αναχωρήσαμε το επόμενο πρωί σε ένα απολαυστικό χειμερινό ημερήσιο ταξίδι, με το καλοτάξιδο Κινγκ Μίνως και με τη μοναδική φιλοξενία του καπτά Μανώλη Χρονάκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Πωπω περιστατικό, ωραία ιστορία. Εμένα αυτά τα δύο πλοία μου θυμίζουν τους Wham. Ενώ ο George Michael(Καζαντζάκης) πήρε όλα τα φώτα και τη δόξα, ο Andrew Ridgeley(Κινγκ Μίνως) έμεινε σαν μια υποσημείωση στην ιστορία, ευτυχώς ή δυστυχώς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 εδω στη Δυση παντως, το Κινγκ Μινως αγαπαμε, που εβγαλε τρεις σαιζον στην Αδριατικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 (edited) Αναλογα τα πολιτικοκοινωνικα πιστευω του καθενος αλλοι αγαπουσαν τον Βασιλια κ αλλοι τον Καζαντζακη Edited December 28, 2021 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Χα χα χα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Αυτο που μου αρεσε σε αυτα τα πλοια ειναι οτι η επιβιβαση γινοταν πλευρικα με εξωτερικη σκαλα, μπορει να φαινοταν αναχρονιστικο αλλα εμενα μου εδινε μια ομορφη εικονα.. Πρεπει να ηταν απο τα τελευταια στον Πειραια που χρησιμοποιουσαν εξ.σκαλα..(Παλαιοτερα ειχαν και τα Καντια-Ρεθυμνον) Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 29, 2021 Author Share Posted December 29, 2021 Εσωτερικα ηταν ιδια διαρυθμιση με το ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ngbyron Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 8 hours ago, polmyt said: Εσωτερικα ηταν ιδια διαρυθμιση με το ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ; Σχεδον . στο Καζαντζακης το σερβις ηταν στα μεσα και το σαλονι πρυμνα. στο κινγκ μινως εκει ηταν το σαλονι της οικονομικης και πρυμα το σερβις Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 12 Share Posted January 12 7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: ERIMO MARU επιβατηγό/οχηματαγωγό Νihon Enkai Ferry,Tokyo Kanasashi,Shimizu 1972 7836 grt 155.0x22.8x6.0 m 2 MAN 14170 kw 20.2 kts 761 επιβάτες 300 ΙΧ γραμμή Τοkyo-Tomakomai 1987 πώληση Μινωϊκές γραμμές όνομα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ Αδελφό SHIRETOKO MARU πηγή Wikipedia Just for the record Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 22 Author Share Posted January 22 Πανεμορφο το πλοιο στα πρωτα χρονια του στην Ελλαδα δεμενο στην παγοδα μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Λογικα για ακινησια πρεπει να ειναι εκει μιας και εκεινη την εποχη ταξιδευε ακομα στην Αδριατικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 22 Share Posted January 22 Στο βάθος στον Αγ Διονύση το ΚΝΩΣΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now