Jump to content
Shipfriends

World Renaissance (IMO 6604834)


Recommended Posts

Eίναι ακόμα δεμένο στον Πειραιά γιατί είχε μόνο 120 ατομα για αυτη την κρουαζιέρα και όπως καταλαβένεται είναι λίγο αδύνατον να γίνει κρουαζιέρα με τόσα λίγα ατομα.Οι επιβάτες αυτοί θα πάνε με άλλα πλοία εκδρομές μάλλον στη Μήλο.Ελπίζω τις επόμενες μέρες να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

'Εκανα στο πλοίο γύρω στους 16 μήνες σαν αξιωματικός. Ξεχειμώνιασα μαζί του και το επέβλεπα τον περασμένο χειμώνα απ' όπου και η φωτογραφία στο χιονισμένο Καρακόυ. Το άφησα τέλος Μαίου στο Πορτ Σαιδ. Από τα καλά παλιά παραδοσιακά βαπόρια, δυστυχώς έχει ζωή μέχρι το 2010 λόγω solas. 'Ηδη είναι προς πώληση εδώ και πολύ καιρό, ίσως τέλος χρόνου.

post-1186-128326975396_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ας παρουμε λιγο μυρωδια καλοκαιριου και ας το δουμε εν πλω στο Καβο Ντορο τον Αυγουστο του 2007.Καθε Παρασκευη εκεινο το καλοκαιρι εφευγε απο Πειραια κατευθειαν για Κωνσταντινουπολη.Το ειχαμε προσπερασει τοτε με τον ΘΕΟΦΙΛΟ

Οι φωτο ειναι φυσικα απο το "αυθαιρετο"

Ξεκινησαμε μιση ωρα αργοτερα και το πλησιασαμε μετα το separation

Στο υψος του Σουνιου το ειχαμε φτασει και ειμασταν διπλα διπλα

Στο Καβο Ντορο το ειχαμε περασει κανα δυο βαποριες

Στο Καβο Ντορο περασε απο την πρυμνη μας και τραβηξε πορεια για να περασει αναμεσα απο την Ευβοια και την Ανδρο ενω εμεις τραβηξαμε πορεια για Δυσβατο

Πλεον εχει περασει καθαρα απο την πρυμνη μας

Για μενα ενα απο τα ομορφοτερα κρουαζιεροπλοια που ταξιδευουν αυτη τη στιγμη στα νερα μας.Καραβισιες γραμμες και σε ανθρωπινο μεγεθος μακρια απο τα κουτια-θηρια που επικρατουν πλεον.

Οι φωτο ανοιγουν σε πιο μεγαλη αναλυση με ενα κλικ επανω τους.Δυστυχως οι δυο τελευταιες δεν ειναι και πολυ καλες λογω αντιλιας αλλα νομιζω οτι αξιζε να δουμε ολοκληρωμενη την προσπεραση

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Στην προσωπική μου ιστοσελίδα, πριν λίγες ημέρες, μου εστάλη μήνυμα από επισκέπτη της του εξωτερικού (Ιρλανδία), στο οποίο ευγενικά με παρακαλούσε αν έχω νεότερες φωτογραφίες του πλοίου να "ανεβάσω" στην τωρινή του θέση και κατάσταση, και ταυτόχρονα με πληροφορούσε ότι το πανέμορφο πλοίο έχει ήδη πουληθεί για scrap.

Σας το μεταφέρω, με την απαραίτητη πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, επιφύλαξη.

Link to comment
Share on other sites

Στο φορουμ του shipspotting αναφερεται η πωληση του σε αγνωστους αγοραστες

Το πλοιο φαινεται να εχει πωληθει σε Μεξικανους ιδιοκτητες που θελουν να το στειλουν το καλοκαιρι στον Καναδα σαν ξενοδοχειο για τα special olympics (ή κατι παρεμφερες), αναμενεται να αναχωρησει σε ενα μηνα περιπου αν και τελικα ολα σχετικα ειναι.

Το ναυπηγειο δεν ειναι του Γκορου, αλλα τα Ναπηγεια Κυνοσουρας ιδιοκτησιας Καραμανλη και πρωην Διαμαντη.

Του Γκορου (Ναυπηγεια Σαλαμινας) βρισκονται απεναντι απο της Κυνοσουρας και ειναι τα πρωτα μπαινοντας στο Αμπελακι δια θαλασσης, δεξια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πραγματι υπηρχε η προοπτικη το βαπορι να παει Καναδα για τους Ολυμπιακους αλλα οι τελευταιες πληροφοριες λενε οτι θα αναχωρησει για την Αλανγκ:(:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη" :(, και μιας και δεν αξιωθήκαμε να κάνουμε μια βόλτα στα πέριξ του Πειραιά τον τελευταίο καιρό, διαβάζουμε το maritimematters.com για να πληροφορηθούμε ότι το πλοίο βρίσκεται στον Σκαραμαγκά (???) και προετοιμάζεται για το τελευταίο του ταξίδι, για το Alang ή το Aliaga.

The SOLAS 2010 purge continues with MV BLUE MONARCH (ex RENAISSANCE, HOMERIC RENAISSANCE, WORLD RENAISSANCE, AWANI DREAM, GRAND VICTORIA) being sold for $1.8 million USD to scrap merchants after a plan to use the former Paquet liner, once nicknamed "white dolphin", as an hotel ship at Vancouver for the Olympics fell through. The sleek vessel, last spotted in layup at Perama in October, is reportedly destoring at Skaramanga and preparing for her final voyage to Alang or Aliaga.
Link to comment
Share on other sites

Ναι όντως.Το βαπόρι βρίσκεται ακόμη στη θέση που το είχαμε αφήσει διπλα απο τον Πήγασο στη Σαλαμίνα.Δυστυχώς όμως θα μας αφήσει ένα ακόμη κλασικό πλοίο που προσωπικά ειναι και το αγαπημένο μου.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι, όπως τα λένε ο Captain Argy και ο George. Ακόμα και τα εγκυρότερα sites (στα οποία αναμφίβολα συγκαταλέγεται και το maritimematters.com), μπορεί κάποιες φορές να έχουν αναληθείς πληροφορίες. Αυτό καλό θα είναι να το έχουν υπ' όψιν τους όσοι αναφέρονται σε "αποκλειστικές τους πληροφορίες" :P χωρίς να μπαίνουν στον "κόπο" να παραθέσουν τις πηγές τους ;).

Σε χθεσινή μου βόλτα στη Σαλαμίνα, το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην ίδια θέση που το βλέπουμε και σε παλαιότερη (προ διμήνου περίπου) φωτογραφία, χωρίς καμμία δια γυμνού οφθαλμού ορατή αλλαγή (σινιάλα στο φουγάρο, όνομα) εν όψει της φημολογούμενης πώλησης του για scrap.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να το εκλάβουμε ως κακό σημάδι ??? Το πλοίο σήμερα μετά από πάρα πολύ καιρό επανεμφανίζεται στο σύστημα AIS με σημαία Sierra Leone. Ήρθε μήπως η ώρα να μας αποχαιρετήσει ??? :(

Link to comment
Share on other sites

...Το πλοίο σήμερα μετά από πάρα πολύ καιρό επανεμφανίζεται στο σύστημα AIS με σημαία Sierra Leone. Ήρθε μήπως η ώρα να μας αποχαιρετήσει ??? :(

Προς το παρόν δεν φαίνεται κάτι να έχει αλλάξει στο πλοίο. Ούτε το όνομα, ούτε το λιμάνι νηολογίου, ούτε και η πορτογαλική σημαία που συνεχίζει να κυματίζει στην πρύμη του...

Σημερινή φωτό στην Κυνόσουρα, τραβηγμένη από το Πέραμα.

post-929-128326991583_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για την ακριβεια μια παραλια λιγο ποιο βορεια απο το Αλανγκ. Περιπου 5 μιλια αποσταση. Και εκει υπαρχει χωρος για διαλυσεις :(

Link to comment
Share on other sites

Δεν το γνώριζα, όπως δεν είχα ξαναακούσει και για το BHAVNAGAR. Απλά βάζοντας σε αναζήτηση την λέξη στο Google μου έβγαλε εικόνες και από την παραλία του Alang, οπότε υπέθεσα πως πρόκειται για την ίδια περιοχή.

Προς το παρόν πάντως το όνομα δεν έχει αλλάξει, ενώ η μόνη αλλαγή στο πλοίο είναι το σβήσιμο από το φουγάρο των σινιάλων του.

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο, πάνω από την γέφυρα έχουν αναγραφεί τα ΙΜΟ και Call Sign. Ενώ στην δεξιά πλευρά της πλώρης έχει σβηστεί το όνομα. Αρκετοί ...μελαμψοί κύριοι :( δουλεύαν σήμερα στα καταστρώματα του, ενώ δυο - τρεις βρίσκονταν κατάπλωρα και κάνανε κάποιες εργασίες στις μπόμπες και τους κάβους του.

post-929-128326993283_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...