Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνα με τον διαμονιο ανταποκριτη μας στη Μυτιληνη που ο νους του κατεβαζει :D , ο Ταξιαρχης εφτασε σημερα για εξπρες δρομολογιο προς Πειραια
στις 6 παρα με αναχωρηση εξι. Οταν οι επιβατες μπηκαν μεσα τους εγινε ανακοινωση οτι η αναχωρηση θα γινοταν κατα τις 8 και μετα κατα τις 10 λογω τεχνικου προβληματος, η φυση του οποιου δεν εχει γινει μεχρι στιγμης γνωστη. Για ο,τι νεοτερο θα υπαρξει ενημερωση.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

O ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ τελικα εφυγε στις 4:30.Συμφωνα με φιλο μου που ταξιδευε το προβλημα ηταν ενα ρηγμα στην πλωρη που το ανακαλυψανε τυχαια.Το καραβι ειχε φυγει απο τον Πειραια στις 6 το πρωι της Πεμπτης και εκανε εξπρες για Μυτιληνη μονο οποτε δυσκολο να το επαθε στο δρομο.Συμφωνα με τα λεγομενα του κοληθηκε πανω απο το ρηγμα ενα κοματι λαμαρινα.Απο οτι καταλαβα το μπαλωμα πρεπει να ειναι εμφανες οποτε αν μπορει να κατεβει καποιος κατα το λιμανι για καμια φωτογραφια μπορει να το επιβεβαιωσει.Λογικα κατα τις 16:30 θα πρεπει να φτασει Πειραια.

Να επαναλαβω οτι δυστυχως οι πληροφοριες δεν ειναι επισημες αλλα μονο απο μαρτυρια επιβενοντα

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πέμπτη 5 Μαΐου 2005

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Καθυστέρηση απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ

Σήμερα το απόγευμα μετά τον κατάπλου του Ε/Γ-Ο/Γ "ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ" Ν.Μυτιλήνης 36 στο λιμένα Μυτιλήνης εντοπίστηκε κάθετη σχισμή (κρακ) στο δεξιό εμπρόσθιο τμήμα, περί την ίσαλο γραμμή και συγκεκριμένα στο τμήμα που βρίσκεται η δεξαμενή λυμάτων του πλοίου.

Δεν παρουσιάστηκε εισροή υδάτων, ούτε και ρύπανση, το πλήρωμα και οι επιβάτες είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Το πλοίο επρόκειτο να αποπλεύσει για Πειραιά την 19:30 με 361 επιβάτες.

Από τη Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς και επιθεώρησής του από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρασκευή 6 Μαΐου 2005

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επετράπη την 05:30 σήμερα, μετά από επιθεώρηση από ΤΚΕΠ λιμένα Μυτιλήνης και προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσεως από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή ελληνικού νηογνώμονα η πραγματοποίηση ενός μεμονωμένου πλου του Ε/Γ-Ο/Γ "ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ" Ν. Μυτιλήνης 36 από Μυτιλήνη για Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Ο Ταξιαρχης εφτασε τελικα σημερα στις 1530 στον Πειραια αλλα δε φαινεται εξωτερικα κανενος ειδους μπαλωμα. Εκφορτωσε στο κεφαλι το Ηετιωνα διπλα στο Μυτιληνη και ακολουθως μεθορμησε διπλα στη μεγαλη μονιμη του Βασιλειαδη στις καινουριες προβλητες, οπου και υποθετω πως θα επισκευαστει. Αγνωστο αν τελικα σημερα θα κανει δρομολογιο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ο Ταξιαρχης εφτασε σημερα το απογευμα στο κεντρικο λιμανι απο το Νεο Μωλο οπου βρισκοταν την Κυριακη για επισκευες. Η ζημια τελικα βρισκεται πλωρα και δεξια στο υψος της αγκυρας και ακριβως πανω στο σημειο που ενωνονται η πορτοκαλι βαφη των ισαλων του με την ασπρη της υπερκατασκευης. Φαινεται να εχει προστεθει ενα κομματι λαμαρινα περιπου 70χ70 το οποιο δεν εχει βαφτει αλλα απλα μινιαρισθει απο πανω, ενω σημαδια απο μινιο ακολουθουν πισω απο το μπαλωμα σαν ουρα. Δυσκολο να πει κανεις τι ακριβως ειναι, παντως αν κρινω απο το σημειο που εγινε η ζημια, θα μπορουσε να πει κανεις οτι καπου γδαρθηκε/κοπανησε. Εκεινη τη στιγμη(περιπου 1900) γινοταν μια επιθεωρηση και το πληρωμα περιμενε να αρθει η απαγορευση του αποπλου και να ξεκινησει η φορτωση. Εξω απο το πλόιο περιμεναν τουλαχιστον 40 νταλικες, κανενα ΙΧ και ελαχιστοι επιβατες. Τελικα το πλοιο αναχωρησε στις 2145, με καθυστερηση δηλαδη κατι λιγοτερο απο τρεις ωρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

συμφωνα με την τηλεοραση του Alpha (δελτιο ειδησεων 01.00) ο ταξιαρχης ηταν ακινητοποιημενος ΒΑ της Χιου. επιβατιδα σε "ζωντανη" δηλωση της μεσω κινητου ανεφερε οτι ακουσαν εναν περιεργο ηχο και ειδαν να βγαινει πολυς μαυρος καπνος απο τις τσιμινιερες.

"κυκλοι" (ελεος πια, και εδω φοβουνται; ) του ΥΕΝ επιβεβαιωναν το γεγονος, αλλα ισχυριζονταν οτι δεν ηξεραν τι συμβαινει ακριβως.

Link to comment
Share on other sites

ΧΙΟΣ: Μηχανική βλάβη στο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στις 11.15 μμ. 5,5 μίλια έξω από τη Χίο. Επέστρεψε στο λιμάνι στις 6.30 πμ. αποβιβάζοντας 600 επιβάτες, αφάνταστη ταλαιπωρία

Τα προβλήματα με τα γερασμένα πλοία της ακτοπλοϊας δεν έχουν τέλος.

Ετσι χθες στις 11.15 το βράδυ αναχώρησε το πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ απ' το λιμάνι μας, πιθανά με βλάβη στη μηχανή του όπως καταγγέλθηκε, μεταφέροντας 600 επιβάτες από Μυτιλήνη και Χίο.

5,5 ναυτικά μίλια όμως έξω από τη Χίο η μηχανική βλάβη ήταν πλέον εμφανής και από έντονους καπνούς που έβγαιναν από την καμινάδα του πλοίου, με αποτέλεσμα οι επιβάτες υποψιασμένοι να τηλεφωνούν στα Μέσα Ενημέρωσης και το ΥΕΝ ενώ διαμαρτύρονταν και στο πλήρωμα του πλοίου.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ανακοινώσει επιτέλους ο Πλοίαρχος ότι το πλοίο είχε βλάβη, 17 μίλια Νοτίως της Χίου κοντά στην νησίδα Βενέτικο, στην μία κύρια μηχανή, την οποία θα προσπαθούσαν να επισκευάσουν εν πλώ, κάτι όμως που στάθηκε αδύνατον και έτσι το πλοίο στις 6.30 το πρωί, μετά δηλαδή από αφάνταστη ταλαιπωρία 7 ωρών( ! ) επέστρεψε στο λιμάνι με τη βοήθεια ρυμουλκού και την συνοδεία ναυαγοσωστικού σκάφους του Λιμεναρχείου, το οποίο υπ' όψιν είχαν ενημερώσει για το πρόβλημα οι δημοσιογράφοι και ο θάλαμος επιχειρήσεων του ΥΕΝ και όχι η ΝΕΛ.

Παρά ταύτα το Λιμεναρχείο τέθηκε σε επιφυλακή και μόλις το πλοίο έφτασε στο λιμάνι, διαβάστηκε ανακοίνωση του κεντρικού Λιμενάρχη Χίου, που ενημέρωνε για τα συμβάντα.

Οι επιβάτες με την έξοδο τους στο λιμάνι της Χίου κατήγγειλαν την ΝΕΛ ότι επιχείρησε σαφώς να κρύψει τη σοβαρότητα του προβλήματος, με σκοπό τπ πλοίο να φτάσει στον Πειραιά με την μία μηχανή, με ότι σημαίνει αυτό και με την όποια καθυστέρηση.

Η ίδια με ανακοίνωση της το πρωί, υποσχέθηκε ταχεία αποκατάσταση της βλάβης, ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία καθώς φιλοξενία... και σίτιση στο πλοίο.

Μετά από σχετική επιθεώρηση άρχισε η επισκευή της μηχανής η οποία αναμένεται να κρατήσει έως και 8 ώρες.

Από το ΑΙΠΕ (21/8/2005)
Ταλαιπωρία για 600 επιβάτες του ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ. Επέστρεψε στη Χίο 8 ώρες μετά την αναχώρησή του

Κυ 21/8/2005

Στη Χίο αναγκάστηκε να επιστρέψει το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, ύστερα από τη βλάβη που σημειώθηκε μισή ώρα πριν τα μεσάνυχτα του Σαββάτου και ενώ είχε αποπλεύσει από Χίο για Πειραιά.

Το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ με 594 επιβάτες (154 από τη Χίο) θα χρειαστεί τουλάχιστον 8 ώρες για να επισκευαστεί η αριστερή του μηχανή στην οποία σημειώθηκε βλάβη εν πλω.

Το πλοίο αναχώρησε με μία ώρα καθυστέρηση (στις 11.00 μ.μ.) το Σάββατο με τελικό προορισμό τον Πειραιά. Σύμφωνα με μαρτυρίες από τους επιβάτες στις 11.30 περίπου και ενώ ήταν στο ύψος της κώμης (στο ΝΑ άκρο του νησιού) καπνός βγήκε από την αριστερή μηχανή που λίγο αργότερα σταμάτησε. Για λίγη ώρα το πλοίο έμεινε χωρίς μηχανές ενώ χρειάστηκε να περάσει 1,5 ώρα περίπου για να υπάρξει ενημέρωση για τη βλάβη και να σημειωθεί ότι θα γίνονταν προσπάθειες επισκευής.

Το πλοίο φέρεται να έκανε κύκλους στην ευρύτερη περιοχή της βραχονησίδας Βενέτικο, ΝΑ της Χίου, με τη μία του μόνο μηχανή για να δώσει τελικά εντολή το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας περί τις 4.00 το πρωί να επιστρέψουν για επισκευή στη Χίο.

Το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ έφτασε περίπου στις 7.00 το πρωί στο λιμάνι της Χίου, συνοδεία του ναυαγοσωστικού σκάφους του Λιμενικού και ενός ρυμουλκού και με αγανακτισμένους τους επιβάτες κύρια για το γεγονός ότι δεν είχαν άμεση ενημέρωση.

Στις 8.30 το πρωί ο Λιμενάρχης Χίο κ. Μιχάλης Παριάρος μίλησε από τα μεγάφωνα του πλοίου για να εξηγήσει το πρόβλημα και να ενημερώσει τους επιβάτες, από τους οποίους και δέχτηκε τα παράπονά τους για τον τρόπο που τους έγινε η ενημέρωση αλλά και για τη μεγάλη ταλαιπωρία που υφίστανται.

Σύμφωνα με πληροφορίες ζημιά σημειώθηκε στο χιτώνιο νούμερο 11 της αριστερής μηχανής, στο καπάκι και στον κύλινδρο.

Από την πλευρά του ο κεντρικός πράκτορας της ΝΕΛ στη Χίο κ. Ηλίας Καμπάς ζήτησε συγγνώμη και την κατανόηση του επιβατηγού κοινού, ενώ σημείωσε ότι δυστυχώς είναι τέτοια η κίνηση που είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν οι 600 περίπου επιβάτες από άλλο πλοίο της εταιρείας. Μάλιστα ήδη προσφέρονταν από τα μπαρ τοπυ πλοίου δωρεάν καφέδες και αναψυκτικά στους επιβάτες που με το δίκιο τους βέβαια δήλωσαν ότι ήταν ιδιαίτερα ταλαιπωρημένοι.

Με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ μεταφέρονται περίπου 43 φορτηγά και 226 ΙΧ καθώς και αρκετά δίκυκλα.

http://www.chiosnews.com/cn2182005321510.asp
Το πλοίο δεν έφτασε ποτέ...

«Οδύσσεια» για τους επιβάτες του «Ταξιάρχη» από Χίο και Μυτιλήνη

Μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν οι 594 επιβάτες του πλοίου «Ταξιάρχης» το οποίο εκτελούσε το Σάββατο προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μυτιλήνη και Χίο προς Πειραιά. Το πλοίο δεν έφτασε στο προορισμό του και επέστρεψε στη Χίο, λόγω βλάβης στην αριστερή κύρια μηχανή.

Το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) ξεκίνησε στις 18:00 το απόγευμα του Σαββάτου από τη Μυτιλήνη και στις 21:00 κατέπλευσε στο λιμάνι της Χίου. Στις 23:00 απέπλευσε από τη Χίο και λίγο μετά τη 1:00 τα ξημερώματα ανακοινώθηκε στους επιβάτες ότι υπάρχει πρόβλημα στη μία μηχανή και πως το πλοίο θα συνεχίσει την πορεία του προς τον Πειραιά με μειωμένη ταχύτητα.

Τρεις ώρες αργότερα, στις 4:00 ο Θάλαμος Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ενημερώθηκε από τον πλοίαρχο ότι η ζημιά στη μηχανή είναι μεγαλύτερη από αυτή που είχε εκτιμηθεί αρχικά και ότι κρίθηκε απαραίτητη η επιστροφή του πλοίου στο λιμάνι της Χίου.

Το πλοίο κατέπλευσε και πάλι στο λιμάνι της Χίου στις 6:40 όπου λίγη ώρα αργότερα έγινε γνωστό στους επιβάτες ότι η δεν υπάρχει άλλο πλοίο της ιδιοκτήτριας εταιρείας για να αντικαταστήσει το πλοίο και η επισκευή του θα διαρκέσει περίπου 8-10 ώρες.

Πάντως, η εταιρεία εξαργύρωσε τα εισιτήρια όσων επιβατών δεν επιθυμούσαν να περιμένουν την επισκευή του.

http://www.in.gr (21/8/2005)

Πάντως χθες το βράδυ και ο Ρ/Σ ΣΚΑΪ στα δελτία ειδήσεων μετέδιδε ότι το πλοίο επιστρέφει Πειραιά με μία μηχανή!

Και η επίσημη ανακοίνωση του ΥΕΝ.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κυριακή, 21 Αυγούστου 2005

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ- Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ»

Πρόβλημα στη αριστερή κύρια μηχανή παρουσιάστηκε πρωινές ώρες σήμερα, στο Ε/Γ - Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» το οποίο είχε αποπλεύσει από Χίο για Πειραιά και βρισκόταν περίπου στα 5,2 ν.μ. ΒΑ από το νότιο άκρο του νησιού.

Το πλοίο παρέμεινε στη θέση αυτή μετά από εντολή του Θαλάμου Επιχειρήσεων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ώστε να εκτιμηθεί η βλάβη και να εξετασθεί η δυνατότητα επιδιόρθωσης αυτής από το προσωπικό, εν πλω.

Την 04:00 ο Θάλαμος Επιχειρήσεων ενημερώθηκε από τον πλοίαρχο ότι η ζημιά στην μηχανή είναι μεγαλύτερη από αυτή που είχε εκτιμηθεί αρχικά και ότι κρίνετε απαραίτητη η επιστροφή του πλοίου στο λιμάνι της Χίου.

Καθ΄ όλη τη διάρκεια του πλου, δίπλα στο πλοίο βρισκόταν ναυαγοσωστικό σκάφος της Λιμενικής Αρχής Χίου ενώ έχει συσταθεί ειδικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης.

Το πλοίο το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Μυτιλήνη - Χίος - Πειραιάς με 594 επιβάτες κατέπλευσε τελικά την 06:40 στο λιμάνι της Χίου.

Τυχόν εξελίξεις θα δοθούν με νεότερο δελτίο τύπου.

Από το ΑΠΕ.

Διαβάστε προσεκτικά τον χειρισμό της υπόθεσης από το πλήρωμα, την εταιρεία και το ΥΕΝ και βγάλτε τα συμπεράσματά σας!

Τα δημοσιεύματα γράφουν για βλάβη που παρουσιάστηκε κατά τις 23.30, ενώ το ΥΕΝ μιλάει για "πρωϊνές ώρες"!

Ένα πλοίο το οποίο αναφέρει βλάβη στην μία μηχανή μισή ώρα από το λιμάνι της Χίου, αντί να διαταχθεί να επιστρέψει στο λιμάνι αμέσως για επιθεώρηση και αποκατάσταση της βλάβης, αφήνεται να κόβει βόλτες επί 6 περίπου ώρες μήπως επιδιορθωθεί η βλάβη μεσοπέλαγα!

Το ΥΕΝ λέει ότι στις 04.00 αποφασίστηκε να επιστρέψει στην Χίο, όπου έφτασε στις 06.40΄. Έκανε δηλαδή περίπου 2.30 ώρες να πάει από το Νότιο άκρο της Χίου στο λιμάνι!

Και μάλιστα με συνοδεία ναυαγοσωστικού!

Γιατί το πλοίο έφυγε με μία ώρα καθυστέρηση από την Χίο? Είχε κίνηση? Καθυστέρησε στη φόρτωση? Η υπήρχε άλλη αιτία?

Τέλος η ΝΕΛ ενημέρωσε έγκαιρα τους επιβάτες (όπως είναι υποχρεωμένη) τι θα γίνει με το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά?

Link to comment
Share on other sites

Λεπτομερεστατος ο Νηρεας. Νομιζω πως ειναι κατι που ολοι λιγο ως πολυ περιμεναμε καποια στιγμη απο τη ΝΕΛ γνωριζοντας τις ανυπαρκτες ακινησιες και τις εν πλω "συντηρησεις" των πλοιων της. Προσωπικα περιμενα και ακομη χειροτερα, απλα η βλαβη εκατσε στον Ταξιαρχη ο οποιος ειχε και εξοντωτικα δρομολογια φετος το καλοκαιρι. Ειδικα τον Αυγουστο ειχε αναχωρηση απο Πειραια καθε μερα εκτος Σαββατου.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τον Ρ/Σ ΣΚΑΪ, στις 16.00΄θα γίνει γνωστό αν επιδιορθώθηκε η βλάβη και αν θα αποπλεύσει το πλοίο από την Χίο.

Επίσης η ΝΕΛ ανακοίνωσε ότι οι επιβάτες του Ταξιάρχη, που επρόκειτο να φύγουν από Πειραιά στις 18.00, θα φύγουν με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις 21.00.

Ελπίζω να τους χωράει όλους και να μην μείνουν αμανάτι μερικοί στην Ηετώνια!

ΥΓ. Αναμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ανταπόκριση του Nick από την σημερινή αναχώρηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ!

Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι Νηρεα αλλα λογω υπερβολικης δοσης πλοιων(overdose) τις τελευταιες μερες και ακομα και σημερα το πρωι, δεν θα παραβρεθω στη φορτωση :P . Λογικα δεν υπαρχει προβλημα μια και οποιος επιβατης/ΙΧ ειναι να φυγει Κυριακη βραδι(και ειδικα μετα της Παναγιας) για Χιο και Μυτιληνη θα εφευγε ετσι κι αλλιως με το Μυτιληνη. Μονο κανενας πορωμενος shipfriend μπορει να προτιμουσε συνειδητα Ταξιαρχη.

Το προβλημα το εχουν βασικα αυτοι που ειναι να επιστρεψουν απο τα νησια αυτα, αλλα και οι αποψινοι(τουλαχιστον) οδηγοι φορτηγων(που θα επαιρνε ο Ταξιαρχης) μια και ειναι σιγουρο πως καποιοι απο αυτους θα μεινουν εξω απο το Μυτιληνη.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχετική επιθεώρηση άρχισε η επισκευή της μηχανής η οποία ολοκληρώθηκε στις 5.30 μμ σήμερα οπότε και με καθυστέρηση 19 ωρών στις 5.45 μμ το πλοίο αναχώρησε για τον Πειραιά.
Από το ΑΙΠΕ
Link to comment
Share on other sites

Γιατί το πλοίο έφυγε με μία ώρα καθυστέρηση από την Χίο? Είχε κίνηση? Καθυστέρησε στη φόρτωση? Η υπήρχε άλλη αιτία?

Το πλοίο έμπαινε στο λιμάνι της Χίου χθές το βράδυ 21:30 με ώρα αναχώρησης στις 22:00. Δεν νομίζω σε μισή ώρα να πρόφθασε να δέσει και να φορτώσει, ιδιαίτερα με το χάος που γίνεται το καλοκαίρι στο χερσαίο τμήμα του λιμανιού.

Το πρωινό έτυχε να περνάω από το λιμάνι στις 06:20 και όταν είδα το πλοίο να μπαίνει παραξενεύτηκα ιδιαίτερα, και νόμιζα ότι έπαθα τα καλά του ΝICK, που είχε δεί τότε στην Ελευσίνα το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ. :P

Link to comment
Share on other sites

..Η Οδύσσεια όμως ταλαιπωρίας για τους επιβάτες του ΤΑΞΙΑΡΧΗ δεν είχε τέλος καθώς παρουσίασε ξανά βλάβη στη μηχανή του και αναμένεται στον Πειραιά στις 8.30 πμ. αντί για τις 4.00 τα ξημερώματα, που υπολογίζονταν.

Απο AΙΠΕ.

Τουλάχιστον να λειτουργεί και ο ΗΣΑΠ.. :P

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη στις 09.30 με αναχώρηση από Χίο στις 17.45.

Χίος-Πειραιάς 15.45!!! Μέση ταχύτητα 10 κόμβοι!!!

Η χθεσινή άρση απαγόρευσης απόπλου!

21-08-2005

Συνέχεια ενημέρωσης:

Την 17:45 σήμερα επετράπη ο απόπλους του Ε/Γ– Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Ν.ΜΥΤ. 36 για Πειραιά μετά από αποκατάσταση βλάβης, διενέργεια επιθεώρησης, προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, καθώς και τη διενέργεια δοκιμαστικού πλου με ικανοποιητικά αποτελέσματα.Επιπλέον, οι επιβάτες του ανωτέρω πλοίου που επρόκειτο να ταξιδέψουν από Πειραιά για Μυτιλήνη σήμερα στις 18.00, θα προωθηθούν με άλλο πλοίο στον προορισμό τους.

Mετά από αφάνταστη ταλαιπωρία 34 ωρών (!) έφτασε στις 9.30 π.μ. σήμερα στον Πειραιά το πλοίο «TAΞIAPXHΣ» αποβιβάζοντας 594 επιβάτες, που απ’ το βράδυ του Σαββάτου προσπαθούσαν απ’ το νησί μας να φτάσουν στον προορισμό τους.

Ως γνωστόν όλα ξεκίνησαν με βλάβη της αριστερής μηχανής, που διαπιστώθηκε με τον απόπλου του πλοίου το Σάββατο στις 11.00 π.μ.

Mετά από προσπάθεια να επιδιορθωθεί εν πλω, κυρίως εξ αιτίας καταγγελιών των επιβατών, αφού η NEΛ δεν έκανε τον κόπο, ούτε το Λιμεναρχείο να ενημερώσει, το YEN έδωσε εντολή να επιστρέψει το πλοίο στη Xίο με τη βοήθεια ρυμουλκού, πράγμα που έγινε το Σάββατο τα ξημερώματα.

Άρχισε αμέσως η αποκατάσταση της βλάβης, η οποία υποτίθεται ότι έγινε στις 6.00 μ.μ. όταν το πλοίο αναχώρησε ξανά για τον Πειραιά.

Όμως παρά τη σχετική επιθεώρηση αλλά και τη συνοδεία του πλοίου από Λιμενικούς μέχρι τη Nότια Xίο η επισκευασμένη μηχανή παρουσίασε ξανά πρόβλημα, με αποτέλεσμα το πλοίο να συνεχίσει το δρομολόγιο του για Πειραιά με ρυθμό αραμπά, όπου και έφτασε στις 9.30 π.μ. μετά από 34 ολόκληρες ώρες κάτω απ’ τις έντονες αποδοκιμασίες των επιβατών, όχι μόνο για την αφάνταστη ταλαιπωρία, αλλά και για την τακτική της εταιρείας και του Πλοιάρχου, που έδιναν την ενημέρωση με το σταγονόμετρο.

Από το ΑΙΠΕ

Και η ανακοίνωση του ΥΕΝ

22-08-2005

Συνέχεια ενημέρωσης:

Την 00:30 ενημερώθηκε ο Θάλαμος Επιχειρήσεων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας από τον πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Ν.ΜΥΤ. 36 ότι ενώ έπλεε 10 ν.μ. Β.Α. Άκρα ΚΑΜΠΑΝΟΣ Άνδρου παρουσίασε βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή.

Το πλοίο που είχε αποπλεύσει την 17:45 από Χίο για Πειραιά με 537 επιβάτες συνεχίζει το δρομολόγιό του για Πειραιά.

"διενέργεια επιθεώρησης, προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, καθώς και τη διενέργεια δοκιμαστικού πλου με ικανοποιητικά αποτελέσματα."!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν το πλοίο ήταν στη θέση 10 μίλια από το ακρωτήριο της Άνδρου στις 00:30 και είχε ξεκινήσει στις 18:00 από τη Χίο, η απόσταση των 66 περίπου μιλίων διενύθη με ταχύτητα λίγο παραπάνω από 10 μίλια, άρα ποτέ δεν διορθώθηκε η βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια τα κανάλια σήμερα πρωί-πρωί, ητανε στον Πειραιά και το περιμένανε με το δάχτυλο στη σκανδάλη, που στο κάτω-κάτω εκτος απο την ταλαιπωρία δεν άνοιξε μύτη... Που τα αεροπορικά χάλια... (Τώρα θα μου πεις, ητανε και οι κοριοί!)

Link to comment
Share on other sites

Αν το πλοίο ήταν στη θέση 10 μίλια από το ακρωτήριο της Άνδρου στις 00:30 και είχε ξεκινήσει στις 18:00 από τη Χίο, η απόσταση των 66 περίπου μιλίων διενύθη με ταχύτητα λίγο παραπάνω από 10 μίλια, άρα ποτέ δεν διορθώθηκε η βλάβη.
Συμφωνώ με τον υπολογισμό σου και με τις υποψίες σου, αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο να εμφανίσθηκε νωρίτερα η βλάβη και απλώς τότε να ειδοποίησε ο πλοίαρχος το ΥΕΝ.

Δεν νομίζω να υπέγραψε η επιθεώρηση χωρίς να διορθωθεί η βλάβη, έστω και έτσι όπως διορθώθηκε. Για κάποιο διάστημα το πλοίο θα πρέπει να πηγαινε και με τις δύο μηχανές.

Όπως και να έχει το πράγμα υπάρχουν τεράστιες ευθύνες από κάποιους και εάν εφαρμοσθούν όσα εξαγγέλθηκαν από τον Κεφαλογιάννη και εφαρμόσθηκαν στον Αγούδημο, μάλλον ο Αλογοσκούφης θα λύσει το πρόβλημα του ελλείματος του προϋπολογισμού!

Από την άλλη όμως, "ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος"!

Link to comment
Share on other sites

Ο Ταξιαρχης αποψε εκανε δοκιμαστικο πλου, αναχωροντας απο τον Πειραια στις 1935 και επιστρεφοντας στις 2100. Θα δειξει αν φυγει αυριο. Ο Αιολος Κεντερης προσπαθει να καλυψει το κενο με πρωινη αναχωρηση χτες στις 1030 και βραδινη αποψε στις 0100.

Link to comment
Share on other sites

Απαγορεύθηκε από το Λιμεναρχείο Πειραιά ο απόπλους του ΕΓ/ΟΓ «Ταξιάρχης» στο οποίο διαπιστώθηκαν μηχανικές βλάβες. Το «Ταξιάρχης» είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μυτιλήνη για Πειραιά στις 18:00 σήμερα.

Το δρομολόγιο αυτό θα γίνει από το ΕΓ/ΟΓ «Αίολος Κεντέρης», ενώ οι επιβάτες του δρομολογίου Πειραιάς - Μυτιλήνη που θα εκτελούσε το «Αίολος Κεντέρης» στις 17:30 θα επιβιβαστούν στο ΕΓ/ΟΓ «Θεόφιλος» σε καμπίνες και θα αναχωρήσουν στις 19:00 για Μυτιλήνη.

Για το δρομολόγιο Μυτιλήνη - Πειραιάς με το «Αίολος Κεντέρης» οι επιβάτες δεν θα υποχρεωθούν σε πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση, ενώ για το δρομολόγιο Πειραιάς - Μυτιλήνη με το «Θεόφιλος» αντί του «Αίολος Κεντέρης» στους επιβάτες θα καταβληθεί η διαφορά που υπάρχει στην τιμή του εισιτηρίου στα δύο πλοία.

πηγη: η ναυτεμπορικη

ξοδευεται το μαγαζι. ειστροφες εισητηριων και τιμη συμβατικου ο κεντερς!!

Link to comment
Share on other sites

Όπως άκουσα από κάποιον μεγάλο του λιμενικού που βγήκε στα κανάλια, θα κινηθούν οι διαδικασίες για την επιβολή προστίμου στο πλοίαρχο για τη μη έγκαιρη ενημέρωση των αρχών!! Η εταιρεία δε φταίει για τίποτα??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...