proud_ionian Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 οχι μονο η μανα, αλλα και η κορη ενημερωνει μεσω ΧΑΑ. Πρόγραμμα Σκοπούμενων Εταιρικών Πράξεων και ανακοινώσεων αποτελεσμάτων 2007. Στο πλαίσιο των υποχρεώσεων της Εταιρίας όσον αφορά στην ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, η εταιρία ενημερώνει για το Πρόγραμμα Σκοπούμενων Εταιρικών Πράξεων για το έτος 2007: - Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2007: Ανακοίνωση και δημοσίευση των Ετήσιων Αποτελεσμάτων 2006. - Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2007: Τηλεφωνική συνδιάσκεψη με αναλυτές και εκπροσώπους θεσμικών επενδυτών για τον σχολιασμό των αποτελεσμάτων του έτους 2006. - Τετάρτη 16 Μαΐου 2007: Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων. - Παρασκευή 25 Μαΐου 2007: Δημοσίευση αποτελεσμάτων α; Τριμήνου 2007. - Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007: Αποκοπή δικαιώματος ανάληψης μερίσματος χρήσης 2006 (δικαιούχοι του μερίσματος θα είναι οι κάτοχοι μετοχών στη λήξη της συνεδρίασης της 28/06/2007). - Δευτέρα 09 Ιουλίου 2007: Έναρξη καταβολής μερίσματος μέσω Τραπεζικού ιδρύματος που θα ανακοινωθεί έγκαιρα. - Πέμπτη 09 Αυγούστου 2007: Δημοσίευση αποτελεσμάτων α'' Εξαμήνου 2007. - Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007: Δημοσίευση αποτελεσμάτων Εννεαμήνου 2007. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A 377 Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Οι φήμες που ήθελαν την ΅μαμά¨ Attica να συζητάει για λογαριασμό της BS με το Νεώριο Σύρου το ενδεχόμενο ναυπηγησης νέων πλοίων για το εσωτερικό επιβεβαιώνονται σήμερα από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2007 Author Share Posted March 20, 2007 Η Παιδική Σκηνή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρόδου ανοίγει πανιά... με Blue Star Ferries Στα πλαίσια του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης που επί σειρά ετών προωθεί και εφαρμόζει η Blue Star Ferries, στηρίζει την Παιδική Σκηνή του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου της Ρόδου (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρόδου).Η οικονομική αρωγή θα αξιοποιηθεί από την Παιδική Σκηνή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρόδου, για την παράσταση «Το Βασιλόπουλο και Το Χρυσό Κουτάκι» που βασίζεται στα ομώνυμα Δωδεκανησιακά παραμύθια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Η Blue Star Ferries με χαρά ανακοινώνει ότι για 2η συνεχόμενη χρονιά οι αναγνώστες του περιοδικού VOYAGER την ανέδειξαν ως την «Καλύτερη Ναυτιλιακή Εταιρεία για ταξίδια στην Ελλάδα». Αναλυτικά, η εταιρεία μας βραβεύθηκε από το αναγνωστικό κοινό του περιοδικού στις ακόλουθες κατηγορίες: - Αίσθημα ασφάλειας - Καθαριότητα - Service - Καμπίνες Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για τα Βραβεία Voyager ανακοινώθηκαν στο τεύχος Μαρτίου 2007. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 μπομπολας βραβευει παναγοπουλο, με αλλα λογια. ετσι οπως ειναι η ανακοινωση, νομιζει κανεις οτι προκειται για καμια βραβευση απο καμια ενωση ταξιδιωτικων γραφειων στις ΗΠΑ. χωρις να θελω να υποτιμησω ουτε την Blue Star, ουτε το Voyager, θυμιζει λιγο τους πανηγυρισμους που νικησε η εθνικη με πεναλτυ τη μαλτα. εχει πολλους αλλους λογους η BS να καμαρωνει, δεν εχει αναγκη τετοιου ειδους PR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Σύμφωνα με δύο πηγές μου, η εταιρία προσέφερε στους επιβάτες του BS2 του δρομολογίου της Μ.Τετάρτης για Ρόδο που καθυστέρησε λόγω βλάβης, δωρεάν ένα ίσης αξίας εισητήριο για το επόμενό τους ταξίδι. Απ' ό,τι φαίνεται δείχνει να νοιάζεται για τους επιβάτες της! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Κάλα περισσότερο νοιάζεται για το όνομα της θα έλεγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Κάλα περισσότερο νοιάζεται για το όνομα της θα έλεγα Δεν αντιλέγω, αλλά στην προκειμένη ωφελούνται και οι επιβάτες που ταξίδεψαν εκείνη τη μέρα και αναγκάστηκαν να περιμένουν 3 ώρες Σύρο και 40 λεπτά εν πλω. Θυμίζω και την προσφορά χυμών στους επιβάτες του Διαγόρα λίγες μέρες πριν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Στο πλαίσιο των προβλεπόμενων, από τα άρθρα 275, παρ. 9δ και 10, καθώς και 292 της 4ης ενότητας του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ως προς τις Ειδικές Υποχρεώσεις των εταιριών με μετοχές εισηγμένες στην κατηγορία της Μεγάλης Κεφαλαιοποίησης, η Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε., ανακοινώνει ότι το Πρόγραμμα Σκοπούμενων Εταιρικών Πράξεων για το έτος 2007 τροποποιείται ως προς την ημερομηνία της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της εταιρικής χρήσεως 2006, η οποία θα γίνει την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2007.www.bluestarferries.gr Επειδή η εταιρία σπάνια κάνει τόσο αργά τη Γενική της Συνέλευση κι επειδή ποτέ μέχρι σήμερα δεν μας είχει συνηθίσει να τροποποιεί το πρόγραμμα των σκοπούμενων πράξεων που έχει αναγγείλει, υποθέτω πως θα συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος για να αναβάλει κατά ένα μήνα τη Γενική της Συνέλευση. Προφανώς χρειάζεται λίγος χρόνος ακόμα για την ολοκλήρωση των προτάσεων / ανακοινώσεων προς τους μετόχους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Τελικά τίποτε από τα παραπάνω δε συνέβη, ο Π.Π. δεν άνοιξε τα χαρτιά του και οι αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης δεν έκρυβαν καμία έκπληξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2007 Author Share Posted June 15, 2007 Σύμφωνα με το marinews, ο πρόεδρος της εταιρείας αποκάλυψε στη χθεσινή συνέλευση ότι η εταιρεία βρίσκεται σε επαφή με ναυπηγεία για το κτίσιμο ενός ή δυο πλοίων . Αυτό είναι ένα σενάριο που ακούγεται πολύ έντονα εδώ και καιρό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 15, 2007 Share Posted June 15, 2007 Αν κανανε ενα κοπο στο μαρινιουζ να μας διαβασουνε θα γλιτωνανε πολυ κοπο και ιδρωτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2007 Author Share Posted July 28, 2007 Οικονομική Αρωγή της Blue Star Ferries στο Κέντρο Προβολής Kρασιού “Santo Wines” στη Σαντορίνη Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Και κάποια ενδιαφέροντα πράγματα από τον κ. Μιχάλη Σακέλλη: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή στην Πάρο το 10 Συνέδριο Εμπορικών Συλλόγων Νομού Κυκλάδων που διοργάνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Πάρου – Αντιπάρου, υλοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα συνάντησης όλων των εμπορικών συλλόγων του νομού.[...]Το θέμα που συζητήθηκε περισσότερο ήταν αυτό της ακτοπλοΐας. Τα προβλήματα γνωστά με πλοία που τους χειμερινούς μήνες «εξαφανίζονται», με ενδοεπικοινωνία το χειμώνα σχεδόν ανύπαρκτη αλλά και για πρόβλημα με τη μεταφορά των εμπορευμάτων τους καλοκαιρινούς μήνες. Αρμόδιος για να απαντήσει ήταν ο κ. Σακέλης, πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας και διευθύνων σύμβουλος της Blue Star Ferries. Ο κ. Σακέλης αφού διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται τίποτα να αλλάξει μετά την αγορά μετοχών από την Marfin, χαρακτήρισε την κίνηση αυτή πολύ ενδιαφέρουσα αφού επενδύθηκαν περίπου 500 εκατ. Ευρώ. Επίσης διαβεβαίωσε πως δε θα κοπεί κανένα δρομολόγιο και πως τους καλοκαιρινούς μήνες πέφτει πάνω στην Blue Star η μεταφορά των φορτηγών. Χαρακτήρισε μονόδρομο την δρομολόγηση Ρο-Ρο τους καλοκαιρινούς μήνες και δρομολόγιο – πρότυπο αυτού του «Σκοπελίτη» που ενώνει καθημερινά την Νάξο με τις μικρές Κυκλάδες... http://www.tinos.biz/synedrio_emporon_komple.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 ΤΗ συγχώνευση Attica Group και Blue Star θα εξετάσει η Marfin Investment Group (ΜIG) μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημόσιας πρότασης για τις δύο εταιρείες που ξεκίνησε χθες και θα ολοκληρωθεί στις 2/1/2008. Mηπως ειναι ευκαιρια να αναβαθμιστει λιγο και το site της Blue Star; Στην ουσια δεν εχει αλλαξει και πολυ απο τοτε που πρωτοστηθηκε, σε αντιθεση με το site της Superfast που ειναι πολυ πιο user friendly και εμφανισιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2008 Author Share Posted February 13, 2008 Δωρεά εργαστηριακού εξοπλισμού στο 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Καλύμνου Ναυτικό – Ναυτιλιακό Τομέα Πηγη: www.bluestarferries.gr Το πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της Blue Star Ferries, το οποίο και τιτλοφορείται «Με προορισμό Εσάς», αναδεικνύει την ευαισθητοποίηση της εταιρείας σε θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και τη στήριξη των νέων στο χώρο της Ναυτιλίας.Εστιάζοντας στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών και ειδικότερα στα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, η Blue Star Ferries ανταποκρίθηκε στο αίτημα του 1ου Επαγγελματικού Λυκείου Καλύμνου για την παροχή εργαστηριακού εξοπλισμού. Στο ΤΕΕ Καλύμνου λειτουργεί για τρίτη χρονιά ο Ναυτικός – Ναυτιλιακός Τομέας με ειδικότητα Πλοιάρχων και Μηχανικών Ε.Ν. Είναι το μοναδικό ΤΕΕ σε όλα τα Δωδεκάνησα με την ειδικότητα Πλοιάρχων – Μηχανικών και φιλοξενεί πλήθος μαθητών από την ευρύτερη περιοχή που αποτελεί τόπο με μεγάλη ναυτική παράδοση. Η παράδοση του εξοπλισμού πραγματοποιήθηκε από στελέχη της Blue Star Ferries που επισκέφθηκαν το ΤΕΕ Καλύμνου και συνάντησαν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Η συγκεκριμένη προσφορά εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών που θα ακολουθήσουν στα νησιά που εξυπηρετεί η Blue Star Ferries, αφού ήδη επί σειρά ετών βρίσκεται διακριτικά δίπλα σε συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, Φιλανθρωπικά και Κοινωφελή ιδρύματα, Μητροπόλεις, Πολιτιστικούς και Αθλητικούς συλλόγους, την Ιατρική επιστημονική κοινότητα, με μόνο στόχο την διευκόλυνση και την άμεση παροχή στήριξης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Εκτός από τη μαμά, είχαμε νέο Δ.Σ. και στη Blue Star. Στo πλαίσιo της απόφασης 3/347/12.07.2005 (άρθρο 2 παρ.2) του Δ.Σ. της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, καθώς και των σχετικών διατάξεων της κείμενης χρηματιστηριακής νομοθεσίας, η BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι προέκυψε αλλαγή στη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου.Το Διοικητικό Συμβούλιο συνεδρίασε στις 13/02/2008 και αφού εξέλεξε τους κ.κ. Πέτρο Βέττα, Ιωάννη Κρητικό και Αλέξανδρο Εδιπίδη ως νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου σε αντικατάσταση των παραιτηθέντων κ.κ. Περικλή Παναγόπουλου, Αλέξανδρου Παναγόπουλου και Εμμανουήλ Καλπαδάκη, ανασυγκροτήθηκε σε σώμα και όρισε τις αρμοδιότητες των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, ως ακολούθως: - Χαράλαμπος Σ. Πασχάλης: Πρόεδρος, Μη Εκτελεστικό Μέλος - Μιχάλης Γ. Γιαλούρης: Αντιπρόεδρος, Εκτελεστικό Μέλος - Μιχάλης Γ. Σακέλλης: Διευθύνων Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος - Σπύρος Χ. Πασχάλης: Εντεταλμένος Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος - Πέτρος Μ. Βέττας: Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος - Ιωάννης Β. Κρητικός: Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος - Αντώνης Δ. Στρίντζης: Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος - Γεώργιος Ν. Καρυστινός: Σύμβουλος, Ανεξάρτητο μη Εκτελεστικό Μέλος - Αλέξανδρος Θ. Εδιπίδης: Σύμβουλος, Ανεξάρτητο μη Εκτελεστικό Μέλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Απο την εφημεριδα politis ,που επειδη θελει συνδρομη για να διαβασεις ολο το αρθρο,παραθετω το κομματι της πρωτης σελιδας. BLUE STAR FERRIES Ήρθε, είδε και απήλθε;Σε κινήσεις για την εξέταση δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή Πειραιά- Σάμου- Χίου προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, το προηγούμενο διάστημα η εταιρία "Blue Star Ferries". Οι κινήσεις της, όμως, έπεσαν στο κενό, όταν κλήθηκε να εξετάσει τις δυνατότητες του σημερινού λιμένα της Χίου. Η εταιρία είχε μάλιστα εντοπίσει και πλοίο στην αγορά της Βρετανίας, όμως την τελευταία στιγμή ακύρωσε τις προσπάθειές της, μια και διαπιστώθηκε ότι το πλοίο θα ήταν ακατάλληλο για το λιμάνι της Χίου, λόγω βάθους αλλά και δυσκολίας ελιγμών στο εσωτερικό του. Τελικα εχει γινει ΄φιλετο΄ η γραμμη πια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Έτσι για την ιστορία να πω ότι όταν το BLUE STAR 1 προσέγγισε στη Χίο, γύρισε κανονικά αλλά αφενώς δεν είχε χώρο για να πέσουν οι καταπέλτες, αφεταίρου στο ανάποδα και ενώ βρισκόταν μερικά μέτρα από το ντόκο το πλοίο άρχισε να τρέμει ολόκληρο λόγω του μικρού βυθίσματος και να μην ακούει. Χωρίς δεύτερη σκέψη δώσανε πρόσω και φύγανε. Αυτά από άνθρωπο που ήτανε πάνω στο πλοίο εκείνη τη μέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Μπορεί να είναι απλώς "προειδοποιητικές βολές" αυτές οι κινησείς, με σκοπό να μην κάνουν "όνειρα" στην Ελλένικ για να κατεβάσουν το Αριάδνη απέναντι στο Μπλου Σταρ..Σα πιό λογικό φαίνεται αυτό που λέει ο Στράτος. Ούτε πρωτάρης δεν θα κοίταγε πρώτα το πλοίο και μετά το λιμάνι για το οποίο το προόριζε. Και μάλιστα στην sui generis (για κύρια) γραμμή Σάμο-Χίο. Όπου το μόνο που θα πετύχαινε θα ήταν: με ένα σμπάρο...δύο Νήσος...ΥΓ Αφού το πλοίο είναι καλό, αλλά δεν χωράει στην Χίο...γιατί δεν το παίρνουν και να το σκατζάρουν με άλλο πλοίο τους που να χωράει στην Χίο? Ή μήπως το "βαπόρι απ' την Αγγλία" ήταν απλώς το BS1? ΥΓ2 Καλά, δεν λένε ότι φέτος θα βαθύνουν το λιμάνι της Χίου και θα μπαίνουν κρουαζιερόπλοια 180 μέτρα με 8 μέτρα βύθισμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Συμφωνω με τον ΝΗΡΕΑ,δηλαδη αν ηθελαν πραγματικα να βαλουν πλοιο,θα μπορουσαν να βρουν ενα πιο μικρο η ισως και καποιο που διαθετει ηδη η εταιρια(ενα απ τα τριδυμα ας πουμε).... Οσο για το βαθος του λιμανιου,ναι ειχαν πει πως θα το βαθυνουν αλλα οπως φαινεται και εδω απο Μαιο πηγε για Σεμπτεμβριο και μεχρι ακομα δεν εχει γινει τιποτα... Τελος,φιλε George εχω μια αμφιβολια αν οντως το πλοιο μπηκε και βγηκε με τη μια απ το λιμανι,μιας και υπαρχει αυτη η φωτο που το δειχνει να ειναι κανονικα δεμενο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Επισης στη φωτογραφια φαινεται οτι εχει πληρη απνοια. Για την ιστορια και μονο επειδη εδω μιλαμε για την εταιρια και οχι για τη γραμμη της Χιου Μυτιληνης που ακομα η Blue Star μονο βολτα εχει παει να πουμε οτι πλοιαρχος ηταν ο Γιαννης Κοντοπουλος και το ταξιδι εγινε πριν τη δρομολογηση του BS1 στα Δωδεκανησα. Παντως ακομα και με απνοια η προσεγγιση ητανε οριακη. Και το BS1 ειναι πλοιο με μεγαλες επιφανιες που επιρρεαζεται πολυ απο τον ανεμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermenegildo Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 To megalo mou aytaki epiase apo to meeting pou eixan to sk.. oli i etaireia.. me napoli klp klp.. oti epese i paraggeleia gia ena 140metro apo tin ispania... arage adelfo ton seven sisters klp klp..?? gia paronaxia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2008 Author Share Posted April 10, 2008 ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΟΝΙΜΗ 2008Πηγη: www.bluestarferries.gr Με την πυξίδα της στραμμένη στις τοπικές κοινωνίες των νησιών, το πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της Blue Star Ferries, το οποίο και τιτλοφορείται «Με προορισμό εσάς», στηρίζει τη μη-κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση» στο πρόγραμμά της «Άγονη Γραμμή Γόνιμη 2008».Η «Διάδραση» ταξιδεύει σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, μεταξύ αυτών και στην άγονη γραμμή του Αιγαίου, υλοποιώντας προγράμματα πολιτιστικής επιμόρφωσης στους μαθητές των σχολείων και στους κατοίκους των εκάστοτε περιοχών. Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: Εργαστήρια ψηφιακών τεχνών (φωτογραφίας & βίντεο), κατασκευής κούκλας, κρουστών, τεχνικών τσίρκου, προβολές ταινιών, θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, κλπ. Το πρόγραμμα «Άγονη Γραμμή Γόνιμη 2008», αγκαλιάζει φέτος τους κατοίκους της Νισύρου, Τήλου, Σύμης, Κάσου, Αστυπάλαιας, Ανάφης, Ηρακλειάς, Αμοργού, Θηρασιάς, Δονούσας, Κιμώλου Σκιάθου, Αλοννήσου και Κυθήρων. Η πρωτοβουλία της «Διάδρασης», ενισχύει τις ανάγκες καλλιτεχνικής έκφρασης σε ανθρώπους που δεν έχουν πρόσβαση σε τέτοιες ενέργειες σε απομακρυσμένα σημεία της Ελλάδας και παράλληλα τους ψυχαγωγεί στους δύσκολους χειμωνιάτικους μήνες. Τα πλοία που εξυπηρετούν σε 12μηνη βάση τα νησιά μας καθώς και το σύνολο της εμπορευματικής κίνησης, «είναι αυτά που δένουν στα λιμάνια, για να δεθεί με τη σειρά της και η εταιρεία με τους τόπους». Η συγκεκριμένη προσφορά εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών που θα ακολουθήσουν στα νησιά που εξυπηρετεί η Blue Star Ferries, αφού ήδη επί σειρά ετών βρίσκεται διακριτικά δίπλα σε συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, Φιλανθρωπικά και Κοινωφελή ιδρύματα, Μητροπόλεις, Πολιτιστικούς και Αθλητικούς συλλόγους, την Ιατρική επιστημονική κοινότητα, με μόνο στόχο τη διευκόλυνση και την άμεση παροχή στήριξης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Αντικατάσταση μέλους Δ.Σ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now