Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κοιτώντας τις τιμές στο site της εταιρίας, είδα ότι τα παιδιά από 0-4 ετών για να ταξιδέψουν σε καμπίνα πρέπει να πληρώσουν το 50% του εισιτηρίου. Εγώ ήξερα ότι μπαίνουν χωρίς να πληρώσουν (έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο) αλλά δεν έχουν δικαίωμα κλίνης. Αν κάνω λάθος συγχωρέστε με αλλά αν δεν κάνω το θεωρώ απαράδεκτο τόσο από τη Blue Star όσο και από οποιαδήποτε άλλη εταιρία το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 641
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν δεν χρειάζεσαι το δεύτερο κρεβάτι, μπορείς να κλείσεις το infant στο deck με μηδενικό εισιτήριο αλλά τότε την καμπίνα σου θα τη μοιραστείς με αυτόν που έχει κλείσει το δεύτερο κρεβάτι. Αυτό ίσχυε πάντα και σωστά κατά τη γνώμη μου γιατί αλλιώς όποιος ήθελε μια δίκλινη μόνος του θα έκλεινε μαζί και ένα infant και θα κρατούσε ολόκληρη τη καμπίνα. Η αλλαγή που έκανε η Blue Star σχετικά με την κατηγορία infant είναι πως στο Sea jet θεωρεί infant τα παιδιά έως 2 και όχι έως 4 ετών όπως κάνει στα υπόλοιπα πλοία. Αυτό έχει τη δυνατότητα να το κάνει καθώς στη Ραφήνα ισχύει η απελευθέρωση των ναύλων.

Link to comment
Share on other sites

Η Blue Star Ναυτιλιακή ΑΕ ανακοινώνει ότι υπεγράφη συμφωνητικό για την επί πιστώσει πώληση του επιβατηγού Catamaran SEAJET 2 στην εταιρία SEA JET II Ν.Ε.

Το συμφωνηθέν τίμημα πώλησης ανέρχεται σε Ευρώ 2.950.000 ενώ το εκτιμώμενο κέρδος από την πώληση ανέρχεται σε Ευρώ 1 εκατ. περίπου. Μέρος του τιμήματος της πώλησης θα καταβληθεί με την παράδοση του πλοίου ενώ το πιστωθέν μέρος του τιμήματος ύψους Ευρώ 2.550.000 θα καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2006.

Η παράδοση του πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός.

Η πώληση του πλοίου εντάσσεται στο πλαίσιο της επικέντρωσης της εταιρίας στην εκμετάλλευση σύγχρονων συμβατικών επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων υψηλών ταχυτήτων.

Από το δικτυακό τόπο του Χρηματιστηρίου Αθηνών

Link to comment
Share on other sites

Τα προηγουμενα τα διναμε επειδη θελαμε να εκσυγχρονησουμε το στολο μας τωρα γιατι επικεντρωνομαστε στα Εγ/Ογ. Τουλαχιστον ας μη δικαιολογουνται αφου δεν ειναι υποχρεωμενοι να το κανουν. Ας μη μας λενε ψεμματακια :)

Για την Ιστορια αυριο το πρωι κανει δοκιμαστικο και μολις γυρισει παραδιδεται και τυπικα στους νεους πλοιοκτητες. Για καποιο διαστημα θα το ακολουθησουν και μερικοι παλιοι για βοηθεια.

Link to comment
Share on other sites

Στην ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ δόθηκε η επιδοτούμενη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσια-Κατάπολα κατόπιν δημοσίου μειοδοτικού διαγωνισμού, έναντι μισθώματος 8000 Ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

http://ships4ever.com/

Στον παραπανω μεσιτη αγοραπωλησιων υπαρχει το Blue Horizon με ζητουμενη τιμη 30εκ ευρω και τα Blue Star 1 & 2 με 80 εκ ευρω εκαστο. Σε καλη μερια οποιος τα θελει. Επισης και παρα πολλες παντοφλες αλλα και αμφιδρομα στο σχετικο τμημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο, αλλά δεν είναι φυσιολογικη μια τόσο απότομη αύξηση. Κάποιοι που ξέρουν τι θα συμβεί το εκμεταλλεύονται! Εμείς αργήσαμε να αγοράσουμε Neptune... τώρα απλά περιμένουμε!

Link to comment
Share on other sites

Ίσως η απάντηση βρίσκεται σε σχετικό σχόλιο της Meril Lynch που αφορά την Attica κατα κύριο λόγο αλλά είναι ιδιαίτερα θετική και για τη Blue Star... Από το site της εφημερίδας Ισοτιμία www.isotimia.gr, αναφέρονται:

Κάλυψη για τις μετοχές του Ομίλου Attica Group και της Blue Star Ferries ξεκινά η Citigroup με ανάλυση 60 σελίδων για τις δύο επιχειρήσεις υπό τον τίτλο “back to basics”. Ο διεθνής οίκος διατυπώνει σύσταση αγοράς μεσαίου ρίσκου για την Attica Group με τιμή στόχο τα 5,4 ευρώ, ενώ για την Blue Star συστήνει αγορά/υψηλού ρίσκου με τον πήχυ να τοποθετείται στα 3,9 ευρώ. Με δεδομένη την υψηλή εξάρτηση της κερδοφορίας του ομίλου Attica Group από την Blue Star στην οποία έχει το 49%, η Citigroup θεωρεί ότι tο επόμενο βήμα για τον όμιλο είναι η εξαγορά των δικαιωμάτων μειοψηφίας της Blue Star.

Ο διεθνής οίκος σχολιάζει στην έκθεσή του ότι η Attica Group και η Blue Star αποτελούν ηγέτιδες δυνάμεις στις γραμμές της Αδριατικής και του Αιγαίου, διατυπώνοντας την άποψη ότι και οι δυο εταιρείες παρουσιάζουν πολύ ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης και διαπραγματεύονται σε λογικές αποτιμήσεις. H Citigroup αναμένει μάλιστα μέσους ετήσιους ρυθμούς αύξησης των κερδών ανά μετοχή κατά 18% για την Attica Group και 32% για την Blue Star Ferries την περίοδο 2005-2008, εκτιμώντας μάλιστα ότι λόγω της απελευθέρωσης των γραμμών στην εσωτερική αγορά τα περιθώρια ανάπτυξης είναι πολύ υψηλότερα. Όπως αναφέρει στην ανάλυσή της, στη Blue Star διακρίνει μεγαλύτερη αξία λόγω του ισχυρού αναπτυξιακού προφίλ και της υψηλότερης αποδοτικότητας που παρουσιάζει, ενώ αντιμετωπίζει θετικά και την Attica Group, επισημαίνοντας παράλληλα ότι οι μετοχές και των δθο εταιρειών διαπραγματεύονται κοντά στη λογιστική τους αξία, σε σημαντικό discount απέναντι στον μικρό αριθμό των ευρωπαϊκών ομοειδών επιχειρήσεων. Η Citigroup εκφράζει την άποψη ότι η κερδοφορία από τις γραμμές της Αδριατικής όπου η Attica Group κατέχει ηγετική θέση διανύει πλέον κρίσιμη καμπή καθώς η αρνητική επίπτωση από τις αυξήσεις στις τιμές του πετρελαίου φαίνεται ότι ακυρώνει τους ρυθμούς ανάπτυξης στην περιοχή. Έτσι σε κλειδί για την περαιτέρω ανάπτυξη του ομίλου αναδεικνύεται η ελληνική αγορά που εγγυάται υψηλούς ρυθμούς λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης, της υψηλότερης πληρότητας των πλοίων και κυρίως την καλύτερη αποδοτικότητα από την προωθούμενη απελευθέρωση στα εισιτήρια των οικονομικών θέσεων (Αφού είναι πλεονέκτημα η είσοδος στην ελληνική αγορά γιατί όλοι παραπονιούνταί; Μηπως τελικά μας δουλεύουν:o. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Citigroup η απόδοση των οικονομικών θέσεων στις εγχώριες γραμμές αυξάνεται το 2006 σε 20 ευρώ από 18 ευρώ σήμερα και σε 23 ευρώ ως το 2008 ενώ ο διεθνής οίκος πιστεύει ότι υπάρχει πολύ μεγάλο ανοδικό ρίσκο για τα μεγέθη των δυο εταιρειών καθώς κάθε επιπλέον αύξηση του 1 ευρώ έχει επίπτωση 8-9% στα κέρδη ανά μετοχή της Blue Star και 4-5% της Attica. Παράλληλα σε ότι αφορά τις ταμειακές ροές, η Citigroup λαμβάνοντας υπόψη ότι οι δυο εταιρείες επιδιώκουν -σε αντίθεση με άλλους ανταγωνιστές του εξωτερικού- να εκχωρήσουν παρά να χτίσουν νέα πλοία, εκτιμά ότι για τη Blue Star θα κυμανθούν σε ένα εύρος από 34 έως 47 εκατ. ευρώ την περίοδο 2005-2008 και για την Attica Group μεταξύ 59-81 εκατ. ευρώ, προσφέροντας απόδοση της τάξης του 12-18%. Για το ενδεχόμενο εξαγοράς των δικαιωμάτων μειοψηφίας της Blue Star εκ μέρους της Attica Group η Citigroup θεωρεί ότι είναι πολύ πιθανό μετά την ρευστότητα ύψους 230 εκατ. ευρώ που απέκτησε ο όμιλος από την πώληση των τριών ferries που δραστηριοποιούνταν στη Βαλτική. Ως εναλλακτικό σενάριο προβάλλει αυτό της επιστροφής κεφαλαίου στους μετόχους από 0,5 έως 1 ευρώ ανά μετοχή και ακόμη λιγότερο, μια ενδεχόμενη αύξηση του μεριδίου της Attica στις Μινωϊκές Γραμμές όπου ήδη έχει το 12%, αν και η Citigroup πιστεύει ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Στηρίζει δε την πεποίθησή της ότι ο όμιλος θα αποφύγει να εξαγοράσει μεγαλύτερο ποσοστό στις Μινωϊκές στην εκτίμηση ότι θα υπάρξουν επιπλοκές στον ανταγωνισμό όχι μόνο στην εσωτερική αγορά αλλά και στις γραμμές της Αδριατική καθώς οι δύο εταιρείες θα ελέγχουν το 50% και 60% σε κάθε μεταφορική κλάση. ”Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την εγχώρια αγορά, οι έννοιες της απελευθέρωσης και της ενοποίησης είναι κατά την άποψή μας αντικρουόμενες και η φιλοδοξία της Attica Συμμετοχών να ελέγξει τα ελληνικά ύδατα θα μπορούσε να δημιουργήσει καθυστερήσεις στην προοπτική της απελευθέρωσης της αγοράς”, σχολιάζει χαρακτηριστικά η Citigroup. Προσθέτει δε ως επιπλέον επιχείρημα υπέρ της εξαγοράς της Blue Star ότι είναι πολύ πιο φθηνή σε σχέση με τη Minoan καθώς η πρώτη διαπραγματεύεται περίπου 10 φορές τα εκτιμώμενα κέρδη του 2006 έναντι P/E 15 της Μιnoan, ενώ παράλληλα επισημαίνει πως με βάση τις τρέχουσες αποτιμήσεις, η εξαγορά των δικαιωμάτων μειοψηφίας της Blue Star θα κοστίσει στην Attica Συμμετοχών περίπου 140 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο μπορεί εύκολα να χρηματοδοτηθεί από τα υπάρχοντα διαθέσιμα του ομίλου. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Citigroup για τα μεγέθη της Attica Group, το 2006 αναμένει κύκλο εργασιών 320,1 εκατ. ευρώ, EBITDA ύψους 83,3 εκατ. ευρώ και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 22,6 εκατ. ευρώ με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 0,22 ευρώ. Για τη χρήση 2007 αναμένεονται έσοδα 343,5 εκατ. ευρώ, EBITDA 92 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 30,2 εκατ. ευρώ με τα κέρδη ανά μετοχή στα 0,29 ευρώ. Για το 2008 οι εκτιμήσεις θέλουν τα έσοδα στα 359,5 εκατ. ευρώ, τα EBITDA στα 100 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 38,2 εκατ. ευρώ (0,37 ευρώ ανά μετοχή). Για τη Blue Star οι εκτιμήσεις σε ότι αγορά τη φετινή χρήση προβλέπουν πωλήσεις 146 εκατ. ευρώ με τα EBITDA στα 44,1 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 26 εκατ. ευρώ (0,25 ευρώ). Για το 2007 προβλέπονται έσοδα 162 εκατ. ευρώ, EBITDA 41,7 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 35,9 εκατ. ευρώ (0,38 ευρώ) ενώ για το 2008 οι προβλέψεις θέλουν τις πωλήσεις στα 170 εκατ. ευρώ, τα EBITDA στα 55,2 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 40 εκατ. ευρώ (0,38 ευρώ ανά μετοχή).

Link to comment
Share on other sites

Superbrand ή όχι, θα πρέπει να χαλαρώσουν λίγο οι υπάλληλοι στα εκδοτήρια του dock 3 γιατί χθες, και λόγω της αλλαγής απόπλου του Blue Star 2 για τα Δωδεκάνησα, αντιμετώπιζαν τους δυστυχείς επιβάτες πολύ άσχημα βρίζοντας ακόμα και γυναίκες με παιδιά, που έκαναν το λάθος να ρωτήσουν πότε θα φύγει το καράβι.

Δε λέω, μπορεί να απαντούσαν στην ερώτηση όλο το βράδυ, αλλά τι φταίει ο επιβάτης να τα ακούει και από πάνω?

Υ.Γ. Το καράβι μέχρι τις 11.15 σήμερα δεν είχε φύγει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κατι παραπανω απο βεβαιη ειναι πλεον η δρομολογηση εκ νεου του Μπλου Σταρ 1 στα Δωδεκανησα και η αναζοπυρωση του ενδιαφεροντος για το Διαγορα. Ελπιζω αυτη τη φορα να τα δουμε κιολας να γινονται πραγματικοτητα αυτα και οχι να μενουνε παλι φημες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κάτι πρόκειται να συμβεί στην εταιρία, η μετοχή αυτή τη στιγμή έχει άνοδο 17%;):eek: :eek: σε σχέση με το χθεσινό κλείσιμο!!!
σημερινο η BLUESTAR FERRIES στον ομιλο ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ το μεγαλο μπαμ:confused:

apo oti diadothike simera einai sigouri h polisi ston laskaridi tou posostou panagopoulou

Link to comment
Share on other sites

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της Blue Star

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Πέμπτη, 18 Μαϊου 2006 12:04

Σε σώμα συγκροτήθηκε χθες το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας Blue Star Ναυτιλιακή. Η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου έχει ως εξής:

Χαράλαμπος Σ. Πασχάλης - Πρόεδρος, μη εκτελεστικό μέλος

Μιχαήλ Γ. Γιαλούρης - Αντιπρόεδρος, εκτελεστικό μέλος

Μιχαήλ Γ. Σακέλλης - Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος

Σπυρίδων Χ. Πασχάλης - Εντεταλμένος Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος

Αλέξανδρος Π. Παναγόπουλος - Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος

Αντώνιος Δ. Στρίντζης - Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος

Περικλής Σ. Παναγόπουλος - Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος

Δημήτριος Ι. Κλάδος - Σύμβουλος, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

Εμμανουήλ Ε. Καλπαδάκης - Σύμβουλος, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο τρίμηνο του 2006 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε., στην οποία η Attica Group κατέχει ποσοστό 48,8%, ανήλθε σε 21,2 εκατ. ευρώ έναντι 17,1 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2005 (αύξηση 23,8%).

Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα 1,46 εκατ. ευρώ έναντι 1,07 εκατ. ευρώ (αύξηση 35,9%) ενώ οι ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 2,05 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 4,38 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην αύξηση των πωλήσεων και της λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου Blue Star, και στη μείωση των ζημιών στο α’ τρίμηνο 2006, συνέβαλαν το αυξημένο μεταφορικό έργο στις γραμμές εσωτερικού και η αύξηση της κίνησης των φορτηγών στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι, καθώς και η μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων και τα έκτακτα κέρδη Ευρώ 1 εκατ. περίπου από την πώληση του επιβατηγού πλοίου, τύπου καταμαράν Seajet 2.

Το συνολικό μεταφορικό έργο του Ομίλου Blue Star για το α’ τρίμηνο του 2006 ανήλθε σε 477.026 επιβάτες (αύξηση 5,7%), 64.204 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 5,9%) και 29.736 φορτηγά οχήματα (αύξηση 31,1%). Οι ανωτέρω αυξήσεις επετεύχθησαν παρά το γεγονός ότι τα πλοία του Ομίλου Blue Star εκτέλεσαν 12,4% λιγότερα δρομολόγια σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2005.

Τον Απρίλιο 2006, η Attica Group προέβη στην πώληση των πλοίων Superfast VII, Superfast VIII και Superfast IX τα οποία δραστηριοποιούντο στη γραμμή Γερμανίας-Φινλανδίας στη Βαλτική θάλασσα, έναντι Ευρώ 310 εκατ. Από την πώληση αυτή, προήλθαν Κέρδη Ευρώ 11 εκατ. περίπου ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά περίπου Ευρώ 102 εκατ. Οι μεταβολές αυτές θα παρουσιασθούν στα αποτελέσματα α’ εξαμήνου της Attica Group.

Στη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Attica Group, ενεκρίθη η πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου για επιστροφή κεφαλαίου με καταβολή μετρητών Ευρώ 0,60 ανά μετοχή στους μετόχους της Εταιρίας και εξουσιοδοτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο για τον ορισμό της ημερομηνίας αποκοπής του δικαιώματος επιστροφής κεφαλαίου. Επίσης ενεκρίθη η διανομή μερίσματος Ευρώ 0,08 ανά μετοχή. Δικαιούχοι του μερίσματος είναι οι κάτοχοι μετοχών στη λήξη της συνεδρίασης του Χ.Α. της Πέμπτης 29 Ιουνίου 2006. Η καταβολή του μερίσματος θα αρχίσει στις 10 Ιουλίου 2006. Η Γενική Συνέλευση εξέλεξε νέο Διοικητικό Συμβούλιο με διετή θητεία, χωρίς καμία αλλαγή στη σύνθεση του προηγουμένου Διοικητικού Συμβουλίου.

Πηγή Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Συνεχίστηκαν και την προηγούμενη εβδομάδα οι αγορές για λογαριασμό πελατών της Citigroup μετοχών κυρίως της Blue Star και δευτερευόντως της μητρικής Attica Συμμετοχών.

Ο αμερικάνικος οίκος (στις 5/6) συμπεριέλαβε μεταξύ των «κορυφαίων επιλογών της» και την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Στις αρχές Απριλίου οι αναλυτές του οίκου είχαν αναφέρει πως η Attica λόγω υψηλής ρευστότητας θα μπορούσε να προχωρήσει σε επιστροφή κεφαλαίου ή σε πλήρη απορρόφηση της θυγατρικής της.

Οσον αφορά στην πρώτη εκτίμησή του, ο ξένος οίκος επιβεβαιώθηκε. Στην αγορά «ποντάρουν» τώρα και για το δεύτερο ενδεχόμενο

Από την σημερινή ΚΕ (Οικονομία 11/6)
Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτο αυτο που κανει η Blue Star με τα open εισητηρια για να μην πω τιποτα χειροτερο.Αν εχεις ενα open πχ για Πειραια-Συρο μπορεις να το χρησημοποιησεις μονο για αυτην την διαδρομη και για πουθενα αλλου λες και και η ΒS δεν παει πχ στην Ροδο.Και φυσικα ειναι το πιο πιθανο πραγμα του κοσμου καποιος να παει στον ιδιο προορισμο δυο φορες μεσα σε ενα χρονο.Θα φταιω εγω μετα αν παω στην Ροδο με εισητηριο της Συρου?;):mad:

Link to comment
Share on other sites

Θα φταιω εγω μετα αν παω στην Ροδο με εισητηριο της Συρου?;):mad:

Οχι :D !!!!

Αλλα αν το εκδοσεις σε πρακτορειο αλλο πλην της εταιρειας εκει μπορεις να το αλαξεις για αλλη διαδρομη ....

Υ/Γ για περισοτερες πληροφορειες δεχομαι και προσωπικα μυνηματα , με το αζημειωτο παντα :D

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως φιλε Polmyt δεν θα φταις αλλα αν σε πιασουν..καηκες!;)

Και περαν της πλακας. Οταν οι περισσοτερες εταιρειες (πλην της ΑΝΕΚ) σου αλλαζουν το open για οπου και οποτε θελεις ειναι οντως παραλογο να μην αλλαζει ο προορισμος...Ομως υπαρχει και κατι αλλο. Τα εισιτηρια αυτα δεν μετατρεπονται π.χ. απο Φοιτητικα σε Ολοκληρα απο ενα οποιοδηποτε πρακτορειο αλλα μονο απο την εταιρεια ή τα κεντρικα της ειναι εφικτη η αναβαθμιση και επισης αν εχεις την ατυχια π.χ. (ειδικα στης Παροναξιας γινεται το μπερδεμα) να εχεις εισιτηρια στην Αιθουσα 1 αεροπορικων δεν μπορεις να αλλαξεις το εισιτηριο σου για την 2 ή 3. Αυτο ειναι ασχημο για τις περιπτωσεις ανθρωπων με εισιτηρια Αριθμισμενων του ΙΘΑΚΗ που κανει τα εκτακτα και εχει μονο την ΑΚ1 οπως λεγεται και θελουν να ταξιδεψουν ε τα ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ στα οποια συνηθως οι 1 και 2 ειναι θαυμα να εχουν διαθεσιμοτητα.

Παρολα αυτα υπαρχουν και τα καλα. Απο οσο γνωριζω κι εγω στα open της Blue Star εχει καταργηθει το περιθωριο ενος χρονου για την αλλαγη του Open και πλεον ισχυει επ' αοριστω με την αντιστιχη προσαυξηση του ναυλου που ισχυει...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία για την απόκτηση του συνόλου του ενεργητικού της ΔΑΝΕ από τη Blue Star Ferries.

Η Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. ανακοινώνει ότι, κατά τον πλειστηριασμό που διενεργήθηκε σήμερα στη Ρόδο, απέκτησε το σύνολο του ενεργητικού της ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (ΔΑΝΕ SEA LINE).

Στο ενεργητικό της ΔΑΝΕ περιλαμβάνονται τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία ΔΙΑΓΟΡΑΣ, ΠΑΤΜΟΣ και ΡΟΔΟΣ καθώς και διάφορες οριζόντιες ιδιοκτησίες στην πόλη της Ρόδου.

Το πλειστηρίασμα ανήλθε σε Ευρώ 15.400.000 και η σχετική οφειλή προς το ΝΑΤ ανέρχεται σε Ευρώ 4.500.000, ήτοι συνολικό τίμημα Ευρώ 19.900.000.

Η ανωτέρω αγορά εντάσσεται στα πλαίσια ενίσχυσης της εταιρίας μας στις γραμμές της Ακτοπλοΐας.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζοντας απ'το post της αειμνηστης:D ΔΑΝΕ και την παραθεση του ΠΑ100 της δηλωσης στελεχους της Blue Star , εντυπωση προκαλει οτι αναφερεται σε ενα και μονο πλοιο (Διαγορας) ενω η εταιρεια του απεκτησε 3.Τα αλλα 2 απλα ειναι σαν να μην υπαρχουν κατι που προδιαγραφει την τυχη των Πατμος-Ροδος πιστευω.Μακαρι αντι να τα στειλουν για καρφιτσες καποιος να τα παρει να τα φτιαξει.Ιδανικα κατ'εμε για πολλες γραμμες, π.χ. Θεσσαλονικη-Ηρακλειο.Ακομα και με ξενη σημαια.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία πολύ παίζει πολυ το "και με ξένη σημαία" και δέν μου αρέσει αυτός ο συμβιβασμός. Καλό να το αποφεύγουμε φίλοι γιατι αυτά τα κόλπα πίσω θα μας πάνε. Σε λίγο θα λέμε "ας ταξιδέυουν και με ξένα πληρώματα"... Εμείς τα αγαπήσαμε τα πλοία, δουλέψαμε μέσα τους αλλα όχι και τέτοια κατάντια... Δυστηχώς άχρηστα είναι ποια, τα ριμάδεψαν....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...