Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Αφού δεν προχώρησε η δουλειά με το Highspeed 4, σήμερα λογικά το πλοίο θα μεθορμισει στο μώλο της ΔΕΗ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Μεθορμισε σημερα το πρωι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Το Highspeed 4 αφού μεθορμισε στο Κερατσίνι έκλεισε το ναυτολόγιο του και απολύθηκε το πλήρωμα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 6 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 30/5 δεν ξεκινάει ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Θα δουλεψει κανονικα Ειχε ανοιξει ναυτολογιο για την δρομολογηση στη Ραφηνα που δεν εκατσε Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsw Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Κι αυτό θα ήταν μια καλή λύση για την εξυπηρέτηση επιβατών του Νήσος Μύκονος πάντως αφού είχε έτοιμο πλήρωμα.. ακόμα και με συμβατική ταχύτητα / 3 μηχανές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Το Highspeed 4 πήγε χθες στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα για το δεξαμενισμο του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Το Highspeed 4 ολοκλήρωσε σήμερα το δεξαμενισμο του και ήρθε στο λιμάνι του Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 Το Highspeed 4 ξεκίνησε σήμερα τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Κουφονήσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 παραδόξως κινείται με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα για τα δεδομένα του. αν δεν κανω λάθος σε κανένα σημείο του δρμολογίου του δεν έχει ξεπεράσει τους 30 κόμβους μεχρι στιγμης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 Μόλις βγήκε από το Πειραιά είχε πιάσει 32+ και τώρα επανήλθε σε κανονικές ταχύτητες νότια της Τζιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 (edited) Και σε βίντεο η πρώτη αναχώρηση για φέτος από τον Πειραιά Edited June 2, 2019 by hayabusagr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Highspeed 4 χθες στη γνωστη του θεση στον Πειραια ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superfast VI Posted July 26, 2019 Share Posted July 26, 2019 (edited) Μοιάζει να πηγαίνει με χαμηλότερη ταχύτητα από τη συνήθη. Έχει αλλάξει και την άφιξη του στον Πειραιά στις 18.40 Edited July 26, 2019 by Superfast VI Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 ενώ σήμερα είχε αναχώρηση στις 07.15 ακόμη (09.49) παραμένει στον Πειραιά με τον "Ελεύθερο Τύπο" να αποδίδει την καθυστέρηση σε έλλειψη προσωπικού https://www.eleftherostypos.gr/ellada/445126-nea-talaiporia-ston-peiraia-kathysterisi-anaxorisis-4-oron-se-ploio-gia-kyklades/?utm_medium=onesignal&utm_source=notification&utm_campaign=alert&utm_content=post&fbclid=IwAR1A0NxF0qYykOo3LYctNeY60UQ4QVnLf-3e_wRjB8aG5pAB7AnhweuoYQw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superfast VI Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Από εχθές είναι στον προγραμματισμό να φύγει στις 11.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Το τετράωρο της ανάπαυσης για το πλήρωμα έτσι ώστε να μην χρειαστεί δεύτερο πλήρωμα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Το πλοίο φέτος πηγαίνει αρκετά κομμένο. Δεν μιλαω μόνο για τις μέρες με καιρό. Είναι πραγματικά κρίμα η ναυαρχίδα της πάλαι ποτέ κραταιάς στο κομμάτι των ταχύπλοων, HSW, να πηγαίνει τόσο κομμένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdelos Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 (edited) Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37. Edited August 23, 2019 by bsdelos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Και το worldchampion όμως κλείνει τα 20 του χρόνου Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdelos Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Το οποίο όμως έχει πολύ καλύτερες μηχανές από το 4...(+10 κόμβους περίπου) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Άλλου τύπου μηχανές είναι, το καλύτερες ή χειρότερες δεν υπάρχει. Επιλογή της εταιρίας είναι το πλοίο να πηγαίνει με οικονομική ταχύτητα, μιας και δεν έχει ούτε πιεστικά ωράρια αλλά ούτε και 2πλό δρομολόγιο. Και δεν είναι φέτος, τα τελευταία 2-3 χρόνια με τις ίδιες στροφές πάει. Όταν αδειάζει το γκαράζ παίρνει ταχύτητα, όπως όλα τα Austal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 6 hours ago, bsdelos said: Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37. Τι υπολογισμος ειναι αυτος βρε φιλε μου. Δηλαδη σε 10 χρονια αν πηγαινει 25 θα ναι λογικο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Επίσης αυτο που ξέχασα να ανεφέρω ειναι οτι δεν υπαρχει κανένας λόγος να πηγαίνει πιο γρήγορα γιατι απλά θα περιμένει έξω από τα λιμάνια(Πάρο-Νάξο) οπότε δε θα κερδίζει κάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 6 Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 (edited) Το 4 ακόμα πιάνει την ταχύτητα που έπιανε ως καινούργιο ! Η ηλικία οταν υπάρχει η προβλεπόμενη και ενδελεχης συντήρηση δεν παίζει ρόλο στην ταχύτητα ! Κανονικα πιάνει τις ταχύτητες που έπιανε , ειναι θέμα πολιτικής της εταιρίας να το χρησιμοποιεί με αυτόν τον τροπο , και να πηγαίνει με τις συγκεκριμένες στροφές ... δεν εχει να κανει με το οτι κλεινει τα 20 χρονια .. και το champion jet 2 που ειναι πιο αργό απο το 4 , πάει πιο γρήγορα στα δρομολόγια γιατί έτσι το εχει επιλέξει η εταιρία παρόλο που ειναι 3 χρονια παλαιότερο απο το 4αρι Edited August 23, 2019 by HIGHSPEED 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now