Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 693
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Θα δουλεψει κανονικα

Ειχε ανοιξει ναυτολογιο για την δρομολογηση στη Ραφηνα που δεν εκατσε

Posted

Κι αυτό θα ήταν μια καλή λύση για την εξυπηρέτηση επιβατών του Νήσος Μύκονος πάντως αφού είχε έτοιμο πλήρωμα.. ακόμα και με συμβατική ταχύτητα / 3 μηχανές.

  • 4 weeks later...
Posted

παραδόξως κινείται με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα για τα δεδομένα του. αν δεν κανω λάθος σε κανένα σημείο του δρμολογίου του δεν έχει ξεπεράσει τους 30 κόμβους μεχρι στιγμης

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Μοιάζει να πηγαίνει με χαμηλότερη ταχύτητα από τη συνήθη. Έχει αλλάξει και την άφιξη του στον Πειραιά στις 18.40

Edited by Superfast VI
  • 2 weeks later...
Posted

ενώ σήμερα είχε αναχώρηση στις 07.15 ακόμη (09.49) παραμένει στον Πειραιά με τον "Ελεύθερο Τύπο" να αποδίδει την καθυστέρηση σε έλλειψη προσωπικού

 

https://www.eleftherostypos.gr/ellada/445126-nea-talaiporia-ston-peiraia-kathysterisi-anaxorisis-4-oron-se-ploio-gia-kyklades/?utm_medium=onesignal&utm_source=notification&utm_campaign=alert&utm_content=post&fbclid=IwAR1A0NxF0qYykOo3LYctNeY60UQ4QVnLf-3e_wRjB8aG5pAB7AnhweuoYQw

  • 3 weeks later...
Posted

Το πλοίο φέτος πηγαίνει αρκετά κομμένο. Δεν μιλαω μόνο για τις μέρες με καιρό. Είναι πραγματικά κρίμα η ναυαρχίδα της πάλαι ποτέ κραταιάς στο κομμάτι των ταχύπλοων, HSW, να πηγαίνει τόσο κομμένο. 

Posted (edited)

Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37.

Edited by bsdelos
Posted

Άλλου τύπου μηχανές είναι, το καλύτερες ή χειρότερες δεν υπάρχει.  Επιλογή της εταιρίας είναι το πλοίο να πηγαίνει με οικονομική ταχύτητα, μιας και δεν έχει ούτε πιεστικά ωράρια αλλά ούτε και 2πλό δρομολόγιο. Και δεν είναι φέτος, τα τελευταία 2-3 χρόνια με τις ίδιες στροφές πάει. Όταν αδειάζει το γκαράζ παίρνει ταχύτητα, όπως όλα τα Austal.

Posted
6 hours ago, bsdelos said:

Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37.

Τι υπολογισμος ειναι αυτος βρε φιλε μου. Δηλαδη σε 10 χρονια αν πηγαινει 25 θα ναι λογικο;

Posted

Επίσης αυτο που ξέχασα να ανεφέρω ειναι οτι δεν υπαρχει κανένας λόγος να πηγαίνει πιο γρήγορα γιατι απλά θα περιμένει έξω από τα λιμάνια(Πάρο-Νάξο) οπότε δε θα κερδίζει κάτι.

Posted (edited)

Το 4 ακόμα πιάνει την ταχύτητα που έπιανε ως καινούργιο ! Η ηλικία οταν υπάρχει η προβλεπόμενη και ενδελεχης συντήρηση δεν παίζει ρόλο στην ταχύτητα ! Κανονικα πιάνει τις ταχύτητες που έπιανε , ειναι θέμα πολιτικής της εταιρίας να το χρησιμοποιεί με αυτόν τον τροπο , και να πηγαίνει με τις συγκεκριμένες στροφές ... δεν εχει να κανει με το οτι κλεινει τα 20 χρονια .. και το champion jet 2 που ειναι πιο αργό απο το 4 , πάει πιο γρήγορα στα δρομολόγια γιατί έτσι το εχει επιλέξει η εταιρία παρόλο που ειναι 3 χρονια παλαιότερο απο το 4αρι

Edited by HIGHSPEED 6

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...