Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 Αφού δεν προχώρησε η δουλειά με το Highspeed 4, σήμερα λογικά το πλοίο θα μεθορμισει στο μώλο της ΔΕΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2019 Posted April 25, 2019 Το Highspeed 4 αφού μεθορμισε στο Κερατσίνι έκλεισε το ναυτολόγιο του και απολύθηκε το πλήρωμα του.
polmyt Posted April 26, 2019 Posted April 26, 2019 Θα δουλεψει κανονικα Ειχε ανοιξει ναυτολογιο για την δρομολογηση στη Ραφηνα που δεν εκατσε
hsw Posted April 27, 2019 Posted April 27, 2019 Κι αυτό θα ήταν μια καλή λύση για την εξυπηρέτηση επιβατών του Νήσος Μύκονος πάντως αφού είχε έτοιμο πλήρωμα.. ακόμα και με συμβατική ταχύτητα / 3 μηχανές.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2019 Posted May 23, 2019 Το Highspeed 4 πήγε χθες στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα για το δεξαμενισμο του.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2019 Posted May 27, 2019 Το Highspeed 4 ολοκλήρωσε σήμερα το δεξαμενισμο του και ήρθε στο λιμάνι του Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Το Highspeed 4 ξεκίνησε σήμερα τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Κουφονήσι.
hayabusagr Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 παραδόξως κινείται με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα για τα δεδομένα του. αν δεν κανω λάθος σε κανένα σημείο του δρμολογίου του δεν έχει ξεπεράσει τους 30 κόμβους μεχρι στιγμης
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Μόλις βγήκε από το Πειραιά είχε πιάσει 32+ και τώρα επανήλθε σε κανονικές ταχύτητες νότια της Τζιας.
hayabusagr Posted June 2, 2019 Posted June 2, 2019 (edited) Και σε βίντεο η πρώτη αναχώρηση για φέτος από τον Πειραιά Edited June 2, 2019 by hayabusagr
Aqua_blue Posted June 23, 2019 Posted June 23, 2019 Highspeed 4 χθες στη γνωστη του θεση στον Πειραια !
Superfast VI Posted July 26, 2019 Posted July 26, 2019 (edited) Μοιάζει να πηγαίνει με χαμηλότερη ταχύτητα από τη συνήθη. Έχει αλλάξει και την άφιξη του στον Πειραιά στις 18.40 Edited July 26, 2019 by Superfast VI
hayabusagr Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 ενώ σήμερα είχε αναχώρηση στις 07.15 ακόμη (09.49) παραμένει στον Πειραιά με τον "Ελεύθερο Τύπο" να αποδίδει την καθυστέρηση σε έλλειψη προσωπικού https://www.eleftherostypos.gr/ellada/445126-nea-talaiporia-ston-peiraia-kathysterisi-anaxorisis-4-oron-se-ploio-gia-kyklades/?utm_medium=onesignal&utm_source=notification&utm_campaign=alert&utm_content=post&fbclid=IwAR1A0NxF0qYykOo3LYctNeY60UQ4QVnLf-3e_wRjB8aG5pAB7AnhweuoYQw
Superfast VI Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 Από εχθές είναι στον προγραμματισμό να φύγει στις 11.00
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 Το τετράωρο της ανάπαυσης για το πλήρωμα έτσι ώστε να μην χρειαστεί δεύτερο πλήρωμα!!
George...f Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Το πλοίο φέτος πηγαίνει αρκετά κομμένο. Δεν μιλαω μόνο για τις μέρες με καιρό. Είναι πραγματικά κρίμα η ναυαρχίδα της πάλαι ποτέ κραταιάς στο κομμάτι των ταχύπλοων, HSW, να πηγαίνει τόσο κομμένο.
bsdelos Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 (edited) Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37. Edited August 23, 2019 by bsdelos
Shippihs Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 Και το worldchampion όμως κλείνει τα 20 του χρόνου
bsdelos Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 Το οποίο όμως έχει πολύ καλύτερες μηχανές από το 4...(+10 κόμβους περίπου)
pie Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 Άλλου τύπου μηχανές είναι, το καλύτερες ή χειρότερες δεν υπάρχει. Επιλογή της εταιρίας είναι το πλοίο να πηγαίνει με οικονομική ταχύτητα, μιας και δεν έχει ούτε πιεστικά ωράρια αλλά ούτε και 2πλό δρομολόγιο. Και δεν είναι φέτος, τα τελευταία 2-3 χρόνια με τις ίδιες στροφές πάει. Όταν αδειάζει το γκαράζ παίρνει ταχύτητα, όπως όλα τα Austal.
Neptune Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 6 hours ago, bsdelos said: Το πλοίο όμως κλείνει τα 20 του το 2020. Άρα και μόνο απ την ηλικία του από τους 40 κόμβους που έβγαζε τώρα θα έχει πέσει στο 36-37. Επιπλέον όταν είναι γεμάτο λόγω βάρους θα χάνει και 3-4 κόμβους άρα πάμε στο 32-33 βάλε και τον καιρό και βγήκε το 30 το οποίο πηγαίνει συνέχεια με καιρό το 4αρι...Εδώ το World Champion που μπορεί να πάει με 44 κόμβους με καιρό δεν ξεπερνά τους 37. Τι υπολογισμος ειναι αυτος βρε φιλε μου. Δηλαδη σε 10 χρονια αν πηγαινει 25 θα ναι λογικο;
pie Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 Επίσης αυτο που ξέχασα να ανεφέρω ειναι οτι δεν υπαρχει κανένας λόγος να πηγαίνει πιο γρήγορα γιατι απλά θα περιμένει έξω από τα λιμάνια(Πάρο-Νάξο) οπότε δε θα κερδίζει κάτι.
HIGHSPEED 6 Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 (edited) Το 4 ακόμα πιάνει την ταχύτητα που έπιανε ως καινούργιο ! Η ηλικία οταν υπάρχει η προβλεπόμενη και ενδελεχης συντήρηση δεν παίζει ρόλο στην ταχύτητα ! Κανονικα πιάνει τις ταχύτητες που έπιανε , ειναι θέμα πολιτικής της εταιρίας να το χρησιμοποιεί με αυτόν τον τροπο , και να πηγαίνει με τις συγκεκριμένες στροφές ... δεν εχει να κανει με το οτι κλεινει τα 20 χρονια .. και το champion jet 2 που ειναι πιο αργό απο το 4 , πάει πιο γρήγορα στα δρομολόγια γιατί έτσι το εχει επιλέξει η εταιρία παρόλο που ειναι 3 χρονια παλαιότερο απο το 4αρι Edited August 23, 2019 by HIGHSPEED 6
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now