Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λυπάμαι μόνο επειδή η διαφαινόμενη αποτυχία της Cretan, θα είναι η ταφόπλακα της απευθείας σύνδεσης του Ρεθύμνου με τον Πειραιά για την επόμενη δεκαετία τουλάχιστον.

Ας βαλουν λοιπον λεφτα ΤΩΡΑ οσοι πραγματικα ενδιαφερονται φιλε john35 οπως λες,αλλιως θα γινει οτι ειπε και ο georgios παραπανω.Δηλαδη αν αφησουν την εταιρεια να διαλυθει,πιστευουν οτι θα ξεκινησουν μια νεα προσπαθεια την επομενη μερα,οπως διαβασα καπου η οποια θα εχει επιτυχια??Ποιος θα εμπιστευτει τα λεφτα του μετα τα επομενα χρονια εχοντας ενα τετοιο κακο παραδειγμα πισω του??

Η εταιρεια ειναι αυτη,το πλοιο επισης και οποιος θελει καραβι στο Ρεθυμνο ας νοιαστει ΤΩΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί να βάλει κάποιος χρήματα σε μια προσπάθεια που ήταν καταδικασμένη από την αρχή; Όποιος αφιερώσει ελάχιστη ώρα μπορεί να διαβάσει στο forum εμπεριστατωμένα στοιχεία που τεκμηριώνουν με απόλυτη ακρίβεια το ανέφικτο του εγχειρήματος ακόμα και το 2009 που ξεκίνησαν οι προσπάθειες, όχι τώρα που τα πράγματα έχουν γίνει πολλάκις χειρότερα για όλες φυσικά τις γραμμές.

Το εάν αυτοί που προχώρησαν ήταν ρομαντικοί αλλά άσχετοι με το αντικείμενο ή εξυπηρέτησαν άλλες σκοπιμότητες, πιστεύω πως θα φανεί σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε miltiadis και georgios express συμφωνω γενικα μαζι σας,θα πρεπει να την στηριξουν αν θελουν να κανουν καλο στο τοπο τους και γενικα για δικο τους καλο και της τσεπη τους, αλλωστε οι εποχες του αγονου ρεθυμνου που την πληρωναμε την γραμμη ολοι μας δεν ειναι μακρια, φιλε Proud ionian εγω σαν φιλος του ρεθυμνου και οχι ρεθυμνιωτης νομιζω οτι η διοικηση και ο κοσμος ειναι μαζι,

δεν νομιζω οτι ο λαος του ρεθυμνου πιστευει οτι τα λεφτα του τα τρωνε, η δεν ξερει η δεν μπωρει να μαθει που πηγαινουν.αν γνωριζεις εσυ κατι περισοτερο παρακαλω ενημερωσε μας...

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

εγω δεν ειπα οτι τρωνε κανενος τα λεφτα.

ειπα απλα οτι ο τροπος που εχει πορευθει η διοικηση μεχρι τωρα (μυστικοπαθεια, τσιμα τσιμα τα οικονομικα και χωρις να υπαρχει καβατζα για το απροοπτο) δεν εμπνεει εμπιστοσυνη για το απο εδω και περα. επισης μια ενημερωση για το τι επισκευες εγιναν στο πλοιο πριν ξεκινησει δεν θα εβλαπτε, οπως επισης και μια αναλυτικη ενημερωση για τους ορους της ναυλωσης (αυτα αλλωστε ζητησαν χτες και στη συναντηση).

Link to comment
Share on other sites

ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ

Eρωτηματικά για την πορεία της Cretan Lines

• Προβληματισμός και από τους θεσμικούς φορείς - Ζητούν άμεσο έλεγχο από ορκωτούς ελεγκτές και έκτακτη σύγκληση Γενικής Συνέλευσης

• Τι αναφέρει στην έκθεσή του το Εποπτικό Συμβούλιο, που δημοσιεύουν σήμερα τα «Ρ.Ν.»

Το άρθρο από τα Ρ.Ν.

Link to comment
Share on other sites

proud ioanian ευχαριστω για την ενημερωση , παντος εγω νομιζα οτι οι οροι ναυλωσης ηταν ηδη γνωστοι ,τι εννοεις οτι ζητησαν αναλυτικη ενημερωση για τους ορους ναυλωσης τα μελη του συνεταιρισμου δηλ.ο κοσμος,δεν τους γνωριζαν;

αν οχι δηλ τι τους ειχαν πει,ειχαν αρκεστει σε γενικολογιες ;;

τι επισκευες να εγιναν πριν ξεκινησει το πλοιο αφου ειναι γνωστο οτι δεν ειχαν χρηματα πριν καν ξεκινησει

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

το αρθρο που εβαλε ο markcreta εχει τις απαντησεις που ζητας (και επιβεβαιωνει τις υποψιες ολων μας)

Το Εποπτικό Συμβούλιο αναφέρει ότι δεν έχει τη δυνατότητα να ασκήσει καθήκοντα ελέγχου για τη λειτουργία, για τη δραστηριότητα και τη λειτουργία του Δ.Σ. του συνεταιρισμού, καθώς δεν υπάρχουν πρακτικά για να ελεγχθούν οι αποφάσεις που λαμβάνονται.

Επίσης, το Εποπτικό Συμβούλιο, με βάση την έκθεσή του, προχώρησε σε συγκεκριμένες καταγγελίες που αφορούν χειρισμούς σε ζητήματα οικονομικής φύσεως, καθώς έθιξε το θέμα της δανειοδότησης ύψους 3,5 εκατ. ευρώ του πλοιοκτήτη από την Εθνική Τράπεζα, με την υπογραφή και την εγγύηση της Cretan Lines, στο υπόλοιπο του ποσού που αφορά την εταιρεία (περίπου 2,4 εκατ. ευρώ).

Ακόμα, επισημαίνεται ότι για τη ναύλωση του πλοίου η Cretan Lines έδωσε στην πλοιοκτήτρια εταιρεία το ποσό του 1 εκατ. ευρώ ως προκαταβολή, αλλά δεν έλαβε απόδειξη, καθώς τα χρήματα καταβλήθηκαν μέσω ανθρώπου που έπαιξε το ρόλο του διαμεσολαβητή στην αγοραπωλησία[...]

Επίσης, ζήτησαν από το Δ.Σ. να καταθέσει τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία, καθώς και τις συμβάσεις και τα έγγραφα που έχουν υπογραφεί από την εταιρεία, ώστε από εδώ και στο εξής να γίνουν κινήσεις σε νομικό και οικονομοτεχνικό επίπεδο, προκειμένου να εξακριβωθεί η βιωσιμότητα του εγχειρήματος με τα σημερινά δεδομένα. Παράλληλα, οι φορείς ζήτησαν να οριστεί ορκωτός ελεγκτής που θα «ξεσκονίσει» τα οικονομικά στοιχεία της Cretan Lines, ενώ επιβεβλημένη κρίθηκε η σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, στην οποία θα λάβουν γνώση τα μέλη-μέτοχοι και θα αποφασίσουν για την τύχη του συνεταιρισμού[...]

Σε σχέση με το αν ελέγχθηκε ή όχι το πλοίο προτού ναυλωθεί, ο πρόεδρος του Δ.Σ. επεσήμανε ότι έγινε έλεγχος από ειδικούς της εμπιστοσύνης της εταιρείας, οι οποίοι πιστοποίησαν την αξιοπλοΐα του ΕΛΛΗ. Τόσο ο πρόεδρος όσο και ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. κατηγόρησαν τον πρόεδρο του εποπτικού συμβουλίου ότι παραθέτει στοιχεία που περιέχουν ανακρίβειες, ενώ για την μη ύπαρξη πρακτικών των συνεδριάσεων του συμβουλίου, ο πρόεδρος τόνισε ότι οφείλεται στον αυξημένο φόρτο εργασίας. Ο πρόεδρος της Cretan Lines ζήτησε από όλους να στηρίξουν την προσπάθεια που καταβάλλει ο συνεταιρισμός για να επισκευαστεί και να επαναδρομολογηθεί το πλοίο, ενώ ζήτησε και την οικονομική βοήθεια των Ρεθεμνιωτών, καθώς όπως είπε, απαιτείται ένα ποσό της τάξεως των 300.000 ευρώ για να καταβληθούν οφειλές στο προσωπικό και σε άλλες υποχρεώσεις, ώστε να καταστεί εφικτή η επιστροφή του πλοίου στη γραμμή, μόλις αποκατασταθεί η μηχανική βλάβη.

τι για δανεια του πλοιοκτητη απο την ΕΤΕ με την εγγυηση της Cretan λεει, τι για αποδοση της προκαταβολης χωρις παραστατικο, τι ερωτηματα για το αν ελεγχθηκε το πλοιο πριν την παραλαβη. ορεξη να εχουμε να διαβαζουμε.

ΥΓ: 550χιλιαδες ειναι οι οφειλες στα πληρωματα, 150-200 σε προμηθευτες, στον ΟΛΠ κ.ο.κ

Link to comment
Share on other sites

να εισαι καλα αλλα ξερεις κατι δεν θελω να τα ψειρισω περισσοτερο αυτα,παντος ειναι αδικο να χρωστανε μισθους τουλαχιστον το πληρωμα. ,αλλα αν η προσπαθεια της cretan lines δεν πιασει

σορρυ αλλα δεν βλεπω φως στον οριζοντα για το ρεθυμνο σαν ταξιδιωτικος προορισμος...αν και γερασα για να θυμαμαι, θυμαμαι την προθεση της Νελ για european expresss καθε σαββατο και μονο για το καλοκαιρι

και θυμαμαι πριν 2 χρονια τον βιτσ κορναρος στο αγωνο τοτε ρεθυμνο...

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Εκτακτη γενικη συνελευση στις 4/11.Ισως τοτε να απαντηθουν καποια απο τα ερωτηματα μας.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ναυτιλιακού Μεταφορικού Συνεταιρισμού CRETAN LINES, «ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ Συν.Π.Ε.», μετά την Εκτακτη Συνεδρίασή του, σήμερα, 17-10-2012, αποφάσισε την διενέργεια Εκτακτης Εκλογο-απολογιστικής Γενικής Συνέλευσης σύμφωνα με τα άρθρα 21, 22, 16, παρ.1 και 41 παρ.2 του Καταστατικού, που θα πραγματοποιηθεί στις 4-11-2012, ημέρα Κυριακή και ώρα 10.00’ πμ., στο κτίριο Δελφίνι στην οδό Σοφ.Βενιζέλου, Ρέθυμνο, (στην βόρεια είσοδο της Μαρίνας).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να σχολιάσω όμως ότι η διαδρομή Σούδα-Ρέθυμνο είναι περίπου 30 λεπτά (πες Ρόδος-Λίνδος). Δεν νομίζω ότι ο τουρίστας (Έλλην η αλλοδαπός) θα διστάσει να πάει στο Ρέθυμνο επειδή δεν θα δεί το πρωί στο ρεμέτζο την Φορτέτσα. Θα πάει στη Σούδα και από εκεί στο σημείο που θέλει. Αν δε επιλέξει αεροπλάνο (τα charters πηγαινοέρχονατι), είναι κι' άλλο ένα τέταρτο, αλλά όποιος έχει αποφασίσει/πληρώσει Ρέθυμνο, εκεί θα πάει, όση ώρα κι' αν απαιτηθεί. Διακοπές κάνει.

Το πρόβλημα είναι μόνο για τους ντόπιους που πρέπει να πληρώνουν ταξι και λεωφορεία για να διεκπεραιώσουν στοιχειώδεις γραφειοκρατικές ανάγκες τους στην πρωτεύουσα.

Link to comment
Share on other sites

μονο που η λινδος δεν εχει λιμανι και το ρεθυμνο το εχει ηδη ετοιμο,θα πληρωνει δηλ ο επιβατης το εισιτηριο σε μια γραμμη μονοπωλιο ,θελει δεν θελει

το μονοπωλιο ζει και βασιλευει ...παντος εγω ελπιζω να τα καταφερει η,cretan lines για να ρωταω ποσο εχουν οι τιμες με anek και ποσο με cretan και oτι με συμφερει...και ας ειμαι και ενα ατομο, μια οικογενεια;;;

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να υπάρχει ούτε ενας φυσιολογικός Ρεθεμνιώτης(εξαιρούνται ταξιτζήδες και ΚΤΕΛ-άδες) που να μη θέλει το καράβι.

Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει και να εθελοτυφλούμε - το "Business plan" έμπαζε από παντού

Link to comment
Share on other sites

το κατωθι το βρηκα στο fb σε σχετικη σελιδα με καθε επιφυλαξη παιζει κ αυτο:

Αυτό από σοβαρή πηγή. Ο Ξυδέας (κυριος που εκανε την επαφη cretan-τζανετακου για την ναυλωση του ellli t)έκανε την κάτωθι πρόταση σε μερικούς του Δ.Σ. Για να μη χαθεί το καράβι αναλαμβάνει ο ίδιος να βάλει τα 700 χιλιάρικα(πληρωμα προμηθιες και ΟΛΠ) και να ξεκινήσει το καράβι με τη διαφορά ότι θα αναλάβει ο ίδιος τη θέση του προέδρου στο Δ.Σ.

Link to comment
Share on other sites

ενω τα τελευταια 24ωρα κυκλοφορησαν φημες για επικειμενη εισροη σημαντικων κεφαλαιων στην εταιρεια το προσεχες διαστημα απο γνωστο επιχειρηματια του Ρεθυμνου.

Μην φανταστειτε μεγαλομετοχους και τετοια(ετσι κι αλλιως βασει της μορφης του συνεταιρισμου δεν μπορει να μπει)για καποια χιλιαρικα προκειμενου να το σμπρωξουν και να ξαναπαρει μπρος και για εξοφληση μερους των οφειλων λενε. ;)

Kretanraki ειναι αυτο ακριβως που ειχα ακουσει κι εγω μερικες μερες πριν.Αρα καπνος υπαρχει και εκτος fb..

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα διαβαζω για την προθεση του μεσολαβητη να βαλει 700.000 για να ξεκινησει το πλοιο με τον ορο να μπει προεδρος στο δ.σ.

επειδη εγω δεν ειμαι εμπειρος σε θεματα ναυτιλιας, μπορει καποιος πιο εμπειρος να με πληροφορησει αν γινει ετσι και τελικα δωσει τις 700 και μπει προεδρος στο δσ,τι νομιζετε θα ειναι καλη κινηση για την εταιρεια?

γιατι εγω απ οτι ξερω ως τωρα, τα κερδοι των μπαρ του πλοιου πηγαιναν σε αυτον επειδη εδωσε 400.000 στην αρχη,

μηπως θελει να γινει πλοιοκτητης με τα λεφτα του κοσμου?

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Το να γίνει κάποιος πρόεδρος δεν είναι μόνον θέμα συμφωνίας, θα πρέπει να ψηφισθεί και από την ΓΣ του συνεταιρισμού. Εάν τα μέλη κρίνουν ότι αυτό είναι προς το συμφέρον τους...εμάς δεν μας μέλλει. Αν και προσωπικά πιστεύω, τέτοια ώρα τέτοια λόγια.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

...γιατι εγω απ οτι ξερω ως τωρα, τα κερδοι των μπαρ του πλοιου πηγαιναν σε αυτον επειδη εδωσε 400.000 στην αρχη....

Δεν κρίνω ούτε την κίνηση, ούτε τις προθέσεις του συγκεκριμένου, αλλά τι κέρδη να έβγαλαν τα bar με δυό μήνες ταξίδια 3 φορές την εβδομάδα;

Όχι εισπράξεις, κέρδη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κρίνω ούτε την κίνηση, ούτε τις προθέσεις του συγκεκριμένου, αλλά τι κέρδη να έβγαλαν τα bar με δυό μήνες ταξίδια 3 φορές την εβδομάδα;

Όχι εισπράξεις, κέρδη.

Παίδες έχει γίνει ένα μεγάλο λάθος, ο κ.Ξυδεας δεν έχει δώσει χρήματα στην εταιρία, αυτός ο κύριος είχε τον ρόλο του μεσίτη και του εγγυητή για κατάσταση του πλοίου :angry: και τίποτα άλλο.

Τώρα τα 400.000 ευρώ τα είχε δώσει ο κ. Καραμπέκος γνωστός/ συνεργάτης(?) του κ. Ξυδεα και ο προηγούμενος τροφοδότης Τζανετακου (elli t), παίρνοντας συνεταιριστικές μερίδες και ο οποίος ζήτησε στο ΔΣ (ορθά κατά την γνώμη μου) την εκμετάλλευση των μπαρ και του εστιατόριου με τριετή σύμβαση, έχοντας την υποχρέωση, να ταιζει το πλήρωμα και να αποδίδει κάποιο ποσό επί του ετήσιου συνόλου των επιβατών στην εταιρεία. το καράβι έκανε επτά βράδυνα και ένα ημερήσιο δρομολόγιο στο σύνολο οχτώ την εβδομάδα και σίγουρα δεν έβγαλε τα λεφτά του αφού στο πρόγραμμα δεν ήταν η βλάβη. :(

Προς τιμή του κ. Καραμπεκου εξακολουθεί να ταιζει το πλήρωμα ακόμα και τώρα που η τύχη της cretan κρέμεται σε μια κλωστή B) .

φίλε miltiadis κανείς απο τους ανωτερώ δεν είναι ρεθυμνιώτης επιχειρηματίας ;) .

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι 2 μήνες που ταξίδευε το πλοίο ήταν οι πλέον προσοδοφόροι για τα μπαρ, και τα δρομολόγια ήταν καθημερινά.

Οπως και να ´χει, τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ σκούρα.......

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι 2 μηνες που ταξιδευε, ειχε καλες πληροτητες,αν ξαναξεκινησει (που για αυτο χρειαζονται χρηματα) ισως αν ξεκινησει, μπορει να κανει αποσβεση μετα απο καποιο διαστημα ,ισως και μεγαλο.

2 μηνες που ταξιδευε μεσα εμπαινε, δεν νομιζω

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά αυτοί οι δύο μήνες ήταν ακόμα καλοκαιρινή περίοδος, η οποία πάντα έχει σχετικά αυξημένη κίνηση. Επίσης βαθιά ανάσα θα ήταν και η περίοδος μετακίνησης των (σχετικά πολλών) φοιτητών το Σεπτέβρη, περίοδος κατά την οποία έγινε η "στραβή" με τη βλάβη. Η περίοδος των χειμερινών μηνών δε μου πολυγεμίζει το μάτι για μεγάλα έσοδα από τη στιγμή που ακόμα και η γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς που ταξιδεύω εδώ και 5 χρόνια, το χειμώνα παρουσιάζει σημαντικές πτώσεις. Βέβαια η κίνηση δεν είναι ο μόνος παράγοντας επιτυχίας ή και ανάκαμψης ενός εγχειρήματος. Και φυσικά ειδήσεις σαν και αυτή μόνο ενθαρρυντικές δεν είναι για το συγκεκριμένο εγχείρημα.

Link to comment
Share on other sites

Στα όσα αναφέρει το ΕΣ θα ήθελα να σταθώ στο εξής: «Παρ’ όλα αυτά, το Εποπτικό ουδέποτε δημοσιοποίησε τις διαπιστώσεις του, για να μην δημιουργήσει την παραμικρή δυσπιστία και επιφύλαξη στα μέλη και στα υποψήφια μέλη, που όλοι μας καλούσαμε να ενισχύσουν το συνεταιριστικό μας κεφάλαιο και την προσπάθεια να μείνει το Καράβι στο Ρέθυμνο».

Και ρωτάω ο αφελής: μήπως έπρεπε να μιλήσουν δημοσίως πολύ νωρίτερα? Καταγγέλουν πολύ σοβαρά πράγματα που δεν δικαιολογούνται να μένουν άγνωστα στα μέλη και κυρίως στα υποψήφια μέλη.

ΥΓ Τελικά, γνωρίζει άραγε κανείς πόσα ακριβώς είναι τα ληξιπρόθεσμα χρέη και τα οφειλόμενα στο πλήρωμα? Καθημερινά διαβάζουμε και διαφορετικά ποσά.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

φιλε global creta εχεις δικιο οι 2 μηνες ηταν καλοκαιρινη περιοδος περιοδος αυξημενης κινησης, ακομα εχεις δικιο τον σεπτεμβρη ειναι μετακινηση φοιτητων, αλλα αυτα τα χρηματα των 2 μηνων που νομιζω πως το βαπορι ηταν συν που πηγαν???και το πληρωμα εχει να πληρωθει 3 μηνες!!!

παντος ηθελα να πω οτι στους 2 μηνες ηταν συν, αν εκανε μια φυσιολογικη (ισως και λιγο μεγαλυτερη) ακινησια τον χειμωνα, σωστη περιοδο εναρξης και προσεκτικα σχεδιασμενα δρομολογια ισως στο τελος του

χρονου ηταν συν..

αλλα η διοικηση μαλωνει μεταξυ της, πως το ολο εγχειρημα θα εχει θετικη καταληξη..

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Σε επίσχεση εργασίας προχώρησε σήμερα το πλήρωμα της μηχανής ζητώντας τα δεδουλευμένα τους ωστόσο οι εργασίες από το εξωτερικό συνεργείο προχωρούν ο ιδιοκτήτης απέστειλε σήμερα εξώδικο στην Cretan Lines με την οποία ζητά και δικαστικώς τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. αν ο βαπορας δεν πάει στα διαλυτήρια και συνεχίσει να ταξιδεύει (με άλλη εταιρία για Ρέθυμνο) θα έχει γίνει ένα μεγάλο παιχνίδι στην πλατη των ρεθυνιωτων

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...