poseidon Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 (edited) Μπορεί κάποιος να μου πεί ποιό ήταν το C/F ALEXANDROS της MACEDONIAN FERRIES που το 1992 έκανε (PATRA???)-IGOUMENITSA-BRINDISI???? Δεν μπορώ να βρώ πουθενά πληροφορίες για το θέμα και έχω σκάσει Edited February 11, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Ποσειδωνα, χωρις να το ξερω σιγουρα τη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο ειχε ακομα ο Σουτος το ρο-ρο Αλεξανδρος(πρωην Sea Horse) που εκανε δρομολογια απο Πειραια για Ναυπλιο-Ρεθυμνο(ενα προλαβε να κανει δηλαδη και το διωξανε οι Κρητικοι) και μετα για Ικαρια, Σαμο. Πιθανον λοιπον να προκειται για μια καλοκαιρινη ναυλωση του πλοιου αυτου τη γραμμη που ανεφερες, το οποιο καλοκαιρι ηταν και το τελευταιο του στην Ελλαδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis molos Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, μάλιστα το πέτυχα μια μέρα στην Πάτρα μόλις είχε έρθει απο Ιταλία, τόσο φορτωμένο ώστε είχε πατήσει μπάλα και ο καταπέλτης ήταν ανηφορικός πρός την προβλήτα. Το πάνω κατάστρωμα γεμάτο βυτιοφόρα.Οσο για την ΜΑCEDONIA FERRIES, προφανώς αναφέρεται στο πρακτορείο που βρίσκεται στην βόρεια έξοδο του λιμανιου ακριβώς απέναντι απο τα φανάρια και πρκτόρευε το πλοίο. Αλλα ro/ro κομήτες αποτην Πάτρα αρχές 10ετίας 1990 ήταν το SENATOR της OLYMPIC FERRIES, το ΜAERSK FRIESLAND, το HORNBEAM και άλλα που θα θυμηθώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poseidon Posted May 31, 2005 Author Share Posted May 31, 2005 Thanks!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Ναι αυτό είναι παιδιά.Μάλιστα όταν έκανε δρομολόγια Ικαρία Σάμο πρέπει να ήταν γύρω στο 1987 έπιασε φωτιά έξω από την Σύρο κι ενώ την είχαν περιορίσει μπήκαν μέσα στο λιμάνι ανοίξαν καταπέλτη και ξαναφούντωσε αλλά τελικά κατάφεραν να την σβήσουν ππρωτού καταστραφεί ολόκληρο το πλοίο. Τότε άνηκε στον Σούτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Με ανθυποπλοίαρχο τότε το Διαμαντή Παπαγεωργιου, που μου είχε πει την ιστορία με τη φωτιά!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Αμα δεν εχεις δουλεια να κανεις κοιτα να δεις τι βρισκεις, εις την μαγευτικην Tραπεζουντα Τουρκιας και περιχωρων ιδου απο το panoramio του google earth η κοριτσαρα μαζι με αλλες παλιοπαρεες και λοιπα παρταλια που κοσμουν το εν λογω λιμανι. Ελα Nick παιξε μπαλα, και δωσε μας further details. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 (edited) Μέχρι να απαντήσει ο Νιck να κάνω εγώ μια προσπάθεια. Στην πρώτη φωτό στην παράταξη των τριών ro-ro από αριστερά : LIDER SAFAK, SELCUK K (πρώην ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του Σούτου), SUNNY DAY(; ). Στην δεύτερη φωτό φυσικά έχουμε το αδελφάκι των Φοίβος και Νεφέλη, PRINCESS VICTORIA. edit αδελφάκι των Φοίβος και Νεφέλη ... μάλλον Φοίβος και Αθηνά είναι το σωστό. Edited August 10, 2008 by enas chiotis Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Αγαπητε Χιωτη συμφωνω, η πασα στον Νιck ηταν για να αποφανθει ως ειδικος roroλογος και ολων των απανταχου της γης χαμενων αδελφων ξαδελφων και λοιπων σογιων εξαφανισμενων ερευνητης . Πραγματι τα πλοια ειναι αυτα που λες, και ειναι αποριας αξιον που εχουν επιβιωσει μεχρι σημερα αν και παλιες καραβανες. Για να δουμε τι αλλο θα βγαλουμε σε σχεση με την τυχη τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 ...SELCUK K (πρώην ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του Σούτου)... Τι είπατε τώρα κύριοι, ζεί ακόμα ο (μη Βασιλιάς) Αλέξανδρος . Κάποτε, καλοκαίρι ήτανε αλλά σιγά μη θυμάμαι ακριβώς ποίου έτους , είχε πιάσει φωτιά έξω από τη Σύρο, το καράβι κατάφερε κι' άραξε αλλά έγινε αγώνας για να βγούν φορτηγά και ΙΧ από μέσα λόγω των νομικών και σχετικών εμπλοκών και περιπλοκών. Ο ένας εκ των πλοιοκτητών του (Σούτος) ήταν και είναι σημαντική μορφή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της Σάμου (πρακτορεύσεις κλπ) και Πρόξενος της Λιβερίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 (edited) Κάποτε, καλοκαίρι ήτανε αλλά σιγά μη θυμάμαι ακριβώς ποίου έτους , είχε πιάσει φωτιά έξω από τη Σύρο, το καράβι κατάφερε κι' άραξε αλλά έγινε αγώνας για να βγούν φορτηγά και ΙΧ από μέσα λόγω των νομικών και σχετικών εμπλοκών και περιπλοκών. To γεγονος ελαβε χωρα νοτια της Συρου το καλοκαιρι του 90 (αν δεν εχω παθει γεροντικη ανια), το βαπορι ρυμουλκηθηκε φλεγομενο στο λιμανι απο τα ρ/κ του Νεωρειου αλλα μετα σκεφτηκαν οτι ισως να μην ειναι η καλυτερη ιδεα και το ξαναβγαλαν στη ραδα οπου και κατεσβεσθη μετα απο μια ημερα νομιζω. Πλοιαρχος ο καπταιν Κωστας Θεοχαρης και ναυτης ο μικρος τοτε Διαμαντης Παπαγεωργιου. Ολως περιεργως στο συγκεκριμενο ταξιδι επιβατης ηταν και ο κυριoς Σουτος.. Μετα το παπορο περασε στην poseidon lines και δουλευε Ελλαδα Κυπρο Χαιφα, αν δεν εχω ξεμωραθει εντελως και θυμαμαι ακομα Υ.Γ. Μαλον ειμαστε σε λαθος thread Edited August 10, 2008 by aiolosii Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 ...ναυτης ο μικρος τοτε Διαμαντης Παπαγεωργιου...Υ.Γ. Μαλον ειμαστε σε λαθος thread Παρακαλούνται οι Άρχοντες και Moderators να αλλάξουν thread και συνεχίζω: Ναι μεν ο Διαμαντής ήταν μικρός (γύρω στα 20-22) και ναύτης, αλλά είχε δασκάλους στην κουβέρτα και στο γκαράζ του "Αλέξανδρου" κάτι γεροναύτες φίλους του πατέρα του και του παππού του που το μυαλό τους γένναγε, τα χέρια τους ήταν σίδερα και στη θάλασσα ήταν μαγγιώροι μέχρι εκεί που δεν έπαιρνε. "Ναυτοσύνη" νομίζω το λένε αυτό, και γι' αυτό ο μικρός τότε Διαμαντής (και μαζί του ουκ ολίγοι άλλοι Διαμαντήδες) μεγάλωσε και έγινε ότι είναι σήμερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Ετσι γινεται παντα, μπαινεις να ριξεις μια συντομη ματια στο shipfriends και κολλας κανα-δυο ωρες! Υπηρχε ηδη thread για το Αλεξανδρος στο οποιο και ενσωματωσα τα μηνυματα σας, ομολογω ομως οτι ημουν σιγουρος πως το πλοιο ειχε παει για κοψιμο κι ετσι ποτε δεν το ειχα κοιταξει. Οντως οπως ειπε ο Χιωτης με το ονομα Selcuk K κανει δρομολογια μεταξυ Τουρκιας και Ρωσιας, οπως φαινεται να κανουν δρομολογια και ολα τα αλλα πλοια της φωτογραφιας. Γενικα μεταξυ Τουρκιας και Ρωσιας υπαρχει πολυ εμποριο και φορτιο που πηγαινει απο και προς και τις δυο χωρες, ορισμενοι βετερανοι λοιπον φαινεται να εχουν βρει μια ιδιαιτερη αγορα οπου δεν ερωτωνται και πολλες ερωτησεις. Για το Κυκλαδες τα λεμε σε ξεχωριστο thread. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poseidon Posted August 12, 2008 Author Share Posted August 12, 2008 Επι εποχής Ποθητού/POSEIDON LINES τι δρομολόγια έκανε? Το fakta το έχει σε 2 φωτό με το όνομα TRADER. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Επι εποχής Ποθητού/POSEIDON LINES τι δρομολόγια έκανε? Το fakta το έχει σε 2 φωτό με το όνομα TRADER. Μετα το παπορο περασε στην poseidon lines και δουλευε Ελλαδα Κυπρο Χαιφα, αν δεν εχω ξεμωραθει εντελως και θυμαμαι ακομα Link to comment Share on other sites More sharing options...
poseidon Posted August 13, 2008 Author Share Posted August 13, 2008 Σωστά, άλλωστε ο Ποθητός δεν ασχολούνταν με άλλες γραμμές εκτός απο τις γραμμές Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ και Ελλάδας-Ιταλίας. Ελλάδα-Ιταλία δεν έκανε, οπότε... μια χαρά είσαι, δεν έχεις ξεμωραθεί, μην ανησυχείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Kαι όμως το βαπόρι είχε ταξιδέψει και σε άλλες γραμμές για τον Ποθητό. Όταν το απέκτησε το 1990, νομίζω αρχικά με καθεστώς ναύλωσης, το έβαλε στη γραμμή Πειραιά -Ρέθυμνο κρατώνταςωτο όνομα Αλέξανδρος. Ταξίδεψε για ένα μέρος του 1992 ναυλωμένο σε διάφορα μεμονομένα ταξίδια εκτός ακτοπλοίας, όπως στη Μαύρη θάλασσα και το 1993 μετανομάστηκε αρχικά Sea Horse και κατόπιν Trader, οπότε μπήκε στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Νομίζω πως όντως πήγαινε από Θεσσαλονίκη προς Μαύρη Θάλασσα για μία σαιζόν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Kαι όμως το βαπόρι είχε ταξιδέψει και σε άλλες γραμμές για τον Ποθητό.Όταν το απέκτησε το 1990, νομίζω αρχικά με καθεστώς ναύλωσης, το έβαλε στη γραμμή Πειραιά -Ρέθυμνο κρατώνταςωτο όνομα Αλέξανδρος. . Ναι, αυτό επίσης είναι ακριβές, είχα μάλιστα και φωτογραφία του (όχι ψηφιακή) στο Ρέθυμνο, την οποία ΜΗΝ περιμένετε να βρώ βέβαια . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Και συνεχιζει το θηριο! Αναμεσα σε Σαμψουντα, Sochi και Novo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Να πούμε ότι από την εταιρία του πλοιοκτήτη εκ Σάμου ,κ.Σούτου που είχε το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είχε περάσει σαν αρχιπλοίαρχος κι ο καπτα Πέτρος Πανέρης τέως πλοίαρχος του ΣΑΜΑΙΝΑ (πριν τον καπτα Μαθιό Πνευματικάκη). Θυμάμαι τότε όλα τα φορτηγά σχεδόνβ της Ικαροσαμίας είχαν βάλει τέντες που έγραφαν SOUTOS FERRIES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Σαμψουντα - Novorossyisk εξακολουθουν να ειναι τα δρομολογια του πλοιου. Αν το Κεφαλονια ειναι η Ζωζω Σαπουντζάκη του Ιονιου, ο πρωην Αλέξανδρος μαλλον ειναι ο Ζάχος Χατζηφωτίου της Μαυρης Θαλασσας, γεροντάρα και κοσμοπολίτης:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Ψαχουλέματος συνέχεια και σειρά έχει το κάτωθι πλοίον,που μάλλον ήταν "αλεξιπτωτιστής" (διάττων αστήρ,που λέει και το σχετικό thread).Πρέπει να έκατσε κι'αυτό μιά-δυό χρονιές και μετά μάς αποχαιρέτησε μέ μικρά πηδηματάκια (ή μάλλον προπελιές).Εποχή γύρω στά μέσα τής δεκαετίας '90 άν θυμάμαι καλά (ώς γνωστόν,τότε οι αναλογικές δέν τύπωναν και ημερομηνίες,ή τουλάχιστον αυτή που είχα εγώ δέν τύπωνε...).Οποιος γνωρίζει περισσότερα περί τής τύχης του ας μάς δώση τα φώτα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Δύο χρόνια μετά από την τελευταία ανανέωση στο συγκεκριμένο τόπικ και στην ώριμη ηλικία των 42 ετων, ο Ζάχος Χατζηφωτίου συνεχίζει δρομολόγια μεταξύ Samsun και Novorossiysk. Το τελευταίο του όνομα είναι Selcuk K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Νατο το καμαρι σε φωτο στο Sochi.H φωτογραφια δεν πρεπει να ειναι πολυ προσφατη αλλα φανταζομαι οτι δεν θα εχουν αλλαξει και πολλα Η φωτο απο το photofile.ru και τον chelcom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now