Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το νύν ΚΥΒΕΛΗ, πρ.Docelua έχει καθελκυσθεί το 1983 στη Βραζιλία. Οπότε μιλάμε για ένα σκαρί 24 ετών, και είμαι περίεργος να δω πόσων χρονών θα αποσυρθεί.

Όσο για την ολοκλήρωση σκάφους μετά από 24 χρόνια πρέπει να είναι παγκόσμιο ρεκόρ, που μπορεί να σπάσει από το αδελφάκι του Docevenus ή και το Regent Sky.

Περισσότερα για αυτή τη σειρά από bulkers εδώ.

Edited by proud_ionian
  • 3 months later...
Posted

το κουφαρι καταμεσις στον κολπο της ελευσινας ειναι το docevenus το αδερφακι του κυβελη;

ρωταω, γιατι ειχε ακουστει οτι ειχε ηδη ρυμουλκηθει σε ναυπηγειο για να αποπερατωθει.

  • 2 months later...
Posted

Στη θέση του MEGA SMERALDA έχει δέσει το κουφάρι που επί χρόνια "κοσμούσε" με την παρουσία του τον κόλπο της Ελευσίνας και πολλοί το είχαμε για αδερφό του ΚΥΒΕΛΗ.

  • 2 weeks later...
Posted

Εάν μιλάμε για το αδελφό του Κυβέλη, (δεν το έχω δει γιατί έχω μέρες να πάω από το Πέραμα). Πρέπει να το αγόρασε κάποια εταιρεία SEA TRANS και νομίζω ότι ο πλοιοκτήτης λέγεται ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, παρά τις φήμες παλιότερα ότι θα το αγόραζε η ίδια εταιρεία με το ΚΥΒΕΛΗ

  • 1 month later...
Posted

ειναι εντυπωσιακη και ανατριχιαστικη η παρουσια του Docevenus στο περαμα. με παραξενεψε το γεγονος, οτι παροτι εφαγε 15 χρονια στη ντανα, δεν εχει εξωτερικα κανενα εμφανες σημαδι οξειδωσης, ενω τα υφαλα του ειναι πεντακαθαρα. τι εγινε; ανεβηκε καμια δεξαμενη και εγινε υδροβολη ή ηταν καμια γαλβανιζε κατασκευη;

παντως προκαλει ευχαριστα συναισθηματα να βλεπεις ενα κουφαρι να ζωντανευει μετα απο τοσα χρονια παραμελησης. αληθεια του 1983 ειναι και αυτο;

  • 2 months later...
Posted

Το equasis αναφέρει σαν όνομα του πλοίου το docevenus, ενώ στο δελτίο του ΟΛΠ υπάρχει το (προσωρινό) όνομα EMAQ HULL No 342.

Posted

Στη πιάτσα του Περάματος πάντως κυκλοφορεί με όνομα Hull 342, αρά με αυτό το όνομα θα πρέπει να μιλάμε για αυτό. Πάντως έχουν ξεκινήσει κάποιες εργασίες εσωτερικά του πλοίου (σωληνουργικες εργασίες), αλλά δεν εκτελούνται με πολύ αργούς ρυθμούς. Καμία σχέση με το πως είχε ξεκινήσει το Κυβέλη.

  • 7 months later...
Posted

Το πλοίο φαίνεται ότι δεν είναι γραφτό να τελειώσει, μιας και έπεσε θύμα της κρίσης. Στο πλοίο έχουν σταματήσει εδώ και παρά πολύ καιρό οι εργασίες.

  • 3 months later...
Posted

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι η εταιρεία που έχει αγοράσει το Docevenus, θα φέρει εργαζόμενους από ξένο ναυπηγείο (Ρουμανια) για να ξεκινήσουν τις εργασίες στο πλοίο

Posted

Μπορει να υπαρχει αυτο σαν σκεψη, δεν ξερω, αλλα να εισαι σιγουρος οτι θα γινει Ανάστα ο Κύριος απο τα Σωματεια αν προσπαθησουν να το υλοποιησουν, και σωστα εδω που τα λεμε.

Posted

μα τι λες τωρα nick!! εχεις επιφυλαξεις; τι πιο φυσικο απο αυτο;. σε μια εποχη που στο περαμα υπαρχει υψηλη ανεργια ολοι θα υποδεχτουν με χαρα τους εισαγομενους εργατες. φανταζομαι οτι θα γινει και επισημη υποδοχη στο αεροδρομιο απο τα σωματεια, αλλα και απο συσωμη την κυβερνηση.

εγω πραγματικα ειμαι περιεργος αν υπαρχουν αλλοι λογοι εκτος απο την οικονομικη κριση που το βαπορι παραμενει τοσο καιρο χωρις να γινονται εργασιες

Posted

Kαι μην ξεχνάμε ότρι πληρώνει λιμανιάτικα κοντά στα 12 χιλιάρικα ημερησίως.

Αν δεν είχαν σκοπό να το τελειώσουν δεν θα το ντανιαζαν πουθενά?

Posted

Σίγουρα τα σωματεία στη ζώνη δε θα το αφήσουν να περάσει έτσι εύκολα αυτό το θέμα, αλλά εάν η πλοιοκτήτρια είναι καλυμμένη νομικά, μπορεί να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο. Ίσως η εταιρεία έχει δει ότι τα ημερομίσθια της ζώνης και εργαζομένων σε ξένα ναυπηγεία είναι χαώδης και τους συμφέρει να κάνουν κάτι τέτοιο.

Ενδεικτικά να αναφέρω τις συγκριτικές τιμές των τεχνιτών. Έχει φτάσει να κοστίζει το άτομο γύρω στα 220 Ευρώ την ημέρα στη ζώνη. Ενώ σε χώρες όπως η Ρουμανία και η Τουρκιά το ημερομίσθιο του τεχνίτη κοστίζει γύρω στα 30 Ευρώ.

Posted

και γιατι δεν το παιρνουν ρυμουλκουμενο να το πανε εκει, να αποφυγουν ολα αυτα τα ντραβαλα, αφου ειναι τοσο συμφερον να πανε εκει;

Posted
Σίγουρα τα σωματεία στη ζώνη δε θα το αφήσουν να περάσει έτσι εύκολα αυτό το θέμα, αλλά εάν η πλοιοκτήτρια είναι καλυμμένη νομικά, μπορεί να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο.
νομικα καλυμμενη ειναι, αλλα αλλο πραγμα ειναι ο περιχαρακωμενος και οριοθετημενος χωρος της ζωνης. εκτος και αν δεν γινει η ολη δουλεια στο περαμα, αλλα "φιλοξενηθει" σε καποιο ναυπηγειο (πχ αυλιδα ή ελευσινα) και η δουλεια γινει απο τους ρουμανους.
Posted

Χωρίς ίχνος ρατσιστικής διάθεσης αλλά αν θέλουν να το φτιάξουν εδώ ας το φτιάξουν με έλληνες η δε μη ας το πάνε στην Ρουμανία κι ας κάνουν ότι θέλουν .'Αλλωστε σε μια κατασκευη το κοστος ρυμουλκησης μεχρι την Ρουμανία είναι το ελάχιστο.

  • 4 months later...
Posted

Μe τη φωτο του ΣΕΙΡΙΟΥ απο το PRINCESS T θυμηθηκα και το Docevenus το οποιο κοσμει το Περαμα εδω και σχεδον δυο χρονια.Απο οτι καταλαβαινω μαλλον δεν προκειται να ολοκληρωθει η κατασκευη του,τουλαιχστον οχι τωρα συντομα.Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν το πηγαινουν καπου αλλου ωστε να μην πιανει και τη θεση στο Περαμα

Posted
...Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν το πηγαινουν καπου αλλου ωστε να μην πιανει και τη θεση στο Περαμα

Είναι τουλάχιστον αξιοπερίεργο. Αν υπολογίσουμε ότι το πλοίο βρίσκεται στην ίδια θέση στο Πέραμα τουλάχιστον από τις 15/6/2008,

Στη θέση του MEGA SMERALDA έχει δέσει το κουφάρι που επί χρόνια "κοσμούσε" με την παρουσία του τον κόλπο της Ελευσίνας και πολλοί το είχαμε για αδερφό του ΚΥΒΕΛΗ.

και τα λιμανιάτικα που πρέπει να πληρώνει ανά ημέρα,

Kαι μην ξεχνάμε ότι πληρώνει λιμανιάτικα κοντά στα 12 χιλιάρικα ημερησίως.

τότε οι ιδιοκτήτες του θα πρέπει να έχουν πληρώσει μέχρι σήμερα (σαφώς με μπακαλίστικους υπολογισμούς) το ποσόν των ....7.680.000 Ευρώ (!!!!! :eek:) (640 ημέρες Χ 12.000 ημερησίως) χωρίς να έχει γίνει σχεδόν τίποτα στο "καράβι".

Είναι ποτέ δυνατόν ??? Τηρούνται τελικά αυτές οι τιμές ή σε περιπτώσεις μακροχρόνιας παραμονής υπάρχουν άλλοι διακανονισμοί ???

Posted

Χωρίς να γνωρίζω κάτι παραπάνω, οποιος δεν βαριέται ας διαβάσει τα τιμολόγια του ΟΛΠ που αναφέρουν το ακόλουθο:

Για επισκευαζόμενα, μετασκευαζόμενα, ή σε αποπεράτωση κατασκευαζόμενα πλοία/πλωτά ναυπηγήματα, σε κάθε χώρο του ΟΛΠ, πλην Κυνόσουρας ή ιδιωτικών ναυπηγείων.

Δικαίωμα παραβολής €/ Πόδα /Ημέρα: 0,518

Αν θεωρήσουμε ότι το μήκος του πλοίου είναι 193μ-->633 πόδια προκύπτει κόστος 328€/Ημέρα.

Για 640 ημέρες προκύπτουν χοντρικά 210.000€

Από εκεί και πέρα έχει διάφορες εκπτώσεις (πχ αν απασχολεί πάνω από 100 άτομα/ημέρα ) και επιβαρύνσεις που φτάνουν στο 100% αν παίρνει παρατάσεις στις επισκευές.

Για συνολική συνεχή παραμονή σε επισκευαστικούς χώρους του ΟΛΠ πέραν του έτους, απαιτείται απόφαση του Δ.Σ./ΟΛΠ

Τώρα τα πόσα χρεώνει ο ΟΛΠ και τα πόσα πληρώνει η εταιρεία τα ξέρουν μόνο τα εμπλεκόμενα λογιστήρια.

  • 4 months later...
Posted
Την έχει κάνει το Docevenus από τη γωνία μετά από τόσους μήνες.
μετα απο 2 χρονια, τιγκανα;). ξερουμε που πηγε; ντανα παλι ή απεναντι παρεα με το Αργοστολι;
  • 3 months later...
Posted

μετα απο 2 χρονια, τιγκανα;). ξερουμε που πηγε; ντανα παλι ή απεναντι παρεα με το Αργοστολι;

Μιας και δεν το έχουμε αναφέρει (τουλάχιστον στο topic του), να πούμε ότι το "πλοίο" βρίσκεται καταμεσίς του κόλπου της Ελευσίνας έρμο και μόνο, και να το δούμε και σε μία σημερινή φωτό.

Posted

Έχω μια απορία το πλοίο πως συγκρατείται στη θέση του μιας και εάν θυμάμαι καλά δεν είχε άγκυρες και από τη στιγμή που δεν είναι δίπλα σε αλλά πλοία. Βέβαια στη φωτογραφία του Σείριου φαίνεται ότι κάτι κρέμεται από τα οκια της άγκυρας αλλά και από τη πρύμη.

Posted
κάτι κρέμεται από τα οκια της άγκυρας αλλά και από τη πρύμη.
κουδουνια κρεμονται :D

κρατιεται οπως κρατιοταν και πρωτα που ηταν μια 15ετια στη ντανα. συρματοσχοινα κρεμονται και προφανως εχουν ποντισει αγκυρες ή αλλου ειδους αγκυροβολια

  • 5 months later...
Posted

μηπως ειναι το αρχικο του ονομα αυτο. το docevenus πιθανον να ειναι ονομα που επροκειτο να δωθει ενδιαμεσα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...