Global_Creta Posted March 13, 2016 Posted March 13, 2016 (edited) Έτσι είχε ακουστεί..... Αν είναι να καθιερωθεί σαν ΕΓ/ΟΓ χρειάζεται. Edited March 13, 2016 by Global_Creta
Stratos Posted March 14, 2016 Posted March 14, 2016 Ναι, τα γνωριζω αυτα φιλε μου, απλως βλεπω οτι ο χρονος περνα και δεν βλεπω να προχωραει ακομα κατι σε αυτο το θεμα. Μεχρι και το Σαμος εχει ηδη ενσωματωμενο καταπελτη επιβατων και οχηματων..
margaritis24 Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Συνεχιζονται κ επεκτινονται πρυμα οι εργασιες
Captain_Nionios Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Τα σχέδια για την προσθήκη καμπινών στη θέση των (ανενεργών) κοιτώνων δεν θα προχωρήσουν? Το "μειονέκτημα" του πλοίου για τις γραμμές που δουλεύει είναι τα λίγα κρεβάτια. Μαλλον δε θα προστεθουν καμπινες στη θεση των κοιτωνων φετος. Δεν το λεω με σιγουρια αλλα ειναι το πιο πιθανο.
Global_Creta Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Αν μείνει για σχετικά πολύ καιρό δεμένο ώστε να "εναρμονιστεί" σε όλες της απαιτήσεις των νέων του γραμμών που προαναφέραμε γιατί όχι;
Captain_Nionios Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 (edited) Ακουσα οτι η βασικη αιτια ειναι το οικονομικο ειδικα φετος που φτιαχνουν και το Σαμος. Τιποτα ομως δεν αποκλειεται. Edited March 20, 2016 by Captain_Nionios
Svo Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Aπ ` οτι φαινεται ειναι προγραμματισμενη προεκταση και στις βαρδιολες του πλοιου.Λογικο μου φαινεται καθως το πλατος της γεφυρας μαζι με τις βαρδιολες ειναι το ιδιο με το πλατος του υπολοιπου πλοιου.Επειδη το ζησα, σε μανουβρα δεν μπορεις να δεις πισω κατα μηκος του πλοιου καθως υπαρχει πολυ κοντα μια λεμβος.Ειδομεν http://www.ellinikiaktoploia.net/prochorai-metaskevi-sto-nisos-rodos/
proud_ionian Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 (edited) ειχε ακουστει και οτι θα ξηλωθουν οι βαρκες για να μπουν MES και να λυθει το προβλημα. εκεινο που δεν εχει λογικη, ειναι να γινουν οι μετατροπες στο πλοιο σε δοσεις Edited March 20, 2016 by proud_ionian
mpolo Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Τις βάρκες που έχει πίσω από την γέφυρα έννοιες;Γιατί οι μεγάλες που μπηκαν στην μετασκευη του 2010 δεν νομίζω να δημιουργούν προβλημα.
Global_Creta Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Προφανώς. Όπως μας δείχνει και ο Πόλμυτ είναι στο ίδιο ύψος με το παράθυρο... Το MES θα είναι σαφως πιο χαμηλά. Θεωρητικά βέβαια θα μπορούσαν να μετακινηθουν και πιο πίσω μια και δεν υπάρχουν ανοίγματα στο γκαραζ...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2016 Posted March 27, 2016 Το ρεμετζο του πλοίου έχει σκεπαστεί περίπου κατά τα ¾ (μέχρι εκεί θα φτάσει η προέκταση). Ακόμα και σήμερα γινόντουσαν βαψίματα στην μπλε επιφάνεια του πλοίου. Τέλος η έξτρα ηλεκτρομηχανή είναι στη θέση της θέσης της βλέποντας τις φωτογραφίες που έχει ανεβάσει στο facebook το συνεργείο που έχει αναλάβει την τοποθέτηση της ηλεκτρομηχανής.
margaritis24 Posted April 3, 2016 Posted April 3, 2016 Το πλοιο εχει γυρισει με την αριστεη πλευρα στο ντοκο
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 Στο Νήσος Ρόδος έχουν αρχίσει να τοποθετούνται ρέλια και η βάση για το σκίαστρο στην επέκταση του ανοικτού καταστρώματος. Επίσης έχουν βάλει σκαλωσιές στο καταπέλτη στο ύψος των πέδιλων και κανουν εργασίες.
margaritis24 Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 Κοντευει!απο βαψιματα εξωτερικα τελειωσε παντως γυρω γυρω
Captain_Nionios Posted April 10, 2016 Posted April 10, 2016 Αν βλεπω καλα εφεραν και τις σκαλες που συνδεουν το ντεκ στο οποιο γινεται η επεκταση με το απο πανω, στις μπαντες του πλοιου, πριν ηταν στο κεντρο.
tasos123 Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Ανακοίνωσε η Hellenic seaways τα δρομολόγια για τον Μάιο και το πλοίο θα πιάνει Φούρνους. Και ρωτάω εγώ, αφού μπορεί να μπει στους Φούρνους, σημαίνει ότι μπορεί να μπει και στο Καρλόβασι. Τότε γιατί δεν θα πιάνει Καρλόβασι;
Global_Creta Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Έχουν θέμα με το βάθος οι Φούρνοι; Γιατί επιφανειακά είναι ανοιχτό λιμάνι κάτι που δεν ισχύει για το Καρλόβασι που είναι κλειστό και δεν αφήνει πολλά περιθώρια ελιγμών για μεγάλο πλοίο.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Σωστά, δεν νομίζω να έχει πρόβλημα το πλοίο να πιάσει τους Φούρνους.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 Το Νήσος Ρόδος βγήκε για δοκιμαστικό στο Σαρωνικό την Τετάρτη 20/4 και έκανε ασυνήθιστη διαδρομή (γύρω της Αίγινας, πίσω από το Αγκίστρι έφτασε μέχρι την Επίδαυρο) για το δοκιμαστικό του. Το Σάββατο 23/4 μεθόρμισε στο Πειραιά και τη Κυριακή 24/4 ξεκίνησε δρομολόγια.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2016 Posted April 28, 2016 Τελικά το Νήσος Ρόδος στην μετασκευή του έβαλε την μια έξτρα ηλεκτρομηχανή, τη προέκταση του καταστρώματος, τοποθετηθήκαν οι βάσεις για τα έξτρα σωστικά (δεν έχουν μπει ακόμα) και προστέθηκε ένα μπαρ στο σαλόνι Κάμιρος.
Captain_Nionios Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Το πλοιο μαλλον θα μπει δεξαμενη τον Ιουνιο αλλα δυσκολα θα γινουν επιπλεον αλλαγες φετος γιατι το Σαμος εχει κοστισει ακριβα. Το καταστρωμα πρυμα ακουσα οτι εχει μαζα περιπου 80 τονους. Προσθηκη. Συγνωμη ξεχασα. Το σαλονακι πληρωματος ακριβως πρυμα απο το πλωριο μπαλκονι μπορει να μετατραπει σε σαλονακι για επιβατες, δεν ξερω αν θα αλλαξει η διαρυθμιση, απλα υπαρχει αυτη η σκεψη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now