Panagia Ekatontapiliani Posted April 1 Posted April 1 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την επακούμβηση του Ε/Γ – Ο/Γ Νήσος Ρόδος στο λιμάνι της Χίου Quote Τις βραδινές ώρες χθες, κατά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» Ν.Π. 11520 στο λιμάνι της Χίου και ενώ αυτό είχε καταπλεύσει από το λιμάνι της Μυτιλήνης, ξέσυραν οι άγκυρες του πλοίου, λόγω έντονων καιρικών συνθηκών. Με σκοπό τη διασφάλιση του πλοίου, ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία απόπλου του. Κατά την προσπάθεια απομάκρυνσης του πλοίου από την προβλήτα, επακούμβησε τμήμα του πρυμναίου μέρους του προκαλώντας κοίλωμα εσωτερικά καθώς και υλικές ζημιές σε μικρό τμήμα του κρηπιδώματος. Επιπλέον, επακούμβησε ο καταπέλτης στην αριστερή μπίντα πρόσδεσης του πλοίου με αποτέλεσμα την ολική αποκόλληση αυτής. Το πλοίο εξήλθε από το λιμάνι και προσέδεσε ξανά λίγο αργότερα με ασφάλεια. Από την επακούμβηση δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ δεν διαπιστώθηκαν υλικές ζημιές σε μεταφερόμενα οχήματα. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του πλοίου, ενώ μετά την επιθεώρηση από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων και την προσκόμιση σχετικού βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα το πλοίο απέπλευσε με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28 Posted April 28 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Ρόδος στα Ψαρά Quote Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή των Ψαρών από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» Ν.Π. 11520, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Καβάλα –Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Ψαρά για Πειραιά, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει το λιμάνι των Ψαρών, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του. Στο πλοίο δεν επέβαιναν επιβάτες με προορισμό τα Ψαρά και δεν υπήρχαν επιβάτες προς επιβίβαση.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12 Posted May 12 Μη ασφαλής φόρτωση στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Ρόδος στη Μυτιλήνη στις 10/05/25 Quote Τις πρωινές ώρες σήμερα, κατά τη διάρκεια φόρτωσης του επιβατικού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» Ν.Π. 11520, ένα μηχάνημα έργου που ήταν φορτωμένο επί φορτηγού οχήματος (Φ.Ι.Χ.) μετατοπίστηκε προς τα πίσω, με αποτέλεσμα το εμπρόσθιο τμήμα του μηχανήματος να πέσει στον καταπέλτη του πλοίου. Αμέσως, στο σημείο μετέβη ένα γερανοφόρο όχημα, το οποίο απομάκρυνε τα ανωτέρω από το πλοίο. Από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων περί μη ασφαλούς φόρτωσης καθώς και μη κατοχής δελτίου τεχνικού ελέγχου στον οδηγό του Φ.Ι.Χ., το οποίο ακινητοποιήθηκε. Κατόπιν ελέγχου στον καταπέλτη και δοκιμής λειτουργίας του, παρουσία επιθεωρητή ΤΚΕΠ Μυτιλήνης με ικανοποιητικά αποτελέσματα, το πλοίο απέπλευσε για την εκτέλεση του προγραμματισμένου του δρομολογίου προς τους λιμένες Λήμνου και Καβάλας.
SAMAINA Posted May 12 Posted May 12 Είμαστε πραγματικά για γέλια! Και θα ήταν αν δεν κινδύνευε κόσμος! Έχω πετύχει φορτηγό με μπομπκατ στην ανοιχτή καρότσα να κινείται στο επαρχιακό δίκτυο χωρίς να είναι δεμένο και με έναν ηλίθιο και κολλάει από πίσω χωρίς απόσταση ασφαλείας.
pilot Posted May 12 Posted May 12 (edited) Μετά την κατά πως φαίνεται μεταδρομολογηση της Αριάδνης στη γραμμή της Χίου- Μυτιλήνης (στη θέση του Νήσος Ρόδος), να υποθέσω ότι θα δούμε το βαπόρι να κοσμεί το καλοκαίρι κάποιον κρητικό λιμένα? Edited May 12 by pilot
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12 Posted May 12 Θα είναι στη γραμμή Πειραιά Ηράκλειο παρέα με τον Αστεριων ΙΙ
Villandry Posted May 12 Posted May 12 Κατά τη δική μου, ταπεινή, άποψη θα ταίριαζε περισσότερο το Σάμος στο Ηράκλειο και το Ρόδος στη Χίο Μυτιλήνη.
Stratos Posted May 12 Posted May 12 Ωραίο το Ρόδος και πολύ γρήγορο, αλλά από καμπίνες αστα,.. υποφέρει! Και μαζί του υποφέρει η Χίος-Μυτιλήνη.. Για ημεροπλοιο, τέλειο..!
Villandry Posted May 12 Posted May 12 (edited) Πόσα κρεβάτια έχει? Γενικώς αυτή η γραμμή πάσχει στο θέμα καμπίνες. Edited May 12 by Nick the Greek Quote
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12 Posted May 12 Το Νήσος Ρόδος πρέπει να έχει 172 κρεβάτια και το Νήσος Σάμος έχει 376 κρεβάτια.
Ferry Himuka Posted May 12 Posted May 12 17 minutes ago, HS_4 said: Άρα η Χίος-Μυτιλήνη θέλει περισσότερες καμπίνες από το Ηράκλειο; Η Χίος Μυτιλήνη έχει ένα βαπόρι την ημέρα και το Ηράκλειο 2(Palace). Μάλλον για αυτό
Villandry Posted May 12 Posted May 12 2 hours ago, HS_4 said: Άρα η Χίος-Μυτιλήνη θέλει περισσότερες καμπίνες από το Ηράκλειο; Σαφέστατα, στο Ηράκλειο υπάρχει η (πρώτη) επιλογή των Μινωικών με αρκετές κλίνες και άλλο το μαξ 9 ώρες, άλλο το μιν 12 και 30 αν μιλάμε για τη Μυτιλήνη και 8 και 30 για Χίο.
pkos Posted May 12 Posted May 12 4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το Νήσος Ρόδος πρέπει να έχει 172 κρεβάτια και το Νήσος Σάμος έχει 376 κρεβάτια. Παναγία έχει 340 κρεβάτια. 172 ήταν πριν τη μετασκευή του 2018 που έκανε όπου καταργήθηκαν οι αεροπορικές Ρόδος στο ντεκ 8 πίσω από τη ρεσεψιόν και δημιουργήθηκαν εσωτερικές τετράκλινες και στο ντεκ 7 που είχε παλιά κάτι dormintories και ένα χώρο με escape room όπου κι εκεί δημιουργήθηκαν καμπίνες. Στην ίδια μετασκευή μπήκε αν δεν κάνω λάθος και ο καταπέλτης επιβατών. Νομίζω γύρω στα 170 κρεβάτια ακόμα πρόσθεσε τότε
pkos Posted May 17 Posted May 17 Μιας που από ότι φαίνεται θα περάσει οριστικά αυτό το καλοκαίρι σε μια άλλη γραμμή αυτή του Ηρακλείου αντί του Βορείου Αιγαίου στην οποία καταξιώθηκε ας κάνουμε μια ανασκόπηση των 10 ετών στη γραμμή μας. Θυμάμαι το 2015 όταν δέσανε τα πλοία της ΝΕΛ ακούστηκε ότι η HSW θα φέρει νέο πλοίο για την άγονη του Βορείου Αιγαίου. Όταν το είδα πρώτη φορά στον Πειραιά αναρωτήθηκα αν και μικρός αν χωράει σε όλα τα λιμάνια του δρομολογίου του. Με είχε κάνει τότε εντύπωση η μανούβρα στο λιμάνι της Πάτμου, των Φούρνων, του Αγίου Κηρύκου μιας που δεν τα είχα ξαναπεράσει ποτέ και μου φανήκανε πολύ άνετες για ένα τόσο μεγάλο βαπόρι τον 192 μέτρων. Είδα πρώτη φορά σε πλοίο μοντέρνα διακόσμηση με κρεμ πολυθρόνες τις λάτρεψα από την αρχή και έναν ωραίο σχεδιασμό που το έκανε το πλοίο πολύ φωτεινό. Ο σχεδιασμός αυτός για εμένα ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Θυμάμαι το μειονέκτημά του την πρώτη χρονιά ότι το κατάστρωμα δεν επεκτεινόταν μέχρι τον καταπέλτη κάτι το οποίο διορθώθηκε την επόμενη χρονιά που έκανε το πλοίο να ομορφύνει ακόμα παραπάνω. Είναι το πρώτο πλοίο που είδα πλωριό μπαλκόνι στο οποίο περνούσα πολλές ώρες του ταξιδιού μου θυμίζοντας και αρχοντικές παλιές ρομαντικές εποχές τις οποίες δυστυχώς δε πρόλαβα. Είναι το πρώτο πλοίο που το είδα με γιρλάντα και το ομόρφυνε πάρα πολύ τα βράδυα. Είναι το πλοίο εφηβικός έρωτας στο οποίο χαιροσουν ταξίδι και πέρναγες όμορφα. Είναι το πλοίο που με έκανε να λατρέψω τα καράβια και να δημιουργώ όμορφες αναμνήσεις πάνω τους. Είναι το πλοίο το οποίο έφερε ταχύτητα στην άγονη γραμμή μιας που τα προηγούμενα πλοία αν εξαιρέσουμε το Μύκονος είχαν ταχύτητες μέχρι 17 κόμβους κάνοντας το ταξίδι να περνάει πολύ ωραία. Στη μετασκευή του 2018 φτιάξανε τις καινούργιες καμπίνες οι οποίες του δώσανε ενα ικανοποιητικό αριθμό για να εξυπηρετήσει οποιαδήποτε γραμμή του ανατεθεί. Κάθε χρόνο για εμένα ήταν η πρώτη επιλογή για ταξίδι γιατί είχε την ομορφιά και πολλά πλεονεκτήματα να ξεχωρίζει από άλλα καράβια. Η στιβαρότητά του επίσης στους καιρούς σε σχέση με άλλα πλοία που πέρασαν από τη γραμμή είναι μοναδική. Με 8αρι κάποιες φορές που το πετύχαμε δεν κατάλαβαμε τίποτα. Βαρύς Ιαπωνας για γερές θάλασσες. Απο γραμμές που έχει κάνει θυμάμαι την άγονη του Βορείου Αιγαίου, τη κλασική ΠΧΜ με Ψαρά Οινούσσες και τη Γραμμή του Βαθύ Χίο Μυτιλήνη όπου κοντράριζε άνετα το blue star 1. Στις μανούβρες του το πλοίο επειδή έχει κοντά τις προπέλες θέλει δυνατές κινήσεις αλλά με τους καπετάνιους που περάσανε η μανούβρα γινόταν πολύ όμορφη και γρήγορη. Βοηθουσανε πολύ τα σπαστά τιμόνια και το προπελακι που έχει στη πλώρη. Μειονέκτημα του ήταν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ορατότητα από τις βαρδιόλες λόγω της σωσίβιας λέμβου που αναγκάζει τον εκάστοτε πλοίαρχο να βγάζει το κεφάλι του για να βλέπει.Το πλοίο επίσης έχει και ταχύτητα την οποία την έχει αποδείξει σε πολλά δρομολόγια του. Θυμάμαι μία φορά που αργήσαμε να φύγουμε από Μυτιλήνη και άνοιξε το πλοίο μέχρι και 22.7 για να καλύψει όσο μπορούσε τη καθυστέρηση την οποία κάλυψε σε μεγάλο βαθμό. Θυμάμαι φτάσαμε με ένα τέταρτο καθυστέρηση. Είναι μεγάλο πλήγμα που μετά από 10 χρόνια συνεχών ταξιδιών με το συγκεκριμένο καράβι φέτος δεν θα ταξιδέψω. Ας ελπίσουμε να ξανάρθει στο Βόρειο Αιγαίο γιατί για εμένα είναι η γραμμή που του ταιριάζει άνετα και πάντα είναι άψογο στα δρομολόγια του. Αν και το πλοίο θα έρθει είναι ταχύτερο και πιο νεότερο η φυγή του Ρόδος από το Βόρειο Αιγαίο είναι στενάχωρη. Σε αυτή τη γραμμή εδραιώθηκε με αυτό περάσαμε στιγμές στα καταστρώματα του και με αυτό κάναμε τα πιο πολλά ταξίδια της ζωής μας. Ποιος είπε ότι τα πλοία δεν έχουν ψυχή. Ποιος είπε ότι δεν δενεσαι με τα πλοία. Ήταν για εμάς ένας πολύ καλός μας φίλος ένα στήριγμα για όλες τις μετακινήσεις μας. Και τι δεν έχουμε περάσει πάνω σε αυτό το πλοίο στα τόσα ταξίδια που έχουμε κάνει. Έγραψα πολλά άλλα για το βάπορα άξιζε να τα γράψω...
pilot Posted May 17 Posted May 17 Καλά έκανες και τα έγραψες όλα αυτά τα ωραία λόγια για το Νήσος Ρόδος. Και ισχύουν απόλυτα. Το μόνο μειονέκτημα που του βρίσκω ίσως είναι το vibration. Νομίζω όμως πως και το Αριάδνη που θα σας έρθει θα το αγαπήσεις! Όπως το αγάπησε στο παρελθόν πολύς κόσμος σε Χίο κ Λέσβο (μόνο το πλωριό μπαλκόνι του λείπει 😁)
Z.Gk. Posted May 18 Posted May 18 22 hours ago, pkos said: Ποιος είπε ότι τα πλοία δεν έχουν ψυχή. Ποιος είπε ότι δεν δενεσαι με τα πλοία. Γνήσια καραβολατρική προσέγγιση!
pkos Posted May 27 Posted May 27 (edited) Η ξενιτιά σε χαίρεται τζιβαέρι μου λέει το άσμα. Αυτό νιώθουμε κι εμείς στο Βόρειο Αιγαίο με την απουσία του. Ας το δούμε στο Πειραιά σήμερα. Edited May 27 by pkos
AnekLines1 Posted May 30 Posted May 30 (edited) Το πλοίο αναμένεται να εκτελεί μόνο του τα δρομολόγια του Ηρακλείου μέχρι της 4/6/25 Να και τα δρομολόγια: Ηράκλειο – Πειραιάς: Αναχώρηση: 10:00 Άφιξη: 18:45 Πειραιάς – Ηράκλειο: Αναχώρηση: 22:00 Άφιξη: 07:00 (επόμενης ημέρας) Edited May 30 by polmyt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now