Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τέλος δηλαδή η γραμμή;

Ποιο πλοίο θα δρομολογηθεί στην γραμμή εάν φύγει το Ρόδος;

Και επειδή αρκετοί λένε ότι καλύτερα να κλείσει η γραμμή φέρνει κέρδη στην εταιρεία.

Αρκετά μετά την δρομολόγηση του από τον Σεπτέμβρη του 2013.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tο βαπόρι κατέβαινε απο Ιταλία φουλ! Μέχρι καταπέλτη! ! Υπάρχουν και οι φορτωτικές που το αποδεικνύουν. Κι από Κόρινθο έφευγε με 100 κομμάτια πάνω κάτω!

Εμένα με ενόχλησε η κοροϊδία, που ενώ εδώ Κόρινθο μας έλεγαν δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει, μην ακούτε τίποτα, το παίρνουν νύχτα το καράβι, απο μια ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΓΡΑΜΜΗ!!

Όλο το λιμάνι της Κορίνθου, είναι αναστατωμενο με την απόφαση της εταιρείας να δρομολογηθεί Ικαροσαμια μέχρι Καβάλα! Το πλοίο αυτό κάνει για 1 το πολύ 2 λιμάνια κι όχι για τη γραμμή που το θέλουν! Ειδικά αν πιάσουν τα μελτεμια, θα δουν και τί εστί Ρόδος, γιατί μάλλον το έχουν ξεχάσει κι ας έχει και Πλοίαρχο Αιγαιοπελαγίσιο.......

Link to comment
Share on other sites

Η σχεδιαζομενη επικρατηση Grimaldi στη Hellenic καθως και η δρομολογηση 2 ακομα ρο/ρο του στη Βορεια Αδριατικη(συμπεριλαμβανομενης και της Βενετιας)αλλαζουν αρδην τα δεδομενα της γραμμης.

Λένε μεχρι ΚΑΙ την Τεργέστη !

Link to comment
Share on other sites

Μιας και δεν υπάρχει ανανεομένο πρόγραμμα της εταιρείας με τα δρομολόγια του Νήσος Ρόδος για το μήνα Απρίλιο, ας το γράψουμε εδώ:

Αναχώρηση από Κόρινθο Σάββατο 25/04

Άφιξη Marghera Δευτέρα 27/04.

Αναχώρηση από Marghera 02/05 (λόγω Πρωτομαγιάς) και άφιξη στην Κόρινθο Δευτέρα 04/ 05.

Μετά μπαίνει κανονικά στο πρόγραμμά του το πλοίο για όλο το Μάιο.

Link to comment
Share on other sites

Αν βαλει το ενα Γκριμαλντορορο Πατρα-Ηγουμ-Ραβεννα-Τεργεστη και το αλλο Κορινθο-Ηγουμ-Βενετια(Μαργκερα)-Τεργεστη απο 2 φορες τη βδομαδα το καθενα πιανει τις 4 προσεγγισεις την εβδομαδα που ειχε υποσχεθει στους Τεργεστιανους.Απο Ιουνη αυτα οπως ολα δειχνουν.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρησε το πλοίο με καθυστέρηση, λόγω φορτίου! (21:00 η ώρα)

Πρώτο δρομολόγιο, με παγωμένα χαμόγελα που ναι μεν είδαν το πλοίο, αλλά ότι θα το χάσουν σε 1,5 μήνα περίπου. Φορτίο? 120 περίπου νταλίκες! !! Και καμιά 20αρια θα πάρει απο Ηγουμενίτσα, που σημαίνει ότι θα πάει full πάνω! !!

Αυτά να τα βλέπουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, που βγάζουν ένα πλοίο ποιοτικό απο μία κερδοφόρα γραμμή για όνειρα Βορείου Αιγαίου!

Όλο το λιμάνι σήμερα στη φόρτωση του Ρόδος, δεν μπορούσε να το πιστέψει!

Link to comment
Share on other sites

Η δοικηση της απερχομενης εταιρειας μπορει μεχρι το τελος του ετους να ειναι αμεσα εξαρτωμενη απο τη διοικηση της νεας εταιρειας που ερχεται εκει.Λετε να μην ξερουν τι κανουν και να γινεται για πλακα ολο αυτο με το Ροδος? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ναι. Δεν υπάρχει καμία κινητικότητα για πλοίο, καθώς ο Grimaldi θα απορροφήσει την κίνηση της Κορίνθου από Πάτρα! Έχει κάνει τέτοια προσφορά, που συμφέρει να φύγουν φορτία από Πάτρα, παρά την απόσταση και τα διόδια........

Η Marghera και η Ηγουμενίτσα δεν υπάρχει θέμα. Καλύπτεται απόλυτα από τον Grimaldi!

Edited by Cruise Europa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να αναφέρουμε ότι απο αύριο Τρίτη 02/06, η γραμμή θεωρείται προσωρινά μη ενεργή σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της Hellenic και όχι κατάργηση της γραμμής! !

Αναμένουμε και πάλι δρομολόγηση πλοίου από τα μέσα Σεπτεμβρίου! Δεν ξέρω πλέον τι μέλλει γενέσθαι για την εταιρία και πως θα επανέλθει, πάντως οι πελάτες φύγανε οριστικά!! Και αναφέρομαι στις μεγαλομεταφορικες που κρατούσαν θέσεις για 20-30 κομμάτια και πλέον θα μετακινούνται με τα Grimald-όπλοια.

Λυπάμαι προσωπικά, που έχουμε αυτή τη μη αναμενόμενη εξέλιξη της γραμμής και που μένουμε μετά από τόσα χρόνια χωρίς πλοίο, σε περίοδο που δούλευε στο full!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης προσωπική μου εντύπωση είναι ότι το Ν.Ρόδος δεν μετασκευάστηκε για να καλύψει την Γραμμή της Κορίνθου-Βενετίας διότι κατά την δική μου εκτίμηση τα μεγάλα roro που κάλυπταν την γραμμή ήταν -για τα δεδομένα της εποχής- καταλληλότερη επιλογή (λόγω κόστους).

- Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η χρησιμοποίηση του Ν.Ρόδος ήταν λύση ανάγκης και η προσαρμογή στα δεδομένα (π.χ. Ηγουμενίτσα) καθώς και οι εξελίξεις στην γραμμή της Βενετίας (αποχώρηση Μινωικών, ΑΝΕΚ με 1 πλοίο) βοήθησαν.

Όσο καιρό ήταν στην Αδριατική έφευγε και ερχόταν γεμάτο.Αρκετοί οδηγοί νταλικών έλεγαν πως η εταιρεία πρέπει να βάλει και 2ο πλοίο πιο πολύ για τις μέρες αναχώρησης.Το δρομολόγιο ήταν καλό κσι λόγω της μη τελειοποίησης του δρόμου Κορίνθου-Πατρών.Για να δούμε τι θα απογίνει η γραμμή και το μέλλον του πλοίου.... Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ανεβασμένη και πάλι η κίνηση στη γραμμή, όχι τόσο απο Κόρινθο (καθώς τα φορτία δεν προλαβαίνουν να ξεφορτώσουν-φορτώσουν και πάλι για Βενετία) όσο απο Μαργέρα προς Κόρινθο, που σχεδόν χτυπάει πρωτόκολλο σε νταλίκες

 

σήμερα για παράδειγμα που έχει αναχώρηση-αν κι έχουν μειωθεί οι τιμές-το Ν.Ρόδος θα φύγει με το 1/3 του γκαράζ του γεμάτο

 

Θα έρθει άλλο πλοίο, μικρότερο και θα παραμείνει με ένα η γραμμή. Η κίνηση είναι μεν μειωμένη απο Κόρινθο προς Marghera, αλλά όχι το αντίθετο.

το "γεματο" είναι σχετικό. Πέραν τούτου από μόνο του το γεμάτο δεν συνιστά επιτυχία. 

Χωρίς να το πάρετε τοις μετρητοίς θα μπορούσε π.χ. ένα Master με 70% πληρότητα να είναι οικονομικά "πιό πετυχημένο" από ένα Ρόδος με 100% πληρότητα (λόγω διαφοράς κόστους).

Όσο για τους οδηγούς φυσικά και κοιτούν τα πράγματα από την δική τους σκοπιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι ένα 2ο πλοίο θα ήταν απαραίτητα επιθυμητό/επωφελές για την εταιρεία. (και ο proud φωνάζει για ΠΣΙ αλλά οι πλοιοκτήτες κωφεύουν :P )

Δεν έχει φαντάζομαι νόημα να κάνουμε case study επειδή πιστεύω ότι οι εταιρείες προσπαθούν μέσα από τις αντιξοότητες της κατάστασης των τελευταίων ετών να σταθούν όσο καλύτερα μπορούν, δέσμιες ούσες επιλογών άλλων καιρών.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Όταν υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης  pathfinder και ξέρεις ότι η Hellenic και η όποια  Χ εταιρία, έχει σταθερό πλοίο στη γραμμή με σταθερές ώρες, έχεις και την ανάλογη κίνηση!

Είναι τραγικοί για μένα, με τόση κίνηση να πάρουν το πλοίο από εδώ και να κοροϊδεύουν ότι θα βάλουν άλλο!! Υπήρξε μεγάλο παρασκήνιο το τελευταίο 3μηνο, που φυσικά δεν μπορεί να γραφτεί σε ανοιχτό forum! Αυτό που λέμε οι εδώ που τη ζούμε τη γραμμή, με αποδεδειγμένα έγγραφα κι όχι εικασίες, είναι ότι το πλοίο δούλευε και θα δούλευε καλά. Υπήρχε μετά από καιρό μία καλή βάση μεταφορικών-HSW Cargo, που δυστυχώς την γκρέμισαν οι κύριοι........

Λυπάμαι για τις μέρες που ακολούθησαν όταν έφυγε το πλοίο από τη γραμμή και λυπάμαι που ενώ είχαν ελάχιστους αστεράτους συνεργάτες, δεν το εκμεταλλεύτηκαν όπως έπρεπε και αναφέρομαι στους συνεργάτες της Ιταλίας!

Link to comment
Share on other sites

Από την στογμή που έφυγαν οι μεγαλομεταφορικές(DiMartino,Pastrello,Transped) που ήταν στανταρ πελάτες και πλέον θα εξυπηρετούνται από Πάτρα φίλε Cruise ακόμα και να γυρίσει το Ρόδος(δύσκολο για εμένα) θα εξυπηρετεί μόνο οδηγούς και όχι ασυνόδευτα;

Υ.Γ:Αν γυρίσει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...