Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το οτι ξεκίνησε το ξέρω. Απλά ακούστηκε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για Αύγουστο το οποίο σημαίνει είτε κακή (λανθασμένη) ενημέρωση, είτε πληρότητα, είτε αναστολή δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Τον Αυγουστο ποτε ακριβως ομως?Γιατι τον Αυγουστο παραδοσιακα τα ρο/ρο σταματανε για 10-15 μερες τα δρομολογια λογω του κλεισιματος των περισσοτερων μεταφορικων για καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Επίσημη ενημέρωση για τη γραμμή της Κορίνθου που θεωρητικά είναι "προσωρινά μη ενεργή", αναφέρουν ότι πλοίο στη γραμμή θα υπάρξει από τέλος Οκτωβρίου και πάλι.

Βέβαια, να αναφέρουμε επίσης, ότι το νέο πλοίο του Grimaldi που πάει Marghera, δεν δουλεύει καλά! Με 55 κομμάτια δεν γεμίζεις πλοίο. Τέλος, υπάρχει πολύ παρασκήνιο για την Κόρινθο, όσον αφορά την μελλοντική σχέση Grimaldi-HSW με την εξαγορά από τον πρώτο. Οι Ιταλοί του ομίλου G, κάνουν λόγο ότι ενδέχεται να υπάρξει πλοίο από Κόρινθο για Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Marghera με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα. Βέβαια ακόμα είναι σενάριο και προς μελέτη.

Εγώ προσωπικά, εύχομαι να ξαναδούμε πλοίο στην Κόρινθο και ας είναι και Δεκέμβρη..........

Link to comment
Share on other sites

ενδέχεται να υπάρξει πλοίο από Κόρινθο για Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Marghera με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα. Βέβαια ακόμα είναι σενάριο και προς μελέτη.

Καλα εναν τετοιο συνδιασμο μην περιμενεις να τον (ξανα)δεις ποτε απλα

Ο Γκριμαλντι εχει μια πολυ καλη βαση στην Πατρα με ενα πολυ οργανωμενο πρακτορειο το οποιο δεν νομιζω οτι θα το αγνοησει για να τρεχει στην Κορινθο.Οπου σημειωτεον και τοτε που πηγε παλι την πρακτορευση την ειχε η Πατρα με την αναλογη επιβαρυνση λογω της αποστασης φυσικα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Καλα εναν τετοιο συνδιασμο μην περιμενεις να τον (ξανα)δεις ποτε απλα

Ο Γκριμαλντι εχει μια πολυ καλη βαση στην Πατρα με ενα πολυ οργανωμενο πρακτορειο το οποιο δεν νομιζω οτι θα το αγνοησει για να τρεχει στην Κορινθο.Οπου σημειωτεον και τοτε που πηγε παλι την πρακτορευση την ειχε η Πατρα με την αναλογη επιβαρυνση λογω της αποστασης φυσικα.

Δύο μεγαλομεταφορικές (η μία είναι μάλιστα και Ιταλική), εκφράσαν παράπονα απευθείας στα γραφεία του Grimaldi, λόγω της φύσης του φορτίου τους και τον γεμάτο έργα και "παγίδες" δρόμο για να φτάσουν Πάτρα κι έτσι ενημέρωσε όλους τους ενδιαφερομένους ο όμιλος ότι εξετάζει το σενάριο που ανέφερα παραπάνω!

Όσο για την πρακτόρευση που αναφέρεις, αν και υπήρχε γραφείο λίγα μόλις μέτρα από την πύλη του λιμανιού, Κόρινθο ζω κι έβλεπα πως τρέχαν οι πράκτορες από Πάτρα-Κόρινθο κάθε βδομάδα ;)

 

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η γραμμή της Κορίνθου-δυστυχώς-δεν θα ξαναυπάρξει! Τελείωσε με την αποχώρηση του Ν.Ρόδος. Κι όλα τα υπόλοιπα είναι στάχτη στα μάτια για να έχουμε να λέμε......

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Από το πρωί σήμερα εδώ στην Κόρινθο, φούντωσε πάλι η φημολογία (ανάμεσα στο εδώ γραφείο της HSW-Λιμεναρχείο-μεταφορικές) και η ελπίδα ότι θα λειτουργήσει και πάλι η γραμμή!

Ο λόγος, όπως έχω ξαναπεί είναι τρείς (πλέον από 2) μεγαλομεταφορικές που κάνουν συνέχεια παράπονα στον όμιλο G για την μη επαρκή εξυπηρέτησή τους από Πάτρα προς Βενετία και την επαναλειτουργία της Κορίνθου.

Αν λειτουργήσει και πάλι η γραμμή, σίγουρα θα υπάρξει συνεργασία Grimaldi-HSW, ώστε να είναι λειτουργική.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς, επειδή ζητάνε-κυρίως οι Ιταλοί- πλοίο από τον Grimaldi στη γραμμή, καθώς η Hellenic έχει αποδειχτεί τα τελευταία χρόνια αφερέγγυα, να σου είπαν Πέτρο για πλοίο του G.

Μέχρι τώρα πάντως, δεν υπάρχει καμία κίνηση από τον όμιλό του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...