proud_ionian Posted July 28, 2018 Posted July 28, 2018 και νωρις να ειχαν μπει δεν θα εκανε μεγαλη διαφορα
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2018 Posted September 5, 2018 (edited) Κράτηση του Φ/Γ Shun Yi στη Θεσσαλονίκη Quote Το μέτρο της κράτησης (DETENTION) επιβλήθηκε στο Μ/V “SHUN YI” σημαίας Παναμά, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιο επιθεωρητή της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις–αντικανονικότητες του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων. Edited September 5, 2018 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 Απαγόρευση απόπλου M/V Delphis RIga στη Θεσσαλονίκη Quote Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, ότι κατά τη διάρκεια φόρτωσης ενός εμπορευματοκιβωτίου στο M/V “DELPHIS RIGA” σημαίας Hong Kong, το οποίο βρισκόταν παραβεβλημένο στον οικείο λιμένα, απασφαλίστηκε η γερανογέφυρα, με αποτέλεσμα το εν λόγω εμπορευματοκιβώτιο να πέσει στο αμπάρι του πλοίου, προκαλώντας υλικές ζημιές. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2018 Posted October 18, 2018 Κράτηση του M/V Stella Di Mare στη Θεσσαλονίκη Quote Το μέτρο της κράτησης (DETENTION) επιβλήθηκε στο Μ/V “STELLA DI MARE” σημαίας Comoros, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιο επιθεωρητή της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις–αντικανονικότητες του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Κράτηση του M/V Rani στη Θεσσαλονίκη Quote Το μέτρο της κράτησης (DETENTION) επιβλήθηκε στο Μ/V “RANI” σημαίας Togo, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιο επιθεωρητή της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις–αντικανονικότητες του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2019 Posted March 27, 2019 Κράτηση του M/V Majd B στη Θεσσαλονίκη Quote Το μέτρο της κράτησης (DETENTION) επιβλήθηκε στο Μ/V “MAJD B” σημαίας Τανζανίας, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιους επιθεωρητές της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 25, 2019 Posted July 25, 2019 Το 40 μέτρο παραδοσιακό ξύλινο σκάφος του Κατάρ έφτασε στη Θεσσαλονίκη Quote Το σαραντάμετρο παραδοσιακό ξύλινο σκάφος χαρακτηριστικό δείγμα της ναυτικής παράδοσης του Κατάρ έφτασε στη Θεσσαλονίκη σήμερα και θα παραμείνει έως τις 26, οπότε θα συνεχίσει το ταξίδι του προς Μύκονο και Πειραιά. Η επίσημη εκδήλωση της άφιξης του σκάφους πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη στις 7 το απόγευμα στην παραλία του Λευκού Πύργου, στο ύψος του Βασιλικού Θεάτρου. Οι 16 ναυτικοί που αποτελούν το πλήρωμα του σκάφους υποδέχθηκαν τους Θεσσαλονικείς και τους ξενάγησαν στο σκάφος-Μουσείο που αντικατοπτρίζει την αυθεντικότητα της θαλάσσιας κληρονομιάς του Κατάρ, το οποίο ταυτόχρονα προωθεί και τo γεγονός της φιλοξενίας του Παγκόσμιου Κυπέλλου της FIFA 2022 από το Κατάρ. Το Fath Al Khair, όπως ονομάζεται το σκάφος ξεκίνησε με 16 Καταριανούς ναυτικούς, σε ένα ταξίδι 4 μηνών και θα διανύσει 4000 ναυτικά μίλια, επισκεπτόμενο 11 λιμάνια. Στη Θεσσαλονίκη θα φθάσει μετά την Κωνσταντινούπολη και το Τσανάκαλε και στη συνέχεια θα κατευθυνθεί προς Μύκονο, Πειραιά, Κέρκυρα, Άγιους Σαράντα, Κροατία, για να καταλήξει σε λιμάνια της Νότιας και Βόρειας Ιταλίας. Το σαραντάμετρο σκάφος κατασκευάστηκε το 1983 και είναι μοναδικό στο είδος του, μιάς και συνδυάζει την ναυτική κληρονομιά του Κατάρ με τη σύγχρονη τεχνολογία της ναυσιπλοίας. Μέσω αυτού ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Kατάρ “Κatara” υλοποιεί ένα διετές ταξίδι προώθησης της διεθνούς διοργάνωσης του Παγκόσμιου Κυπέλλου σε χώρες του Αραβικού κόλπου, του Ινδικού Ωκεανού και της Μεσογείου.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 Κράτηση του M/V Karam στη Θεσσαλονίκη Quote Το μέτρο της κράτησης (DETENTION) επιβλήθηκε στο Μ/V “KARAM” σημαίας Togo, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιους επιθεωρητές της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
Nikos_Chania Posted September 15, 2019 Posted September 15, 2019 Προσάραξη Φ/Γ πλοίου στη Θεσσαλονίκη Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του M/V ''SIRIOS CEMENT I'' σημαίας Μάλτας γιαπεριστατικό προσάραξης του πλοίου στη θαλάσσια περιοχή Μικρού Έμβολου Θερμαϊκού Κόλπου. Άμεσα στο σημείο κατέπλευσαν δύο (02) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και τα Ρ/Κ ''ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ VII'' Ν.Π. 12490 και ''ΧΡΗΣΤΟΣ XLIV'' Ν.Π. 12511 με τη συνδρομή των οποίων το πλοίο αποκολλήθηκε, ενώ στη συνέχεια κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμένα Θεσσαλονίκης. Το ανωτέρω πλοίο, στο οποίο επέβαιναν δεκαπέντε (15) μέλη πληρώματος, είχε αποπλεύσει έμφορτο από το αγκυροβόλιο της Θεσσαλονίκης για το λιμένα Porto Margiera Ιταλίας, ενώ από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε θαλάσσια ρύπανση. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης,που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του ''SIRIOS CEMENT I'' μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα και ελέγχου πιστοποίησης της στεγανότητας από συνεργείο δυτών. Επίσης, διενεργήθηκε έκτακτη επιθεώρηση από Επιθεωρητή MOU της οικείας Λιμενικής Αρχής με ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ ποντίστηκε προληπτικά πλωτό φράγμα περιμετρικά του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2019 Posted September 16, 2019 Κράτηση του M/V Anastasia στη Θεσσαλονίκη Quote Το μέτρο της κράτησης (DETENTION) επιβλήθηκε στο Μ/V “ANASTASIA” σημαίας Αγίου Βικεντίου και Γρεναδίνων, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιους επιθεωρητές της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2019 Posted November 12, 2019 Κράτηση του M/V Sea Music στη Θεσσαλονίκη Quote Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, απογευματινές ώρες χθες, στο M/V ''SEA MUSIC'' σημαίας Μολδαβίας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2019 Posted November 17, 2019 Εισροή υδάτων στο Φ/Γ Elizabeth στα Νέα Μουδανιά Quote Εισροή υδάτων παρουσίασε, πρωινές ώρες χθες, το Φ/Γ πλοίο ''ELIZABETH'' σημαίας Βολιβίας, το οποίο βρίσκεται παραβεβλημένο εντός του αλιευτικού καταφυγίου Νέων Μουδανιών. Άμεσα ενημερώθηκε ο αρμόδιος φορέας Διαχείρισης Λιμένα για απάντληση των υδάτων η οποία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το ανωτέρω πλοίο ανέκτησε την πλευστότητα του, ενώ προληπτικά τοποθετήθηκε και δεύτερο πλωτό φράγμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2019 Posted December 21, 2019 Κράτηση του M/V Lady Nuray στη Θεσσαλονίκη Quote Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, βραδινές ώρες χθες, στο M/V ''LADY NURAY'' σημαίας Παναμά στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 Κράτηση του M/V Oriental Queen στη Θεσσαλονίκη Quote Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, στο M/V ''ORIENTAL QUEEN'' σημαίας Τανζανίας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 Κράτηση του M/V Neco C στη Θεσσαλονίκη Quote Στο μέτρο της κράτησης καθώς και στις προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις προέβησαν βραδινές ώρες χθες, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Θεσσαλονίκης, διότι κατόπιν επιθεώρησης από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU που πραγματοποιήθηκε, στο M/V ''NECO C'' σημαίας Παναμά στον οικείο λιμένα, διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ.
Nereus Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 Δυστυχώς το PSC στην Ελλάδα είναι για κλάματα.. εφαρμόζεται μόνο σε τίποτα Τούρκους (όπως το Neco K.. όχι Neco C όπως γράφουν τα ξεφτέρια..) η τίποτα Ρωσοουκρανους.. Τα ελληνικά μοτορσιπακια και λοιπά είναι όλα αστέρια.. Φυσικά με το που πατήσουν πόδι σε καμία Ιταλία Ισπανία τα πιάνουν για κάνα μήνα.. Έτσι για την ιστορία.. 10 PSC να έχεις περάσει εδώ δε βγαίνεις από το watch list και το PMoU στη φυλάει να σε ελέγξει στην πρώτη ευκαιρία..
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2020 Posted January 24, 2020 Κράτηση του Δ/Ξ Mugan στη Θεσσαλονίκη Quote Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, πρωινές ώρες χθες, στο Δ/Ξ ''MUGAN'' σημαίας Μάλτας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.
JohnR730 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 Το τελευταίο διάστημα τα Πελαγίτης και Ακρίτας φθάνουν και αναχωρούν την ίδια ώρα δίνοντας μια όμορφη εικόνα με μια άτυπη κόντρα να γίνεται στο Θερμαικό με εντυπωσιακές που κυμαίνονται στους 12-14 κόμβους περίπου. Σε άλλα νέα εδώ και μια εβδομάδα περίπου το δεξαμενόπλοιο Αltai βρίσκεται αρόδο χωρίς να ξεφορτώνει.
georgios express Posted May 30, 2021 Posted May 30, 2021 Είναι άθλια η ποιότητα της φωτογραφίας, αλλά το "BS Χίος" να έχει παραλλάξει το Καραμπουρνάκι και να φθάνει στην Θεσσαλονίκη δεν το έχουμε δεί (ναι, εκείνο το σημάδι στο βάθος είναι).
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Κράτηση του M/V Afanasiy Matyushenko στη Θεσσαλονίκη Quote Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στο M/V ''AFANASIY MATYUSHENKO'' σημαίας Ουκρανίας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.
Diagoras Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Μιας και είμαι καινούριος, θα μου συγχωρέσετε μια ετεροχρονισμένη περιγραφή. Σάββατο 1/10 νωρίς το μεσημέρι αποφασίζω να κατέβω το απόγευμα στο λιμάνι (προ-Smyrna εποχή) να χαζέψω την άφιξη του Blue Star Myconos. Παρατηρούσα την πορεία του πλοίου ώστε να υπολογίσω την ώρα άφιξης, μετά τη Λήμνο το πλοίο-όπως πάντα-έπλεε με 24-25 μίλια σταθερά μέχρι τη Μηχανιώνα όπου και έκοψε για να μπει στον κόλπο. Όμορφο θέαμα η φιγούρα του πλοίου από τη νέα παραλία με θέα πίσω τον Όλυμπο και τον ουρανό να παίζει με τα χρώματα. Όμορφο και το "ζιγκ-ζαγκ" ανάμεσα στα αγκυροβολημένα εμπορικά έξω από το λιμάνι. Μελανό σημείο το αντιαισθητικό φουγάρο που έβγαζε μάτι (τα χετε πει, δεν κουράζω παραπάνω). Τελικά το πλοίο αφίχθη 18:20 με μισή ώρα δηλαδή καθυστέρηση (17:50 η προγραμματισμένη ώρα άφιξης από τους ναυτικούς της Συγγρού), την οποία θεωρώ κατόρθωμα με βάση τον αριθμό των λιμανιών. Ό,τι και να προσέθεσε το φουγάρο, το πλοίο ευτυχώς κρατιέται ακόμα καλά. Φτάνοντας στην πύλη αντικρύζω πάρα πολύ κόσμο, ένας μικρός χαμός, καθώς και τον Πελαγίτη ο οποίος μετά το ατύχημα στον Καφηρέα εκτέλεσε το 1ο δρομολόγιο από Πειραιά μία μέρα μετά (Πέμπτη αντί Τετάρτη) οπότε είχε άφιξη στη Θεσσαλονίκη Σάββατο πρωί αντί Παρασκευής πρωί. Πάρα πολύ γρήγορη μανούβρα του Blue Star Myconos κυριολεκτικά σε 2-3', έριξε άγκυρα αλλά γύρισε αργά προς την προβλήτα. Και κάπου εδώ αρχίζει η ανοργανωσιά και το χάος. Πέφτει ο καταπέλτης, πάρα πολύς κόσμος εξέρχεται σαν μπουλούκι και καλείται να περάσει στη συνέχεια από μια μικρή έξοδο (αναλογικά με το μέγεθος του κόσμου) ακριβώς απέναντι. Μέχρι να καταλάβουν όλοι προς τα που να κινηθούν αρχίζουν να εξέρχονται τα πρώτα οχήματα, τα οποία φυσιολογικά σκαλώνουν λόγω κόσμου. 3 άτομα του λιμενικού με φιλότιμες προσπάθειες προσπαθούσαν να ενημερώσουν έναν-έναν προς τα που να κατευθυνθεί. Την ίδια ώρα έξω από το συρματόπλεγμα περιμένει πάνω στο δρόμο πλήθος κόσμου, άλλοι για να παραλάβουν γνωστούς και άλλοι ασυνόδευτα δέματα ή οχήματα οπότε εμποδιζόταν η κυκλοφορία. Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα από την πληρότητα του πλοίου και σε επιβάτες και σε οχήματα. Το γκαράζ ήταν τίγκα μέχρι τον καταπέλτη, με κατεβασμένα τα πατάρια σε όλο το μήκος του πλοίου από δεξιά ενώ αριστερά μόνο φορτηγά. Ο δε κόσμος δε σταματούσε να αποβιβάζεται ακόμα και μισή ώρα μετά την άφιξη. Εντυπωσιακός επίσης ο αριθμός των ανθρώπων που περίμεναν στο λιμάνι για ασυνόδευτα οχήματα και δέματα. Η εκφόρτωση διήρκησε πάνω από 1,5 ώρα με μια φυσιολογική καθυστέρηση μέχρι να σκουπίσουν οι τράκτορες όλες τις καρότσες. Για τους λάτρεις των μεταφορών (δεν ξέρω αν επηρέασε το δρομολόγιο του Πελαγίτη) συντριπτική η πλειοψηφία των μεταφορικών από Λέσβο και ειδικά Καλλονή, 2-3 καρότσες από Χίο και 4-5 από Λήμνο. Δε διέκρινα κάποια καρότσα από Σάμο παρότι στην εθνική οδό έχω παρατηρήσει ότι οι μεταφορικές της Σάμου κατεβαίνουν Πειραιά ή Καβάλα και από κει ξεφορτώνουν/φορτώνουν από άλλες πόλεις και επιστρέφουν Σάμο από Καβάλα ή Πειραιά αντίστοιχα. Το αναφέρω γιατί ο Πελαγίτης δεν πιάνει Σάμο. Ίσως έφταιξε ότι εκείνη την εβδομάδα θα άνοιγαν τα πανεπιστήμια (αν και δεν είδα τόσο πολλούς φοιτητές) πάντως η γραμμή δείχνει να έχει μεγάλη δυναμική. Διέκρινε κανείς πάσης φύσεως επιβάτες, ακόμα και λεωφορεία από Έβρο για προσκυνηματικό τουρισμό στη Λέσβο. Ίσως τα 2 δρομολόγια να είναι λίγα (όταν άλλες γραμμές επιδοτούνται για 3/εβδομάδα) και μην ξεχνάμε ότι ήταν δρομολόγιο Σαββάτου με ό,τι αυτό συνεπάγεται από θέμα κίνησης. Η επιβίβαση ξεκίνησε αφού καθαρίστηκε το πλοίο, γύρω στις 20:00. Από επιβάτες και πάλι αρκετά μεγάλος αριθμός (σίγουρα λιγότεροι των αφιχθέντων), γκαράζ επίσης γεμάτο μέχρι καταπέλτη αλλά αυτή τη φορά το κυρίως γκαράζ γέμισε μόνο με φορτηγά. Το άνω γκαράζ "κατάπιε" πάρα πολύ ΙΧ ενώ και στο κατάμπαρο μπήκε επίσης πολύ πράγμα. Ομολογώ πως εκτίμησα πολύ τη χωρητικότητά τους! Βέβαια καθυστέρησε έτσι πολύ η φόρτωση των φορτηγών. Τελικά αναχώρηση λίγο μετά τις 21:30 την ώρα που ο Πελαγίτης έδειχνε φίσκα και φόρτωνε τις τελευταίες καρότσες με ρυθμό 1 καρότσα ανά 15 λεπτά σχεδόν. Κλείνοντας, δε μπορώ να μην αναφερθώ στις λιμενικές υποδομές. Δεν τρελαίνομαι με την ιδέα των τούνελ που κατασκευάζουν οι Σκανδιναβοί και οι Ισπανοί για την επιβίβαση επιβατών (ειδικά στα ελληνικά λιμάνια που δεν υπάρχει καν terminal επιβατών), ούτε θεωρώ ότι λεωφορειάκια στυλ αεροδρομίων θα μπορούσαν να μεταφέρουν αποτελεσματικά τόσο κόσμο από τον καταπέλτη επιβατών σε κάποια έξοδο (με λιγότερο κόσμο ίσως να ήταν μια λύση) αλλά σίγουρα αυτό το μπούγιο ήταν ο ορισμός της ανοργανωσιάς. Και δε φταίει μόνο το λιμενικό (κάνανε αγώνα χθες στο να προβλέψουν την κίνηση κάθε επιβάτη ενώ γυρίζανε οι τράκτορες) αλλά και η διοίκηση του λιμανιού. Τη δε εικόνα των επιβατών που επρόκειτο να αναχωρήσουν, στοιβαγμένων σε κάτι άθλια παγκάκια με στέγαστρο που συναντάς σε γιαπί, σε χώρο το πολύ 40 τετραγωνικών, εκτεθειμένο σε κάθε καιρό και περιφραγμένο από συρματόπλεγμα, την αφήνω ασχολίαστη.
SuperRunner Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Από φίλους στη Θεσσαλονίκη μαθαίνω ότι το ΜΥΚΟΝΟΣ εν τέλει δουλεύει καλύτερα από Θεσσαλονίκη από ότι στη Καβάλα. Φορτώνει αρκετά φορτηγά άσχετα που μία μέρα νωρίτερα υπάρχει και το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ. Υπάρχει κίνηση και πελατεία και για τα δύο. Ο δε επιβατικός σταθμός επίσης θα ανακαινιστεί πλήρως, χωρίς βέβαια να έχει γίνει γνωστό πως θα διαμορφωθεί.
SuperRunner Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 Φωτογραφία ενός συγγενικού μου προσώπου στη Θεσσαλονίκη. Σμύρνα ντι Λεβάντε, Cenk G και Ακρίτας.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2023 Posted June 2, 2023 Η σημερινή πρώτη αναχώρηση του Superruner Jet από τη Θεσσαλονίκη για Σποράδες είχε περίπου 400 επιβάτες και 50 ΙΧ.
Diagoras Posted October 21, 2023 Posted October 21, 2023 Σημερινή προσέγγιση του Blue Star Myconos στη Θεσσαλονίκη. Έφτασε on time (17:50) και έδεσε ταχύτατα. Από άφιξη δεν πρόλαβα πολλά, πάντως ξεφόρτωνε μέχρι τις 19:00. Όσον αφορά την αναχώρηση, φόρτωσε 20 καρότσες. Οι περισσότερες για Μυτιλήνη και λίγες για Λήμνο και Χίο ενώ για Σάμο τίποτα...Από ΙΧ είχαμε 116, 2 βάρκες και 8 δίκυκλα. Όσο για τους επιβάτες, με την έναρξη της επιβίβασης στις 19:30 μπήκαν στο πλοίο γύρω στα 150 άτομα. Λαμβάνοντας υπόψη και τον αριθμό των ΙΧ αλλά και τη σταθερή και συνεχόμενη μετέπειτα επιβίβαση μέχρι τις 21:00, πρέπει να μιλάμε για 400-450 άτομα πολύ χοντρικά. Σήκωσε καταπέλτη στις 21:02 αλλά τον κατέβασε ξανά για να επιβιβαστεί μια αχάμπαρη επιβάτιδα την οποία ξεφώνιζαν ακόμα και από τα καταστρώματα. Τελικά έλυσε κάβους και αναχώρησε 2 λεπτά αργότερα αφήνοντας στο ντόκο ένα φοιτητή με εισιτήριο για Μυτιλήνη ο οποίος λόγω του ημιμαραθωνίου της πόλης άργησε να φτάσει. Ειρήσθω εν παρόδω το επόμενο δρομολόγιο από Βόρεια Ελλάδα για Μυτιλήνη είναι από Καβάλα την Τετάρτη...η πιο ριγμένη άγονη με διαφορά...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now