Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αρκετη κινηση προχτες στην Θεσσαλονικη
Στην ραδα ειχαμε 5-6 βαπορια και απο επιβατικα την ΝΤΑΛΙΑΝΑ και το THE CALYPSO

post-15-128326964526_thumb.jpg

post-15-128326964528_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άγκυρα έριξε στο λιμάνι της συμπρωτεύουσας το μεγαλοπρεπές κρουαζιερόπλοιο «Navigator of the Seas» με 14 καταστρώματα.

Έχει εκτόπισμα 138.000 τόνους και μήκος 1.020 πόδια. Φιλοξενεί 3.114 επιβάτες, διαθέτει 1.557 δωμάτια και το πλήρωμά του αποτελείται από 1.185 άτομα.

Στο κατάστρωμα Royal Promenade, ο επιβάτης μπορεί να βρει μαγαζιά, εστιατόρια, καφέ και μπαρ, που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, ενώ κάθε βράδυ τα μεσάνυχτα γίνεται ένα πάρτι για το κλείσιμο της ημέρας.

Οι πλέον εντυπωσιακές επιλογές είναι το θέατρο, στο οποίο ανεβαίνει διαφορετικό έργο κάθε βράδυ, το παγοδρόμιο με παράσταση και ελεύθερο για την εξάσκηση των επιβατών τις υπόλοιπες ώρες, το σινεμά, το καζίνο με διακόσμηση εμπνευσμένη από τη Νέα Ορλεάνη, καθώς και η ντίσκο στο υψηλότερο σημείο του πλοίου, που διαθέτει ζωντανή μουσική.

Επίσης, εκτός από το κλασικό γυμναστήριο, στο πλοίο υπάρχουν γήπεδα μπάσκετ, γκολφ, σκέιτιγκ, καθώς και σπα με εξειδικευμένες θεραπείες αλλά και εσωτερικό και εξωτερικό τζακούζι.

Το Navigator of the Seas, που πραγματοποιεί κρουαζιέρες στη Μεσόγειο αλλά και στα νησιά της δυτικής Καραϊβικής, κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης λίγα λεπτά πριν από τις δέκα το πρωί και είναι προγραμματισμένο οι χιλιάδες επιβάτες του να ξεναγηθούν στην πόλη και τα περίχωρά της. Επρόκειτο να αποπλεύσει τις απογευματινές ώρες.

Πρώτο Θέμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το ΥΕΝ,

14/09/2008

Πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, εντός του Ε/Γ-Τ/Ρ πλοίου «ΑΘΩΣ ΙΙ» Ν.Θ.208, το οποίο εκτελεί περιηγητικούς πλόες και βρισκόταν πρυμνοδετημένο στην Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης, συνεπλάκησαν τρία (03) άτομα, εντός αυτού, για άγνωστο λόγο.

Κατά την διάρκεια της συμπλοκής, αρχικά ερίφθη ένας πυροβολισμός, χωρίς να τραυματιστεί κανείς. Η συμπλοκή συνεχίστηκε και εκτός πλοίου, όπου ερίφθησαν άλλοι τρεις πυροβολισμοί, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 33χρονου αλλοδαπού, στον μηρό και την θωρακική χώρα.

Ο τραυματισμένος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο ‘’ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ’’, όπου και νοσηλεύεται.

Οι δράστες, οι οποίοι διέφυγαν με Ι.Χ. όχημα, αναζητούνται.

Προανάκριση διενεργείται από την Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Από το ΥΕΝ,

14/09/2008

.... εντός του Ε/Γ-Τ/Ρ πλοίου «ΑΘΩΣ ΙΙ» Ν.Θ.208, το οποίο εκτελεί περιηγητικούς πλόες και βρισκόταν πρυμνοδετημένο στην Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης...

Ακριβώς περιηγητικούς πλόες εκτελεί, αλλά που κα πως και συνοδεία τίνων ουσιών :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω φιλε Γεωργιος οτι οι αναχωρησεις του πλοιου ειναι αποκλειστικα μετα την 3η πρωινη καθ' εκαστην... με προορισμο τα ανοιχτα του Θερμαικου. Κατι σαν πλωτο πατσατζηδικο δηλαδη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημαντική αύξηση παρουσιάζει ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν το λιμάνι της συμπρωτεύουσας. Μέσα στα δυο τελευταία έτη οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων αυξήθηκαν κατά 150%.

Πηγη: SEANATION

Το 2006, κατά το διάστημα Μάιος - Αύγουστος, είχαν καταπλεύσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης 12 κρουαζιερόπλοια. Το 2007, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, κατέπλευσαν 23 κρουαζιερόπλοια, ενώ, κατά τη διάρκεια του ίδιου διαστήματος φέτος, κατέπλευσαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης 29 κρουαζιερόπλοια.

Σύμφωνα με κύκλους του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης η τουριστική περίοδος για προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων ξεκίνησε νωρίτερα, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, καθώς, τα πρώτα κρουαζιερόπλοια άρχισαν να καταπλέουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης από τον Μάρτιο.

Πως εξηγείται, όμως, η μεγάλη αύξηση του αριθμού κατάπλων κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη το τελευταία έτη;

Τουριστικοί πράκτορες εξηγούν ότι οι εταιρίες ψάχνουν για νέα λιμάνια και ήδη υπάρχουν συμφωνίες για το καλοκαίρι του 2009. Στο πακέτο που προσφέρεται, όπως εξηγούν οι ίδιοι κύκλοι, θα υπάρχει και μία ειδική αρχαιολογική κρουαζιέρα με Άγγλους επιβάτες και αρχαιολόγους που θα κάνουν διαλέξεις εν πλω».

Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που έδεσε έως σήμερα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το «Navigator of the Seas», της αμερικανικής ναυτιλιακής εταιρίας Royal Caribbean International. Το κρουαζιερόπλοιο, που έχει εκτόπισμα 140.000 τόνων και μήκος 1.020 ποδιών, μπορεί να φιλοξενήσει έως 3.500 επιβάτες, ενώ το πλήρωμα απαρτίζεται από 1.500 άτομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άφιξη μεταμεσονύκτια λοιπόν στη "νυφούλα του Θερμαικού". Και βολτίτσα το πρωί στην ατέλειωτη προκυμαία της, και στο λιμάνι.

Μεγάλη έκπληξη, η παρουσία του CRISTAL, μιας και δεν περίμενα ότι θα έβλεπα κάποιο κρουαζιερόπλοιο ή επιβατικό πέραν του αναμενομένου (την Δευτέρα, καιρού επιτρέποντος :(), ΠΗΓΑΣΟΥ.

Κατά τα άλλα απίστευτο κρύο, απίστευτος αέρας και χιονόνερο και μαγικό τοπίο ο φουρτουνιασμένος Θερμαικός, με τα "δεμένα" στην ράδα Cargo ships.

Από την Θεσσαλονίκη, για το shipfriends, ΣΕΙΡΙΟΣ. :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δελτίο Θεσσαλονίκης 01/05/09

Τη πρωτομαγιά βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη, όποτε είχα τη δυνατότητα να δω τι καλούδια:D έχει η συμπρωτεύουσα από κίνηση στο λιμάνι της.

Υπήρχε ο κρητικός δεινόσαυρος δηλαδή το Κρήτη ΙΙ πρυμνοπλαγιοδετημένο στο λιμάνι. Διπλα του ήταν πλαγιοδετημένο το κρουαζιερόπλοιο The Calpyso, μπροστα από τον επιβατικό σταθμό του λιμανιού.

Προς τη πλευρά που είναι η περατζαδα της Θεσσαλονίκης είχαμε το Άθως ΙΙ, που εκτελεί περιηγητικούς πλόες, (πρέπει να δουλεύει σαν νυχτερινό μαγαζί). Δίπλα του ήταν ένα μικρό επιβατηγό που άκουγε στο όνομα Κλειώ, όπου το πιθανότερο να δουλεύει σαν νυχτερινό μαγαζί στο λιμάνι). Παραδίπλα τους στην είσοδο του λιμανιού ήταν δεμένο το πλοίο για την επισκευή φάρων του πολεμικού ναυτικού, δηλαδή το Καραβογιαννος-Α479.

Επίσης υπείχαν και δυο υδροπτέρυγα. Το ένα πρέπει να το έλεγαν Ίριδα και άλλο ένα που δε κατάφερα να δω πιο είναι. Ίσως να είναι κάποιο της εταιρείας Planet Seaways, δηλαδή το Βαρδάρης ή το Αίολος.:confused:

Τέλος στη ράδα του Θεσσαλονίκης υπήρχαν έξι επτά φορτηγά πλοία φουνταρισμένα (φωτογραφίες ήταν λιγάκι δύσκολο να βγουν λόγω βροχόπτωσης αλλά και σκότους, καθώς και τα ονόματα τους να εξακριβωθούν:mad:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

με 1200 επιβατες και 250 ΙΧ αναχωρησε ο Διαγορας απο Θεσσαλονικη αποψε(νες)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δουμε λοιπον τον λαο εκεινης της μερας,οπως επισης καποια ρυμουλκα και ενα πλοιαριο που περασε πριν μπει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ.Το πιο εντυπωσικο,ηταν η συνοδεια των γλαρων για περιπου 20λεπτα:eek: εξω απ το λιμανι!

post-709-128326982464_thumb.jpg

post-709-128326982466_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περισσότερα κρουαζιερόπλοια πιάνουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Αυξήθηκαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου του 2009, παρά τη διεθνή κρίση και την κάμψη της τουριστικής κίνησης, ενώ η επίλυση χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών θα μπορούσε να κάνει ελκυστικότερη την πόλη για τις εταιρείες που διοργανώνουν κρουαζιέρες στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της ΟΛΘ Α.Ε., στο οκτάμηνο του 2009, οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αυξήθηκαν κατά 13,37%.

Τα κρουαζιερόπλοια που έπιασαν στη Θεσσαλονίκη ήταν 34, έναντι 32 πέρυσι, με 30.463 επιβάτες, έναντι 26.870 επιβατών το οκτάμηνο του 2008.

Το ποσοστό της θετικής μεταβολής θα οριστικοποιηθεί περί τα τέλη Οκτωβρίου, καθώς η τουριστική περίοδος για το θαλάσσιο τουρισμό στην περιοχή του βορείου Αιγαίου δεν «κλείνει» πριν από τα μέσα του ερχόμενου μήνα.

Ωστόσο, η Θεσσαλονίκη «βγήκε» φέτος από την πορεία ενός πολύ μεγάλου κρουαζιερόπλοιου, του «Navigator of the Seas» της Carribean, εξαιτίας των «μη φιλικών συνθηκών υποδοχής», όπως υποστηρίζει ο κ. Βίκος Παλαντζιάν του Palandjian World.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανοίγω αυτό το καινούργιο θέμα όπου και θα μπορούμε να αναφέρουμε νέα από τα ναυπηγεία - καρνάγια της Θεσσαλονίκης, μιας και θεωρώ ότι το ήδη υπάρχον δελτίο Θεσσαλονίκης ανταποκρίνεται περισσότερο στις παρουσίες πλοίων στο κεντρικό λιμάνι της πόλης ή και στις παρουσίες πλοίων στον Θερμαικό.

Έχουμε ήδη λοιπόν αναφερθεί στην παρουσία στο Ναυπηγείο Μακεδονίας Βασιλάκη-Θεογένη, της νέας παντόφλας ΚΑΤΩ ΝΗΣΙ η οποία πρόκειται να δρομολογηθεί στην γραμμή Φανερωμένης-Μεγάρων, καθώς και στο νέο υπό κατασκευή ferry ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ.

Γενικότερα, τα ναυπηγεία - καρνάγια της περιοχής απασχολούνται -αυτήν την εποχή τουλάχιστον- κυρίως με συντηρήσεις - επισκευές σε μικρά επιβατηγά, τουριστικά και ιστιοφόρα. Έτσι μπορούμε να δούμε στο ναυπηγείο Παρμαξίδη το μικρό ΚΛΕΙΩ (φωτ. 1) που την καλοκαιρινή περίοδο δραστηριοποιείται ως πλωτό μπαρ στα παράλια της Θεσσαλονίκης, και ακόμα και το πανέμορφο ιστιοφόρο ΘΑΛΑΣΣΑ (φωτ. 2).

Στο ναυπηγείο Μαστρογιάννη ανάμεσα σε άλλα μικρότερα αλιευτικά και ιστιοφόρα είδαμε το τουριστικό ΚΑΠ. ΦΩΤΗΣ, ενώ σε μία άκρη κοντά στην θάλασσα βρίσκεται το πανέμορφο και παραμελημένο ALTAIR (φωτ. 3).

Τέλος, στο ναυπηγείο Κοντογούρη, είδαμε το ιστορικό ΓΙΩΡΓΗΣ, την μικρή παντόφλα ΤΑΝΙΑ, το ΑΘΩΣ ΙΙ (πρώην Ν. ΠΑΞΟΙ), το ΖΕΥΣ 3 (πρώην ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙ), ενώ ακόμα εκεί βρίσκονται το τουριστικό POSEIDON (φωτ. 4), το αρκετά παραμελημένο ΑΘΩΣ (φωτ 5.), και το μικρό επιβατηγό ΣΟΦΙΑ (φωτ. 6 & 7) το οποίο ανήκει στις ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ν.Ε, και που ίσως να έχει περάσει παλιότερα και από το μεγάλο μας λιμάνι μιας και στην πρύμη του διακρίνεται ανάγλυφο το "ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ".

ΚΛΕΙΩ

ΘΑΛΑΣΣΑ

post-929-128326990772_thumb.jpg

ALTAIR

post-929-128326990802_thumb.jpg

POSEIDON

ΑΘΩΣ

post-929-128326990797_thumb.jpg

ΣΟΦΙΑ

ΣΟΦΙΑ (πρύμη)

post-929-128326990811_thumb.jpg

post-929-128326990805_thumb.jpg

post-929-128326990807_thumb.jpg

post-929-128326990809_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που άνοιξε ο Σείριος. Στην Θεσσαλονική έχουν κατασκευαστεί πάμπολλά μικρά επιβατικά σκαριά (όπως π.χ το ΗΡΑ) αν όχι τα περισσότερα.

Πέραν από τα καρνάγια της Καλαμαριάς και τα μικρά ναυπηγεία της Νέας Μηχανιώνας πέρασαν μια χρυσή εποχή όπου οι κατασκευές μικρων επιβατικών, τουριστικών σκαφών, ανεμότρατων και γρι γρι έδιναν κι έπερναν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο υποδειγματικά φυλασσόμενο λιμάνι της Θεσσαλονίκης (μόνο αν έχεις παρκάρει αυθαδώς στο parking των στελεχών του Λιμεναρχείου σε πιάνουν :D), απεργία μεν στις 31-05-2010, ματσακόνι δε στον καταπέλτη του Θεόφιλος (που προφανώς ξέμεινε), συστηματικότατα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο κοσμαγάπητος Διαγόρας αναχώρησε πριν 1,5 ώρα από το λιμάνι της μεγάλης φτωχομάνας, γεμάτος (επιβάτες εννοώ, από γκαράζ "έν οίδα ότι ουδέν οίδα"). Photo-Op μην περιμένετε καθότι στην Λεωφόρο Νίκης (παλιά Παραλιακή) και να θες να διπλοπαρκάρεις για να βγάλεις φωτογραφία, δεν γίνεται, σε έχουν προλάβει άλλοι (στο διπλοπαρκάρισμα) :D.

Edited by georgios express

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τίποτα το "συγκλονιστικό" δεν προέκυψε από την επίσκεψη μου στα ναυπηγεία της Καλαμαριάς στα τέλη του περασμένου Ιουλίου. Πράγμα λογικό βέβαια αν αναλογιστείς ότι τα περισσότερα τουριστικά πλοιάρια που είχα δει εκεί στην προηγούμενη βόλτα μου τον Φεβρουάριο που μας πέρασε ήταν αυτήν την περίοδο απασχολημένα στα δρομολόγια - κρουαζιέρες τους.

Λίγα πράγματα λοιπόν, το ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ στα ναυπηγεία Μακεδονίας, το ΑΘΩΣ ΙΙ και το μικρό ΣΟΦΙΑ που εκείνες τις ημέρες θα τελείωνε τις επισκευές του και θα κατέβαινε στην Κρήτη όπου και δραστηριοποιείται ως τουριστικό, τα ΓΙΩΡΓΗΣ και ΤΑΝΙΑ στην γνωστή και απαράλλαχτη εδώ και πολύ καιρό θέση τους μπροστά στα ναυπηγεία Κοντογούρη (είπα αυτή τη φορά να σας βάλω μία πιό ...καλλιτεχνική φωτό μιας και θα κουραστήκατε να τα βλέπετε), και πολλά μα πάρα πολλά αλιευτικά τα οποία καλλωπιζόντουσαν τραβηγμένα στις ...ακρογιαλιές των ναυπηγείων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν υπαρχει πτωση την χρονια με τα περισσοτερα πλοια(ΔΙΑΓΟΡΑΣ,ΛΙΣΣΟΣ,ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΘΕΟΦΙΛΟΣ,ΑΛΚΥΟΝΗ)δεν νομιζω να φταιει η μη υπαρξη δρομολογιου για Κυκλαδες :rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε σχέση με πέρυσι υπάρχει η προσθήκη του Μυτιλήνη για 40 ήμερες περίπου (που ουσιαστικά δε πρέπει να αύξησε τη κίνηση της γραμμής). Το Αλκυόνη μπήκε για 40 ήμερες να συνδέσει τις Σποράδες με τη Θεσσαλονίκη. Τα αλλά πλοία (Λισσος, Διαγόρας και Θεόφιλος) έκαναν ένα δρομολόγιο την εβδομάδα όλο το καλοκαίρι. Αλλά από πέρυσι δεν υπάρχει η καθημερινή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες με τα Flying Cat 5 & Flying Cat 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά γνωρίζετε ποιο καράβι έφευγε μεσάνυχτα 5ης προς 6ης Νοέμβρη από Θεσσαλονίκη?

Κατέβαινα την Αριστοτέλους όταν είδα έναν επιβλητικό φωτισμένο με χιλιάδες λαμπίονια όγκο να κινείται στο λιμάνι καταλαμβάνοντας όλο το οπτικό μου πεδίο!

Χάρηκα που πέτυχα καράβι στην Σαλονίκη το χειμώνα.

Δέν έμαθα βέβαια ποιο ήταν!

Ξέρετε εσείς?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...