Earl Granville Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 (edited) Εγώ είχα ακούσει ότι είχαν έρθει να το δουν ενδιαφερόμενοι για ναύλωση από την Ιβηρική χερσόνησο αλλά μετά δεν έμαθα τίποτα περισσότερο οπότε γι αυτό δεν είπα και κάτι.Ας ελπίσουμε ότι θα είναι μόνο ναύλωση και όχι αγορά διότι άν χάσουμε αυτό το βαπόρακι θα είναι μεγάλη η απώλεια.Είναι ένα πλοίο κόσμημα ιδανικό για τις κυκλάδες(ιδανικότερο ίσως κι από τους Απολλωνες). Edited December 12, 2013 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Μου φαίνετε οι φίλοι shipfriends του μεγάλου λιμανιού έχουν πέσει σε αδράνεια. Από δύο πηγές του Πειραιά μου πέταξαν ότι το πλοίο ναυλώθηκε και φεύγει για τα ξένα.Βέβαια το που είναι ένα πρόβλημα αφού η μία πηγή μου είπε Αζόρες και η άλλη Λιβύη(?). Από ότι φαίνετε το¨"ξεπάστρεμα" συνεχίζετε αφού και οι δύο πηγές αναφέρουν για ναύλωση με μελλοντική πώληση του πλοίου. Εδώ και δυο εβδομάδες μου έλεγαν ότι το πλοίο θα φύγει και δε τους πίστευα. Ή μάλλον δεν ήθελα να τους πιστέψω. Η δική μου πηγή λέει για Αζόρες με ναύλωση και με option αγοράς.
Neptune Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Να επιβεβαιωσω οριστικα τον Π100. Το πλοιο ναυλωθηκε στην Πορτογαλια και συντομα μας χαιρετα. Εχουν βαλει και option αγορας οποτε ισως να πρεπει να το χαιρετισουμε οριστικα φευγοντας.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Από ότι έχω καταλάβει πρέπει να είναι οι ίδιοι που αγόρασαν το Αθηνά.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Όπως έχουν ήδη πεί οι προλαλήσαντες (και λαλήσαντες με τις τόσες πωλήσεις και ναυλώσεις), το πλοίο θα πάει κατά Ατλαντικό μεριά και απ’ ό,τι φαίνεται στην Τransmacor. Προορίζεται για δρομολόγια στη γραμμή Faial – Pico - Sao Jorge των Αζορών και θα διπλώσει το Ilha Azul/ex Αθηνά (για το οποίο λένε τα καλύτερα λόγια), αλλά θα πιάνει σε άλλο λιμάνι του Pico. Δείτε και την αναγγελία των χαρμόσυνων νέων από τους ιθαγενείς του Pico. Όμως…υπάρχουν και επιφυλάξεις για την αναγκαιότητα δεύτερου πλοίου, και αυτό ίσως να εξηγεί την ναύλωση με προοπτική αγοράς. Βλέποντας και κάνοντας… Πάντως, το βλέπω να φεύγει κατά τον Απρίλιο, αφού τα καλοκαιρινά δρομολόγια εκεί αρχίζουν από Μάϊο...ίδωμεν.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα είπαμε παραπάνω, αλλά έχουν ως εξής: Στις Αζόρες το σύστημα είναι η τοπική κυβέρνηση να δίνει κάθε χρόνο, με συμβόλαιο, σε μια εταιρεία την εξυπηρέτηση των γραμμών των νησιών. Πρόπερσι η Acorline και πέρυσι η Transmacor με το Ilha Azul(Αθηνά). Επειδή όμως είχαν διάφορα προβλήματα…το πήραν απόφαση και έφτιαξαν μια κρατική εταιρεία , την ATLANTICOLINE, και η οποία παρήγγειλε δύο νέα πλοία σε Πορτογαλικά ναυπηγεία, με κόστος 50 εκ Ευρώ και παράδοση το 1ο εξάμηνο του 2008. Οπότε αναγκαστικά φέτος η ATLANTICOLINE θα ναυλώσει 2 πλοία: το Ilha Azul(Αθηνά) από την Transmacor και το Εξπρές Σαντορίνη από την HSW. Και τα δύο πλοία θα έχουν τα δικά τους πληρώματα, πλην του ξενοδοχειακού που θα έχει την ευθύνη η ATLANTICOLINE. Το Σαντορίνη θα κάνει και μια κυκλική μίνι κρουαζιέρα εβδομαδιαίως…λόγω της υψηλής ταχύτητας και των αρκετών καμπινών που έχει…όπως λένε στις Αζόρες. Ίσως, και αυτός να είναι ο λόγος που υπάρχει option αγοράς…να μείνει ως (ή και ως) μίνι κρουαζιερόπλοιο. Όσον αφορά τα δρομολόγια…η Αθηνά ξεκινάει 7 Μαϊου…το Σαντορίνη 18 Ιουνίου…και σταματάνε και τα δυο στις 30 Σεπτεμβρίου.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Κατ’ αρχήν να πω στο Nick (γνωστό για την κυνικότητά του ) ότι σε αυτές τις δουλειές δεν προέχει το χρήμα, αλλά η εξυπηρέτηση των Νήσων των Αζορών! Αλλά μιάς και ετέθη και το οικονομικό…να πω ότι σύμφωνα με αυτά που άκουσα στα καφενεία των Αζορών (μεσ’ σε καπνούς και σε βρισιές) το κόστος για την ναύλωση και των δύο πλοίων ανέρχεται σε 5.8 εκ Ευρώ και σύμφωνα με κάποιους τα 3 εκ θα πάνε για το Σαντορίνη. Δεν διευκρινίζεται ποιος πληρώνει το κόστος των πρόσθετων εργασιών στο Σαντορίνη, δηλαδή εάν περιλαμβάνεται στα 3 εκ. ή είναι extra. Προσωπική μου άποψη είναι ότι περιλαμβάνεται. Κατά τα άλλα, εις τας Νήσους των Αζορών, έχει αρχίσει και η γκρίνια για το Σαντορίνη. Ο ένας λέει ότι είναι πολλά τα λεφτά για ένα πλοίο 33 ετών…ο άλλος ότι είναι καλά για ένα πλοίο με τέτοιο πρωτόκολλο και με καμπίνες. Κάποιοι άλλοι λένε ότι κάνανε αμάν να ξεφύγουν από τα 30χρονα πλοία και μόλις το κατάφεραν (πέρυσι με την Αθηνά)…φέτος τους ξανάρχεται ένα 33χρονο. Όταν μιλάνε για 30χρονα εννοούν το γνωστό μας Lady of Mann της IoMSP …την Παναγία Σουμελά ντε…το οποίο (ναυλωμένο από την Acorline) για πολλά χρόνια (μέχρι πέρυσι που πήγε η Αθηνά) εξυπηρετούσε τα νησιά με τον δικό του μοναδικό τρόπο Εν τέλει, πιστεύω ότι φέτος στις Αζόρες θα έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση των τελευταίων χρόνων…τώρα το πόσο θα τους κοστίσει αυτό?...θα φανεί όταν κλείσουν ταμείο. Πάντως, όπως και να το κάνεις…για να πας από την Λαίδη στη Αθηνά και το Σαντορίνη…πρέπει να πληρώσεις κάτι παραπάνω.
Earl Granville Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 Άμα πάει εκεί το ΣΑΝΤΟΡΙΝάκι και το δουν θα σταματήσουν να λένε.Προφανώς αυτοί ακούνε για 33χρονο πλοίο και νομίζουν ότι θα τους έρθει κανένα ρημαδιό αλλά μόλις δούν το βαπόρακι το οποίο είναι παανέμορφο εσωτερικά και εξωτερικά θα αλλάξουν γνώμη. Τελίκα με όλες αυτές τις εργασίες που λέει κι ο Ορέστης ότι θα γίνουν δεν βλέπω να ανεβαίνει Σποράδες στην θέση του ΣΚΙΑΘΟΣ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 25, 2007 Posted May 25, 2007 Όπως είπε και ο Neptune, το πλοίο έφθασε χθες στη Λισσαβώνα. Και επειδή ως γνωστόν...παντού υπάρχουν shipfriends...χαρείτε το Σαντορινάκι στην αγκαλιά του Χριστού της Λισσαβώνας The Greek passenger RoRo ferry EXPRESS SANTORINI arrived Lisbon yesterday 24 May 2007 to start her ATLANTICO LINE summer charter in the Azores inter-islands ferry service. The EXPRESS SANTORINI arrived early in the morning and docked at the Alcantara dock at the same berth used in the sities and early seventies by the old Empresa Insulana passenger liners FUNCHAL and ANGRA DO HEROISMO.The EXPRESS SANTORINI will now be submitted to Port State Control and The Portuguese Shipping Board (IPTM) inspections prior to a positioning voyage to the Azores e early June. In the Azores the Greek ferry is going to operate as a running mate to the ILHA AZUL that has already started the 2007 ferry season chartered by ATLANTICO LINE from her owners TRANSMACOR. Prior to this charter, the EXPRESS SANTORINI was fitted with a new Portside side door that will enable her to operate in the Azores ports. [...] Although built 33 years ago, she is still a fine ship and probably the best ferry to operate in the Azores so far... Το τελευταίο μάλιστα το έχω επισημάνει εδώ και καιρόΔείτε λοιπόν και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα: http://bp2.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaoEfNVTdI/AAAAAAAABQo/inoWuzNSpFk/s1600-h/2007-05-24+044.jpg http://bp1.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaBPNVTYI/AAAAAAAABQE/gn4BCBybt9E/s1600-h/2007-05-24+021.jpg http://bp3.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaBvNVTZI/AAAAAAAABQM/uHJaBHTwiqM/s1600-h/2007-05-24+031.jpg http://bp2.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaCfNVTaI/AAAAAAAABQU/JS3-y4Lu1Os/s1600-h/2007-05-24+046.jpg Όλα τα στοιχεία και οι φωτό προέρχονται από το εξαιρετικό blog: BLOGUE dos NAVIOS e do MAR ...από τα καλύτερα που υπάρχουν
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Επιτέλους, αυτό που όλοι περιμένατε...βγήκαν και τα δρομολόγια του Σαντορίνη ...εις τας Νήσους των Αζορών...δυστυχώς!
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Συνταρακτικά τα νέα από τας νήσους των Αζορών…έχουμε και λέμε λοιπόν: Ως γνωστόν, το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ πήγε στη Λισσαβώνα για να πάρει χαρτιά και θα ξεκινούσε δρομολόγια στις 18 Ιουνίου. Έλα όμως που το ILHA AZUL (ex. ΑΘΗΝΑ) στις 31/5 (?) έπαθε βλάβη στο πλωριό προπελάκι και καθώς τα λιμάνια που πιάνει είναι μικρά και της είναι απαραίτητο…έπρεπε να πάει άμεσα για δεξαμενισμό και επισκευή στη Λισσαβώνα. Αλλά καθώς θα έμεναν τα νησιά χωρίς πλοίο, ζητήθηκε η επίσπευση των διαδικασιών για το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, ώστε να αντικαταστήσει την ΑΘΗΝΑ. Έτσι λοιπόν η ΑΘΗΝΑ σταμάτησε τα δρομολόγια από 6-16/6 (?) και πήγε για δεξαμενισμό στην Λισσαβώνα. Όπου, βεβαίως, υπήρχε και ένας shipfriend/spotter … Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, λοιπόν, ξεκίνησε δρομολόγια στις 4 ή 5 Ιουνίου αντικαθιστώντας και την ΑΘΗΝΑ, αλλά το νησί Graciosa έμεινε αυτές τις μέρες χωρίς καράβι, γιατί το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ δεν χωράει στο λιμάνι Vila de Praia του νησιού. Όμως, στο λιμάνι Vila do Porto, του νησιού Santa Maria, έδεσε κανονικά. Και πάλι (όπως πάντα και παντού) υπήρχε και ένας shipfriend/spotter , ο οποίος απαθανάτισε την ιστορική στιγμή με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ πλαγιοδετημένο στο λιμάνι Vila do Porto … Το βέλος στην φωτό δεν κατάλαβα καλά τι δείχνει, αλλά μου φάνηκε ότι συζητούσαν για την θέση πρόσδεσης. Ότι δηλαδή θα έπρεπε να γίνουν κάποια έργα, ώστε να δένει απέναντι, γιατί εξυπηρετεί καλύτερα τους επιβάτες. Γενικώς, απ’ ό,τι είδα τα πράγματα τώρα πάνε καλά, έχει επιστρέψει και η Αθηνά στα δρομολόγια. Πάντως, η αίσθηση μου είναι (με τα λίγα που διάβασα) ότι δεν θα το κρατήσουν (αγοράσουν) εκεί το Σαντορίνη και με το τέλος της ναύλωσης θα επιστρέψει…για να πουληθεί εδώ. Βέβαια, κανείς δεν ξέρει…καθώς, είναι νωρίς ακόμη. …αυτά, λοιπόν, με τα λίγα Πορτογαλικά που θυμάμαι από τότε που έπαιζα στην Μπενφίκα …και ελπίζω να μην με έχουν προδώσει! ΥΓ. Δεν ξέρω για τα ωράρια των Ελλήνων ναυτικών και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, αλλά νομίζω ότι είναι αρκετά ενδιαφέροντα τα νησιά αυτά. Και σίγουρα περνάνε καλύτερα εκεί από το να λιώνουν στη Σαφάγκα! Και σίγουρα οι εκεί συνθήκες τους είναι πολύ γνώριμες. Βλάβες…άρον-άρον αντικαταστάσεις…μικρά και δύσκολα λιμάνια…γκρίνια για το που θα δέσει το πλοίο…γκρίνια για την ηλικία των πλοίων...κλπ… Έτσι…για να μην νομίζουμε ότι αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα…
JERRY Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 Έχουμε κανένα νέο με το Σαντορινάκι?? Υπάρχει περίπτωση να το ξαναδούμε στον Πειραιά??? Aκονισε την φωτογραφικη σου για τις 10 Οκτωβρη, 30 Σεπτ τελευταιο ταξιδι στις Αζορες και μετα βουρ για πισω, αυτο τον καιρο κανει παραπανω δρομολογια γιατι το ΑΘΗΝΑ επαθε ζημια (μαλον προσαραξη) και το καλυπτει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 7, 2007 Posted September 7, 2007 The veteran Greek passenger Ro-Ro ferry EXPRESS SANTORINI has been very successful on her present Azores charter. ΥΓ. Τ' ακούς κύριε Μάκη μας? ...Very successful!!!
NHSOS XIOS Posted October 2, 2007 Posted October 2, 2007 Το βαπορακι ξεκινησε για Γιβλαρταρ κ λογικα πεμπτη πρωι θα ειναι εκει.Οπως λεει κ ο JERRY παραπανω μεχρι τις 10/10 θα ειναι σε ελληνικες θαλασσες παλι
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Το πλοίο πιθανότατα να ξαναπάει Αζόρες και την προσεχή σεζόν.Πες σίγουρα...να είσαι μέσα. ΄Απ' ό,τι άκουσα -στα καφενεία της Λισσαβώνας- τα δύο νεότευκτα της Atlanticoline θα καθυστερήσουν και δεν θα είναι έτοιμα για την σαιζόν. Οπότε, μάλλον, και του χρόνου θα είναι πάλι "εις τας νήσους των Αζορών" το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και η ex ΑΘΗΝΑ.
Orestis Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Στα καφενεία που γυρνάς , άκουσες να λένε για καθυστέρηση ή για ματαίωση των ναυπηγήσεων που πρώτος μας είχες αναφέρει από πέρσι;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Ακούγεται έντονα στη προβλήτα του Σαρωνικού, ότι το Νεφέλη δε θα είναι το καλοκαίρι στη γραμμή:eek:. Ο λόγος είναι η πιθανή ναύλωση του πλοίου (για να κάνει παρέα στο Εξπρές Σαντορίνη και στο πρωην Αθηνά) στις Αζόρες. Ελπίζω να είναι μια λανθασμένη φήμη, γιατί το καλοκαίρι θα είναι παρά πολύ δύσκολο για τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής, διότι θα υποφέρουν από την έλλειψη χωρητικότητας στο γκαράζ, αν υπολογίσουμε ότι του χρόνου θα λείπει και ο ΑΙΑΣ. Υ.Γ: Τι θα γίνει με αυτούς στις Αζόρες, θα μας πάρουν όλα τα βαπόρια της Ακτοπλοΐας
George Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Μήπως αυτή η περίπτωση είχε σχέση με τη ζημιά του ILHA AZUL; Άρα μετά από αυτά τα μαντάτα δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες πλέον;
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Επειδή ο φίλος μου ο Ορέστης είναι φιλομαθής και διψάει για γνώση... γύρισα όλα τα υγρά και ανήλιαγα καταγώγια της Λισσαβώνας για να μάθω φρέσκα νέα. Κατ΄αρχήν η ναυπήγηση δεν ακυρώθηκε, αλλά προχωράει αργά. Το μεγαλύτερο από τα 2 πλοία καθυστερεί λόγω καθυστέρησης στην παράδοση των μηχανών...και στην καλύτερη (αλλά μάλλον απίθανη) περίπτωση θα είναι έτοιμο τον Ιούλιο του 2008. Το δεύτερο πλοίο είναι ακόμα πιό πίσω και πάει για τα τέλη του 2008. Πάντως, οι ρεαλιστές προβλέπουν να δρομολογηθούν από το 2009. Γενικώς, γίνεται ένα ψιλομπάχαλο με αυτές τις ναυπηγήσεις. Από εκεί και πέρα, όπως΄είπαμε, το επικρατέστεο σενάριο είναι πάλι ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και ILHA AZUL. Υπήρχε μάλιστα option στο περυσινό συμβόλαιο για ναύλωση και τον επόμενο χρόνο. Φαίνεται την είχαν ψυλλιαστεί την δουλειά με το ναυπηγείο. Η προθεσμία για την ανανέωση για μεν το ILHA AZUL λήγει στις 31/12...για δε το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ έληξε στις 31/10. Παίζει και ένα σεναριο για δύο Αυστραλέζικα καταμαράν...αλλά το σκέφτονται πολύ. ΥΓ. Δεν το σκέφτεστε καλύτερα κε Μάκη μας...το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στην Παροναξία...και 2 τρισκατάρατα στις Αζόρες?
JERRY Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Και για να συμπηρωθει η παραπληροφορηση, εαν το ΑΘΗΝΑ δεν ειναι ετοιμο μεχρι το νεο ετος (αυτη τη στιγμη σε γυαρδα της Β. Πορτογαλιας) , παιζει και ναυλωση ετερου πλοιου του Σαρωνικου
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Μπα, δεν νομίζω να μην είναι έτοιμη η ΑΘΗΝΑ, η οποία επισκευάζεται στα ίδια ναυπηγεία που φτιάχνει και τα 2 πλοία της Atlanticoline. Οπότε θα κόψουν τον λαιμό τους να την φτιάξουν, γιατί αυτοί φταίνε που βγήκαν έξω από τους χρόνους παράδοσης. Αλλά το ωραίο είναι ότι μπήκε στη μέση και η Austal να τους πουλήσει 2 ταχύπλοα, λέγοντας τους ότι είναι ιδανικά για τις Αζόρες. Και σαν παράδειγμα έφερε την ... Ελλάδα!!! Αδέρφια μας Αζοριανοί....γρηγορείτε ... Highspeed ante portas
.voyager Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Μπα, δεν νομίζω να μην είναι έτοιμη η ΑΘΗΝΑ, η οποία επισκευάζεται στα ίδια ναυπηγεία που φτιάχνει και τα 2 πλοία της Atlanticoline Ξέρουμε ποια/πώς είναι αυτά τα πλοία???
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Βεβαίως και ξέρουμε Είναι δύο. 1 μεγάλο (Hull 258) και ένα μικρότερο (Hull 259). Δες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους . Το μικρό όμως είναι λίγο διαφορετικό, νομίζω μεγάλωσε λίγο. Άσε που μάλλον δεν τα υπολόγισαν καλά και δεν μπαίνει σε κάποια λιμάνια. Άστα να πάνε... Και ένα σχέδιο του "μεγάλου"...αλλά δεν παίρνω και όρκο ότι είναι το τελικό
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 Μάλλον το Νεφέλη δε πάει στις Αζόρες. Αλλά μιλάνε για άλλο πλοίο της ίδιας εταιρείας. Και για να συμπληρωθεί η παραπληροφόρηση, εάν το ΑΘΗΝΑ δεν είναι έτοιμο μέχρι το νέο έτος (αυτή τη στιγμή σε γυάρδα της Β. Πορτογαλίας) , παίζει και ναύλωση έτερου πλοίου του Σαρωνικού Που κατά πάσα πιθανότητα είναι το Άρτεμις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now