Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 months later...

Μιάς και δεν είδαν προκοπή με τα νεότευκτα και τις ναυλώσεις της τελευταίας στιγμής...οι Αζοριανοί είπαν να κάνουν διαγωνισμό για 2 χρόνια (2010 και 2011) και με δυνατότητα επέκτασης και για το 2012. Και ζητάνε 2 πλοία...RO-RO PAX FERRY ή HSC RO-RO PAX FERRY. Οπότε είμαστε εντάξει...κι απ' τα δύο έχουμε...θα τους στείλουμε 1+1.;) Και ενδεχομένως αυτή η 2/3ετής ναύλωση να εξηγεί και την ριζική ανακαίνιση του Πήγασου. Οπότε, εάν δούμε να ανοίγουν πλαϊνή πόρτα στον Πήγασο...θα ξέρουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Την Τετάρτη ανοίχθηκαν και οι προσφορές για τον 2ετή διαγωνισμό. Λεπτομέρειες δεν ανακοινώθηκαν, παρά μόνον ότι υποβλήθηκαν προσφορές από 4 εταιρείες και σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες η μια εξ αυτών είναι η γνωστή μας και μη εξαιρετέα.;) Φαντάζομαι ότι εντός των ημερών θα μάθουμε και ποια εταιρεία κέρδισε και με ποια πλοία.

Link to comment
Share on other sites

κατά πάσα πιθανότητα θα πάει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και το ΕΛΛΕΝΙΚ ΓΟΥΙΝΤ.

Στο τελευταίο μάλιστα αν τελικά ναυλωθεί θα μπει κι ο ανάλογος πλαινός καταπέλτης γιατι ετσι όπως το δουλευαν στην Πορτογαλία δεν εβγαινε.

Εδενε το βαπορι και μεχρι να βαλουν προσθηκες για να στρωσουν οι καταπελτες ανάλογα με την μαρέα περνούσε ενα τεταρτο τουλαχιστον για να ξεκινησουν την εκφορτωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπου νάναι κληρώνει και γι' αυτή την άγονη. Γιά να δούμε λοιπόν...θα συνεχίσουν οι Αζοριανοί να ενισχύουν την Ελληνική οικονομία....ή θα ψάχνουμε γραμμή για τον "Άνεμο"?:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απ' ό,τι μαθαίνω τα αποτελέσματα θα βγουν μέχρι τέλους του μηνός. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στο διαγωνισμό συμμετέχουν 7 πλοία εκ των οποίων τα 6 ταχύπλοα. Προφανώς, το 7ο είναι το Σαντορίνη. Οπότε τα υπόλοιπα μάλλον είναι το AEGEAN WIND και εάν κρίνω από όσα ακούγονται για τη ΝΕΛ θα πρέπει να είναι και 1-2 Κεντέρηδες...και κάποια της Naviera Armas. Από Ελληνικής πλευράς η μόνη ταχύπλοη που λείπει είναι η ASL...πλάκα θα έχει να είναι αυτή η 4η εταιρεία.

Οπότε αναμένεται ταχύπλοη κόλαση...

ΥΓ Αυτό που δεν κατάλαβα είναι εάν οι εταιρείες έδωσαν προσφορά πακέτο για 2 πλοία ή για κάθε πλοίο χωριστά. Να μπορεί άραγε να πάρει τον διαγωνισμό το Σαντορίνη και ένας Κεντέρης?

Link to comment
Share on other sites

Κι όσους διαγωνισμούς και να κάνουν, για όσα χρόνια χρειάζονται βαπόρι κι είναι διαθέσιμο το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ λογικά αυτό θα κερδίζει. Οι λόγοι είναι δύο.Ο π΄ρωτος είναι ότι έχουν μείνει απόλυτα ευχαριστημένοι με το βαπόρι κι ο δεύτερος είναι ότι δεν μπορεί να δίνουν συνεχώς λεφτά να φτιάχνουν οι ναυλωτές πλαινούς καταπέλτες στα διάφορα βαπόρια που ναυλώνουν. Μην ξεχνάμε ότι είναι ένα σημαντικό κόστος που αγγίζει τα 650.000 ευρώ περίπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
δεν μπορεί να δίνουν συνεχώς λεφτά να φτιάχνουν οι ναυλωτές πλαινούς καταπέλτες στα διάφορα βαπόρια που ναυλώνουν. Μην ξεχνάμε ότι είναι ένα σημαντικό κόστος που αγγίζει τα 650.000 ευρώ περίπου.
Mια σημαντική λεπτομέρεια που υπάρχει στο πλοίο μετά το δεξαμενισμό του,ειναι ότι έχει αφαιρεθεί ο πλαϊνός καταπέλτης που χρησιμοποιούσε στις Αζόρες.

Πριν αρχίσουν οι εικασίες ότι χάλασε η ναύλωση του πλοίου για φέτος το καλοκαίρι στις Αζόρες

Πληροφοριακά να πούμε ότι φέτος στις Αζόρες φτιάχνουν ράμπες στα λιμάνια για να μπορούν τα πλοία να πρυμνοδετούν, ώστε να μην αποτελεί προϋπόθεση της ναύλωσης ο πλαϊνός καταπέλτης.

Πάντως, οι Αζοριανοί φέτος πολύ το μαγειρεύουν το ζήτημα της ναύλωσης. Και ίσως μετά το στραπάτσο με τα νεότευκτα να άλλαξε και΄ο τρόπος που βλέπουν τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν, ακούστηκε ότι το ένα πλοίο θα είναι και πάλι το Σαντορίνη που θα κάνει δρομολόγια από 3 Μαϊου μεχρι 15 Οκτωβρίου. Ενώ δεν επιλέχθηκε δεύτερο πλοίο, γιατί κανένα δεν πληρούσε τις προδιαγραφές. Πάντως, θα υπάρξει και 2ο πλοίο από τις 7 Ιουνίου, αλλά θα επιλεχθεί αργότερα...προφανώς με συνοπτικές διαδικασίες.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και εάν δεν με απατούν τα Πορτογαλικά μου:rolleyes:...τον διαγωνισμό κέρδισε το ταχύπλοο BONANZA EXPRESS της FRED OLSEN, αλλά τελικά αποσύρθηκε και πάει το Σαντορίνη. Οπότε με όλα τα παραπάνω, είναι απολύτως κατανοητή η δυστοκία που παρατηρήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Γιά να δούμε λοιπόν...θα συνεχίσουν οι Αζοριανοί να ενισχύουν την Ελληνική οικονομία....ή θα ψάχνουμε γραμμή για τον "Άνεμο"?:confused:
Προς το παρόν, ακούστηκε ότι το ένα πλοίο θα είναι και πάλι το Σαντορίνη που θα κάνει δρομολόγια από 3 Μαϊου μεχρι 15 Οκτωβρίου. Ενώ δεν επιλέχθηκε δεύτερο πλοίο, γιατί κανένα δεν πληρούσε τις προδιαγραφές. Πάντως, θα υπάρξει και 2ο πλοίο από τις 7 Ιουνίου, αλλά θα επιλεχθεί αργότερα...προφανώς με συνοπτικές διαδικασίες.:rolleyes:

Τελικά οι σύντροφοι Αζοριανοί μας λυπήθηκαν με τόσα που ακούνε για την οικονομία μας...και διάλεξαν για δεύτερο πλοίο το Hellenic Wind....για δρομολόγια από 7 Ιουνίου έως 26 Σεπτεμβρίου.

ΥΓ Τόσα λεφτά λεφτά μας δίνουν οι Πορτογάλοι...δεν πρέπει να τους δώσουμε κι εμείς καμιά δουλίτσα?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για να δούμε και το ανανεωμένο site της Atlanticoline που από φέτος έχει και online σύστημα κρατήσεων. Ενδιαφέρον έχει ότι για πρώτη φορά αναφέρει το Εξπρές Σαντορίνη...ως σκέτο Σαντορίνη.:confused:

Και μία ερώτηση προς άπαντας του Πορτογαλόφωνους..και τους μη.:rolleyes:

Απ' ό,τι έχω δει στις Αζόρες υπάρχουν μόνο μικρά επιβατηγά και αεροπλάνα...και δεν υπάρχει σύνδεση με ferries με την ηπειρωτική Πορτογαλία. Τον υπόλοιπο χρόνο που δεν υπάρχουν τα ναυλωμένα πλοία...πως μετακινούνται άραγε οι Αζοριανοί? Τόσα αυτοκίνητα που υπάρχουν στα νησιά...με roro μεταφέρονται μεταξύ των νησιών και από/προς την Πορτογαλία?

ΥΓ Τελικά, όποιος δεν ανανεώνει τον στόλο του...ανανεώνει το site του.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον με μικρα containers (feeders) γινεται η δουλεια. Η αληθεια ειναι παντως οτι απο το να δω το καινουριο μου αυτοκινητο φορτωμενο πανω πανω σε ενα μικρο βαπορακι που θα περασει ωκεανο θα πηγαινα με τα ποδια :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
αναμένεται να αναχωρήσει στις 11 Απριλίου για Ponta Delgada
Πράγματι από χθες βρίσκεται στην Ponta Delgada, αφού πέρασε στη Λισαβώνα από επιθεωρήσεις και τώρα θα κάνει μερικά δοκιμαστικά στα νησιά για εξοικείωση του πληρώματος με τα λιμάνια.

Κατά τα λοιπά και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, το κόστος της ναύλωσης για 2 χρόνια και για τα 2 πλοία θα φθάσει τα 17 εκ. ευρώ. Αναλυτικά, για το Σαντορίνη για 2 χρόνια θα δώσουν 10,3 εκ. και με option για τον 3ο χρόνο για 2,5 εκ. Ενώ ο Άνεμος θα τους κοστίσει 6,7 εκ. για τα 2 χρόνια και με option για τον 3ο χρόνο για 1,6 εκ.

Μέσα σε αυτά τα χρήματα περιλαμβάνεται όλο το κόστος λειτουργίας του πλοίου (μισθοί, συντήρηση, επισκευές) και το τυχόν κόστος άμεσης αντικατάστασης του πλοίου. Δεν κατάλαβα εάν στο κόστος περιλαμβάνονται και τα καύσιμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 weeks later...

Μετά από τόσα χρόνια καλής συνεργασίας και εξυπηρέτησης των Αζορών από τα πλοία της HSW, ξαφνικά οι Αζοριανοί άρχισαν τις γκρίνιες για τα λεφτά που τους κοστίζουν οι ναυλώσεις. Δεν ξέρω σε ποιούς λόγους μπορεί οφείλεται αυτή η γκρίνια (ίσως πολιτικούς?, ίσως λόγω επερχόμενου πορτογαλικού μνημονίου?), αλλά μιάς και φέτος τελειώνει η διετία της σύμβασης, φοβούμαι ότι αυτή η γκρίνια ίσως να οδηγήσει την κυβέρνηση των Αζορών να μην κάνει χρήση της option για τον 3ο χρόνο, δηλ το 2012. Πάντως, μια καλή λύση για όλους θα ήταν να αγόραζαν τα πλοία οι Αζοριανοί.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

φέτος τελειώνει η διετία της σύμβασης, φοβούμαι ότι αυτή η γκρίνια ίσως να οδηγήσει την κυβέρνηση των Αζορών να μην κάνει χρήση της option για τον 3ο χρόνο, δηλ το 2012.

Απ' ό,τι ακούγεται εδώ στις Αζόρες :rolleyes: , εκτός απροόπτου οι Αζοριανοί θα κάνουν χρήση της option και του χρόνου θα έχουμε μία από τα ίδια. Μετά το 2012 που θα βγάλουν οι Αζοριανοί τα 2 νεότευκτα 37μετρα σκαφάκια...έχει ο Θεός.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Oπως πολύ σωστά προβλέψαμε, έχουμε μιά από τα ίδια και φέτος. Tο σαντορίνη θα κάνει δρομολόγια στις Aζόρες από 10/5 έως 30/9 και το Wind από 7/6 έως 10/9.

Yγ. παρακαλούνται οι κ.κ. καραβολάτρες να αγνοήσουν το πρώτο σχόλιο στo link...για να αποφευχθούν δράματα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετά το 2012 που θα βγάλουν οι Αζοριανοί τα 2 νεότευκτα 37μετρα σκαφάκια...έχει ο Θεός.

Υπογράφηκε και η σύμβαση για την ναυπήγηση των 2 μικρών 40μετρων ferries, που θα κατασκευασθούν στα ισπανικά ναυπηγεία ARMON, με κόστος 18,6 εκ. ευρώ. Παράδοση τον Αύγουστο και τον Οκτώβριο του 2013. Οπότε θα χρειασθεί πάλι να ναυλώσουν και το 2013 (μπορεί και το 2014 :rolleyes: ) κάποιο ferry. Και κάπου πήρε το μάτι μου ότι ο νέος διαγωνισμός για την επόμενη ναύλωση θα παιχτεί μεταξύ ελληνικού και ισπανικού πλοίου, όπως και την προηγούμενη φορά.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μήπως γνωρίζουμε ποιος κέρδισε το νέο διαγωνισμό της Atlanticoline για ναύλωση 2 πλοίων για το 2013-14 με option και το 2015? Οι προθεσμίες προσφορών έχουν περάσει και λογικά όπου νάναι θα βγουν και τα αποτελέσματα. Εάν βέβαια κρίνω από τα χαρακτηριστικά των πλοίων της προκήρυξης και τα καλά λόγια των Αζοριανών για το Σαντορίνη και το Wind, μάλλον θα έχουμε μια από τα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...