Jump to content
Shipfriends
Orestis

Βλάβες Αλεξάνδρα Λ.

Recommended Posts

Φωτιά ξέσπασε πριν από 10΄λεπτά μέσα ή δίπλα στη τσιμινιέρα του πλοίου. Αυτή τη στιγμή φαίνεται να ελέγχεται από μέλη του πληρώματος, ενώ στο λιμάνι έχουν καταφτάσει οχήματα της πυροσβεστικής

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Παρασκευή, 01 Δεκεμβρίου 2006

Εκδήλωση μικρής έκτασης πυρκαϊάς στο Ε/Γ - Ο/Γ «ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ»

Μικρής έκτασης πυρκαϊά εκδηλώθηκε σήμερα στις 14:45 στο μηχανοστάσιο του Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου «ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ» Ν.Π. 9465, το οποίο ήταν παραβεβλημένο έμπροσθεν της πύλης Ε4 (Άγιος Διονύσιος) του λιμένα Πειραιά, από βραχυκύκλωμα στο σύστημα εξαερισμού.

Άμεσα έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και εκκενώθηκε το πλοίο από τους λιγοστούς επιβάτες, οι οποίοι βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή εντός των χώρων υποδοχής του πλοίου. Η φωτιά κατασβέστηκε σύντομα χωρίς να τραυματιστεί και να κινδυνέψει κάποιος από τους επιβαίνοντες και το πλήρωμα.

Το πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Κύθηρα - Αντικύθηρα στις 16:00 και είχαν εκδοθεί εισιτήρια για 46 άτομα, 9 Ι.Χ.Ε. οχήματα, 02 φορτηγά οχήματα και 02 δίκυκλα.

Από το Α’ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγόρευσε τον απόπλου του πλοίου μέχρι να επιθεωρηθεί από Κλιμάκιο Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων προκειμένου να δοθεί ελευθεροπλοϊα.

Απ' ότι βλέπω, ο Orestis έκανε ποστ μόλις 1' λεπτό :P μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς (σύμφωνα με την ώρα που δίνει το ΥΕΝ).

Εάν βάλεις και τον χρόνο που έκανε να το γράψει...πάμε πριν την εκδήλωση της φωτιάς:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου θύμισε μια ακριβώς όμοια πυρκαγιά στο Diana II αρχές της δεκαετίας του '80 στο Kappelskar από την οποία είχα βγάλει και φωτογραφία. Πολύς καπνός - αλλά ευτυχώς μικρό κακό και ελάχιστη ζημιά.

Ωστόσο αυτό που μου έμεινε έντονα στη μνήμη δεν ήταν η ίδια η πυρκαγιά αλλά μια άλλη διαπίστωση, ιδιαίτερα σε σύγκριση με την Ελληνική πραγματικότητα:

Το πλοίο αναχώρησε με μία ώρα καθυστέρηση (μόνο!) αλλά παρόλο το αμελητέο της ταλαιπωρίας η εταιρία εκτός από τις ατελείωτες συγνώμες, προσέφερε σε όλους τους επιβάτες δωρεάν φαγητό (όσο και ό,τι ήθελε ο καθένας) από τα εστιατόρια του πλοίου ως "αποζημίωση" για την καθυστέρηση.

Γιατί υπάρχουν και περιοχές στον πλανήτη που δε φταίει για όλα η "κακιά στιγμή" και απροσδιόριστοι "λόγοι ανωτέρας βίας" αλλά οι εταιρίες δέχονται την αυτονόητη ευθύνη και υποχρέωσή τους που είναι η ασφαλής και έγκαιρη μεταφορά των επιβατών (προφανώς με αυτήν τη σειρά). Επιπλέον τις ενδιαφέρει σημαντικά η εικόνα και η φήμη τους.

Βέβαια η παγκοσμιοποίηση τείνει να εξισορροπεί διαρκώς τα πράγματα οπότε οι διαφορές με τους "Βόρειους" σταδιακά μειώνονται σε αυτά τα θέματα. Δυστυχώς συχνά η απόσταση μειώνεται όταν χειροτερεύουν οι άλλοι και όχι επειδή βελτιωθήκαμε εμείς...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλάβη στον τρίτο ηλεκτροκινητήρα έχει αυτή τη στιγμή το πλοίο και παραμένει δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά. Άγνωστο το πότε θα φύγει σύμφωνα με αξιοματικό του πλοίου ενώ έχουν καλέσει κλιμάκιο για να το επιθεωρήσει.

ΥΓ: Υπάρχει μόνο ένα thread για την πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στο βαπόρι οπότε θεώρησα καλύτερα να ανοίξω καινούριο.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δελτιου τυπου της ΝΕΛ για 'crack' στο AQUA MARIA

7/11/2011

Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA, λόγω των πρόσφατων θαλασσοταραχών, προκλήθηκε στη πλωριαία δεξιά θέση του πλοίου στο χώρο που ασφαλίζει η άγκυρα του, ρωγμή σε στεγανή δεξαμενή και δόθηκε απαγόρευση απόπλου από το λιμεναρχείο Λαυρίου.Τα δρομολόγια του πλοίου για σήμερα από Λαύριο προς Αι Στράτη - Λήμνο - Καβάλα και επιστροφή, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

Γραφείο Τύπου NEL Lines

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα να δεις σύμπτωση ρε παιδί μου. Πριν απο 2 βδομάδες η πλώρη έδειχνε κάπως έτσι:

post-1827-0-20645400-1320695974_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρκετά διαφορετικά μας περιγράφει τα γεγονότα η ανακοίνωση του Λιμενικού.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ

Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2011

Απαγόρευση απόπλου στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» στο Λαύριο

Μετά από ανώνυμη καταγγελία, που περιήλθε στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, διενεργήθηκε στοχευόμενη επιθεώρηση από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» Ν.Π.9465, όπου και διαπιστώθηκε εξωτερικά στο έλασμα της μάσκας τρύπα μήκους ενός μέτρου και ογδόντα εκατοστών περίπου και πλάτους μισού μέτρου περίπου.

Η ανωτέρω τρύπα είναι ανοιγμένη στον κενό χώρο στοιβάσεως της αλυσίδας της δεξιάς άγκυρας περίπου δύο μέτρα από την ίσαλο.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» μέχρι οριστικής αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

http://www.amna.gr/pressReleaseView.php?id=9452&doc_id=10573468

Edited by ΝΗΡΕΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

H ανακοινωση της Eλληνική Aκτοφυλακής για τη πρόσκρουση F/B «AQUA MARIA» στον προβλήτα στη Mύρινα

προσέκρουσε απογευματινές ώρες χθες, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρυμνοδέτησής του στο λιμένα Aγίου Nικολάου Mύρινας, το F/B «AQUA MARIA», προερχόμενο από Kαβάλα, με 323 επιβάτες, οι οποίοι αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.

Aπό την πρόσκρουση το πλοίο υπέστη ρήγμα στην πρυμναία δεξιά πλευρά και συγκεκριμένα δεξιά του καταπέλτη σε ύψος περίπου δύο μέτρων από την ίσαλο γραμμή, ενώ δεν προκλήθηκε ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος.

Aπό τη λιμενική Aρχή Mύρινας που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Nηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ το χθεσινό προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου για Aγιο ευστράτιο – λαύριο στις 19:30 με 65 επιβάτες, παρέμεινε ανεκτέλεστο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eχουν οι ρώσοι επιθεωρητή στη λήμνο ή θα πάει από αλλού?

Aπ' ό,τι διαβάζω εδώ, περιμένουν επιθεωρητή του νηογνώμονα από την Aθήνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δελτιου τυπου για την αρση απαγορευτικού F/B AQUA MARIA

σας ενημερώνουμε το πλοίο της εταιρείας μας F/B AQUA MARIA, όπου παρέμενε στο λιμάνι της Mύρινας λήμνου λόγω απαγόρευσης απόπλου από την χτεσινή πρόσκρουση στον προβλήτα, επιθεωρήθηκε από τον νηογνώμονα που τον παρακολουθεί και Δόθηκε άρση απαγόρευσης.

Tο πλοίο θα αναχωρήσει σήμερα Δευτέρα 09/01/2012 από λήμνο στις 16.00 για Aγ. Eυστράτιο (άφιξη 17.30 / αναχώρηση 18.00) – λαύριο (άφιξη τρίτη 02.30). ως εκ τούτου το σημερινό και αυριανό Δρομολόγιο του πλοίου από λαύριο προς Aγ. Eυστράτιο – λήμνο – Kαβάλα και επιστροφή, θα παραμείνει ανεκτέλεστο.

H καθυστέρηση της άρσης απαγόρευσης οφείλεται στην καθυστερημένη άφιξη του νηογνώμονα στη λήμνο κατά μια ημέρα.

η εταιρεία μας ζητά συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα βγηκε η βλαβη :wub: Εχει 4μηχανες το παπορι? :D

14/3/2012 21:00:00

Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA 14.03.2012 Απαγόρευση Απόπλου

Σας ενημερώνουμε ότι κατά τους χειρισμούς πρόσδεσης του πλοίου της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA στο λιμάνι της Μύρινας Λήμνου παρουσιάστηκε βλάβη στη νο. 4 κύρια μηχανή και δόθηκε απαγόρευση απόπλου από το Λιμεναρχείο Λήμνου.

http://www.nel.gr/

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και νωρίτερα το απόγευμα είχε βγάλει ανακοίνωση για τροποποίηση του δρομολογίου, λόγω καθυστέρησης, εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Αφού έχει 4 μηχανές, δεν είναι αξιόπλοο με τις άλλες τρεις, όπως και τα ταχύπλοα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

οντως αυτο που λες ισχυει αλλα με τις 4 μηχανες με το ζορι εβγαζε πλεον 15 κομβους και πολλους λεω σκεψου με τις 3 μηχανες τι θα γινοταν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο εδώ και ένα μήνα κινείται με ρυθμούς Αυγούστου. Κάνει 6 δρομολόγια την εβδομάδα (τα 3 μακρινά μέχρι την Καβάλα) και παραμένει δεμένο πολύ λίγες ώρες στο Λαύριο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα βγηκε η βλαβη :wub:

οι λημνιοι κανουν... παρτυ. αμφισβητουν το κατα ποσο η βλαβη προεκυψε χτες ή ηταν "διπλωματικη" για να αποφυγουν τις αντιδρασεις για τις νεες πολυωρες καθυστερησεις. ετοιμαζονται και για ρεβανς στις αγωγες.

post-1817-0-60924100-1331788546_thumb.jp

ΥΓ: κλειστο το ΑΙS και εδω εννοειται

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση από την Ελληνική ακτοφυλακή για τη μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» στη Μυρίνα

Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Μύρινας, από τον Πλοίαρχο και τον Α΄ Μηχανικό του Ε/Γ – Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» N.Π.9465, ότι κατά τη διαδικασία πρόσδεσης υπήρξε θραύση των ελαστικών συνδέσμων (Voulcan) μεταξύ μίας κύριας μηχανής και του μειωτήρα με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η χρήση της πρώτης.

Το πλοίο κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι της Μύρινας αποβιβάζοντας εξήντα οκτώ (68) επιβάτες, ενώ οι πενήντα έξι (56) επιβάτες που ανέμεναν να επιβιβασθούν επί του πλοίου με προορισμό το λιμένα Καβάλας θα προωθηθούν σήμερα στον προορισμό τους με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ».

Από την οικεία Λιμενική Αρχή και κατόπιν επιθεώρησής του από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, απαγορεύτηκε ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» Ν.Π.9465 μέχρι διαπίστωσης αποκατάστασης της μηχανικής βλάβης και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Αφού έχει 4 μηχανές, δεν είναι αξιόπλοο με τις άλλες τρεις, όπως και τα ταχύπλοα?

Για να ταξιδέψει ένα πλοίο με τρεις μηχανές ενώ έχει τέσσερις, μπορεί να συμβεί μόνο όταν το πλοίο έχει πιστοποιηθεί να ταξιδεύει με 3 μηχανές από τις αρμόδιες αρχές (είτε είναι ταχύπλοο είτε συμβατικό).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη το ακούω πρώτη φορα ,τι εννοεις να εχει πιστοποιηθεί;Η εταιρια το ζηταει αυτό εξ αρχης ή αμα συμβεί η βλαβη ώστε να μπορεί να συνεχισει τα δρομολογια;

Οταν πρωτοβγηκε αυτο το παραθυρο και ξεκινησαν να ταξιδευουν ετσι καποιο ταχυπλοο, αλλα και η το ΡΟΜΙΛΝΤΑ για ενα διαστημα λογω βλαβης, δεν θυμαμαι να ειχε ειπωθει πουθενα οτι υπηρχε πιστοποίηση για κατι τετοιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...