proud_ionian Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 οχι στο οτι μετα απο μακροχρονιους παροπλισμους προκυπτουν θεματακια με το ερμα και τα περισσοτερα πλοια που ειναι σε μακροχρονιο παροπλισμο αποκτουν καποια κλιση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Ποιός ξέρει,ίσως κάποια στιγμή αποκτήση κι'αυτό την τριήρη στά φουγάρα του και μπλέ χρωματάκι στίς πάντες του........ Γιά να δούμε.....Aqua Liberty,καλό δέν ακούγεται; (Και AquaForte επίσης,αλλά αυτό θυμίζει απορρυπαντικό...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 οχι στο οτι μετα απο μακροχρονιους παροπλισμους προκυπτουν θεματακια με το ερμα και τα περισσοτερα πλοια που ειναι σε μακροχρονιο παροπλισμο αποκτουν καποια κλιση; Σίγουρα μπορεί αλλά εάν διέκρινα καλά στο γκαράζ φαίνεται να υπάρχει μια σωσίβια λέμβος που είναι προς τα δεξιά, όποτε είναι η πιθανότερη δικαιολογία για μια τέτοια κλίση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Κι'εγώ την διακρίνω,ένα πορτοκαλί πράγμα πίσω απ'την δεξιά καγκελόπορτα. Μπορεί πάντως η κλίση να οφείλεται σε συνδυασμό και τών δύο (έρμα+βάρκα). Το θέμα είναι άν και πότε θα ταξιδέψη αυτό το βαποράκι..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanasisbmwm Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Κάτι έχει πάρει το αυτί μου ότι ο κ. Φώτης θέλει να το μετασκευάσει σε ποσταλάκι και να το βάλει σε γραμμή..άντε βγάλε άκρη!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Σίγουρα μπορεί αλλά εάν διέκρινα καλά στο γκαράζ φαίνεται να υπάρχει μια σωσίβια λέμβος που είναι προς τα δεξιά, όποτε είναι η πιθανότερη δικαιολογία για μια τέτοια κλίση Δεν υφισταται απο μια λεμβο στο γκαραζ να γερνει το πλοιο δεξια!δηλαδη αμα μπει κανα φορτηγο τι θα γινει θα ανατραπει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Προφανώς δεν μιλάω για μια μικρή βαρκούλα αλλά για μια βάρκα κλειστού τύπου που έχουν στα πλοία, που μπορεί να ζυγίσει πιο βαριά και από ένα κοινό φορτηγό!! Όποτε όταν είναι η βάρκα στη δεξιά πλευρά είναι φυσιολογικό να παίρνει κλίση ένα πλοίο αυτού το μεγέθους!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Κάτι έχει πάρει το αυτί μου ότι ο κ. Φώτης θέλει να το μετασκευάσει σε ποσταλάκι και να το βάλει σε γραμμή..άντε βγάλε άκρη!! Χτεσινο δημοσιευμα αναφερει την προθεση της ΣΑΟΣ να μετασκευασει το πλοιο στο λιμανι της Αλεξανδρουπολης Ο γνωστός "συμπατριώτης μας" εφοπλιστής Φώτης Μανούσης της SAOS, αγόρασε πρόσφατα ένα νέο πλοίο το limperty b-αν δεν κάνουμε λάθος και το οποίο θέλει να το "ρίξει" στο Αιγαίο Πέλαγος. Το πλοίο αυτό χρειάζεται κάποιες εργασίες για την κατασκευή καταστρώματος και ο εφοπλιστής ζήτησε να γίνουν εδώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, για να πέσουν τα χρήματα που υπολογίζονται στο 1,5 εκ. ευρώ στην τοπική αγορά. Δηλαδή μία σειρά από επαγγέλματα να δουλέψουν και να βγάλουν μεροκάματο. Όμως η Ελληνική νομοθεσία ,παρ΄ολη την κρίση, φαίνεται πως είνα βαθειά αγκυλωμένη σε λογικές γραφειοκρατίας, αφού δεν επιτρέπει αυτές τις εργασίες , γιατί στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης δεν υπάρχει "ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη".Ο εφοπλιστής σύμφωνα με πληροφορίες, θα πάει το πλοίο στην Τουρκία για αυτές τις επισκευές και το ποσό του 1,5 εκ. ευρώ θα καταλήξει στην γειτονική χώρα που δεν αφήνει τίποτα που να μην το εκμεταλευθεί. http://www.faros24.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 (edited) Μια παρόμοια προσπάθεια είχε κάνει η ΣΑΟΣ και το 2005 για να μετασκευάσει το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και το ΑΓΙΑΣΟΥ στο Βόλο, αλλά τελικά απορρίφθηκε γιατί δεν υπήρχε ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Βόλο. Edited June 14, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Και το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ στην Τουρκία για εργασίες επισκευής δεν θα πήγαινε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 (edited) Ανακεφαλαιονοντας λοιπον να πουμε οτι το πλοιο εχει ανεβει στη μικρη δεξαμενη Βασιλειαδη και θα ονομαστει σε ΣΑΟΝΗΣΟΣ συμφωνα με τα λεγομενα του κ.Μανουση. Τωρα βεβαια τι μετασκευη θα κανει ωστε να αντικαθιστα το ΣΑΟΣ ΙΙ μια φορα το χρονο ειναι αλλο θεμα.Εκτος και αν προσπαθησει να χτυπησει καμια ενδοκυκλαδιτικη αν και με την προϊστορια της ΣΑΟΣ σχετικα με τις μετασκευες και τις δρομολογησεις ας κρατησουμε και μια πισινη για το τι θα γινει τελικα. Αν βρεθει κανεις κατα τη δεξαμενη ας το βγαλει και καμια φωτο για να το δουμε και μεις Edited March 19, 2013 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 το πλοιο τι εργασιες θελει για να προσαρμοστει στα καθ'ημας (διπυθμενα, στοκχολμες, ...μυδια κλπ)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Παντως ανεξαρτητως ιδιοκτητη (που ποτε δε μου γεμιζε το ματι) το βαπορακι ειναι ιδανικο για ενδοκυκλαδικα. Αυτα που λεει περι συνδεσης Σαμοθρακης με Λαυριο κλπ τα ακουω βερεσε τελειως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Πάντως παιδιά εγώ θα κράταγα και μία πισινή! Ο φίλος gpap2006 κάποτε είχε πει για τον Μανούση την πιο σωστή κουβέντα. Τον είχε χαρακτηρίσει φιδέμπορα και μέχρι τώρα δικαιώνεται πλήρως. Καλό θα είναι λοιπόν να φιλτράρουμε το τι λέγεται και να κρατάμε μικρό καλάθι. Αν το βαπόρι δεν είναι double bottom τότε όλα αυτά περί μετασκευή κτλ κτλ είναι φούμαρα. Σιγά μην ρίξει ο Μανούσης τόσα λεφτά για να το εναρμονίσει. Που θα τα βρει άλλωστε; Θα του δώσουν οι τράπεζες; Ας γελάσω: μπουχαχα! Ως εκ τούτου αν είναι μονού τοιχώματος, προσωπική μου άποψη είναι πως ή που θα το πάει σαν Ro/Ro εκεί πάνω να μεταφέρει οχληρά φορτία που δεν μπορεί να πάρει το ΣΑΟΣ ΙΙ ως επιβατγό, ή που θα κάνει καμιά ταρζανιά ως Ro/Ro πάλι να χτυπήσει αυτές τις παντόφλες που οργώνουν το Αιγαίο. Αλλά από την άλλη και double bottom να είναι, αναρωτιέμαι για ποιο λόγο να ρίξει λεφτά και να μετασκευάσει ένα βαπόρι που και μικρότερο από το ΣΑΟΣ ΙΙ είναι αλλά και πιο παλιό, μόνο και μόνο για να το έχει σε περίπτωση που χρειαστεί. Εδώ δεν το έκανε τις εποχές που ρούφαγε με το μπουρί της σόμπας και θα το κάνει τώρα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 (edited) Θα το φτιαξει για το βαλει στην σαμοθρακη που ειναι πιο μικρο για αποδεσμευση το ΣΑΟΣ μπας κ παρει καμια αγονη παντως τιμονια κ προπελες δεν φαινονταν απο τα μυδια!!!θα κατσει μεχρι την παρασκευη στην δεξαμενη Edited March 20, 2013 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 παιδια ας κανουμε υπομονη. δεν χαλιονται λεφτα ευκολα τετοιες μερες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 παντως λιγα πραγματα... μονο νερο για να φυγουν τα θαλασσινα που ειχε τοσα χρονια μαζεψει το πλοιο ειδα σ ημερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 μπορει και να πουληθηκε και να ανεβηκε για να το δουν αγοραστες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Να το και το πλοιο στα γυμνα του ωραιο βαπορακι παντως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis molos Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 μπορει και να πουληθηκε και να ανεβηκε για να το δουν αγοραστες Αγοραστές του πλοίου ή των οστρακοειδών . Είναι και Σαρακοστή, φωνάξτε τον Καλλιμάνη ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 μπορει και να πουληθηκε και να ανεβηκε για να το δουν αγοραστες Kι εγώ θα συμφωνήσω με τον proud πάντως και κρατώ μικρό καλάθι!! Ξαφνικά βγάζει το πλοίο απο την μακρόχρονη χειμερία νάρκη, το οποίο χρειάζεται πολλές επιθεωρήσεις, πολλές προσαρμογές, πολλά χρήματα και ειδικά απο έναν πλοιοκτήτη σαν τον Μανούση, κομματάκι δύσκολο να τα περιμένουμε αυτά! Και ο οποίος σύμφωνα με τους γλάρους του μεγάλου λιμανιού εθεάθει σήμερα το πρωί με 2 κοστουμάτους (όχι νηογνώμονες-ναυπηγούς) και κοιτάγαν το πλοίο Ίδωμεν λοιπόν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 (edited) Το πρώτο και βασικότερο πάντως που μπορούμε να ξεχωρίσουμε στο Π.Δ που μας παρέθεσες proud, είναι ότι σύμφωνα με τον νέο κανονισμό για πλοία 76μ και άνω (78μ νομίζω είναι το Liberty B.) πρέπει να υπάρχει διπύθμενο στο μέσον του πλοίου και να εκτείνεται μεχρι τα διαφράγματα της πρωραίας και πρυμναίας δεξαμενής ζυγοσταθμίσεως. Άρα πρέπει να δημιουργηθούν διπύθμενα εαν δεν υπάρχουν στο πλοίο Edited March 20, 2013 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Aν κοπεί η πρύμνη 2 μέτρα τότε το πλοίο βγαίνει από αυτό τον κανονισμό;;; Μήπως είναι πιο οικονομική λύση από το να χτιστούν διπύθμενα το να "πετσοκόψουν" την πρύμνη...... Αν διαβάζει κανένας ναυπηγός ας μη γελάσει - άσχετος είμαι με αυτά, απλά ρωτάω ετσι απο περιεργεια......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 και γιατι να μη κοψουν την πλωρη που ειναι μακρυα και εχει και το αχρηστο στην ελλαδα visor? να την κανουν οπως ηταν του αχιλλεα οταν ηρθε για παραδειγμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Εμένα γιατί μου θυμίζει κάτι απο STROFADES IV η όλη ιστορία??Και αυτό μπήκε δεξαμενή-στην ίδια κιόλας αν δε κάνω λάθος- και μετά από λίγες μέρες μας χαιρέτησε .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now