Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απόψε αποχαιρετήσαμε το ΚΡΗΤΗ ΙΙ όπου έφυγε για τελευταία φορά απο το λιμάνι του Ηρακλείου μετα απο τόσα χρόνια που υπηρέτησε μαζι με το αδελφάκι του αυτη την γραμμή.

Ακούστηκε για τελευταία φορά η κόρνα του πλοιου όπου χαιρετούσε το ''παλάτι'' και το την πόλη του Ηρακλείου...

Μακάρι να συνεχίσει να υπηρετεί στις θάλασσες μας και να μην ακολουθήσει τον δρόμο του ΛΙΣΣΟΣ.

Καλές θάλασσες όπου και αν πάς και σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για ολα αυτα τα χρόνια !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 873
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω παντως θα κρατησω και μια πισινη σχετικα με τους αποχαιρετισμους.Συνεργασια ειναι μεταξυ των εταιρειων και επειδη δεν μας λεει κανεις οτι θα κρατησει για παντα,αν για καποιο λογο τα πλοια δεν εχουν πουληθει μεχρι τοτε,και λογοι υπαρχουν αρκετοι,τοτε δεν θα ηταν απιθανο να τα ξαναδουμε στο Ηρακλειο

Link to comment
Share on other sites

Χθες πάντως πρώτη ημέρα λειτουργίας της κοινοπραξίας με αρκετά παράπονα από τους φορτηγατζήδες στο θέμα της φόρτωσης του πλοίου, μιας και φαίνεται το πλήρωμα αλλά και οι υπάλληλοι του πρακτορείου (7-8 άτομα) δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη κίνηση για τα δεδομένα του πλοίου (δεν υπήρχε συνεννόηση παρά τα VHF που είχαν να επικοινωνούν)!!! Οι φορτηγατζήδες όταν είχαν κάποιο πρόβλημα πήγαιναν αμέσως στον υπεύθυνο της ΑΝΕΚ για να μεριμνήσει του εκαστοτε θέματος που πρόεκυπτε!!

Πάντως οι επιβάτες που είχαν ΙΧ πιστεύω πλέον θα βλαστημούν την ώρα που επέλεξαν το Superfast μιας και έμπαιναν στα καταμπαρο γκαράζ που είναι στη πλωρη, οπότε για να βγουν θα πρέπει να αδειάσουν δυο γραμμές από φορτηγά στην αριστερή πλευρά του πλοίου (που χθες ήταν όλα σχεδόν ξεκοτσαριστα) για να ανοίξει η καταπακτή!!!

Έτσι για αυτούς που αναρωτιούνται πως πήγε από κίνηση, το γκαράζ ήταν ασφυκτικά γεμάτο (γύρω στα 140 ΦΓ) και άφησε έξω πάνω από 10ΦΓ.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Και η Minoan γεμάτη ήταν (χωρούσε ένα αυτοκίνητο) ακόμα, όποτε τα ΦΓ θα είναι πάνε για σήμερα. Κάποιος ιδιοκτήτης μεγάλης μεταφορικής εταιρείας έλεγε ότι τον Αύγουστο εάν μείνει έτσι η κατάσταση έλεγε η ουρά θα φτάνει έξω από το λιμάνι με τα φορτηγά. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας του έλεγαν να στέλνουν φορτηγά με τα ημερήσια που θα κάνουν το καλοκαίρι!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε μια μερα φεραμε την καταστροφη.Ηταν τρεις,παραπονα οτι ηταν αδεια τα βαπορια τωρα με δυο αφηνουν εξω απο τα 300φ/γ τα 10.Τα βαπορια πλεον εχουν την δυνατοτητα εκτελεσης 2πλων δρομολογιων σε ημερες αυξημενης κινησης οποτε ας μην ακουω τους φορτηγατζιδες οτι εχουν προβλημα,η μηπως ηθελαν για 10 φ/γ να εκανε 2πλο δρομολογιο η κοινοπραξια?Η κατασταση μετα απο καιρο φαινετε οτι ερχετε στα ισια της κ πλεον οι εταιριες θα βγαζουν και κατι(Ανεκ-Superfast).

Link to comment
Share on other sites

Δεν βολευουν ολες τις μεταφορικες.Ειναι κατι το καινουργιο ολο αυτο θελει τον χρονο του.Πολυ φοβαμαι οτι καπου στην γωνια ειναι η ΝΕΛ και τριβει τα χερια της.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το αχανές γκαράζ του SF XII επιτέλους θα αξιοποιηθεί στο έπακρο!

Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο από των άλλων τριών πλοίων της γραμμής, και επίσης μου φαίνεται αρκετά "ευκολο" στη φόρτωση καθώς δεν έχει ούτε κολωνάκια, ούτε εμπόδια.

Από την άλλη, σε συνθήκες ημερήσιου "πανικου", δεν ξέρω πόσο καλά θα βολευτούν τα SF XII / Champion.....

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο από των άλλων τριών πλοίων της γραμμής, και επίσης μου φαίνεται αρκετά "ευκολο" στη φόρτωση καθώς δεν έχει ούτε κολωνάκια, ούτε εμπόδια.

αν τέτοιο υπερσύχρονο πλοίο είχε κολονάκια στο γκαράζ,ζήτω που καήκαμε εξάλλου δεν νομίζω να υπάρχει και κανένα παρόμοιο ferry με κίονες.

καλά ταξίδια στη κοινόπραξία.

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Σε μια μερα φεραμε την καταστροφη.Ηταν τρεις,παραπονα οτι ηταν αδεια τα βαπορια τωρα με δυο αφηνουν εξω απο τα 300φ/γ τα 10.Η κατασταση μετα απο καιρο φαινετε οτι ερχετε στα ισια της κ πλεον οι εταιριες θα βγαζουν και κατι(Ανεκ-Superfast).

Συμφωνω απολυτα ;) και 50φορτηγα να εμεναν απ εξω,δεν σημαινει οτι πρεπει να τους βαλουν πλοιο για να ειναι ησυχες οι μεταφορικες και οι εταιριες να μπαινουν μεσα(λες και πληρωνουν οι μεταφορικες 'ντουκου' ας πουμε :rolleyes:).Αν υπαρξει προβλημα καποιες μερες του καλοκαιριου καποιο παπορι θα βρουν να βαλουν.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι επιβάτες που είχαν ΙΧ πιστεύω πλέον θα βλαστημούν την ώρα που επέλεξαν το Superfast μιας και έμπαιναν στα καταμπαρο γκαράζ που είναι στη πλωρη, οπότε για να βγουν θα πρέπει να αδειάσουν δυο γραμμές από φορτηγά στην αριστερή πλευρά του πλοίου (που χθες ήταν όλα σχεδόν ξεκοτσαριστα) για να ανοίξει η καταπακτή!!!

Τα γκαραζ τα υπογεια σε αυτα τα πλοια βρισκονται στο βαθος προς την πλωρα, οποτε για να αρχισουν να ξεφορτωνουν θα πρεπει να εχει αδειασει το main garage. Εν τελει τα καλυτερα γκαραζ εχουν τα ολυμπια-ευρωπη, καθως για το πανω γκαραζ υπαρχει ανεξαρτητος καταπελτης στην αριστερη πλευρα του πλοιου. Αντιθετα με τα κνωσσος-φαιστος που η ραμπα για το πανω γκαραζ βρισκεται στο βαθος αριστερα οποτε για να ξεφορτωνει πρεπει να αδειασει το μεγαλυτερο μερος του main garage (deck3)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ειμει καινουριος στο shipfriends και θα ηθελα να ρωτησω κατι για τα πλοία Σουπερφαστ 12 και τα παλάτια..... Απ' οτι ειδα στα site των 2 εταιρειών, το 12 έχει χωρητικότητα γκαράζ 900 οχήματα κι ας ειναι 204μ*27.5μ πλάτος ενώ τα παλάτια που ειναι 215*32 πέρνουν μόνο 700.....Πως γίνεται αυτό :confused

ΥΓ : Κάποιοες πληροφορίες για τις διαστάσεις τα πήρα από το AIS

Link to comment
Share on other sites

Με το joint service αλλαξαν οι προσφορες αλλα και διαφημισεις των εταιριων :DΕνα χρονο πριν,πανω πανω διαφημιση της ΜΙΝΟΑΝ και κατω της SUPERFAST,φετος,ΜΙΝΟΑΝ σταθερα πανω αλλα κατω εχουμε ΑΝΕΚ-SUPERFAST...οποτε ετσι οπως παει του χρονου θα ειναι μια οικογενεια και οι 3,με ενα μπανερακι στην εφημεριδα :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

παρατηρωντας ολη την βδομαδα την κινηση του ηρακλειου κ οχι μια μερα συγκεκριμενα βλεπω οτι to joint servise εχει μαζεψει ολα τα φορτηγα στο ηρακλειο...καθε μερα μεχρι εξω φισκα!κ χτες στο ημερησιο το κοκκινο εφερε πανω απο 40 κομματια

Link to comment
Share on other sites

Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ δηλαδη δεν φευγουν φισκα?Ρωταω γιατι ετσι που το λες ειναι σαν να τους πηρε το joint ολα τα φορτηγα :D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια απορια :P : στην γραμμη πως μετακινουνται τα καυσιμα και τα οχληρα φορτια που δεν υπαρχει roro? Μηπως δεν υπαρχουν επικινδυνα φορτια για/απο το Ηρακλειο? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Με μοτορσιπ δεν γινεται να μεταφερουν ολα τα οχληρα.Αν πρεπει να παει μια νταλικα πχ ή ενα βυτιο με εφλεκτα σαφως και δεν μπορει να παει με μοτορσιπ.Καποτε πηγαινε roro αλλα η αληθεια ειναι οτι τωρα δεν μπορω ουτε εγω να σκεφτω πως μεταφερονται

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...