amonok Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Απόψε αποχαιρετήσαμε το ΚΡΗΤΗ ΙΙ όπου έφυγε για τελευταία φορά απο το λιμάνι του Ηρακλείου μετα απο τόσα χρόνια που υπηρέτησε μαζι με το αδελφάκι του αυτη την γραμμή. Ακούστηκε για τελευταία φορά η κόρνα του πλοιου όπου χαιρετούσε το ''παλάτι'' και το την πόλη του Ηρακλείου... Μακάρι να συνεχίσει να υπηρετεί στις θάλασσες μας και να μην ακολουθήσει τον δρόμο του ΛΙΣΣΟΣ. Καλές θάλασσες όπου και αν πάς και σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για ολα αυτα τα χρόνια !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Εγω παντως θα κρατησω και μια πισινη σχετικα με τους αποχαιρετισμους.Συνεργασια ειναι μεταξυ των εταιρειων και επειδη δεν μας λεει κανεις οτι θα κρατησει για παντα,αν για καποιο λογο τα πλοια δεν εχουν πουληθει μεχρι τοτε,και λογοι υπαρχουν αρκετοι,τοτε δεν θα ηταν απιθανο να τα ξαναδουμε στο Ηρακλειο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 (edited) Χθες πάντως πρώτη ημέρα λειτουργίας της κοινοπραξίας με αρκετά παράπονα από τους φορτηγατζήδες στο θέμα της φόρτωσης του πλοίου, μιας και φαίνεται το πλήρωμα αλλά και οι υπάλληλοι του πρακτορείου (7-8 άτομα) δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη κίνηση για τα δεδομένα του πλοίου (δεν υπήρχε συνεννόηση παρά τα VHF που είχαν να επικοινωνούν)!!! Οι φορτηγατζήδες όταν είχαν κάποιο πρόβλημα πήγαιναν αμέσως στον υπεύθυνο της ΑΝΕΚ για να μεριμνήσει του εκαστοτε θέματος που πρόεκυπτε!! Πάντως οι επιβάτες που είχαν ΙΧ πιστεύω πλέον θα βλαστημούν την ώρα που επέλεξαν το Superfast μιας και έμπαιναν στα καταμπαρο γκαράζ που είναι στη πλωρη, οπότε για να βγουν θα πρέπει να αδειάσουν δυο γραμμές από φορτηγά στην αριστερή πλευρά του πλοίου (που χθες ήταν όλα σχεδόν ξεκοτσαριστα) για να ανοίξει η καταπακτή!!! Έτσι για αυτούς που αναρωτιούνται πως πήγε από κίνηση, το γκαράζ ήταν ασφυκτικά γεμάτο (γύρω στα 140 ΦΓ) και άφησε έξω πάνω από 10ΦΓ. Edited June 8, 2011 by proud_ionian move Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1094 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Και τα εναπομείναντα ΦΓ πώς έφυγαν?Μήπως με Μινόαν?Από επιβάτες πώς πήγε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Και η Minoan γεμάτη ήταν (χωρούσε ένα αυτοκίνητο) ακόμα, όποτε τα ΦΓ θα είναι πάνε για σήμερα. Κάποιος ιδιοκτήτης μεγάλης μεταφορικής εταιρείας έλεγε ότι τον Αύγουστο εάν μείνει έτσι η κατάσταση έλεγε η ουρά θα φτάνει έξω από το λιμάνι με τα φορτηγά. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας του έλεγαν να στέλνουν φορτηγά με τα ημερήσια που θα κάνουν το καλοκαίρι!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOSNAXOS Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Σε μια μερα φεραμε την καταστροφη.Ηταν τρεις,παραπονα οτι ηταν αδεια τα βαπορια τωρα με δυο αφηνουν εξω απο τα 300φ/γ τα 10.Τα βαπορια πλεον εχουν την δυνατοτητα εκτελεσης 2πλων δρομολογιων σε ημερες αυξημενης κινησης οποτε ας μην ακουω τους φορτηγατζιδες οτι εχουν προβλημα,η μηπως ηθελαν για 10 φ/γ να εκανε 2πλο δρομολογιο η κοινοπραξια?Η κατασταση μετα απο καιρο φαινετε οτι ερχετε στα ισια της κ πλεον οι εταιριες θα βγαζουν και κατι(Ανεκ-Superfast). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Όχι αλλά εάν από τη πρώτη ημέρα μένουν έξω φορτηγά, αυτά θα αυξάνονται και θα υπάρξει πρόβλημα!! Τα ημερησια δρομολόγια δεν βολεύουν τις μεταφορικές όμως!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOSNAXOS Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Δεν βολευουν ολες τις μεταφορικες.Ειναι κατι το καινουργιο ολο αυτο θελει τον χρονο του.Πολυ φοβαμαι οτι καπου στην γωνια ειναι η ΝΕΛ και τριβει τα χερια της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastravoud Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Πάντως το αχανές γκαράζ του SF XII επιτέλους θα αξιοποιηθεί στο έπακρο! Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο από των άλλων τριών πλοίων της γραμμής, και επίσης μου φαίνεται αρκετά "ευκολο" στη φόρτωση καθώς δεν έχει ούτε κολωνάκια, ούτε εμπόδια. Από την άλλη, σε συνθήκες ημερήσιου "πανικου", δεν ξέρω πόσο καλά θα βολευτούν τα SF XII / Champion..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 (edited) Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο από των άλλων τριών πλοίων της γραμμής, και επίσης μου φαίνεται αρκετά "ευκολο" στη φόρτωση καθώς δεν έχει ούτε κολωνάκια, ούτε εμπόδια. αν τέτοιο υπερσύχρονο πλοίο είχε κολονάκια στο γκαράζ,ζήτω που καήκαμε εξάλλου δεν νομίζω να υπάρχει και κανένα παρόμοιο ferry με κίονες. καλά ταξίδια στη κοινόπραξία. Edited June 8, 2011 by Stefanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Σε μια μερα φεραμε την καταστροφη.Ηταν τρεις,παραπονα οτι ηταν αδεια τα βαπορια τωρα με δυο αφηνουν εξω απο τα 300φ/γ τα 10.Η κατασταση μετα απο καιρο φαινετε οτι ερχετε στα ισια της κ πλεον οι εταιριες θα βγαζουν και κατι(Ανεκ-Superfast). Συμφωνω απολυτα και 50φορτηγα να εμεναν απ εξω,δεν σημαινει οτι πρεπει να τους βαλουν πλοιο για να ειναι ησυχες οι μεταφορικες και οι εταιριες να μπαινουν μεσα(λες και πληρωνουν οι μεταφορικες 'ντουκου' ας πουμε ).Αν υπαρξει προβλημα καποιες μερες του καλοκαιριου καποιο παπορι θα βρουν να βαλουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANOS79 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 (edited) Πάντως οι επιβάτες που είχαν ΙΧ πιστεύω πλέον θα βλαστημούν την ώρα που επέλεξαν το Superfast μιας και έμπαιναν στα καταμπαρο γκαράζ που είναι στη πλωρη, οπότε για να βγουν θα πρέπει να αδειάσουν δυο γραμμές από φορτηγά στην αριστερή πλευρά του πλοίου (που χθες ήταν όλα σχεδόν ξεκοτσαριστα) για να ανοίξει η καταπακτή!!! Τα γκαραζ τα υπογεια σε αυτα τα πλοια βρισκονται στο βαθος προς την πλωρα, οποτε για να αρχισουν να ξεφορτωνουν θα πρεπει να εχει αδειασει το main garage. Εν τελει τα καλυτερα γκαραζ εχουν τα ολυμπια-ευρωπη, καθως για το πανω γκαραζ υπαρχει ανεξαρτητος καταπελτης στην αριστερη πλευρα του πλοιου. Αντιθετα με τα κνωσσος-φαιστος που η ραμπα για το πανω γκαραζ βρισκεται στο βαθος αριστερα οποτε για να ξεφορτωνει πρεπει να αδειασει το μεγαλυτερο μερος του main garage (deck3) Edited June 8, 2011 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hliassonny Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Ρε παιδια ειμει καινουριος στο shipfriends και θα ηθελα να ρωτησω κατι για τα πλοία Σουπερφαστ 12 και τα παλάτια..... Απ' οτι ειδα στα site των 2 εταιρειών, το 12 έχει χωρητικότητα γκαράζ 900 οχήματα κι ας ειναι 204μ*27.5μ πλάτος ενώ τα παλάτια που ειναι 215*32 πέρνουν μόνο 700.....Πως γίνεται αυτό :confused ΥΓ : Κάποιοες πληροφορίες για τις διαστάσεις τα πήρα από το AIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastravoud Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Το SF XII έχει όλο τον πάνω όροφο αποκλειστικά σαν γκαράζ, ενώ τα "Ηρακλειώτικα" Παλάς έχουν καμπίνες και ρεσεψιόν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Με το joint service αλλαξαν οι προσφορες αλλα και διαφημισεις των εταιριων Ενα χρονο πριν,πανω πανω διαφημιση της ΜΙΝΟΑΝ και κατω της SUPERFAST,φετος,ΜΙΝΟΑΝ σταθερα πανω αλλα κατω εχουμε ΑΝΕΚ-SUPERFAST...οποτε ετσι οπως παει του χρονου θα ειναι μια οικογενεια και οι 3,με ενα μπανερακι στην εφημεριδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas dnspls Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 εχει ημερησιο το ΟΛΥΜΠΙΚ ΤΣΑΜΠΙΟΝ σημερα γιατι??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 (edited) Λόγω του 3ημερου του Αγίου Πνεύματος, κάτι ανάλογο που έγινε και τη Παρασκευή με τη κοινοπραξία Edited June 13, 2011 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 παρατηρωντας ολη την βδομαδα την κινηση του ηρακλειου κ οχι μια μερα συγκεκριμενα βλεπω οτι to joint servise εχει μαζεψει ολα τα φορτηγα στο ηρακλειο...καθε μερα μεχρι εξω φισκα!κ χτες στο ημερησιο το κοκκινο εφερε πανω απο 40 κομματια Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 (edited) Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ δηλαδη δεν φευγουν φισκα?Ρωταω γιατι ετσι που το λες ειναι σαν να τους πηρε το joint ολα τα φορτηγα Edited July 9, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Το πανω απο 40 για ενα πλοιο που βαζει 115-125 κομματια το θεωρεις φισκα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Για ημερήσιο δρομολόγιο καλό είναι το νούμερο αυτό! Αλλά το θέμα είναι όταν έχει ημερήσιο, το βράδυνο δρομολόγιο δεν γεμίζει! Όταν δεν έχει ημερήσιο τότε αφήνει αρκετά φορτηγά έξω Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 οταν το κοκκινο βαζει γυρω στα 100+ κομματια κ το παλλας γυρω στα 60 δεν τους εχει παρει τα φορτηγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Μια απορια : στην γραμμη πως μετακινουνται τα καυσιμα και τα οχληρα φορτια που δεν υπαρχει roro? Μηπως δεν υπαρχουν επικινδυνα φορτια για/απο το Ηρακλειο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsenso Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 με μοτορσιπ Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Με μοτορσιπ δεν γινεται να μεταφερουν ολα τα οχληρα.Αν πρεπει να παει μια νταλικα πχ ή ενα βυτιο με εφλεκτα σαφως και δεν μπορει να παει με μοτορσιπ.Καποτε πηγαινε roro αλλα η αληθεια ειναι οτι τωρα δεν μπορω ουτε εγω να σκεφτω πως μεταφερονται Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now