Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τις τελευταίες εβδομάδες παρατήρησα στην Πάρο το εξής: Ενώ υπάρχουν σειρές για να περιμένει ο κόσμος για να μπεί στο Λιμάνι συγκεκριμενα στο σημείο που δένουν τα bluestar οι λιμενικοί αφήνουν τους γνωστούς και φίλους να περιμένουν στην προβλήτα (προφανώς για να βρούν καλύτερη θέση) με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος και επιπλέον τα κορόιδα να περιμένουν στην γραμμή και οι έξυπνοι να μπαίνουν πρώτοι στο πλοίο. (Την προηγούνη κυριακή ήταν μέσα στο λιμάνι με βαλίτσες περισσότερα από 20 άτομα)Αν τυχόν γίνει ατύχημα σπάσει κανένας κάβος μάλλον θα φταίει η κακιά η ώρα !

Link to comment
Share on other sites

H κακια η ωρα θα ερθει ,το θεμα ειναι να μην την προκαλουμε και να ειμαστε εκει που πρεπει ωστε να μην υπαρχει προβλημα.Στην πραξη βεβαια διαφερει.Αυτο που λες παντως υπαρχει και δεν ειναι μονο φαινομενο της Παρου.

Link to comment
Share on other sites

Και μια και αναφερθηκε η Παρος...Οι επιβατες του ΧΑΙΣΠΙΝΤ παλι και οποιου τελος παντων πλοιου δεσει στην καινουρια προβλητα προωθουνται κατευθειαν μεσα στην προβλητα, χωρις να υπαρχει εκει καποιος χωρος αναμονης...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Επειδή προέκυψε θέμα με τα βαπόρια που μπαίνουν στο λιμάνι της Παροικιάς, μαζί με τα ΚΡΗΤΗ και ΒΕΝΙΖΕΛΟ θα θυμηθούμε κι έναν άλλο σπάνιο επισκέπτη του λιμανιού που δεν φημίζεται για τις ελεικτικές του ικανότητες και που χάσαμε μόλις πριν λίγες μέρες. Γενικότερα όμως πιστεύω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα πρέπει να είναι τα όποια αβαθή υπάρχουν γύρω από την μακαρίτισα Σπίθα.

post-17-128326971697_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα George, στην συγχωρεμενη τη σπιθα, ο εργολαβος ενω υπεγραψε να κανει τον βυθο ευθεια στα 9 μετρα, εκει που εβγαινε η σπιθα, βρηκε πολυ σκληρα πετρωματα και προτιμησε να σταματησει στα 6...

Ετσι παροτι ο περιβολος κατεβηκε στα 9 στη μεση αρκεστηκαμε στα 6.

Φετος το καλοκαιρι και μετα απο απαιτηση της blue star τοποθετηθηκε αρχικα τσαμαδουρα φορητη (!!) για τις προσεγγισης του ΔΙΑΓΟΡΑ αλλα μετα απο τις διαμαρτυριες των υπολοιπων Πλοιαρχων της γραμμης που δεν την εβλεπαν το βραδυ (ουτε φως ουτε ανακλαση των κυματων του ρανταρ) τοποθετηθηκε κανινικη. Παρολα αυτα βαπορια με μεγαλο βυθισμα, πρεπει να προσεχουν αρκετα το ρηχο, το υπολοιπο λιμανι εχει ανετα βαθη, αλλα προσοχη χρειαζεται στα ρηχα κοντα στις τσαμαδουρες του Αγιου Φωκα και του Δημαρχειου.

Link to comment
Share on other sites

Μα τι μας λες τωρα φιλε μου, ποια Σπιθα και ποια Φλογα τωρα, σοβαροι να ειμαστε... Αυτα ειναι τα προβληματα του λιμανιου της Παρου, οπως και των αλλων λιμανιων της χωρας? Το φλεγον προβλημα των λιμανιων ειναι να εφαρμοστει ο ISPS ωστε να απαλλαγει το ΛΣ απο το κουραστικο και ανθυγιεινο καθηκον της φυλαξης τους και να πεσει στο τραπεζι και ενα τεραστιο κονδυλι για ξοδεμα. Να μπουνε καμερες, συρματοπλεγματα, αγκαθωτο συρμα, σκυλια, θαλαμοι αεριων για καραβολατρες και holidaymakers. Δεν μας νοιαζει σαν κρατος για θεματακια καθημερινοτητας του στιλ "ασφαλεια πλοιων και επιβατων". Και οπως λενε και σε ενα γνωστο μου μεζεδοπωλειο, "Πεινατε? Πρόβλημά σας":D

Ασφαλισμενα τα πλοια, ασφαλισμενοι οι ναυτικοι, ασφαλισμενοι και οι επιβατες, οποτε προβλημα τους πως θα τα καταφερουν. Ψαραδες εχουμε στα νησια να πανε να τους μαζεψουνε αν συμβει κατι, τι θελουν επιτελους αυτοι οι ανθρωποι και μας τα ζαλιζουν? Και για να το παμε ακομα παραπερα, γιατι να διατεθουν τα εσοδα απο τις ιδιωτικοποιησεις των λιμανιων για τη βελτιωση των υποδομων των αλλων λιμανιων της χωρας? Μα με τετοια θεματα που αφορουν τους πληβειους θα ασχολουμαστε? Εδω στην Ελλαδα κανουμε πολιτισμο, τεχνη, ασχολουμαστε με ανωτερα πραγματα. Τα λεφτα θα δωθουν στο Υπουργειο Πολιτισμου με σκοπο να αναδειξει διεθνως τον πολιτισμο μας επιχορηγωντας τον θίασο "Η Αιματοβαμμένη Αυλαία" και τον "Σύλλογο Κυριών Φίλων της Μπιρίμπα, Το Φιρφιρίκι":p

Περα απο τα παραπανω -το πιασατε το υποννοουμενο νομιζω- φιλε aiolosii αυτο με τη φορητη τσαμαδουρα δεν το εχω ξανακουσει, μεχρι φορητο vhf και φορητη ψησταριαB) ξερω. Πως γινεται αυτο, καθε φορα που προσεγγιζε ο Διαγορας την ποντιζε κανενα βαρκακι?

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι λοιπον φιλε Nick, για πανω απο μηνα η κατασταση ηταν ως εξης:

Πηγαινες στην Παρο Παρασκευη, ο διαδρομος προσγειωσης free to land, πηγαινες Σαββατο απογιομα και τσαααααακ παρτηνε εκει αγερωχη.

Βεβαια για να ειμεθα και ακριβοδικαιοι δεν ητανε κανενα καλαδουρι για παραγαδι, μια οργια υψος ειχε το εργαλειο, κοκκινη κοκκινη φουσκωτη. Μαλον απο το Ναυτικο Ομιλο για τους αγωνες την καβατζωσαμε. Και φωτακι ειχε, αλλα ηταν απο σωσιβιο και επρεπε να πας απο πανω να την δεις:D

Εντωμεταξυ η θεση ποντισης ψιλοδιεφερε απο Σαββατο σε Σαββατο, αλλα λεπτομερειες τωρα:D

Πηγαινες δευτερα ο διαδρομος αδειος, καλο εε?

Στην αρχη την ποντισαν και την αφησαν, αλλα περασανε κανας δυο απο πανω, την γλυτωσε ελαφρα, βγηκαν ολοι και φωναξαν, εκανε και ενα σηματακι το τοπικο ΛΣ και εν μεσω καλοκαιριου βαλαμε καλη απο τις σιδερενιες..που αντεχουν.

Και ετσι, αντι να σπασουμε το βραχο, να νεταρουμε το λιμανι να μπαινουν ανετα και μεγαλυτερα βαπορια, μειναμε με το σημαντηρα:D

Για τα υπολοιπα με καλυψες πληρως, και αν υπαρχει και καμια αντιρρηση υπαρχουν και οι τοπικοι αρχοντες ...που "αυτοι ξερουν"

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Με ενα μικρο αλλα ευστοχο :eek: αρθρο ΤΟ ΘΕΜΑ που αναδημοσιευσε το ΜARINEWS μας πληροφορησε οτι το λιμανι της Παρου ειναι το μονο που δουλευει τελεια σε μια χωρα που ολα δεν λειτουργουν !!

Και οχι μονο αυτο αλλα οτι αυτο ωφειλεται στην σκληρη δουλεια μερα νυχτα των λιμενικων οταν ολοι οι υπολοιποι (Αστυνομια-Δημος) δεν πολυζοριζονται.

Το οτι τα ΙΧ κανουν ουρα απο τους καταπελτες μεχρι την εξοδο της πολης ειναι προφανως λεπτομερεια που δεν χρηζει ιδιαιτερης μνειας. Το οτι τα βαπορια μανουβραρουν ενω βαρκουλες αρμενιζουν κατω απο τις πλωρες τους δεν ειναι δα και κανενα σημαντικο γεγονος, ποσο δε το οτι τα μοτορσιπ κανουν ουρα στη ραδα και ξεφορτωνουν απο ολα τα καλα διπλα απο το επιβατικο λιμανι αλλα εμπορικο ακομα δεν υπαρχει.

Καλο ειναι το πλασαρισμα αλλα μην κανουμε τη νυχτα μερα ισως επειδη εχουμε σπιτακι για πσκ στα περιξ και τυγχανει να εχουμε και συμπαθειες.

Ασχετο, αλλα οι τελευταιες δημοτικες εκλογες ηταν το 2006 και οι επομενες σε 2 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Αγνοούσα αυτό το άρθρο αλλα αυτή την σκέψη είχα σήμερα όταν αποπειράθηκα να επισκεφτώ την παροικία για τον ημερήσιο τύπο. Μιση ώρα να κατεβω στο λιμάνι και μιση ώρα να φύγω από τον περιφερειακό. Ευτυχώς έζησα την εμπειρία ώστε να ξέρω κατά την αναχώρηση μου να ξεκινήσω νωρίς!

Ένας αστυνομικός με δόκιμο να κοιτάζει, 2 δοκιμους με μπλόκ κλήσεων πιο κάτω και ένας λιμενικός που κρατάει τα αμάξια σε σειρά.....Αυτή είναι η αλήθεια του 24ωρου που επαγγέλλεται η εφημερίδα.....

να πάνε και κάπου τα βαριά και ανθυγιεινά δηλαδή γιατί δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν για να τα δικαιολογούν.

Το λιμάνι σαν λιμενολεκάνη είναι φυσική προστασία και εκεί τα πλοία τα θεωρώ τυχερά.

Οι δρόμοι της παροικίας δεν βοηθούν για κάτι καλύτερο όσον αφορά την εξυπηρέτηση του κόσμου και ο όγκος του κοινού που εξυπηρετεί η Πάρος - νησί φιλέτο είναι υπερβολικός.

Ίσως αν καλύτερη αστυνόμευση στο σταυροδρόμι του περιφερειακού, "σπρωξιμο" κίνησης προς τα parking του περιφερειακού και μάλιστα την ώρα που πλακώνουν 3-4 πλοία της γραμμής βοηθούσε λίγο την κατάσταση.

Η γνώμη ενός shipfriend επισκέπτη :)

Link to comment
Share on other sites

Αξιωματικοί του ΛΣ οι οποίοι κυκλοφορούν με πανάκριβα αυτοκίνητα, έχοντας σχέση με πλοίο που εκτελεί δρομολόγια από προς Νάουσα και που καλοβλέπουν το δημοτικό θώκο, έτσι λειτουργεί (υπολειτουργεί καλύτερα) το λιμάνι της Πάρου....

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Η Παροικιά είναι πρωταγωνιστής στην ακτοπλοΐα, χειμώνα καλοκαίρι, και διαβάζουμε για ρεμέτζα, συμβάντα, ατυχήματα, και θέσεις πρόσδεσης. Επειδή δεν έχουμε εικόνα από το «λιμάνι» στο shipfriends, παραθέτω αεροφωτογραφία με τις θέσεις πρόσδεσης σημειωμένες. Στην εικόνα φαίνεται το BS πρυμνοδετημένο στην παλιά προβλήτα και ένα μοτορσιπάκι στην Ανατολική θέση (1).

paroikiaport.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ο Παριανός Τύπος έγραφε στις 30/4/2008:

Η μοναδική πύλη εισόδου στο νησί, το λιμάνι της Πάρου, φαίνεται ότι δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και του Επαρχείου. Γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να είχε ήδη δημοπρατήσει την επισκευή της κεντρικής του προβλήτας. Ως γνωστόν, στη βάση της προβλήτας αυτής, έχει δημιουργηθεί μεγάλη σπηλιά από τις προπέλες των πλοίων, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης του τμήματος που εκεί αποβιβάζονται και επιβιβάζονται επιβάτες και οχήματα Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση γνωρίζει πολύ καλά και την εμπλοκή που υπάρχει στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, από την αλόγιστη πολιτική που ακολούθησαν κάποιοι, και ότι τα βάθη, στις άλλες θέσεις πρόσδεσης, δεν είναι μεγάλα για πλοία όπως το Πρέβελη ή το Ανθή Μαρίνα.

Ο Παριανός Τύπος έγραφε στις 28/4/2009:

Το λιμάνι της Παροικιάς βρίσκεται σε τραγική και επικίνδυνη κατάσταση. Συγκεκριμένα ο παλαιός προβλήτας στο λιμάνι της Πάρου εμφανίζει σημαντικές σπηλαιώσεις με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση και να γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνος για τους επιβάτες και τα πλοία. Ενώ έχει εκπονηθεί η σχετική μελέτη επισκευής του λιμανιού από το 2007 και έχει περιληφθεί το σχετικό έργο στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάρου - Αντιπάρου δεν υπάρχει ακόμα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου, και κανένα ενδιαφέρον από τους αρμόδιους φορείς.

Σημ: Οι σπηλαιώσεις έχουν εμφανιστεί στις θέσεις 2 και 3 όπως σημειώνονται στην παραπάνω φωτογραφία. Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναγγελία κατάπλου Εισαγγελέα στην Πάρο…

Ακόμη και την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Σύρου έχει ενημερώσει η αρμόδια γενική γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι λιμενικές υποδομές του επιβατικού λιμένα της Πάρου και τα όσα όφειλε να έχει πράξει για την αποκατάστασή του το αρμόδιο Λιμενικό Ταμείο.
Link to comment
Share on other sites

Γιώργος Βλάχος προς ΔΛΤ ΠάρουΝα γίνουν άμεσα τα έργα στο λιμάνι της Παροικιάς»

Μάλιστα, στην επιστολή της με τη μορφή εντολής προς το ΔΛΤ Πάρου, η ΓΓΛΛΠ στέκεται σε τρία σημεία:

«- Εχετε ήδη λάβει τις σχετικές μελέτες με τα έργα που πρέπει να εκτελεστούν στο λιμένα αρμοδιότητάς σας από τον Απρίλιο του 2007.

- Οπως προκύπτει μάλιστα από τους υπολογισμούς των τελευταίων ετών, έχετε τη δυνατότητα να εκτελέσετε τα έργα με ιδίους πόρους.

- Εντέλλεσθε για την άμεση και χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις προώθηση της διαδικασίας υλοποίησης των αναγκαίων έργων αποκατάστασης των ζημιών».

Αφού έχουν γίνει οι μελέτες και υπάρχουν τα κονδύλια από το ίδιο το ταμείο, τότε απορώ γιατί δεν έχουν γίνει ήδη τα απαιτούμενα έργα??

Εκτός όμως από τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στο κεντρικό λιμάνι, οι Ελληνες πλοίαρχοι θέτουν και το θέμα ολοκλήρωσης των έργων στον ύφαλο που βρίσκεται στη μέση της λιμενολεκάνης. «Μετά το ατύχημα του «Ποσειδών Εξπρές», στο λιμάνι της Πάρου, αποφασίστηκε να σπάσει ο ύφαλος που βρίσκεται στο μέσον της λιμενολεκάνης, ώστε να μην κινδυνεύουν τα πλοία, εισερχόμενα και εξερχόμενα του λιμανιού.

Δυστυχώς, έγινε μισή δουλειά, αφού το βάθος στο συγκεκριμένο σημείο είναι μόνο 6,9 μέτρα και τα πλοία με το μεγάλο βύθισμα είναι υποχρεωμένα να το αποφεύγουν», αναφέρει η Πανελλήνια Ενωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού και προσθέτει: «Η λύση βέβαια βρέθηκε με τη σήμανση και πάλι του σημείου, αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με βάση το παρακάτω notmar του Λ.Π. :P, προβλέπεται κομφούζιο στo Πάρος Τέρμιναλ εν όψει θερινής σαιζόν, αν εφαρμοστεί η απόφαση, βεβαίως βεβαίως... ;)

Πάρος 3 Ιουνίου 2009

Αποφασίζω:

1. Την διακοπή λειτουργίας του παλιού προβλήτα του κεντρικού λιμένα Παροικίας Πάρου, εξαιτίας της μείωσης του συντελεστή ασφάλειας σε βαθμό που θεωρείται επικίνδυνη η συνέχιση της χρήσης του, όπως προκύπτει από τις ανωτέρω (ιβ) & (ιγ) σχετικές.

2. Η εξυπηρέτηση των ΕΓ/ΟΓ πλοίων θα πραγματοποιείται με σειρά προτεραιότητας από τις θέσεις Νο 5, 6, 7, 8 του νέου λιμένα, καθώς και επικουρικά από την θέση Νο 4 («Γαρμπής») του παλιού προβλήτα.

3. Απαγορεύουμε την διέλευση & στάθμευση βαρέων οχημάτων κατά μήκος των θέσεων Νο 1, 2, 3 του παλιού προβλήτα, καθώς & την διενέργεια φορτοεκφορτώσεων από Φ/Γ πλοία

4. Με εσωτερική διαταγή θα καθοριστεί ο τρόπος διακίνησης επιβατών & οχημάτων, λαμβάνοντας υπ'; όψιν τα νέα δεδομένα χρήσης λιμένα.

5. Ο παλαιός προβλήτας θα δοθεί για χρήση μετά από διενέργεια επισκευής & επιθεώρησής του από ειδικό πραγματογνώμονα.

6. Πλοίαρχοι ΕΓ/ΟΓ πλοίων, στους οποίους κοινοποιείται η παρούσα ενημερώνονται ότι το μέγιστο βύθισμα στις θέσεις Νο 4 («Γαρμπής»), 6 & 7, φθάνει τα 06,90 μέτρα.

7. Στη θέση Νο 5 & συγκεκριμένα στην γωνία επαφής του νέου και παλαιού προβλήτα και σε απόσταση τριών (03) μέτρων από τον παλαιό προβλήτα και μήκους δώδεκα (12) μέτρων από τον νέο προβλήτα (βλέπε συνημμένο σχέδιο), το μέγιστο βύθισμα φθάνει τα πέντε (05) μέτρα, λόγω εγχύσεως σκυροδέματος, το οποίο καλύπτει τους τεχνικούς ογκόλιθους προστασίας ποδός. Στο συγκεκριμένο σημείο εφίσταται η ιδιαίτερη προσοχή των πλοιάρχων των πλοίων με βύθισμα άνω των 04,50μέτρων.

8. Της παρούσας αξιώ πιστή & απαρέγκλιτη εφαρμογή.

9. Να κοινοποιηθεί για άμεση εκτέλεση.

Ο Λιμενάρχης

Πλωτάρχης Λ.Σ.

Κουντρομιχάλης Ηλίας

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

Αποφασίζω...

και διατάσσω...

ωραια τα καταφεραν παντως. αφησαν να αχρηστευθουν οι μισες θεσεις απο τις σπηλαιωσεις και τωρα... "Της παρούσας αξιώ πιστή & απαρέγκλιτη εφαρμογή."

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι εχω μαθει ηδη ο κοσμος αντιδρα. Ο κ Κουντρομιχαλης ως αξιο στελεχος του Λιμενικου σωματος θα επρεπε να ειναι πολυ πιο συνεργασιμος.... το θεμα ειναι οτι ολοι το εκμεταλευονται αυτο το θεμα για προσωπικα συμφεροντα και δημιουργια ντορου. Οσον αφορα το λιμανι της Παρου ολο αυτο το διαστημα η νεα προεδρος του λιμενικου ταμειου η κ Σκαραμαγκα η οποια είναι αξια και δυναμικη γυναικα απαιτουσε λιμενολογους απο το ΥΕΑΝΑΝΠ να ερθουν να κανουν αυτοψια στις σπηλαιωσεις και οχι ερευνητες απο την εισαγγελεια..

Οι λιμενολογοι ηρθαν κατεδειξαν τα σημεια που πρεπει να γινουν για αρχη τσιμεντοενεσεις και αποφανθηκαν οτι δεν ειναι στην κακη κατασταση που αναφερουν οι υπολοιποι "ειδικοι". Η κ Σκαραμαγκα είχε στο προγραμμα της να ξεκινησει τις εργασιες μεσα στον Ιουνιο ώστε το λιμανι να ειναι ετοιμο για τους Ιουλ και Αυγ. Ο κ Κουντρομιχαλης αν θελει να αποφασιζει και να διαταζει καλο θα ηταν να παει σε καποιο αλλο λιμανι... Η Παρος θελει συνεργασια συμπνοια και κοινες επιδιωξεις για την βελτιωση της.

Link to comment
Share on other sites

Από τα θέματα του λιμανιού δεν γνωρίζω, ούτε εάν έχει δικιο ο Λιμενάρχης ή δεν έχει. Αλλά βρε παιδιά δεν βρέθηκε κάποιος να του πει τι εντύπωση δίνει με αυτό το ύφος? Ούτε ένας? Απευθύνεται σε πλοιάρχους με ιστορία και τους μιλάει σαν σε φαντάρους σε τάγμα προκαλύψεως. Όσο δίκιο και νάχει...αυτό το ύφος είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος για να το χάσει.

Link to comment
Share on other sites

Eγώ θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.Οι σπηλαιώσεις που έχει το κεφάλι της παλιάς προβλήτας (θέσεις 2,3) τώρα έγιναν?

Δηλαδή όλο τον χειμώνα που τα βαπόρια έδεναν εκεί δεν υπήρχαν?

Αυτές δεν γίνονται από την μια ημέρα στην άλλη.

Κι αφού είναι επικίνδυνο γιατί χτες , επιστροφή του Αγίου Πνεύματος, η παλαιά προβλήτα ήταν ένα απέραντο πάρκινγκ για τα πλοία που θα επιβιβαζονταν σε Μπλου σταρ ΝΑΞΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ?

Κατά την ταπεινή μου γνώμη η κατάσταση προυπήρχε και δεν νομίζω να μην γνώριζαν.Όπως πιστεύω σπηλαιώσεις έχει και η Νάξος απλά εκεί ΄κάνουν την παλαβή επειδή δεν υπάρχει εναλλακτική.

Απλά πιστεύω ότι τώρα το έκαναν επίσημα το θέμα στην Πάρο, φώναξαν δύτες να καταγράψουν την κατάσταση κι ενόψη καλοκαιριού να δημιουργηθεί ένα μπάχαλο ώστε να πιέσουν καταστάσεις και το όποιο πρόβλημα να αποκατασταθεί γρηγορότερα.

Τώρα τα πλοία εξυπηρετούνται στις θέσεις 6,7,8 και αν το επιτρέπουν ή το απαιτούν οι συνθήκες και στην 4 στον γαρμπή.

Τρίχες κατασαρές δηλαδή γιατί στις θέσεις 6,7,8 ταυτόχρονα μπορούν να πέσουν 2 πλοία ώστε να έχουν μια ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους προπάντων αν έχει αέρα, στην 4 αν υπάρχει κάποιο άλλο δεμένο στις τρεις προαναφερθείσες θέσεις δεν μπορεί να πάει οπότε νέτα.

2 πλοία ταυτόχρονα και φαντάζεστε τι θα δημιουργηθεί με τόσα πλοία που περνάνε από την Πάρο.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε μου Earl οι σπηλαιωσεις υπηρχαν απο τοτε που υπηρχε το ποσειδων εξπρες..... απλα πλεον επειδη ειναι λιγακι καπως και επειδη καποιοι ηθελαν να περασουν καποιες σκοπιμοτητες αρχισαν να φωναζουν.. το λιμανι της παρου ειναι περιεργη κατασταση αλλα δεν ειναι τα πραγματα ετσι τραγικα που τα παρουσιαζουν. Οι λιμενολογοι ειπαν πως υπαρχουν και χειροτερα λιμανια στις κυκλαδες σε θεματα σπηλαιωσεων αλλα οι αρχες εκει δεν τα εκλεισαν. Ο κ Κουντρομιχαλης με το να κανει την παλια προβλητα παρκινγ αναμονης για αναχωρησεις αντιφασκει ακομα και με την διαταγη του, γιατι μπορει να απαγορευσε φορτηγα οχηματα αλλα επιτρεπει τα ιχ οπου αν πεις οτι εκει που θα περιμεναν 2 φορτηγα περιμενουν 10 jeep τι αλλαξε? το βαρος? η πιεση ανα τετραγωνικο? αλλα επειδη ολοι εχουμε παθη καλο θα ειναι να μην μπλεκει τα αθλητικα με το λειτουργημα του...... ο νοων νοειτο... οπως και τις οποιες πολιτικες και αλλες προθεσεις εχει. Η προεδρος του λιμενικου ταμειου ουτως η αλλως ειχε σκοπο να επιδιορθωσει το λιμανι οχι μονο στο θεμα των σπηλαιωσεων αλλα και σε αλλους τομεις με το περας της σαιζον προκειμενου να λειτουργησει ομαλα και με ολα τα νομικες και τυπικες υποχρεωσεις για το εργο. Η προεδρος του λτ απαιτουσε λιμενολογους οταν οι αλλοι εφερναν εισαγγελεις και ελεγαν τα δικα τους. Επειδη ομως οπως ανεφερα πιο πανω υπαρχουν σκοπιμοτητες ακομα και απο τον κ Κουντρομιχαλη, μια μερα πριν την διαταγη του εμφανισε ενα εγγραφο απο τον εισαγγελεα οπου ελεγε περι επικινδυνοτητας του λιμανιου και ρωταω εγω σαν αδαης ποιο εγγραφο ειναι εγκυρο και με βαρυτητα? του εισαγγελεα? η του λιμενολογου απο το ΥΕΝΑΝΠ??? τι κερδισε ο κ Κουντρομιχαλης? να γυρισουμε ολοι εναντιον του? Δυστυχως στην αρχη της σαιζον δεν γινονται τετοιες κινησεις και ειδικα περιμενοντας εγχωριο τουρισμο με οσα ολα συνοδευονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως μας ενημερώνει η εφημερίδα ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ (στη σελίδα 9), θα αποκατασταθούν οι ζημιές στο λιμάνι της Παροικίας, αφού εξασφαλίστηκαν οι απαραίτητες εγκρίσεις για την υλοποίηση του έργου

Link to comment
Share on other sites

Η προεδρος του λτ ετρεξε παρα πολυ για να προλαβει ωστε να μην μεινει πολυ καιρο κλειστο σκεφτειτε οτι την εγκριση απο το ΚΑΣ την πηρε στις 11 το βραδυ μετα απο 6 ωρες αναμονης για να μην χασει την μερα και τον καιρο παραλληλα. παρολα αυτα ο κ Λιμεναρχης προετοιμαζει την αποχωρηση του οπου φωναζει οτι αυτος πιεσε για τα εργα και θα βγει σε συνταξη και στις επομενες δημοτικες εκλογες θα διεκδικησει την θεση του δημαρχου. οποτε τα λογια ειναι περιττα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι εργασιες ξεκινησαν προχθες Δευτερα.. και αναμενεται να τελειωσουν μεχρι την παρασκευη οπου το λιμανι θα μεινει κλειστο για μια εβδομαδα ακομα μεχρι να στεγνωσει και να δεσει το μπετον. Ο λιμεναρχης τριγυρναει και επιβλεπει αλλα ξεφυσαει γιατι τελικα δεν χρεωθηκε το εργο στα υπερ του γιατι του γυρισε μπουμερανγκ. Πηγε να βγαλει εξω την προεδρο του ΛΤ αλλα τελικα.. anyway που λεμε και στην παρο.

πλεον το κεφαλι εχει θεσεις για δυο πλοια.. ο καταπελτης πλεον δεν θα πεφτει σε μπετον αλλα σε ραγες. Απο κατω περα απο τις ενεσεις εχουν μπει και μεταλικες πορτες ωστε να μην φτανει το νερο μεχρι πισω.. αντε να το δουμε να δουλευει τωρα!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Απο κατω περα απο τις ενεσεις εχουν μπει και μεταλικες πορτες ωστε να μην φτανει το νερο μεχρι πισω...

Δεν ξερω ποσο σχεση εχει με τις πορτες που λες αλλα χτες τα νερα βγηκαν στους δρομους.Εδω το αρθρο και οι φωτογραφιες.

Πλημμύρισε η Παροικιά χθες το πρωί, καθώς κατά την διάρκεια του ελλιμενισμού του High-Speed στην Πάρο τα απόνερα που δημιούργησαν οι προπέλες του πλοίου βγήκαν μέσα από τους αγωγούς των ομβρίων υδάτων, μέχρι την πλατεία Μαντώς!

Το πρόβλημα της κακοτεχνίας των αγωγών με τις αντίθετες κλίσεις έχει εντοπιστεί εδώ και χρόνια. Τα νερά της θάλασσας, που βγαίνουν μέσα από τους αγωγούς και φτάνουν μέχρι το εσωτερικό του πανέμορφου παραδοσιακού οικισμού, μέχρι να στεγνώσουν δημιουργούν δυσάρεστες οσμές στην περιοχή προς μεγάλη δυσαρέσκεια τόσο των ντόπιων κατοίκων, όσο και των επισκεπτών τουριστών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...