Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νομιζω πως πλεον τελειωσανε τα ψεμματα για την Καλλιστη. Ηδη το Κορσικα εχει ανοιξει πλανα αλλου και το Βερα δεν κουνιεται. Και οσο κουνιεται απλα μεγαλωνει το χρεος. Οποτε δε θα με εκπληξει αν μια μερα τα δω στο ΑΙΣ με προορισμο την Ιταλια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

H Kallisti Ferries ξεκαθαρίζει το θέμα της επίσχεσης

Πηγη: MARINEWS

Η ΠΝΟ δεν έχει κάνει καμία απεργία για την Καλλίστη και δεν υπάρχει καμία εισαγγελική έρευνα. Tο μόνο

που υπάρχει είναι μία επίσχεση από περ. 20 μέλη του πληρώματος για την αργοπορημένη καταβολή των υπόλοιπων δεδουλευμένων Μαΐου!... και εργασίες συντήρησης της ετήσιας επιθεώρησης

Το ξέρουμε ότι έγινε επίσχεση από το πλήρωμα αλλα ποτε εκανε το Sardinia Vera εργασιες συντηρησης στην ετησια επιθεωρηση?? Γιατι εγω δε θυμαμαι να εδεσε το πλοιο για ετησια συντηρηση!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μέχρι πρόσφατα όσα ακουγόντουσαν για το μέλλον τη Kallisti Ferries μετά την τελευταία επίσχεση εργασία στο Sardinia Vera, ήταν δυσοίωνα. Δεν άκουγες από κανένα για κάποια ένδειξη ότι θα ξεκίναγαν πάλι. Αλλά τις τελευταίες ημέρες υπάρχει αισιοδοξία ότι αυτές τις ημέρες θα εξοφληθούν οι ναυτικοί που έκαναν επίσχεση εργασίας, για να ξεκινήσει πάλι το Sardinia Vera να ταξιδεύει.

Link to comment
Share on other sites

Στις 17/6/09 σε δελτίο τύπου η εταιρεία ανέφερε:

"Ενημερώνουμε ότι το πλοίο μας Sardinia Vera δεν θα εκτελέσει δρομολόγια απο σήμερα Τετάρτη 17.06.2009 έως και την Κυριακή 21.06.2009 λόγω επίσχεσης εργασίας μέρους του πληρώματο,η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη κυρίως λόγω διενέργειας εκτάκτων εργασιών συντήρησης που αφορούν στην ετήσια επιθεώρηση του πλοίου.

Η εταιρεία έχει ενημερώσει όλους τους επιβάτες των παραπάνω δρομολογίων,οι οποίοι έχουν προωθηθεί στους προοροσμούς τους με άλλα μέσα ή έχουν προβεί σε αλλαγές των εισητηρίων τους.

Η εταιρεία παραμένει στη διάθεση τοπυ επιβατικού κοινού για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία και εξυπηρέτηση της ζητηθεί και θα επανέλθει με νέοδελτίο τύπου σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν τους προαναφερθέντες λόγους"

Το ανωτέρω δελτίο τύπου ήταν μέρος της up date δημοσίευσης απο το maninews στις 17/6/2009 με τίτλο Ελευθεροπλοία στα ε/γ-ο/γ Μιλένα & Μαρίνα και συνέχιση επίσχεσης εργασίας στο sardinia vera

η οποία όμωε δημοσίευση δεν έχει κρατηθεί περιέργως στο αρχείο της ιστοσελίδας, στην κατηγορία ακτοπλοία.Αρα με βάση το ανωτέρω δελτίο,το πλοίο λογικά θα κάνει σήμερα το δρομολόγιο απο Πειραιά,αλλά και θα κριθεί και πόσο αξιόπιστος 'ηταν αυτός που τόγραψε.

Link to comment
Share on other sites

Στο openseas πάντως δεν εμφανίζεται σημερινό δρομολόγιο.

Επίσης καλό θα ήταν τα δελτία τύπου (ιδιαίτερα αυτά που αφορούν το επιβατικό κοινό), να ανέβαιναν και στο site της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δε θα ειναι σιγουροι αν εχουν τελειωσει οι εργασιες ετησιας συντηρησης που αναφερουν πιο πανω ;)

Edited by Neptune
ενταξει καναμε ενα ορθογραφικο, πυροβολιστε μας
Link to comment
Share on other sites

Στο openseas πάντως δεν εμφανίζεται σημερινό δρομολόγιο.

Πλέον δεν εμφανίζονται καθόλου τα δρομολόγια του πλοίου για καμία ημερομηνία.

Link to comment
Share on other sites

Να ακουμπάς το καλαθάκι σου μέχρι εκεί που φτάνει το χεράκι σου λέγανε οι παλαιοί...και όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια λένε οι νεότεροι ;)

Link to comment
Share on other sites

Kallisti Ferries: Η εταιρεία έτοιμη να ξεπεράσει τις αντιξοότητες

24/6/2009

Η Kallisti Ferries εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση με αφορμή τη μη εκτέλεση δρομολογίων από το πλοίο Sardinia Vera:

<Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα με τα οποία ήρθε αντιμέτωπη η εταιρεία μας, δεν μπόρεσαν να εκτελεστούν δρομολόγια από το πλοίο Sardinia Vera στη γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Φούρνοι-Σάμος.

Θέλουμε να ενημερώσουμε το ενδιαφερόμενο επιβατικό κοινό, τους κατοίκους και τους φορείς του νομού Σάμου ότι, η εταιρεία είναι στη διαδικασία να ξεπεράσει τις αντιξοότητες που αντιμετώπισε και στις οποίες θα αναφερθούμε στο εγγύς μέλλον αναλυτικά… και ότι η Καλλίστη θα συνεχίσει να έχει έντονη και αναβαθμισμένη παρουσία στη Γραμμή αυτή, την οποία η ίδια, άλλωστε, έχει αναβαθμίσει με πλήρη ιδιωτική, εντόπια και χωρίς προϋποθέσεις πρωτοβουλία από το 2007.

Η εταιρεία θα επανέλθει με νέο δελτίο τύπου τις αμέσως ερχόμενες ημέρες, αναφερόμενη στο παραπάνω θέμα>.

πηγή:marinews

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σε όλους τους Ρ/Σ της Σάμου,μίλησε ο κ.Σπανός σήμερα,αιτιολογώντας τα προβλήματα που έχει η εταιρεία.Πιστεύει ότι το ΒΕΡΑ θα ξεκινήσει σύντομα.

Αμήν και πότε.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, σε ένα σημείο έχει καταλήξει όντως ανταγωνιστική της GA Ferries η Kallisti Ferries... Αλλά αυτό είναι δυστυχώς η ...γραφικότητα! Νομίζω ότι έτσι όπως πάει η κατάσταση σύντομα θα χρειαστούμε ένα θέμα "Γεράσιμος Αγούδημος vs Γεώργιος Σπανός"...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναμένεται νέο καράβι στη θέση του Βέρα του κ Σπανού;

Χθες βράδυ μας ήρθε η πληροφορία ότι το πλοίο Βέρα του κ Σπανού σήκωσε τις άγκυρες του όχι για τα πανέμορφα νησιά μας αλλά με κατεύθυνση προς τα λιμάνια της Ιταλίας ,όπως και το άλλο το αδελφάκι του το πλοίο Κόσρικα, που πέρυσι εξυπηρέτησαν και τα δυο κόσμο και κοσμάκη.

Από όσο γνωρίζουμε αυτή την κατάληξη δεν την ήθελαν πρώτα από όλα ο ίδιος ο κ.Σπανός και στη συνέχεια αρκετοί νησιώτες οι οποίοι εξυπηρετήθηκαν μέσα στον χειμώνα.

Σίγουρα δημιουργήθηκαν και πολλά προβλήματα ,προβλήματα μεταξύ των ναυτικών του πλοίου και της εταιρείας ,της εταιρείας με τα σωματεία των ναυτικών τους αλλά και προβλήματα μεταξύ της πολιτείας και του κ.Σπανού.Σε αυτές τις δουλειές το ένα χέρι πλένει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο.Δυστυχώς κάτι που δεν έγινε .

Προέχει φυσικά να ικανοποιηθούν τα προβλήματα των ναυτικών και να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις τους ,να τους δοθούν τα δεδουλευμένα απλά.

Είμαστε σίγουροι ότι ούτε και αυτοί κατά βάθος θα ήθελαν αυτή την κατάληξη ,όμως αυτά στις ναυτικές εταιρείες συμβαίνουν.Ολα σε μια τεντωμένη κλωστή που κάποια στιγμή από λάθος χειρισμούς πολλών σπάει.

Τον χειμώνα και σε αυτό αν θέλει μπορεί να με επιβεβαιώσει ο Βουλευτής ο αγαπητός Θαλασσινός Θαλασσινός αλλά και ο κ.Σπανός ,ερεύνησα το θέμα δημοσιογραφικά σχετικά με τα χρωστούμενα από την πλευρά της πολιτείας προς το πλοίο του κ.Σπανου.

Αναφέρομαι στις χιλιάδες ευρώ που χρωστούσε και χρωστάει η πολιτεία και συγκεκριμένα το υπουργείο Εσωτερικών για τη μεταφορά των λαθρομεταναστών από τη Σάμο προς τον Πειραιά.

Ηρθα σε επικοινωνία με τον αρμόδιο-γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών,έδειξε κατανόηση με το χρέος προς την ναυτική εταιρεία ,όμως τα χρήματα δεν μπορούσαν να εκταμιευτούν ,λίγα- λίγα και σιγά -σιγά από τη μια ,και από την άλλη οι υποχρεώσεις να τρέχουν..Το κυριότερο τα εκταμιευμένα χρήματα πήγαιναν στη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και εκεί όπως μου είπε δεν μπορούσε να παρέμβει άλλο.Τη διαχείριση των χρημάτων την είχε αυτή.Οταν λίγο έγινα και φορτικός μου είπε ότι εμείς δίνουμε όσα δίνουμε αλλά η νομαρχία έχει και άλλες προτεραιότητες,ίσως να εννοούσε ότι μέρος των χρημάτων πήγαινε προς τη σίτιση

και έτσι δεν έμειναν αρκετά για να δοθούν και προς τους άλλους.

Το αποτέλεσμα της καθυστέρησης των χρημάτων της πολιτείας αλλά και των δεδουλευμένων των ναυτικών έφερε το πρόβλημα σε άσχημη κατάληξη .

Προφανώς πληρώθηκαν οι οφειλές προς τους ναυτικούς και το πλοίο αναχώρησε προς την Ιταλία.

Προχθές σε συνέντευξη του ο κ.Σπανός άφησε να εννοηθεί ότι είναι εδώ και κάποιο άλλο ίσως πλοίο θα καλύψει αυτές τις ανάγκες και θα δώσει τη δυνατότητα στους χιλιάδες επισκέπτες να μας έρθουν.

Ολοι αυτό θέλουμε,το νήσος Μύκονος καλό και γρήγορο Βαπόρι αλλά από μόνο του δεν είναι αρκετό να εξυπηρετήσει τους χιλιάδες φίλους μας που δεν μπορούν τώρα σε αυτή τη περίοδο να μας επισκεφτούν.

Χρειάζεται και άλλο πλοίο στη γραμμή.Δεν θα ήθελα να αναφερθώ στο ρίξιμο που τρώει η πρωτεύουσα του νησιού από το υπουργείο,καταγράφεται στα αρνητικά του,και διαπιστώνεται ότι παίζει και λίγο κατά το κοινώς λεγόμενο ,μπάλα ,το υπουργείο με το Καρλόβασι.

Από τη μια καλά κάνει και το κατανοούμε όπως κατανοούμε και το ρίξιμο της πολιτείας για το πανεπιστήμιο.Δεν είναι της ώρας να ειπωθούν αλλά κάποια στιγμή να γνωρίζουν όλοι αυτοί ότι θα βρουν το Βαθύ μπροστά τους.

Η κατάσταση ίσως και να μην ελέγχεται αλλά τους πνίγει το δίκιο.Πολλές φορές η στάμνα πάει στη βρύση αλλά μια σπάζει.

Επειδή τέλος γνωρίζουμε ότι ο κ.Σπανός ,δεν είναι ο εφοπλιστής εκείνος με την έννοια του σκληρού εργοδότη που πατάει πάνω σε πτώματα για να αυξήσει την περιουσία του,περιμένουμε από τον ίδιο τον συμπατριώτη μας ,γιατί ας μη ξεχνάμε και τη καταγωγή του από την Ικαρία ,να τον δούμε σύντομα κοντά μας με ένα άλλο πλοίο που όπως ακούγεται σύντομα μπορεί να μπει στη γραμμή των Νησιών μας.

Καλό τέλος είναι και απευθύνομαι με πολύ ειλικρίνεια στον κ.Σπανό να μην κάνει δηλώσεις που να αφορούν πολιτικές του τοποθετήσεις η κριτική γιατί πιστεύουμε ότι αυτές δεν οδηγούν προς το επιθυμητό αποτέλεσμα και το αποτέλεσμα , ο στόχος, είναι τα καράβια του να είναι ο κοντά στους νησιώτες και να μεταφέρει όλους και όλες .Η πολιτεία ας αναλάβει και αυτή τις υποχρεώσεις , της εφοπλιστής και πράκτορας αναμένουν τα χρωστούμενα εδώ και καιρό

http://aegaio.blogspot.com

πηγή:http://aegaio.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρομαι στις χιλιάδες ευρώ που χρωστούσε και χρωστάει η πολιτεία και συγκεκριμένα το υπουργείο Εσωτερικών για τη μεταφορά των λαθρομεταναστών από τη Σάμο προς τον Πειραιά.

Ηρθα σε επικοινωνία με τον αρμόδιο-γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών,έδειξε κατανόηση με το χρέος προς την ναυτική εταιρεία ,όμως τα χρήματα δεν μπορούσαν να εκταμιευτούν ,λίγα- λίγα και σιγά -σιγά από τη μια ,και από την άλλη οι υποχρεώσεις να τρέχουν..Το κυριότερο τα εκταμιευμένα χρήματα πήγαιναν στη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και εκεί όπως μου είπε δεν μπορούσε να παρέμβει άλλο.Τη διαχείριση των χρημάτων την είχε αυτή.Οταν λίγο έγινα και φορτικός μου είπε ότι εμείς δίνουμε όσα δίνουμε αλλά η νομαρχία έχει και άλλες προτεραιότητες,ίσως να εννοούσε ότι μέρος των χρημάτων πήγαινε προς τη σίτιση

και έτσι δεν έμειναν αρκετά για να δοθούν και προς τους άλλους.

Το αποτέλεσμα της καθυστέρησης των χρημάτων της πολιτείας αλλά και των δεδουλευμένων των ναυτικών έφερε το πρόβλημα σε άσχημη κατάληξη .

Εάν κατάλαβα καλά, για την κατάρρευση της εταιρείας ευθύνεται κυρίως το ΥΠΕΣ και η Νομαρχία Σάμου?
Link to comment
Share on other sites

Τώρα που έφυγε το Sardinia Vera για την Ιταλία, εμείς αναμένουμε το νέο δελτίο τύπου που μας προϊδεάσει η Kallisti Ferries πριν ένα μήνα.

Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε πόσοι επιβάτες μεταφερθήκαν με το Sardinia Vera και το Corsica Express Three κατά τη παρουσία τους στα νερά μας. Πάντα από τα αναγραφόμενα βλέπω κάποιες αντιφάσεις .

Από τη μια μας λένε ότι μεταφέρθηκε κόσμο και κοσμάκης με τα πλοία της Kallisti Ferries.

όπως και το άλλο το αδελφάκι του το πλοίο Κόσρικα, που πέρυσι εξυπηρέτησαν και τα δυο κόσμο και κοσμάκη.

Από όσο γνωρίζουμε αυτή την κατάληξη δεν την ήθελαν πρώτα από όλα ο ίδιος ο κ.Σπανός και στη συνέχεια αρκετοί νησιώτες οι οποίοι εξυπηρετήθηκαν μέσα στον χειμώνα.

Αλλά από την άλλη πλευρά, ότι τα λεφτά που δεν είχε δώσει το κράτος από τη μεταφορά των Λαθρομεταναστών ήταν μια από τις αιτίες για τη κατάρρευση της εταιρείας.

Αναφέρομαι στις χιλιάδες ευρώ που χρωστούσε και χρωστάει η πολιτεία και συγκεκριμένα το υπουργείο Εσωτερικών για τη μεταφορά των λαθρομεταναστών από τη Σάμο προς τον Πειραιά.

Μα καλά πόσες λαθρομετανάστες μετάφερε?? Γέμιζαν το πλοίο με λαθρομετανάστες και οι λοιποί επιβάτες δεν έβρισκαν θέσεις στο πλοίο??

Ολα σε μια τεντωμένη κλωστή που κάποια στιγμή από λάθος χειρισμούς πολλών σπάει.

Μήπως τελικά οι "ξεφτιλιστηκες" τιμές στα φορτηγά, στους επιβάτες και τα ΙΧ τα Πάσχα, εκτός από τη ζημία στους ανταγωνιστές έκανε και ζημιά στην ίδια την εταιρεία??

Προφανώς πληρώθηκαν οι οφειλές προς τους ναυτικούς και το πλοίο αναχώρησε προς την Ιταλία.

Να είναι καλά που ήταν οι Ιταλοί και πληρώθηκαν οι ναυτικοί του Sardinia Vera, όπως και έγινε και με το Corsica Express Three Το τελευταίο καιρό είχαν εξουσιοδοτήσει ένα δικηγόρο στο Πειραιά για να εξοφλεί τους ναυτικούς που αποχωρούσαν από το πλοίο. Για αυτό το τελευταίο διάστημα είχαν μείνει μόνο το προσωπικό ασφάλειας.

Link to comment
Share on other sites

Ευγενέστατος, αξιόλογος και πολύ σοβαρός μου φάνηκε.Ηρθα με ορίζοντα 10ετίας είπε!!!Εγώ κάπου μίλησα για είσοδο νέου αίματος και μάλιστα όταν ανοίξουν οι πόρτες του ΧΑΑ.
Ιταλική εισβολή δεν θα έχουμε.Ποσοστό στο Μετ.Κεφάλαιο της KALLISTI FERRIES, απο επιστήθιο οικογενειακό φίλο, Ιταλό Μεγαλομέτοχο της Corsica & Sardinia ferries θα έχουμε και.... ατενίζουμε με αισιοδοξία... το ΧΑΑ.
Επίσης έχουν αρχίσει προεγγραφές για την μεγάλη εκδρομή στο Αγιον Ορος.

Ιδανική για τις κυρίες s/f, διότι λόγω του άβατου θα περιηγηθούν τας ιεράς μονάς δια θαλάσσης και στο τέλος θα ξεναγηθούν στους θησαυρούς του ιερού βουνού σε ειδικό εκθεσιακό χώρο,προφανώς της Ουρανούπολης.Συγχωρέστε με αλλά έχω να πάω απο φοιτητάκος, τότε που δούλευα στη Χαλκιδική εν έτι σωτηρίω 1974-1975 και δεν θυμάμαι πολλά πράγματα.Διατηρώ όμως άριστες αναμνήσεις απο την διαμονή μου στην Ι.Μ ..του Εσφιγμένου, την οποία και συστήνω παμψηφεί.

Είχα πεί νομίζω ότι ο κ.Γιώργος Σπανός είχε σχέση με μεγαλομέτοχο της corsica ferries.Δεν τον αποκάλυψα, επειδή πιστεύω ότι δε μιά δημόσια συζήτηση δεν λέγονται όλα όταν μάλιστα απουσιάζει ο σχολιαζόμενος.Πράγματι ο μεγαλομέτοχος, αφού τον αναφέρει είναι ο Pascal Lota.Δεν είναι μόνο συνεργάτες.Είναι οικογενεικός δεσμός 2 γενεών. Ακόμα μην ξεχνάται ότι ο Γιώργος Σπανός είναι και ο Ελληνας πρέσβυς ή πρόξενος της COLOMBIA στην Ελλάδα.
Να τον συγχαρώ δημόσια που ο στόχος του είναι πρώτα η εξυπηρέτηση της ιδιαίτερης πατρίδας του και έπεται και η Σάμος και όχι η απληστία του κέρδους και ο οξύς ανταγωνισμός απο την πρώτη μέρα.Ισως ξεκινάει μιά νέα σελίδα για τα νησιά του νομού,ίσως και μιά νέα σελίδα στην πολύπαθη ακτοπλοία μας. Ας αναλογιστούν οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες το δώρο εξ ουρανού που τους γίνεται[...]Γράφει λοιπόν το κοντέρ της ιστορίας απο χθές.
Tα Χριστούγεννα ή με την αρχή του 2008 θα έρθoυν τα SARDINIA VICTORIA/SARDINIA REGINA, μετά το SARDINIA EXPRESS και μετά 1+1 MEGA EXPRESS ίσως πρώτα στo Iόνιο και μετά στο Κρητικό/ Καρπάθιοπέλαγος;
Το πλοίο θα φέρει την γαλανόλευκη και ίσως και ελληνικό όνομα κάτι μεταξύ ΝΗΣΟΣ ΙΚΑΡΙΑ,ΙΚΑΡΙΑ EXPRESS.
Μήπως ξέρει κανείς γιατί ο Σπανός πήγε σήμερα στο πλοίο με το μικρό επιτελείο τις KALLISTI FERRIES?? Κάτι πήραν τα αφτιά μου για το καινούργιο όνομα. MEGA CHANIA.
Και το όνομα αυτού CORSICA EXPRESS.Αύριο καταθέτει δρομολόγια ο εξ Ικαρίας ορμόμενος 'Ελλην πλοιοκτήτης.
μάλιστα ο άνθρωπος είναι πέρα για πέρα πατριώτης, γιαυτό και λέγεται ότι θα αφήσει το κίτρινο χρώμα,θα γράψει στις πάντες spanos fast ferries;και θα το βαφτίσει ΙΚΑΡΙΑ ΕΞΠΡΕΣ.

Πληροφοριες εγκυροτατες....!!!!το σημερινο πληρωμα του corsica ex. 3 βγαινει μεθαυριο Πεμπτη και απο Δευτερα πηγαινει στην Ιταλια για την μικρη τραβερσαδα του "ΒΕΡΑ"και για πολλους που δεν το ξερουν ασε πρωτα να ταξιδευσει στο Ικαριο και μετα να το κακολογισουν. Φουρνιωτες και Ικαριωτες σας ερχεται.Σαμιωτες δοκιμαστε το.Ξερει κανενες να μου πει πια η σχεσει της corsica με τους Κορσεους (φουρνους)??

Δεσμοι φιλιας αιωνων? Φουρνιωτες στην κορσικη? Κορσικανοι στους Φουρνους ?Το ονομα κατι διχνει!!!! Βλεπω μεγαλη επιμονη Σπανου με Φουρνους. Το corsica χειμωνιατικα δυο δρομολογια για το νησι τους

Ο Γιωργος καινουριος και με ορεξη
Regina -Victoria. Κάποιο πουλάκι μου ειπε οτι τώρα στην Σαβόνα που ήταν το πλήρωμα επισκέφτηκε και τα δύο πλοία , πράγμα που σημαίνει κύριοι οτι δεν ειναι ακόμη σίγουρο πιο απο τα δύο θα έρθει τον Γενάρη στον Πειραιά. Το σίγουρο είναι οτι η Kallisti θα φέρει ένα απο τα δύο. Και για να το φέρνει πρέπει να έχει αποφασίσει που θα το δρομολογήσει[...]Και να μην ξεχνάμε τα άλλα δύο ταχύπλοα την άνοιξη!!!!!!
Ακουσά πως είναι πιθανόν το regina η το καποιο mega να δρομολογηθεί Χίο Μυτιλήνη,επίσης ότι οι δυτικές κυκλάδες θα ντυθούν στο κίτρινο
Η εταιρεία θα επανέλθει με νέο δελτίο τύπου τις αμέσως ερχόμενες ημέρες, αναφερόμενη στο παραπάνω θέμα
Επειδή τέλος γνωρίζουμε ότι ο κ.Σπανός ,δεν είναι ο εφοπλιστής εκείνος με την έννοια του σκληρού εργοδότη που πατάει πάνω σε πτώματα για να αυξήσει την περιουσία του
Ας πάει στο καλό.Ηταν καλό βαπόρι,σωστός και φτηνός εργάτης.Ταξίδεψε τη φτωχολογιά των νησιών μας σχεδόν τζάμπα.
Προχθές σε συνέντευξη του ο κ.Σπανός άφησε να εννοηθεί ότι είναι εδώ και κάποιο άλλο ίσως πλοίο θα καλύψει αυτές τις ανάγκες και θα δώσει τη δυνατότητα στους χιλιάδες επισκέπτες να μας έρθουν.

ξεκινησα να ψαχνω, για να βρω ενα ποστ του 2007 που ελεγε οτι θα στησουν ανδριαντα του γιωργου σπανου στην ικαρια:eek:. δεν το βρηκα γ@μ@το:(, αλλα βρηκα τοσα αλλα που θυμηθηκα το γνωστο σποτακι με τα παπαγαλακια. υπαρχουν και αλλα μαργαριταρια, αλλα αυτα μπορεσα να συγκρατησω. δεν ειχε σημασια ποιοι τα ειπαν, ουτε εχουν και τοση σημασια οι μπηχτες προς οσους shipfriends διαφωνουσαν με ολη αυτη τη δοξολογια. σκεφτηκα ομως, οτι τωρα που "πηραν το βερα πηραν το" και η ναυλωση των πλοιων του mr corsica ferries ειχε αδοξο τελος, θα επρεπε να θυμηθουμε ολα οσα διεδιδαν ορισμενοι, ωστε να ειμαστε ετοιμασμενοι για την δρομολογηση του νεου βασιλοβαπορου:rolleyes:.

ΥΓ1: τα καλυτερα ειναι το σχολιο για το mega chania (που υποτιθεται οτι θα ονομαζοταν το mega smeralda) και το "Ο Γιωργος καινουριος και με ορεξη" το τελευταιο σχολιο το ξαναεκανε προσφατα γνωστος μου οικοδομος, αλλα οχι για τον ιδρυτη της καλλιστη, αλλα για τον προεδρο του κινηματος:D

ΥΓ2: τετοια προσωπολατρεια, ουτε στη βορεια κορεα για τον ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΙΛ:P

Link to comment
Share on other sites

Εάν κατάλαβα καλά, για την κατάρρευση της εταιρείας ευθύνεται κυρίως το ΥΠΕΣ και η Νομαρχία Σάμου?

Αν χρωστάει το ΥΠΕΣ 350 χιλ.ευρώ,τα 250 τα χρωστάει στην hsw και τα 100 στoν κεντρικό πράκτορα της Kallisti ferries.

Συνεπώς, γι' αυτά τα 100 χιλιάρικα έγινε ό,τι έγινε? Μα είναι δυνατόν να το ισχυρίζεται αυτό κάποιος σαν σοβαρή αιτιολογία? :confused:

ξεκινησα να ψαχνω, για να βρω ενα ποστ του 2007 που ελεγε οτι θα στησουν ανδριαντα του γιωργου σπανου στην ικαρια :eek:. δεν το βρηκα γ@μ@το :(,

Ε, μα γι' αυτό υπάρχουν οι φίλοι...για να βοηθούν στα δύσκολα . :D Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γ.Σπανός στο Marinews: <Η Ελληνική πλευρά της Kallisti θα δραστηριοποιηθεί περαιτέρω στην ακτοπλοία >

28/7/2009

Η είδηση της αποχώρησης από την ελληνική ακτοπλοϊα του ταχύπλοου Sardinia Vera προκάλεσε αίσθηση ενώ ήταν η αφορμή για να κυκλοφορήσουν διάφορα σενάρια για το μέλλον της Kallisti Ferries.

Το Marinews θέλοντας να δώσει στους αναγνώστες του μια καθαρή εικόνα απευθύνθηκε στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Γιώργο Σπανό, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει, εντονότερα, τη δραστηριοποίησή της στην ακτοπλοία και επεσήμανε ότι από την Kallisti αποχώρησαν οι γαλλο-ιταλοί συνέταιροι:

<- Το πλοίο Sardinia Vera αποχώρησε από την ελληνική αγορά στις 25/7/09.

- Οι λόγοι της αποχώρησης του πλοίου είναι καθαρά εμπορικοί και επιχειρηματικοί αλλά ενέχουν και την ασυμφωνία χαρακτήρων των δύο μετόχων.

- Ο Γαλλο-Ιταλικος ναυτιλιακός όμιλος Corsica Ferries, δρώντας ως πλοιοκτήτρια εταιρεία και συμμέτοχος στην Καλλίστη Φέρρις, ζήτησε την παύση του ναυλοσυμφώνου και την αποδρομολόγηση και του δεύτερου πλοίου της μετά από τις επανειλημμένες ακατανόητες πρακτικές διαφόρων εκπροσώπων σωματείων και λιμενικών αρχών απέναντι της σε θέματα που σχετίζονταν με τα πληρώματα.

- Πιο συγκεκριμένα, η Ιταλική πλευρά αναστέλλει το πρόγραμμα δραστηριοποίησης της στην ελληνική αγορά, λόγω των πολλών αστάθμητων, αθέμιτων, χρονοβόρων και κοστοβόρων διαδικασιών που αφορούν στην εκμετάλλευση των πλοίων της στην Ελλάδα και ήδη έχει ξεκινήσει να τακτοποιεί όλες τις οικονομικές της εκκρεμότητες>.

Καταλήγοντας ο Γ.Σπανός επεσήμανε στο Marinews.gr:

<Η Ελληνική πλευρά της Καλλίστη (Γ. Σπανός) δεν πτοείται από τα παραπάνω στοιχεία που μπορεί να διέπουν το χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας και ότι είναι, ιδιαίτερα τώρα, έτοιμη να δραστηριοποιηθεί περαιτέρω στο χώρο, για το Know how του οποίου, αποκόμισε πολλές, συμπυκνωμένες και ενδελεχείς γνώσεις>.

Πηγή:Marinews.gr:

Link to comment
Share on other sites

Οι λόγοι της αποχώρησης του πλοίου είναι καθαρά εμπορικοί και επιχειρηματικοί αλλά ενέχουν και την ασυμφωνία χαρακτήρων των δύο μετόχων.

Επιχειρηματικούς λόγους να το καταλάβω διότι οι άνθρωποι βαρεθήκαν να πληρώνουν χωρίς να βλέπουν κάποια προοπτική για την επένδυση που έκαναν στην Ελλάδα.

Ασυμφωνία χαρακτήρων μου μοιάζει σαν να έχουν τσακωθεί οι πρώην συνέταιροι

Ο Γαλλο-Ιταλικος ναυτιλιακός όμιλος Corsica Ferries, δρώντας ως πλοιοκτήτρια εταιρεία και συμμέτοχος στην Καλλίστη Φέρρις, ζήτησε την παύση του ναυλοσυμφώνου και την αποδρομολόγηση και του δεύτερου πλοίου της μετά από τις επανειλημμένες ακατανόητες πρακτικές διαφόρων εκπροσώπων σωματείων και λιμενικών αρχών απέναντι της σε θέματα που σχετίζονταν με τα πληρώματα.

Ακατανόητες πρακτικές διαφόρων εκπροσώπων σωματείων είναι που ζητάνε να πληρώνονται οι ναυτικοί σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα??

Πιο συγκεκριμένα, η Ιταλική πλευρά αναστέλλει το πρόγραμμα δραστηριοποίησης της στην ελληνική αγορά, λόγω των πολλών αστάθμητων, αθέμιτων, χρονοβόρων και κοστοβόρων διαδικασιών που αφορούν στην εκμετάλλευση των πλοίων της στην Ελλάδα και ήδη έχει ξεκινήσει να τακτοποιεί όλες τις οικονομικές της εκκρεμότητες.

Μήπως τους τα έλεγαν αλλιώς τα πράγματα οι εκπρόσωποι τους στην Ελλάδα, από ότι συμβαίνουν στην Ελλάδα??

Η Ελληνική πλευρά της Καλλίστη (Γ. Σπανός) δεν πτοείται από τα παραπάνω στοιχεία που μπορεί να διέπουν το χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας και ότι είναι, ιδιαίτερα τώρα, έτοιμη να δραστηριοποιηθεί περαιτέρω στο χώρο, για το Know how του οποίου, αποκόμισε πολλές, συμπυκνωμένες και ενδελεχείς γνώσεις.

Αυτό ας το αφήσω ασχολίαστο γιατί θα γίνω πολύ κακός!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε "Εκατονταπυλιανή" φαίνεται να εχεις πληροφορηση για ολα αυτα της Καλλίστη. Εχεις ή απλά είναι δικές σου υποκειμενικές εκτιμήσεις;

φιλοι μου νομιζω οτι δεν τα ξερουμε ολα και κανουμε ευκολες και ανεξοδες επικρισεις. εμεις απο την Ικαρια εχουμε πολυ διαφορετική γνώμη για ολα αυτά, καθοτι γνωριζουμε του ανθρωπους απο "μέσα". πολλα απο αυτα που γραφονται και κυριως απο αυτα που ακούγονται ειναι ανακριβη κυριως γιατι οι ανθρωποι αυτοι δεν χολοσκανε να κυνηγανε απο πισω τις φημες, που διαδιδονται απο την "αγορα" (οτι κι αν αυτο σημαινει)..

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απολυτως σεβαστη η αποψη σου αλλα ποιος σου ειπε οτι εμεις γνωριζουμε τους ανθρωπους και τις καταστασεις απ "εξω" ? Δεν εχει βεβαια πια καμια σημασια. Περιμενουμε να δουμε απλα αν η Καλλιστη θα αλλαξει σελιδα ή θα εξαφανιστει οπως εμφανιστηκε.. Σαν κομητης.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απολυτως σεβαστη η αποψη σου αλλα ποιος σου ειπε οτι εμεις γνωριζουμε τους ανθρωπους και τις καταστασεις απ "εξω" ? .

Πές μας ότι είσαι και απο τους μέσα και πάω να φουντάρω στον ΤΣΙΚΝΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Η εννοια της ηθικης ειναι διαφορετικη για καθε ανθρωπο, αλλη για τους ανθρωπους της εκκλησιας, αλλη για τους νονους της νυχτας, αλλη για τους πουριτανους, αλλη για τους προοδευτικους.

Αλλοι ζουν για ενα κουτελο αμεμπτο, αλλοι αδιαφορουν για την εξωθεν καλη μαρτυρια, αλλοι ζουν με πυξιδα το χρημα και αλλοι επιβιωνουν οπως βρουν.

Το ταμπελακι της ιστοριας ειναι αναποφευκτο για ολους ομως, οσο και εαν θελουμε να την μπλοφαρουμε και να την παραποιησουμε.

Καποιος υποστηριξε οτι δεν πρεπει να βαζουμε στο ιδιο τσουβαλι τον παρανομο εξ συνειδησεως με τον παρανομο εξ αναγκης, προσωπικα για εμενα και οι δυο δεν παυουν να ειναι παρανομοι.

Τι σχεση εχουν ολα αυτα με το εν λογω thread;

Ελα ντε;

Η Ακτη Μιαουλη ειναι 200 μετρα, και ολα εκει καταληγουν, ειτε ξεκινουν απο τον Αρμενιστη και καταληγουν στο Porto Vado, ειτε ξεκινουν απο το Αγιο Ορος και καταληγουν στο πουθενα, οτι γινεται εδω μενει αλλα η ατιμη η ιστορια παραμενει εκει με το ταμπελακι της.

Καλο καλοκαιρι σε οσους περνανε καλα σε νησια αλλα και επισης σε οσους ψαχνουν χρηματα και δουλεια να ζησουν την οικογενεια τους

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...