Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Μπορεί εμείς από καραβολατρικής πλευράς να μην τα βλέπουμε καλά τα πράγματα για την εταιρεία και πιο συγκεκριμένα:

Μισο βρε polman,αλλο μας αρεσουν τα πλοια αλλο να μπορουμε να κρινουμε 2-3 γεγονοτα.Προφανως κι αυτοι που διοικουν την εταιρια ξερουν καλυτερα αλλα δεν μπορουμε να παραβλεπουμε η να μην κριτικαρουμε αυτα που μας φαινονται παραξενα.Εκτος απο το 'καραβοενδιαφερον' στην λογικη μας,υπαρχει και η σκοπια του επιβατη κ πολυ λιγοτερο του 'εφοπλιστη' ;) (αλλιως το forum θα λεγονταν www.efoplistes.gr και προφανως θα συζηταγαμε για το τι συμφερει τις εταιριες μας/τους :D )

Αλλά ας το δούμε λίγο από την δική τους οπτική πλευρά.

- Τα "ταχύπλοα" είναι όλα σε επιδοτούμενες γραμμές. Έχουν χαμηλά λειτουργικά κόστη καθώς ταξιδεύουν σε χαμηλές ταχύτητες και το με ελάχιστο απαιτούμενο ξενοδοχειακό. Συνεπώς μόνο κερδοφόρα μπορεί να είναι για την εταιρεία.

Πειραζει να το δω απο την πλευρα του επιβατη?Οχι.Ακαταλληλα λοιπον πλοια για τις γραμμες που κανουν.Θες απο πλευρας καιρου που μπορουν να 'σηκωσουν' η απο το ξενοδοχειακο που δεν εχει ενα σαλονι η ενα εξωτερικο καταστρωμα κ καθεσαι στην καρεκλα 7ωρες για να πας Μεστα?

- Ο Θέοφιλος μπορεί να ταλαιπωρεί τον εαυτό του και να βυθίζει ακόμα παραπάνω το όνομα του, αλλά το καλοκαίρι το πλοίο είχε πάρα πολύ καλές πληρότητες. Ιούλιο - Αύγουστο δύσκολα εύρισκες καμπίνα ενώ το γκαράζ ήταν επίσης σχετικά γεμάτο. Επίσης δεν νομίζω να καίει και τίποτα. Αρά μπορεί εμείς να τον λυπόμαστε που τον βλέπουμε έτσι αλλά για την ΝΕΛ είναι μια πολύ καλή πηγή εσόδων.

Ε να πουμε κ μπραβο στην ΝΕΛ που μας εκμεταλευεται και βγαζει ενα σωρο φραγκα απο τις επιδοτησεις του ελληνικου κρατους,με πλοια σαν τον ΘΕΟΦΙΛΟ(το καλοκαιρι ας πουμε εβραζαν μεσα οι επιβατες που δεν ειχε κλιματσμο)που σερνεται με 14 μιλια και απορουμε μετα γιατι ο τουρισμος μας παει κατα διαολου...

Προφανως ξερουμε οτι με τον ενα η τον αλλο τροπο προσπαθουν να βγαλουν η βγαζουν καλα λεφτα.Θες απο EUROPEAN κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ που αμα αδειασουν το γκαραζ τους ξεχειλιζει το ΟΑΚΑ η απο τις αγονες κ τις ναυλωσεις...Οκ,το χρεος που εχει εταιρια,θα βγει απο ολα αυτα? Τον τελευταιο καιρο η μονη τρυπα που εκλεισαν ηταν αυτη με το EUROPEAN στην γραμμη μας,ολες οι αλλες κινησεις ειναι ανοιγματα που δεν απεδωσαν ΤΙΠΟΤΑ: ΑΛΚΥΟΝΗ,ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ,ΙΠΠΟΤΗΣ,ΚΟΛΟΣΣΟΣ.Εκτος αν με τα 5 ταξιδια που εκαναν εφεραν τεραστια κερδη στην εταιρια... :rolleyes:

Συνεπώς μπορεί εμείς να μην τα βλέπουμε καλά τα πράγματα αλλά δεν νομίζω να τα βλέπουν έτσι και εκεί. Επίσης δίνει ψωμί σε πολλούς ναυτικούς. Και οι πληρωμές γίνονται πάντα στην ώρα τους.

Αν δεν υπήρχε η ΝΕΛ δύσκολα θα βλέπαμε το Ν. Χίος να γυρνάει στα παλιά δρομολόγια. Ο ανταγωνισμός όπου υπάρχει κάνει καλό.

Εγω δεν τα βλεπω καλα ολα.Τωρα δινει ψωμι σε ναυτικους,τωρα πληρωνει στην ωρα της,ξερεις τι θα γινει ομως στο μελλον? Ειναι καλυτερο που προσλαμβανει πχ 200 ναυτικους για να καλυψει τις αναγκες των ναυλωμενων και αν δεν βγει αυτο το φοβερο σχεδιο που εχουν στο μυαλο τους,σε 3μηνες να τους απολυσει συν ολους αυτους που ειναι σχεδον μονιμοι υπαλληλοι της εταιριας ολα αυτα τα χρονια?

Μακαρι να τα καταφερει η εταιρια,ειναι πολυ σωστο αυτο που λες για τον ανταγωνισμο ;) (ειδικα στην γραμμη μας)Το θεμα ειναι οτι τα ανοιγματα συνεχιζουν και,εγω τουλαχιστον,δεν βλεπω να αποδιδουν η να φερνουν αρκετο παραδακι στην εταιρια.Οι ναυλωσεις εχουν και εξοδα,οχι μονο εσοδα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πιστευω οτι η αληθεια ειναι καπου στη μεση δηλαδη καποιες γραμμες ειναι κερδοφορες και καποιες οχι το αποτελεσμα θα φανει τελος του χρονου οταν η εταιρεια κανει τον ισολογισμο της τωρα ως αναφορα το SPEEDRUNNER II η αρχικη ανακοινωση ελεγε για ναυλωση του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ προκειμενου να καλυψει τις ακινησειες των πλοιων της εταιρειας διολου απιθανο λοιπον να δουμε το SPEEDRUNNER (με ταχυτητα συμβατικου φυσικα) να αναλαμβανει αυτο το ρολο δεδομενου οτι το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ θα αργησει πολυ να ετοιμαστει

Link to comment
Share on other sites

Παιδία στόχος της εταιρίας είναι να ξεχρεώσει, και αυτό προσπαθεί να το κάνει μα όλους τους γνωστούς τρόπους (οικονομία παντού, προσπάθεια για κέρδη όπου υπήρχε κενό, άγονες). Έπειτα δεν είναι λογικό για μια εταιρία που έχει δηλώσει ότι θέλει να ξεφορτωθεί τα ταχύπλοά της και κρατά ήδη παροπλισμένα άλλα 2 (ΚΕΝΤΕΡΗΣ,ΚΥΚΛΑΔΕΣ), να ναυλώνει συνεχώς περισσότερα ταχύπλοα.

Δεύτερον, όσο για τον ΘΕΟΦΙΛΟ δεν πιστεύω πως με τόσο συχνές ζημίες είναι οικονομικό νγια την εταιρία. Δηλαδή ναι μεν φέρνει λεφτά από τη σύμβαση και την πληρότητα το καλοκαίρι, αλλά οι συνεχείς ζημιές έχουν αρνητικό οικονομικό αποτέλεσμα.Ούτως η άλλως η εταιρία θέλει να το αντικαταστήσει.

Τρίτον. τα ΡΟΡΟ δεν πιστεύω πως είναι εντελώς αποτυχημένες κινήσεις επειδή δεν δούλεψαν το καλοκαίρι. Μπορεί να επιναλωθούν ή να βρουν κάποια γραμμή που μπορεί να γίνου αποδοτικά. Εξάλλου μπορούν να δουλέψουν και το χειμώνα.

Τέταρτον, οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ναυλώσεις έγιναν βάρος στην εταιρία και πραγματικά μπορεί και να την έβαλαν "μέσα" οικονομικά, καθώς δεν απέδωσαν τίποτα (ΚΥΚΛΑΔΕΣ,ΑΛΚΥΩΝΗ,ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ ;))¨οσον αφορά το τελευταίο, για να αποσβέσει η εταιρία τα λεφτα που επενδύει αυτή τη στιγμή για να κάνει το πλοίο ανθρώπινο, θα πρέπει να το δουλεύει με πληρότητα 90% ΟΛΟ το χρόνο.

Αν θέλετε τη γνώμη μου, η εταιρία αντι να σκορπά τζάμπα λεφτά σε άχρηστες ναυλώσεις, θα έπρεπε να κοιτά πως θα αντικαταστήσει τον ΘΕΟΦΙΛΟ και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και να βρει κάποιο ρόλο στα άνεργα ιδιόκτητα ταχύπλοα. Και αν ήθελε περαιτέρω επενδύσεις, θα έπρεπε να ψάξει κάποιο ή κάποια καλά πλοία για Χίο-Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Μισο βρε polman,αλλο μας αρεσουν τα πλοια αλλο να μπορουμε να κρινουμε 2-3 γεγονοτα.Προφανως κι αυτοι που διοικουν την εταιρια ξερουν καλυτερα αλλα δεν μπορουμε να παραβλεπουμε η να μην κριτικαρουμε αυτα που μας φαινονται παραξενα.Εκτος απο το 'καραβοενδιαφερον' στην λογικη μας,υπαρχει και η σκοπια του επιβατη κ πολυ λιγοτερο του 'εφοπλιστη' ;) (αλλιως το forum θα λεγονταν www.efoplistes.gr και προφανως θα συζηταγαμε για το τι συμφερει τις εταιριες μας/τους )

Μα δεν είπα εγώ κάτι διαφορετικό! Δες λίγο το post μου πάλι. Σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι συμφωνώ με την πολιτική της εταιρείας. Ούτε φυσικά είπα να μην κριτικάρουμε, συζήτηση κάνουμε. Η όλη ιδέα το post μου ήταν να αντικρούσω το επιχείρημα ότι πάει για φούντο και ότι είναι παράλογες οι ναυλώσεις. Ναι δεν είναι φορουμ εφοπλιστών αλλά είπα να προσπαθήσω να το δω με την δικιά τους οπτική γωνιά, μην με φάτε

Πειραζει να το δω απο την πλευρα του επιβατη?Οχι.Ακαταλληλα λοιπον πλοια για τις γραμμες που κανουν.Θες απο πλευρας καιρου που μπορουν να 'σηκωσουν' η απο το ξενοδοχειακο που δεν εχει ενα σαλονι η ενα εξωτερικο καταστρωμα κ καθεσαι στην καρεκλα 7ωρες για να πας Μεστα?

Ε να πουμε κ μπραβο στην ΝΕΛ που μας εκμεταλευεται και βγαζει ενα σωρο φραγκα απο τις επιδοτησεις του ελληνικου κρατους,με πλοια σαν τον ΘΕΟΦΙΛΟ(το καλοκαιρι ας πουμε εβραζαν μεσα οι επιβατες που δεν ειχε κλιματσμο)που σερνεται με 14 μιλια και απορουμε μετα γιατι ο τουρισμος μας παει κατα διαολου...

Η οπτική γωνία του επιβάτη με την οποία συμφωνώ απόλυτα!

Η οπτική γωνία της ΝΕΛ: πρωτόκολλο σε γκαράζ το καλοκαίρι + επιδότηση.

Δεν είπα εγώ κάτι διαφορετικό... Το κράτος δεν κάνει ΚΑΝΕΝΑ έλεγχο. Από την άλλη και η προσφορά με "καλά" πλοία σε άγονες είναι μηδαμινή. Φαύλος κύκλος, χάλια οι μεν και οι δεν. Και στην μέση οι επιβάτες.

Προφανως ξερουμε οτι με τον ενα η τον αλλο τροπο προσπαθουν να βγαλουν η βγαζουν καλα λεφτα.Θες απο EUROPEAN κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ που αμα αδειασουν το γκαραζ τους ξεχειλιζει το ΟΑΚΑ η απο τις αγονες κ τις ναυλωσεις...Οκ,το χρεος που εχει εταιρια,θα βγει απο ολα αυτα? Τον τελευταιο καιρο η μονη τρυπα που εκλεισαν ηταν αυτη με το EUROPEAN στην γραμμη μας,ολες οι αλλες κινησεις ειναι ανοιγματα που δεν απεδωσαν ΤΙΠΟΤΑ: ΑΛΚΥΟΝΗ,ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ,ΙΠΠΟΤΗΣ,ΚΟΛΟΣΣΟΣ.Εκτος αν με τα 5 ταξιδια που εκαναν εφεραν τεραστια κερδη στην εταιρια...

Ιδέα δεν έχουμε. Επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρουμε με τι κριτήρια γίνονται οι ναυλώσεις. Μπορεί να πηγαίνουν κατά διόλου τα 5 πλοία (από οικονομική πλευρά μιλάω). Εικασίες κάνουμε. Απλά μου έρχεται στο μυαλό η ιδέα ότι άμα βλέπανε ότι δεν τους πάνε καλά οι ναυλώσεις με τα 4 πλοία που ανέφερες δεν θα ναύλωναν και τα Μυρτιδιώτισσα - Speedrunner 2. Δηλαδή δεν νομίζω να μην μπορούν να δουν όλα τα σχόλια / κριτικές που κάνουμε εμείς σαν απλοί παρατηρητές από ένα forum και αυτοί που είναι μέσα στην διοίκηση να μην τα βλέπουν. Κάποια λογική θα υπάρχει.. Δεν ξέρω.

Εγω δεν τα βλεπω καλα ολα.Τωρα δινει ψωμι σε ναυτικους,τωρα πληρωνει στην ωρα της,ξερεις τι θα γινει ομως στο μελλον? Ειναι καλυτερο που προσλαμβανει πχ 200 ναυτικους για να καλυψει τις αναγκες των ναυλωμενων και αν δεν βγει αυτο το φοβερο σχεδιο που εχουν στο μυαλο τους,σε 3μηνες να τους απολυσει συν ολους αυτους που ειναι σχεδον μονιμοι υπαλληλοι της εταιριας ολα αυτα τα χρονια?

Μακάρι να τα καταφέρει η εταιρεια, είναι πολύ σωστό αυτό που λες για τον ανταγωνισμό ;) (ειδικά στην γραμμή μας)Το θέμα είναι οτι τα ανοιγματα συνεχιζουν και,εγω τουλαχιστον,δεν βλεπω να αποδιδουν η να φερνουν αρκετο παραδακι στην εταιρια.Οι ναυλωσεις εχουν και εξοδα,οχι μονο εσοδα.

Έχω φίλους μου που ζουν από την εταιρεία και βγάζουν το ψωμί τους. Και ελπίζω να μην τους δω στον δρόμο. Δεν έχω ιδέα τι θα γίνει στο μέλλον. Αλλά τουλάχιστον τώρα κάποιοι ζούνε. Και δυστυχώς με την κατάσταση που υπάρχει στη χώρα νεες επενδύσεις αποκλείετε να γίνουν και δυστυχώς δουλειές δεν υπάρχουν.

Επίσης όπως λες μακάρι να τα καταφέρει. Δεν σηκώνω κανένα λάβαρο της ΝΕΛ ούτε με ενδιαφέρει να την υποστηρίξω.

Πιστεύω πως όλοι θέλουμε να έχουμε την επιλογή να πάμε με το Ν. Χίος άνετα και γρήγορα. Και άμα δεν το προλάβουμε το πρωί να έχουμε την επιλογή του αργού Λισσός αλλά με το εξαιρετικό φαγητό :D ή να φάμε το ντουμάνι του european...

Παιδία στόχος της εταιρίας είναι να ξεχρεώσει, και αυτό προσπαθεί να το κάνει μα όλους τους γνωστούς τρόπους (οικονομία παντού, προσπάθεια για κέρδη όπου υπήρχε κενό, άγονες). Έπειτα δεν είναι λογικό για μια εταιρία που έχει δηλώσει ότι θέλει να ξεφορτωθεί τα ταχύπλοά της και κρατά ήδη παροπλισμένα άλλα 2 (ΚΕΝΤΕΡΗΣ,ΚΥΚΛΑΔΕΣ), να ναυλώνει συνεχώς περισσότερα ταχύπλοα.

Το βασικό στοιχείο για μια εταιρεία είναι να έχει θετικές ταμιακές ροές. Με απλά λόγια να έχει λεφτά στο ταμείο. Δεν σε κλείνουν τα χρέη αλλά το μείων στο ταμείο. Μπορεί να ξεχρεώσει και σε 30 χρόνια αν κλείσει τα κατάλληλα deal.

Δεύτερον, όσο για τον ΘΕΟΦΙΛΟ δεν πιστεύω πως με τόσο συχνές ζημίες είναι οικονομικό για την εταιρία. Δηλαδή ναι μεν φέρνει λεφτά από τη σύμβαση και την πληρότητα το καλοκαίρι, αλλά οι συνεχείς ζημιές έχουν αρνητικό οικονομικό αποτέλεσμα. Ούτως η άλλως η εταιρία θέλει να το αντικαταστήσει.

Η εταιρεία δεν δίνει σχεδόν τίποτα για ανταλλακτικά στο πλοίο, ας όψεται το πληρωμα.

Αν θέλετε τη γνώμη μου, η εταιρία αντί να σκορπά τζάμπα λεφτά σε άχρηστες ναυλώσεις, θα έπρεπε να κοιτά πως θα αντικαταστήσει τον ΘΕΟΦΙΛΟ και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και να βρει κάποιο ρόλο στα άνεργα ιδιόκτητα ταχύπλοα. Και αν ήθελε περαιτέρω επενδύσεις, θα έπρεπε να ψάξει κάποιο ή κάποια καλά πλοία για Χίο-Μυτιλήνη.

Ας ξεχάσουμε την οπτική πλευρά του επιβάτη. Ας το δούμε στεγνά από την πλευρά της εταιρείας και ως ένας manager κάπου σε ένα γραφείο που ζήτημα αν έχει μπει σε πλοίο ποτέ. Πείτε μου ένα λόγο για να αντικαταστήσει τον Θεόφιλο. Έχει 1600 περίπου άτομα πρωτόκολλο και πολύ καλό γκαράζ. Πάει σαν χελώνα αλλά τα δρομολόγια που λέει το υπουργείο τα κάνει. Ξενοδοχειακό έχουν ελάχιστο. Αν το κράτος δίνει τα λεφτά γιατί να το αλλάξει? Να βάλει ένα ολοκαίνουργιο συμβατικό πλοίο με 20-22 μίλια για πιο λόγο?

Γίνομαι λίγο υπερβολικός αλλά ας προσπαθήσουμε όλοι να ξεχάσουμε την όποια αγάπη προς την πρώην λαϊκή εταιρεία. Η εταιρεία διοικείτε από κάποιους που θέλουν κέρδους. Ωραία πλοία και γρήγορα ας τα ξεχάσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Το βασικό στοιχείο για μια εταιρεία είναι να έχει θετικές ταμιακές ροές. Με απλά λόγια να έχει λεφτά στο ταμείο. Δεν σε κλείνουν τα χρέη αλλά το μείων στο ταμείο. Μπορεί να ξεχρεώσει και σε 30 χρόνια αν κλείσει τα κατάλληλα deal

Φίλε polman, μην ξεχνάμε πως κάθε δάνειο έχει και τόκους, και όσο μεγαλύτερη η διάρκεια της αποπληρωμής, τόσο περισσότερα λεφτά σε τόκους. Άρα όσο πιο γρήγορα ξεμπερδέψεις με τα χρέη, τόσο καλύτερα.

Δεύτερον, όσο πιο πολλά πλοία έχεις, τόσο πιο πολλά λειτουργικά έξοδα έχεις. Ειδικά όταν τα μισά πλοία της εταιρίας είναι δεμένα και δεν αποφέρουν κακένα έσοδο ενώ τα έξοδα τους τρέχουν, είναι λίγο δύσκολο να έχει θετικές ταμιακές ροές.

Ας ξεχάσουμε την οπτική πλευρά του επιβάτη. Ας το δούμε στεγνά από την πλευρά της εταιρείας και ως ένας manager κάπου σε ένα γραφείο που ζήτημα αν έχει μπει σε πλοίο ποτέ. Πείτε μου ένα λόγο για να αντικαταστήσει τον Θεόφιλο. Έχει 1600 περίπου άτομα πρωτόκολλο και πολύ καλό γκαράζ. Πάει σαν χελώνα αλλά τα δρομολόγια που λέει το υπουργείο τα κάνει. Ξενοδοχειακό έχουν ελάχιστο. Αν το κράτος δίνει τα λεφτά γιατί να το αλλάξει? Να βάλει ένα ολοκαίνουργιο συμβατικό πλοίο με 20-22 μίλια για πιο λόγο?

Φίλε, η εταιρία υποχρεούται από την σύμβαση να αντικαταστήσει τα δύο πλοία μετά το πέρας 3 ετών απο την υπογραφή της σύμβασης με πλοία τουλάχιστον δεκαετίας και τις προδιαγραφές που αναφέρει. Αυτή η προθεσμία ληγει του χρόνου, και δεδομένης της κατάστασης του ΤΕΟ, θα έπρεπε από τώρα να ψάχνει για αντικαταστάτες.

Link to comment
Share on other sites

Σημερινη ανακοινωση στο site της ΝΕΛ

Ανακοίνωση 28.09.2010

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. ανακοινώνει ότι μετά την εταιρική πράξη της 24.09.2010 (reverse με μείωση μετοχικού κεφαλαίου) το μετοχικό της κεφάλαιο την 27.09.2010 ανέρχεται σε Ευρώ 4.257.660 διαιρούμενο σε 14.192.200 μετοχές ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,30 η κάθε μία.

Link to comment
Share on other sites

Ακούστηκε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται και για την γραμμή Πειραιάς -Κύθηρα με ταχύπλοο παρακαλώ!!

Γνωρίζουμε κάτι παραπάνω επ'αυτού?? Γιατί τα νέα περνάνε Ισθμό και φοβάμαι μην πέφτουν τα μισά μέσα!! :P

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρθηκε, αλλά αν όντως υπάρχουν τέτοιες σκέψεις καλό θα είναι να το ξανασκεφτούν πολύ σοβαρά.

Όλες οι προσπάθειες έπεσαν στο κενό για δρομολόγηση πλοίου, ο ΘΗΣΕΑΣ φαλήρισε τον Μοίρα, το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και με επιδότηση παρακαλώ φαλήρισε την ΑΝΕΝ...και μιλάμε για πλοία που έκαιγαν μισό κουβά πετρέλαιο, την εποχή που το πετρέλαιο είχε σχεδόν την ίδια αξία με το νερό, για πλοία παλιά χωρίς μεγάλα κόστη...,

Κι ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ αν ζει ακόμη είναι επειδή είναι ένα πλοίο παλιό χωρίς οικονομικές εκρεμότητες επειδή η επιδότηση αυξήθηκε σημαντικά και πάλι βέβαια τα πράγματα είναι μετρημένα κουκιά γι αυτόν.

Ακόμη και τα δελφίνια που κατέβαιναν σε κάτι Μονεμβασιές...αποχώρησαν νύχτα

Link to comment
Share on other sites

Ακούστηκε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται και για την γραμμή Πειραιάς -Κύθηρα με ταχύπλοο παρακαλώ!!

Γνωρίζουμε κάτι παραπάνω επ'αυτού?? Γιατί τα νέα περνάνε Ισθμό και φοβάμαι μην πέφτουν τα μισά μέσα!! :P

Μηπως εδω παιζει η ναυλωση του spedrunner II????

Link to comment
Share on other sites

Σε θαλασσοταραχή η μετοχή της ΝΕΛ

Στις 27 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών της εταιρείας στην τιμή των 0,60 ευρώ η μία και μετά από πέντε συνεδριάσεις, δηλαδή την Παρασκευή 1η Οκτωβρίου, η τιμή είχε υποχωρήσει στα 0,29 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι μέσα σε μια εβδομάδα έχασε πάνω από το 50% της αξίας της.
Να επαναλάβουμε ότι η άνοδος της μετοχής της ΝΕΛ πάνω από τα 0,30 ευρώ είναι απαραίτητη για να έχει πιθανότητες επιτυχίας η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

Μετά τις παραπάνω εξελίξεις, αλλά και λόγω του γενικότερου αρνητικού οικονομικού κλίματος, η αύξηση κεφαλαίου της ΝΕΛ για να πετύχει πρέπει να στηριχθεί τόσο από τους βασικούς μετόχους της εταιρείας όσο και από τις πιστώτριες τράπεζες. Αν γίνει αυτό, τότε ίσως και οι μικροεπενδυτές να δείξουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στη μετοχή και την εταιρεία την ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Απο την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Ανοίγει το παιχνίδι η ΝΕΛ

Παράλληλα, η Ναυτιλιακή σχεδιάζει την είσοδό της στις γραμμές Ελλάδας - Τουρκίας. Επιδίωξή της, να βάλει πλοίο που θα συνδέει τη Μυτιλήνη με τα απέναντι τουρκικά παράλια. Με την κίνηση αυτή θέλει να μεταφέρει φορτηγά που έχουν προορισμό την Ευρώπη και να τα διοχετεύει μέσω Μυτιλήνης και Πειραιά στην Ιταλία. Η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί και στις γραμμές της Ελλάδας - Ιταλίας. Εν τω μεταξύ, όμως, θα μεταφέρει και επιβάτες από και προς τα τουρκικά παράλια. Για τους Τούρκους επισκέπτες το εισιτήριο θα είναι δωρεάν, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η τοπική οικονομία της Λέσβου, ενώ το κόστος μεταφοράς τους θα καλύπτεται από τις πωλήσεις που θα κάνουν τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών που θα λειτουργούν επί του πλοίου.

Για να ακουσω τα σχολια σας

Μεγάλη πίεση δέχεται η ΝΕΛ και στα πλοία Ro-Ro. O κ. Αβραντίνης αναφέρει ότι μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί λιμάνι για να αναχωρούν τα πλοία. Όπως είναι γνωστό, ο ΟΛΠ αρνείται τα πλοία να αναχωρούν από τον Πειραιά, όμως ούτε στο Λαύριο γίνονται δεκτά, αλλά ούτε και στην Ελευσίνα. Έτσι, βγήκε το καλοκαίρι χωρίς να έχουν ξεκινήσει τα δρομολόγια των πλοίων.

Δηλαδή μονο τα δικά τους Ro-Ro δεν είναι δεκτά σε κανένα λιμάνι?? Πως πήγαν τα Ro-Ro της Salamis στο Λαύριο?? Γιατί δε μας λένε ότι δεν έχουν να τα βάλουμε κάπου!!! Τελικά βρήκαν ρολό για τον Ippotis στην Ιταλία από τη Κόρινθο. Ενώ για το Colossus τον έστειλαν για μια λίγες ήμερες στην Αίγυπτο και μετά βλέπουν τι θα το κάνουν και αυτόν!!

Link to comment
Share on other sites

Για να ακουσω τα σχολια σας

Εμεις γιατι να μην ακουσουμε πρωτα τα δικα σου :D

Τελοσπαντων για την ιστορια με την Τουρκια και την ΝΕΛ(και την συζητηση που εχει ηδη γινει τις προηγουμενες βδομαδες)εχω την εξης γνωμη:

Αν υπηρχε η υπαρχει προοπτικη να δημιουργηθει μια 'γεφυρα'-κερδοφορα συνδεση με τον Πειραια,οι Τουρκοι θα ειχαν κανει ηδη το πρωτο βημα η εστω θα το κανουν στο αμεσο μελλον.

Σκεφτειτε απλα οτι τοοοσα χρονια δεν υπαρχει μια συνδεση μεταξυ των παραλιων της Τουρκιας και του Πειραια παρα μονο μεταξυ του Τσεσμε και της Ιταλιας(Τεργεστη/Ανκονα/Μπαρι).Οι ιδιοι οι Τουρκοι 'δειχνουν' με τις γραμμες που εχουν πλοια,σε ποιους προορισμους υπαρχουν οι εμπορικες τους συναλλαγες.Βαλτε και την Εγναντια που συνδεει την Ευρωπαικη Τουρκια(Κωνσταν/πολη)μεσω της Ιγουμενιτσας,με την υπολοιπη Ευρωπη αλλα και τα roro της UN που πανε κατευθειαν Ιταλια.

Η μονη προοπτικη για μενα,με την αλλαγη που εγινε στα πρασινα διαβατηρια ειναι Χιος κ Μυτιληνη να αποτελεσουν τουριστικους προορισμους για τα 5 μυρια της Σμυρνης.Δεν χρειαζονται πλοια 140μετρα αλλα πολυ μικροτερα(ισως και τα υπαρχοντα)που απλα θα αυξησουν τα δρομολογια τους ;)

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο τύπου της ΝΕΛ για τη βράβευση της εταιρίας λόγω της συμμετοχής του Μυτιλήνη στο πρόγραμμα AMVER

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19/10 η απονομή των βραβείων AMVER του Propeller club.

Η εταιρεία μας βραβεύτηκε για την συμμετοχή της στο πρόγραμμα ΑΜVER με το πλοίο “ΜΥΤΙΛΗΝΗ”.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

τι του λειπει του ψωριαρη, φουντα με μαργαριταρι.

ολα τα αλλα τα εχουν λυσει, το προγραμμα AMVER ηταν το μονο που ελειπε.

Btw, μιας και το ανεφερες π100, δε μας λες και τι ειναι το προγραμμα AMVER, για εμας τους στεριανους που δεν ξερουμε. ετσι για να ξερουμε γιατι καμαρωνει η ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

AMVER είναι η συντομογραφία του: Automated Mutual Assistance Vessel Rescue System.

Τα βραβεία του προγράμματος Amver εγκαινιάστηκαν το 1971, ως αναγνώριση για τα σκάφη που συμμετέχουν τακτικά στο σύστημα Amver.

Τα βραβεία δίνονται στα πλοία που στέλνουν τις αναφορές θέσης και είναι διαθέσιμα για να εκτρέψει τουλάχιστον 128 ημέρες ετησίως. Η εταιρεία λαμβάνει ένα γράμμα της εκτίμησης, ενώ το πλοίο λαμβάνει ένα πιστοποιητικό Αξίας. Ειδικά βραβεία Amver έχουν δοθεί για δραματικές ή έκτακτες διασώσεις.

Ουσιαστικά το AMVER κάνει χρήση της θέσης του βαποριού και χρησιμοποιείται για λόγους έρευνας και διάσωσης της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα. Το βραβείο προέρχεται από την Αμερικανική Ακτοφυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση εγώ ο καρα-στεριανός.... :D

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα AMVER είναι κάτι που επιδεινώνει ακόμα περισσότερο τα οικονομικά της εταιρείας?

Έχει κάποιο δυσβάσταχτο κόστος και αν δεν συμμετείχε η ΝΕΛ θα μπορούσε να διαθέσει ο,τι κεφάλαια εξοικονομούσε σε πιο επείγουσες ανάγκες?

Μήπως το θέμα δεν είναι αμιγώς οικονομικό αλλά έχει κάποιους άλλους περιοριστικούς όρους για τη συμμεχτοχή? Π.χ. πρέπει υποχρεωτικά να διατηρείς ταχύπλοα με τρελή κατανάλωση στο στόλο σου (για να πηγαίνουν γρήγορα στις διασώσεις), ή πλοία με ταχύτητα κάτω των 15μιλίων (για να μη σηκώνουν πολύ κύμα στις διασώσεις :blink: ) οπότε η συμμετοχή στο πρόγραμμα περιορίζει κατά κάποιο τρόπο τις στρατηγικές κινήσεις της εταιρείας?

Γενικά προσπαθώ να καταλάβω γιατί έκανε άσχημα η ΝΕΛ που συμμετείχε σε ο,τι κι αν ήταν αυτό, ή γιατί κάκώς έβγαλε τη συγκεκριμένη ανακοίνωση που απλά αναφέρει ένα γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

φιλε αλκαιε, ειρωνευομαι το γεγονος οτι η ΝΕΛ κανει γαργαρα πολυ σοβαρα θεματα, αποφευγει να βγαλει ανακοινωση για αλλα σοβαρα ή να κανει οποιοδηποτε σχολιο (αναφερω ενδεικτικα τις ναυλωσεις και ολη τη φημολογια που τις συνοδευει, καθως και τις δια βιου διαπραγματευσεις για την αναδιαρθωση του χρεους) και απο την αλλη για ενα θεμα επουσιωσες, βγαινει ο τελαλης. (επουσιωδες για μια εταιρεια που ειναι μεταξυ εντατικης και νεκροτομειου οπως η ΝΕΛ)

Link to comment
Share on other sites

Ωραία αποφασίστηκε στο ΣΑΣ ότι μπορούν να αναχωρούν τα Ro-Ro από το λιμάνι του Πειραιά έως τις 30-11-10, μέχρι να προσδιορισθεί ο κατάλληλος λιμένας υποδοχής στο νομό Αττικής.

Τώρα που ξεπεράστηκε το πρόβλημα της πρόσδεσης των Ro-Ro φαντάζομαι ότι η ΝΕΛ θα φέρει τον Ippotis από τη Κόρινθο και το Colossus από την Αίγυπτο για να ξεκινήσουν άμεσα δρομολόγια στα Δωδεκάνησα και Χίο Μυτιλήνη!!! Γιατί τόσο καιρό αυτό ήταν το εμπόδιο της εταιρείας :D

Μεγάλη πίεση δέχεται η ΝΕΛ και στα πλοία Ro-Ro. O κ. Αβραντίνης αναφέρει ότι μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί λιμάνι για να αναχωρούν τα πλοία. Όπως είναι γνωστό, ο ΟΛΠ αρνείται τα πλοία να αναχωρούν από τον Πειραιά, όμως ούτε στο Λαύριο γίνονται δεκτά, αλλά ούτε και στην Ελευσίνα. Έτσι, βγήκε το καλοκαίρι χωρίς να έχουν ξεκινήσει τα δρομολόγια των πλοίων.
Link to comment
Share on other sites

Με αίτησή της η ΝΕΛ ζητά δρομολόγια για ικαρία σάμο με ro/ro.ήδη προς έγκριση έχει σταλθεί αίτηση στα οικεία λιμεναρχεία. Από τον Εύδηλο ζητά 2 δρομολόγια την εβδομάδα.Υποθέτω λόγο λιμένος και διαθεσιμότητας πλοίων θα είναι καμιά προέκταση του Ο/Γ ΜΥΚΟΝΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...