Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ολοκληρώθηκε –σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της ΝΕΛ- η εξαγορά του συνόλου των μετοχών της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ και έτσι τώρα η εισηγμένη εταιρία θα προσθέσει στο δυναμικό της νέα πλοία.

Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη, όχι μόνο γιατί είχε προαναγγελθεί εδώ και πάρα πολλούς μήνες, αλλά και γιατί ο κ. Απ. Βαντούρης αποτελεί βασικό μέτοχο και των δύο συμβαλλομένων μερών. Άρα, η πιθανότητα διαφωνιών στις διαπραγματεύσεις δεν ήταν μεγάλη.

Το περίεργο όμως της υπόθεσης είναι το τίμημα της συναλλαγής. Σύμφωνα με την πρόσφατη ανακοίνωση της ΝΕΛ, αυτό ανήλθε σε 536.400 ευρώ, όταν πέρυσι το ποσό της εξαγοράς είχε οριστεί στα 3 εκατ. ευρώ!

Το αντίτιμο των 3 εκατ. ευρώ είχε προφανώς επηρεαστεί από την αποτίμηση της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ που είχε γίνει από ανεξάρτητους εκτιμητές με βάση τα αποτελέσματα του 2005 και η οποία ανέβαζε την πραγματική της αξία στα 4.560.373 ευρώ!

Στην αποτίμηση αυτή μάλιστα, είχαν χρησιμοποιηθεί δύο μέθοδοι: η πρώτη (αποτίμηση περιουσιακών στοιχείων) είχε οδηγήσει σε ένα αποτέλεσμα 4,035 εκατ. ευρώ και η δεύτερη (προεξόφληση ταμιακών ροών) σε ακόμη πιο ψηλό νούμερο: 5,78 εκατ. ευρώ.

Για την ιστορία αναφέρουμε, ότι τα πλοία της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ είχαν αποτιμηθεί στα 35,77 εκατ., όταν στο τέλος του 2005 η εταιρία κατέγραφε ζημιές 4,17 εκατ. και ο δείκτης κυκλοφοριακής ρευστότητας ήταν στο 0,57.

Και το ερώτημα που προκύπτει είναι, πώς εξηγείται μια τόσο μεγάλη διαφορά μεταξύ της αποτίμησης των 4,56 εκατ. ευρώ, του αρχικού αντίτιμου των 3 εκατ. ευρώ και του τελικού τιμήματος των 536.400 ευρω;

Μήπως αποφάσισε ο κ. Απ. Βεντούρης να επιδοτήσει τη ΝΕΛ σε βάρος του εαυτού του και υπέρ των λοιπών της μετόχων;

Βρέθηκε ότι η μελέτη αποτίμησης ήταν εσφαλμένη και εκτός πραγματικότητας;

Συνέβη κάτι μέσα στο 2006 που να μείωσε τόσο πολύ την αξία της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ;

Συνέβη κάτι άλλο, που δεν το γνωρίζουμε;

www.euro2day.gr

Εκτός από το παράδοξο της μείωσης της αξίας της C Link κατά 80% μέσα σε λίγους μήνες, υπάρχει και ένα ακόμα: Στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας του 2006 εμφανίζεται πως για την εξαγορά της C Link έχει δοθεί το μεγαλύτερο μέρος του ποσού των 3 εκ. € ως προκαταβολή.

Συνεπώς έχουμε μια σπάνια περίπτωση, κατά την οποία με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, ο αγοραστής αντί να αποπληρώσει το συνολικό τίμημα, παίρνει και ρέστα :eek:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η αξία της ΣΙ-ΛΙΝΚ μειώθηκε αφού αφαιρέθηκαν οι υποχρεώσεις και τα δάνεια της.Αυτό που εισπράχθηκε είναι το καθαρό ποσό για την "παντελόνα".

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η αξία της ΣΙ-ΛΙΝΚ μειώθηκε αφού αφαιρέθηκαν οι υποχρεώσεις και τα δάνεια της.Αυτό που εισπράχθηκε είναι το καθαρό ποσό για την "παντελόνα".

Αυτό που αναφέρεις αφορά την αποτίμηση της εταιρίας βάσει της εκτίμησης των περιουσιακών της στοιχείων και είχε σαφέστατα ληφθεί υπόψη, όπως αναφέρεται και στο άρθρο του euro2day αλλά και στην έκθεση αποτίμησης που βρίσκεται στο site της ΝΕΛ.

Edit: πρόσθεση link

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνησω -τροπον τινα- με τον χαρακτηρισμο "τα παραξενα μιας εξαγορας". Δεν θεωρω τοσο παραξενα τα επι μερους της εξαγορας, ετσι κι αλλιως προκειται για τον ιδιο ιδιοκτητη, ασχετα με το με ποιον ακριβως τροπο αξιολογειται και χρηματοδοτειται η εξαγορα. Για μενα αυτα που εχουν ενδιαφερον ειναι οτι δεν αμφισβητειται απο πουθενα η ορθοτητα μιας τετοια εξαγορας, ασχετως τιμηματος, και αναφερομαι στους υπολοιπους μετοχους της ΝΕΛ εκτος μπλοκ Βεντουρη(αραγε ποσοι τετοιοι να εχουν μεινει?). Η ΝΕΛ βλεπει και παθαινει να μη χανει απο τα ταχυπλοα της, φορτωθηκε και τις Παναγιες. Δεν στεκομαι καθολου στο γεγονος οτι η C-Link ηταν φαινομενικα ζημιογονος, η πρακτικη μας διδασκει οτι τα επισημα αποτελεσματα που ανακοινωνονται -ακομα και απο τις εισηγμενες στο ΧΑΑ- δεν μπορουμε να τα εμπιστευομαστε. Ειναι αλλωστε γνωστο οτι συμφωνα με τους λογιστες, "1+1 κανει οσο θελει το αφεντικο".

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο η Ιδρυση της Ναυτιλιακης Εταιριας Λεσβου που εκδοθηκε το 1978 στη Μυτιληνη είναι μια πολυ καλή αναφορά στους οραματιστές στη προσπαθεια δημιουργίας της εταιρίας και στα προβλήματα που παρουσιαστηκαν κατα την προσπάθεια.Υπηρχαν άνθρωποι η οποίοι είχαν κάνει σκοπό της ζωής τους την ίδρυση της εταιρίας και χαρη σε αυτούς πραγματοποιήθηκε το πολύ δύσκολο αυτό όνειρο όπως χαρακτηριζόταν τότε η ΝΕΛ

Αν κάποιον τον ενδιαφέρει ας μου το πεί

Link to comment
Share on other sites

Σημερινό δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής αναφέρει τα δρομολόγια που έχουν καταθέσει οι εταιρίες για τη φετινή θερινή περίοδο:

Η ΝΕΛ από την πλευρά της φαίνεται να «ζήλεψε» την Hellenic Seaways και ετοιμάζεται να «επισκεφθεί» και αυτή την Κρήτη, δρομολογώντας το «Αίολος Εξπρές» στη γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο-Πειραιάς. Το μικρότερο ταχύπλοο «Αίολος Εξπρές ΙΙ» αναμένεται να δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Πειραιάς και το «Παναγιά Θαλασσινή» στη γραμμή Λαύριο-Πάρος-Νάξος-Αμοργός».
Link to comment
Share on other sites

Μεταβολή Ποσοστού Συμμετοχής (25/01/2007)

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε., ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε κατά τις διατάξεις του Π.Δ. 51/1992 την 24η Ιανουαρίου 2007 το μέλος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΕΛ κ. Απόστολος Βεντούρης, μας γνωστοποίησε ότι στις 24.1.2007 προέβη σε απόκτηση 1.000.000 μετοχών της ανωτέρω εταιρείας στο όνομά του. Μετά την ανωτέρω απόκτηση η άμεση συμμετοχή του ανέρχεται σε 1.000.000 μετοχές και δικαιώματα ψήφου ήτοι ποσοστό 0,95% του μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου και το σύνολο της άμεσης και έμμεσης συμμετοχής του ανέρχεται σε 21.600.000 μετοχές και δικαιώματα ψήφου ήτοι ποσοστό 20,44% του μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου.

Γνωστοποίηση Συναλλαγών (25.01.2007)

H ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι σύμφωνα με επιστολές που απέστειλαν τα κατωτέρω πρόσωπα δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 13 §1 του ν. 3340/2005, προέβησαν την 24/1/2007 στις κατωτέρω αποκτήσεις μετοχών:

1. Ιωάννης Νικ. Σηφάκης, Πρόεδρος Δ.Σ., 20.000 κοινές ονομαστικές μετοχές με αξία συναλλαγής Ευρώ 10.800,00

2. Θεοχάρης Βασ. Παπαγεωργίου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., 50.000 κοινές ονομαστικές μετοχές με αξία συναλλαγής Ευρώ 27.000,00

3. Απόστολος Κων. Βεντούρης, Διευθύνων Σύμβουλος, 1.000.000 κοινές ονομαστικές μετοχές με αξία συναλλαγής Ευρώ 540.000,00

4. Αθανάσιος Ελ. Λιάγκος, Γεν. Διευθυντής, 150.000 κοινές ονομαστικές μετοχές με αξία συναλλαγής Ευρώ 81.000,00

5. Ανδρέας Νικ. Δημητρουλόπουλος, Διευθυντής Διοικητικών Υπηρεσιών, 30.000 κοινές ονομαστικές μετοχές με αξία συναλλαγής Ευρώ 16.200,00

6. Θεοδώρα Ιω. Ρήγα, Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων σχέσεων, 30.000 κοινές ονομαστικές μετοχές με αξία συναλλαγής Ευρώ 16.200,00

7. Σωκράτης Κων. Καββαδίας, μέλος Δ.Σ., 50.000 κοινές ονομαστικές μετοχές με αξία συναλλαγής Ευρώ 27.000,0

Όλα σχεδόν αυτά τα άτομα που απέκτησαν μετοχές της ΝΕΛ, εάν δε κάνω λάθος ανήκουν όλοι στο «μπλοκ» του Βεντουρη.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω του ότι στο 2006 ο μεγαλομέτοχος έχει βγει αποκλειστικά σχεδόν πωλητής (και λογικό αφού η υπεραξία του "χαρτιού" ήταν πολύ μεγάλη) και τώρα βγαίνει αγοραστής μαζί με την "παρεά" του δηλώνει προϋποθέσεις για "ράλλυ" της μετοχής.

Η εκτίμηση αυτή δεν είναι σύσταση αγοράς αλλά ένας απλός προβληματισμός για το επιχειρηματικό προφίλ μερικών "επενδυτών" και την λογική που βλέπουν την συμμετοχή τους σε εταιρείες όχι μόνο του συγκεκριμένου κλάδου αλλά και γενικότερα. Τα παραδείγματα παντως κερδισμένων επιχειρηματιών - πτωχευμένων εταιρειών είναι πολλά και σίγουρα είναι κάτι που δεν θέλει να δει κανενας στο μέλλον.

Λιγο εκτός topic αλλά στον ίδιο προβληματισμό... κατι αναλογο παει να στηθεί και στην ΓΚΑΛΗΣ - ΣΑΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από steven

Αλλα έχω μια απορία αυτές οι μετοχές αγοράστηκαν μεσω του προγράμματος προαίρεσης η ετσι απλά?

Αφορά το πρόγραμμα προαίρεσης αφού η τιμή κτήσης είναι 0,54€

Αρχική δημοσίευση από proud_ionian

γιατι εχω την εντυπωση οτι αυτο δεν ειχε πολυπροβληθει; ποια ειναι τα στελεχη που αφορα;

Η απάντηση στο ερώτημα σου βρίσκεται στο χθεσινό δελτίο τύπου που παρέθεσε ο Π100. Από τις 1.828.000 μετοχές, το 1.000.000 πήρε ο Βεντούρης, τις 330.000 6 στελέχη της ΝΕΛ και τις υπόλοιπες 498.000, 3 στελέχη από συνδεδεμένες επιχειρήσεις (υποθέτω της C-Link) οι οποίοι προφανώς δεν έχουν την υποχρέωση της γνωστοποίησης των συναλλαγών τους.

Αρχική δημοσίευση από A 377

Λόγω του ότι στο 2006 ο μεγαλομέτοχος έχει βγει αποκλειστικά σχεδόν πωλητής (και λογικό αφού η υπεραξία του "χαρτιού" ήταν πολύ μεγάλη) και τώρα βγαίνει αγοραστής μαζί με την "παρεά" του δηλώνει προϋποθέσεις για "ράλλυ" της μετοχής.

Μπορεί να είναι σωστό αυτό που λες, με τη διαφορά ότι αυτές οι μετοχές προήλθαν από πρόγραμμα προαίρεσης, συνεπώς αγοράστηκαν στο 50% της σημερινής τιμής της μετοχής. Συνεπώς όσοι συμμετέχουν έχουν 100% κέρδος ακόμα και αν η μετοχή δεν κάνει ράλι. Η υποχρέωση συνήθως σε αυτά τα προγράμματα είναι οι συμμετέχοντες να κρατήσουν υποχρεωτικά τις μετοχές τους για ένα συγκεκριμένο διάστημα (πχ 1ή δύο χρόνια) οπότε το τελικό τους όφελος θα εξαρτηθεί από την τιμή της μετοχής εκείνη την περίοδο.

Γενικά τα προγράμματα stock option έχουν δύο στόχους:

1. Να χρήσουν τα στελέχη μιας εταιρίας μετόχους, ώστε μέσα από την ανάπτυξη της εταιρίας (και την άνοδο της μετοχής της) να έχουν όφελος και τα στελέχη της (με λίγα λόγια τους δίνει κίνητρο).

2. Να “δεσμεύει” μια επιχείρηση τα στελέχη της (να αποφεύγονται δηλαδή οι μεταγραφές) αφού το κάθε στέλεχος που συμμετέχει, για να κερδίσει από την υπεραξία της επένδυσης του θα πρέπει να παραμένει στο δυναμικό της εταιρίας για όσο διάστημα προβλέπεται από το πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι σωστό αυτό που λες, με τη διαφορά ότι αυτές οι μετοχές προήλθαν από πρόγραμμα προαίρεσης,...

Η εντυπωσή μου (εσφαλμένα) ήταν ότι το ποσοστό αγοράς ήταν πλέον του stock option... οπότε οκ :P:eek:

Παντως για να διατηρήσω την κακή μου κριτική ....... :eek: stock option που δίνει στον μεγαλομέτοχο (ο οποίος παίρνει και τις αποφάσεις) σχεδόν το 1% της εταιρείας (και με εκπτωση 50%) μάλλον δεν είναι στο πνεύμα των stock options που αναφέρεις στο post σου.

Link to comment
Share on other sites

Επίλυση της διαφοράς της Ν.Ε.Λ. με την Τράπεζα FIRST BUSINESS BANK.

Πηγη www.nel.gr

Σε συνέχεια της από 28/9/2006 ανακοίνωσης, η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., ανακοινώνει ότι την 31/1/2007 ολοκληρώθηκαν και τυπικά όλα τα στάδια της εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς της Ν.Ε.Λ. με την Τράπεζα FIRST BUSINESS BANK.

Μετά τα παραπάνω, το ανωτέρω ζήτημα διευθετήθηκε πλήρως προς αμοιβαίο όφελος και των δύο πλευρών.

Τσάμπα τα εξώδικα:P:D

Link to comment
Share on other sites

Σε Αίολος Κεντέρης 1 και 2 μετονομάζει η ΝΕΛ τα δύο Αίολος Εξπρές:confused: :confused:

απο το www.marinews.gr

Την μετονομασία των δύο Αίολος Εξπρές σε <Αίολος Κεντέρης 1> και <Αίολος Κεντέρης 2> αποφάσισε η ΝΕΛ. Ο λόγος της μετονομασίας είναι η μεγάλη αναγνωρισιμότητα του αυθεντικού και πρώτου «Αίολος Κεντέρης». Εκπρόσωποι της διοίκησης της ΝΕΛ βρίσκονται από σήμερα στο Ρέθυμνο προκειμένου να ενημερώσουν τους τοπικούς φορείς για τη δρομολόγηση του Αίολος Εξπρές 2 και νυν Κεντέρης 2 στη γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο.
Link to comment
Share on other sites

ΣΤΟ 14,31% από 15,88% κατήλθε το ποσοστό συμμετοχής της Millennium Bank επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της ΝΕΛ. Οπως αναφέρεται σε χθεσινή ανακοίνωση της ακτοπλοϊκής εταιρείας προς το Χ.Α. η Τράπεζα Millennium Bank γνωστοποίησε ότι στις 12.1.2007 προέβη σε εκχώρηση δικαιωμάτων ψήφου, λόγω μερικής άρσης ενεχύρου επί μετοχών της ΝΕΛ, με αποτέλεσμα το ποσοστό συμμετοχής της επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της ανωτέρω εταιρείας να κατέλθει από 15,88% σε 14,31%.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Έρευνα για να διαπιστωθεί το κατά πόσο υπήρχαν πρόσωπα τα οποία αγόραζαν και πωλούσαν μετοχές τόσο της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, όσο και άλλων ακτοπλοϊκών εταιρειών, κάνοντας χρήση εσωτερικής πληροφόρησης που διέθεταν λόγω του ρόλου τους, διεξάγει το Πταισματοδικείο Αθηνών.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες η έρευνα ξεκίνησε μετά από επιστολή που έστειλε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΕΛ κ. Απόστολος Βεντούρης στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, η οποία με τη σειρά της διαβίβασε την εν λόγω επιστολή στην Εισαγγελία Αθηνών.

Ο κ. Βεντούρης κλήθηκε να δώσει συμπληρωματικά στοιχεία βάσει της επιστολής του και όπως έγινε γνωστό ενημέρωσε τις αρμόδιες δικαστικές αρχές ότι από τα στοιχεία που διαθέτει, κάποιος ο οποίος διέθετε εσωτερική πληροφόρηση αγόρασε μέσω ελβετικής τράπεζας μετοχές της ΝΕΛ λίγο πριν κατατεθεί επίσημη πρόταση για την εξαγορά του ποσοστού του 33,1% που κατείχαν οι Μινωϊκές Γραμμές στη Hellenic Seaways.

Λίγο καιρό αργότερα, μέσω πάντα της ίδιας τράπεζας, κάποιος πούλησε μεγάλο πακέτο μετοχών της ΝΕΛ λίγο πριν δημοσιοποιηθεί η εξαγορά του 6% που κατείχε στη HSW ο κ. Κώστας Αγαπητός από τον κ. Πάνο Λασκαρίδη, μια κίνηση που οδήγησε σε πτώση της μετοχή της ΝΕΛ.

Οι δικαστικές αρχές έχουν καλέσει ήδη τον κ. Κώστα Αγαπητό να καταθέσει, ενώ το ίδιο προτίθενται να πράξουν, αν δε το έχουν πράξει ήδη και με τον κ. Πάνο Λασκαρίδη καθώς τα ονόματα των δύο περιλαμβάνονται στην επιστολή Βεντούρη.

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά τους δημοσιογράφους, τους κατασκευαστές, τις τράπεζες, τους παλαιούς συνεργάτες ήρθε η ώρα και για τους ανταγωνιστές. Μήνυση κατέθεσε ο Απόστολος κατά μελών του ΔΣ και στελεχών της διοίκησης της HSW σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για τη χρήση του 2005.

Ποιος ο στόχος αυτής της κίνησης (οκτώ μήνες μετά τη Γ.Σ. κατά την οποία είχε απειλήσει με μηνύσεις) μόνο αυτός γνωρίζει. Ίσως να “ζορίστηκε” από τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών, που φαίνεται πως δεν ήταν αυτές που περίμενε.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον γι΄αυτό μιλάτε

Από την ανακοίνωση στο Χ.Α

"Η Διοίκηση της NEL LINES επιθυμεί να ανακοινώσει στο Χρηματιστήριο Αθηνών, στους μετόχους της εταιρείας και στο επενδυτικό κοινό ότι υπέγραψε σήμερα 28/2/2007 προσύμφωνο για την πώληση στο εξωτερικό των πλοίων ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ν.Μ. 39 και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ, Ν.Π. 11405, (πλοιοκτησίας θυγατρικής της), τα οποία σήμερα δραστηριοποιούνται στην Ερυθρά Θάλασσα, έναντι συνολικού τιμήματος 85 εκατ. ευρώ.

Οι ανωτέρω πωλήσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του Μαρτίου και θα ενισχύσουν σημαντικά την χρηματοοικονομική θέση του ομίλου. Με την υλοποίηση τους, η εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά το επενδυτικό κοινό.

Το εκτιμώμενο λογιστικό κέρδος από την πώληση αυτή σε επίπεδο ομίλου θα ανέλθει σε 3,9 εκατ. ευρώ περίπου. Η NEL LINES σταθμίζοντας τα δεδομένα του κλάδου, θα είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει την αναμενόμενη ρευστότητα και να εκμεταλλευθεί τις επενδυτικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας είτε με αγορές πλοίων είτε με συμμετοχές στρατηγικού χαρακτήρα."

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το www.chiosnews.gr 4ημερη εκδρομη οργανωνει η ΝΕL το Πασχα στη Θεσσαλονικη με τα εξης ωραρια

Αναχώρηση ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 06/04/2007 από ΧΙΟ στις 06:30 και από ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις 11:00

Άφιξη στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ την ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 06/04/2007 στις 23:50

Αναχώρηση από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τη ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 08/04/2007 στις 23:00

Άφιξη στη ΧΙΟ τη ΛΑΜΠΡΟΔΕΥΤΕΡΑ 09/04/2007 στις 08:00 και στη ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις 12:00

Ποιο πλοιο θα παει δεν αναφερει αλλα λογικα ο Θεοφιλος οπως παντα.Εψαξα κ στο site της NEL αλλα δεν υπαρχει καμια αναφορα στο συγκεκριμενο θεμα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...