Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.samostime...-11-22-10-51-11

αυτο που θελουν εδω και χρονια οι << αρχοντες >> απο το Βαθυ δηλαδη να μην πιανει πλοιο στο καρλοβασι γινεται πραγματικοτητα αλλα δεν θα τους περασει.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Την Τετάρτη 21.11.2012 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νομού Σάμου με την παρουσία του Υπουργού κ. Κ.Μουσουρούλη, του Δημάρχου Ικαρίας κ. Χ.Σταυρινάδη, του Δημάρχου Σάμου κ. Σ.Θάνου, της Βουλευτού Ν. Σάμου κ. Α.Καλογερή, του Αντιπεριφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Θ.Παπαθεοφάνους, του Προέδρου του επιμελητηρίου Σάμου κ. Γ.Κυριαζή και του νομικού συμβούλου του δήμου Ικαρίας κ. Ζαχαρία Κεσσέ.

Εκ μέρους του κ.Υπουργού εκτέθηκε το συνολικό πρόβλημα, που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες λόγω της οικονομικής κρίσης και της εκτίναξης της τιμής των καυσίμων, που σε συνδυασμό με τη διακοπή της τραπεζικής χρηματοδότησης έχει οδηγήσει το ακτοπλοϊκό «να κρέμεται από μία κλωστή» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε. Σε μεγάλο βαθμό οι οποιεσδήποτε ουσιαστικές παρεμβάσεις εξαρτώνται από τη συνέχιση της χρηματοδότησης και την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και για αυτό το λόγο ζήτησε την κατανόηση των τοπικών κοινωνιών.

Ο Δήμος Ικαρίας κατέθεσε έγγραφο υπόμνημα με το οποίο έθεσε το πλαίσιο των προτάσεων του για την βελτίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Ικαρίας, συμμετέχοντας με αυτό τον τρόπο και στην σχετική δημόσια διαβούλευση, η οποία λαμβάνει χώρα για την τροποποίηση του Ν. 2932/2001 μέχρι της 5.12.2012.

Συνοπτικά ο Δήμος Ικαρίας έθεσε τα κάτωθι θέματα:

1.Σε σταθερή βάση τη δρομολόγηση και δεύτερου πλοίου στο νομό μας και τουλάχιστον για τη θερινή περίοδο.

• Πειραιάς – Κυκλάδες – Εύδηλος – Σάμος

• Πειραιάς – Σύρος – Αγ. Κήρυκος – Φούρνοι – Σάμος

Μέχρι τη δρομολόγηση δεύτερου πλοίου, το μοναδικό πλοίο πρέπει να προσεγγίζει σε όλα τα λιμάνια του νομού, αφού το σύνταγμα μας προβλέπει την ισοπολιτεία. Με αυτόν τον τρόπο Εύδηλος, Αγ. Κήρυκος και Φούρνοι έχουν τα ίδια δρομολόγια με το Καρλόβασι και το Βαθύ.

2. Τη συνέχιση για όλο τον χρόνο με δύο προσεγγίσεις την εβδομάδα της δρομολόγησης του πλοίου που ξεκινά, τόσο από την Καβάλα όσο και από την Θεσσαλονίκη και καταλήγει στον Πειραιά με ενδιάμεσους προορισμούς τον Άγιο Κήρυκο και τον Εύδηλο αντίστοιχα (τώρα εξυπηρετείται από την ΝΕΛ) .

3. Την από φέτος δρομολόγηση για την θερινή περίοδο των ταχύπλοων της DODEKANISOS SEAWAYSπου ξεκινάνε καθημερινά από την Ρόδο ή την Κω και φτάνουν μέχρι την Πάτμο, να προεκτείνουν μέχρι τον Αγ. Κήρυκο. Αν αυτό δεν καταστεί δυνατό για φέτος, ζητάμε την επέκταση των δρομολογίων της Aegean FlyingDolphins (Πυθαγόρειο-Κώ) και για τον Άγιο Κήρυκο.

4. Αλλαγή της προκήρυξης που ενώ προβλέπει τη δυνατότητα του πλοίου που θα επιδοτείται, να μπορεί εκτός της Σύρου – Αγ. Κηρύκου – Φούρνων να προσεγγίζει ένα επιπλέον λιμάνι των Κυκλάδων, απαγορεύει την προσέγγιση στον Εύδηλο. Αν δυστυχώς δεν υπάρξει δεύτερο πλοίο τότε ολόκληρη η Βόρεια Ικαρία κινδυνεύει να μείνει χωρίς πλοίο. Και τότε πιθανόν το κράτος να αναγκαστεί να δίνει και δεύτερη επιδότηση.

5. Τα πλοία πρέπει να αναχωρούν από τον Πειραιά μέχρι τις 16:00 το απόγευμα (ειδικά για την θερινή περίοδο). Σε αυτήν την περίπτωση τα πλοία θα είναι στην Ικαρία, όχι στις 05:00 αλλά στις 23:00 και οι επιστροφές στις 08:00 το πρωί. Οι ώρες άφιξης τα τελευταία χρόνια έχουν προγραμματιστεί (χωρίς να λαμβάνονται υπόψη και οι συνήθεις καθυστερήσεις) από τις 03:30 – 05:30 το πρωί. Τα αποτελέσματα επηρεάζουν αρνητικά τον τουρισμό αλλά και τους κατοίκους μας.

6. Μέχρι την δρομολόγηση δεύτερου πλοίου την καθιέρωση ποσοστώσεων με τα λιμάνια των Κυκλάδων, προκειμένου να υπάρχει όσο το δυνατόν επάρκεια για τον νομό μας. Μην ξεχνάμε το πλήθος των πλοίων και των δρομολογίων που εξυπηρετούν αυτά τα νησιά.

7. Την υποχρεωτικά έγκαιρη δημοσιοποίηση των δρομολογίων και την έγκαιρη δυνατότητα προπώλησης εισιτηρίων για ολόκληρο το διάστημα που ορίζεται από την ετήσια δήλωση των δρομολογίων.

8. Για την μείωση των τιμών των εισιτηρίων και την διάσωση των εταιριών προτείνουμε τα παρακάτω:

• Το Φ.Π.Α. που ισχύει για την διαμονή στα ξενοδοχεία των νησιών (5%), να επεκταθεί και στα εισιτήρια των πλοίων Α’ κατηγορίας, που προσεγγίζουν νησιά που χαρακτηρίζονται άγονα. Αυτό θα ήταν κίνητρο να γίνουν επενδύσεις σε νέα πλοία. Επίσης τα εισιτήρια όλων των πλοίων, θα πρέπει να έχουν Φ.Π.Α., ανάλογο με αυτό των νησιών (-30% του κανονικού Φ.Π.Α.).

• Να γίνεται άμεσος συμψηφισμός των επιδοτήσεων με τις οφειλές των εταιριών προς το κράτος (Φ.Π.Α., Φ.Μ.Υ., φόρος εισοδήματος κλπ)

• Να υπάρχει η δυνατότητα να εκχωρούν οι εταιρίες τις επιδοτήσεις τους και να λαμβάνουν ανάλογα δάνεια από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Εκ μέρους του κ. Υπουργού σε πρώτη φάση υπήρχε η δέσμευση ότι θα γνωστοποιηθούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια της θερινής περιόδου από τον ερχόμενο Ιανουάριο προκείμενου να διευκολυνθεί ο τουριστικός σχεδιασμός, ενώ συναινούν και θα διευκολύνουν την επέκταση της σύνδεσης των ταχυπλόων από την Πάτμο μέχρι και την Ικαρία όχι όμως με επιδότηση. Παράλληλα γνωστοποίησε ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Βόρεια Ελλάδα θα υπάρχει με τουλάχιστον δύο δρομολόγια εβδομαδιαίως και κατά την χειμερινή περίοδο, ενώ δέχθηκε να αλλάξει η ώρα προσέγγισης στα λιμάνια της Ικαρίας προκειμένου να διευκολυνθούν οι κάτοικοι και οι τουρίστες υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα συναινέσουν και οι μεταφορείς του νομού. Τόνισε ότι τα τρία δρομολόγια για την Ικαρία εβδομαδιαίως είναι εξασφαλισμένα κατά την χειμερινή περίοδο ανεξάρτητα από την τύχη του διαγωνισμού, που βρίσκεται στο στάδιο της εξέτασης των ενστάσεων, καθώς θα συνεχιστεί η απευθείας ανάθεση όσο χρειαστεί μέχρι να γίνει η τελική κατακύρωση. Ζήτησε από τις τοπικές κοινωνίες να αποφασίσουν την εκ περιτροπής προσέγγιση στα λιμάνια της Ικαρίας και Σάμου (εναλλάξ Ευδηλος-Καρλόβασι και Αγ.Κήρυκος-Βαθύ) για την χειμερινή περίοδο προκειμένου να μειωθεί το κόστος και να καταστεί εφικτή η αύξηση των δρομολογίων σε 4 εβδομαδιαίως.

ikariamag.gr

Link to comment
Share on other sites

βρε κάλα ειναι όλα αυτα, μονο το πως θα επιτευχθουν ολα αυτα ομως δεν μας λένε... μάλλον κάποιοι δεν έχουν καταλάβει πως, όπως οι πολίτες δεν έχουν χρήματα και κατ επέκταση δεν κάνουν ταξίδια παρα μόνο για δουλείες, έτσι και οι εταιρείες έχουν προβλήματα γιατι δεν έχουν έσοδα....

Link to comment
Share on other sites

Εάν μείνει το 4ο δρομολόγιο, όσο αναφορά την Ικαρία που το ένα λιμάνι βρίσκεται βόρεια και το άλλο νότια, η λογική μου λέει οτι θα πρέπει να γίνονται εκ περιτροπής 2 μέσω Αγίου-Φούρνων και 2 μέσω Ευδήλου. Για τη Σάμο, εάν κάποιο δρομολόγιο δεν προσεγγίζει Καρλόβασι, δε νομίζω ότι θα προσφέρει κάτι, πέρα από μια συντόμευση 20 λεπτών του ταξιδιού προς Βαθύ αλλά λιγότερους επιβάτες στο δρομολόγιο. Αντιθέτως πιο ουσιαστικό θα ήταν το όφελος εάν,λέμε τώρα, τα δρομολόγια τελείωναν στο Καρλόβασι και δε συνέχιζαν στο Βαθύ: Και θα εξοικονομούσαν πετρέλαιο για 60 χιλιόμετρα και θα μπορούσαν να συνδυαστούν με Χίο και Λέσβο, κάνοντας έτσι τη γραμμή πιο ελκυστική. Βέβαια κάτι τέτοιο θα προκαλούσε σωρεία αντιδράσεων από μεριά Βαθέως. Όσο για τους επιβάτες προς Βαθύ, απλά ας έβαζαν δρομολόγια ΚΤΕΛ από λιμένα Καρλοβάσου την ώρα άφιξης του πλοίου. :P

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Απ' οτι εχω δει δεν εχει αναφερθει και νομιζω οτι αξιζει. Επι εποχης Νησος Μυκονος αλλα και στην αντικατασταση του απο το Πρεβελης στις αρχες του 2011 οι τιμες Πειραιας-Βαθυ ηταν 47.5 η οικονομικη και 53.5 η αεροπορικη οικονομικης θεσης. Μπορει οταν μπηκε το Πρεβελης αυτες οι τιμες να κατεβηκαν κατα 2-3 ευρω αλλα εκει γυρω κυμαινονταν. Στην εποχη Ιεραπετρα αν θυμαμαι καλα ειχαν πεσει λιγο οι μονιμες τιμες και ορισμενες φορες για καποια χρονικα διαστηματα γινονταν προσφορες αλλα ακριβη νουμερα δεν ξερω. Οι φιλοι απο Σαμο μπορουν να μας απαντησουν.

Στον online συστημα της ΝΕΛ οι τιμες ειναι πλεον ειναι οι εξης. Οικονομικη θεση (ΣΑΛΟΝΙ) 29 ευρω, αεροπορικη θεση παλι 29 ευρω, κρεβατι σε καμπινα 50 ευρω... Θεωρω πως η διαφορα ειναι χαωδης και αν πραγματικα η ΝΕΛ κρατησει τις τιμες σε αυτα τα επιπεδα, αντε και 5 ευρω πανω, ο Σαμιωτης πλεον ταξιδευει πολυ πιο οικονομικα και η πλακα ειναι οτι δεν εχει ανταγωνισμο πλεον...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Πειραιάς-Βαθύ και Πειραιάς-Καρλόβασι είχε ίδια τιμή (κάποια εποχή οι εκπτώσεις ίσχυαν μόνο από Καρλόβασι) και το κυριότερο, το 90% των επιβατών με τελικό προορισμό Βαθύ κατεβαίναν Καρλόβασι (ειδικά με τα Πρεβέλης και Ιεράπετρα, και λιγότερο με το Ν.Μύκονος) και πηγαίναν οδικώς για να γλυτώσουν χρόνο, αλλά όχι το καράβι πρέπει να πιάνει ΚΑΙ ΒΑΘΥ (κατά τους τοπικούς παράγοντες). Γι'αυτό από κάποτε 3 εταιρείες τώρα έχει μία η γραμμή (και την παρακαλάνε κιόλας)

Link to comment
Share on other sites

Στην εποχη Ιεραπετρα αν θυμαμαι καλα ειχαν πεσει λιγο οι μονιμες τιμες και ορισμενες φορες για καποια χρονικα διαστηματα γινονταν προσφορες αλλα ακριβη νουμερα δεν ξερω. Οι φιλοι απο Σαμο μπορουν να μας απαντησουν.

Στον online συστημα της ΝΕΛ οι τιμες ειναι πλεον ειναι οι εξης. Οικονομικη θεση (ΣΑΛΟΝΙ) 29 ευρω, αεροπορικη θεση παλι 29 ευρω, κρεβατι σε καμπινα 50 ευρω... Θεωρω πως η διαφορα ειναι χαωδης και αν πραγματικα η ΝΕΛ κρατησει τις τιμες σε αυτα τα επιπεδα, αντε και 5 ευρω πανω, ο Σαμιωτης πλεον ταξιδευει πολυ πιο οικονομικα και η πλακα ειναι οτι δεν εχει ανταγωνισμο πλεον...

Δεν είναι έτσι τα πράγματα, οι τιμές είχαν πέσει νωρίτερα από την ΑΝΕΚ

Να δουμε και τα τιμολογια για Ευδηλο και Βαθυ.Ελπιζω να μην εχω κανει καποιο λαθος με τις τιμες.

deck * κρεβατι σε AB εσωτερικη τετρακλ * αυτοκινητο> 4,25

ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

ΕΥΔ 23.00 * 62.00 * 76.00

ΒΑΘ 28.00 * 72.00 * 76.00

ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΘΕΟΦΙΛΟΣ

ΕΥΔ 30.00 * 55.00 * 75.00

ΒΑΘ 32.00 * 65.00 * 75.00

Link to comment
Share on other sites

οι τιμές του ιεράπετρα είναι μειωμένες κατά 3-9% στους επιβάτες ενώ παρέχεται και έκπτωση 10% στα εισιτήρια επιστροφής (και στα οχήματα).

Orestis σύμφωνα με αυτό που είχες γράψει στις αρχές του Ιεράπετρα, το εισητήριο για Σάμο πρέπει να κόστιζε γύρω στα 43 ευρώ από τα 48 του Ν.Μύκονος. Στα σημερινά επίπεδα των 30 ευρω πάνω κάτω, πρέπει να έπεσε αρκετά αργότερα, ίσως και με την έλευση της ΝΕΛ στη γραμμή.

Σχετικά με τα δρομολόγια, είναι απορίας άξιο γιατί μετά την προσθήκη και 4ου δρομολογίου η ΝΕΛ δεν προχώρησε σε επανασχεδιασμό με εν' αλλάξ προσεγγίσεις στα λιμάνια της Ικαρίας, και παραμένουν και με Εύδηλο και Άγιο Κύρηκο τα 3 από τα 4 δρομολόγια(!) και γιατί υπάρχει και 4η(!) προσέγγιση στους φούρνους στο δρομολόγιο του Σαββάτου το οποίο διέρχεται μόνο από Εύδηλο. (4 εβδομαδιαίες προσεγγίσεις στους φούρνους μέσα στο χειμώνα δεν υπήρχαν ούτε επι εποχές Αγούδημου-εξπρες Ολυμπία με καθημερινά δρομολόγια προς Ικαροσαμία)

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Μεχρι και το Φεβρουαριο του 2012 το Ιεραπετρα ειχε ψηλες τιμες, κανα τεσσαρι ευρω χαμηλοτερα απο την εποχη Νησος Μυκονος. Νομιζω στα τελη Μαρτιου το ντεκ πρεπει να ειχε γυρω στα 36 ευρω, παντα για Βαθυ μιλαω... Μετα δεν θυμομουν ακριβως νουμερα αλλα οι τιμες ειχαν πεσει αλλα με παροδικες προσφορες το καλοκαιρι και το Πασχα. Γι'αυτο ρωτησα να μας πουν οι φιλοι που ταξιδευαν. Αν η ΑΝΕΚ ειχε πεσει κατω απο τη ΝΕΛ, μην ξεχναμε οτι ηταν σε ανταγωνισμο και επαιρνε επιδοτηση ενω η ΝΕΛ οχι. Η σωστη συγκριση κατ'εμε ειναι να δεις ποσο ειχε η τιμη της ΑΝΕΚ χωρις ανταγωνισμο και παιρνοντας την επιδοτηση σε περιοδο χαμηλης κινησης... Η ΝΕΛ αυτη τη στιγμη ειναι ακριβως σε αυτη τη φαση, χωρις ανταγωνισμο, παιρνει την επιδοτηση και ειναι σε περιοδο χαμηλης κινησης αλλα παρ'ολα αυτα εχει ριξει τις τιμες της σε σχεση με το καλοκαιρι που μαλιστα ειχε και ανταγωνισμο. Γι'αυτο ρωταω τους φιλους αν θυμουνται αναλυτικα. Παντως μετα την εποχη Νησος Μυκονος που οι τιμες ηταν εξωφρενικες, επεσαν με το Ιεραπετρα απο το Μαρτη και πλεον με τη ΝΕΛ ακομα περισσοτερο συνολικα και ειδικα στην καμπινα. Δηλαδη 50 ευρω το κρεβατι ειναι ανθρωπινη τιμη και πολυ καλυτερη τιμη σε σχεση με τα παλια 70αρια+...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τροποποίηση στα δρομολόγια των ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ, σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε η ΝΕΛ στο site της.

 

 

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα αναχωρήσει σήμερα Τετάρτη 02/01 από την Καβάλα στις 12:00. Κατά την επιστροφή του στον Πειραιά θα προσεγγίσει επιπλέον τα λιμάνια Ευδήλου, Φούρνων και Σύρου. Ως εκ τούτου το δρομολόγιο του πλοίου διαμορφώνεται ως εξής:

ΤΕΤΑΡΤΗ 02/01: ΚΑΒΑΛΑ (ΑΝ 12:00) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 17:30 ΑΝ 18:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 23:59)
ΠΕΜΠΤΗ 03/01: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΝ 01:00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 04:30 ΑΝ 05:00) - ΒΑΘΥ (ΑΦ 08:30 ΑΝ 16:00) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 17:00 ΑΝ 17:45) - ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 18:55 ΑΝ 19:10) - ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 19:50 ΑΝ 20:20) - ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 21:20 ΑΝ 21:50)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 04/01: ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 01:40 ΑΝ 02:10) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 07:40)

 

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα εκτελέσει το δρομολόγιο Βαθύ - Καρλόβασι - Φούρνοι - Αγ. Κήρυκος - Σύρος - Πειραιάς, την Παρασκευή 04/01 αντί την Πέμπτη 03/01 ως κάτωθι:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 04/01: ΒΑΘΥ (ΑΝ 16:00) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 17:00 ΑΝ 17:45) - ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 18:55 ΑΝ 19:10) - ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 19:50 ΑΝ 20:20) - ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 00:30 ΑΝ 01:00) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 06:10)

Link to comment
Share on other sites

Ικαρία: Πρόσκρουση του πλοίου ''Μυτιλήνη'' στον προβλήτα του λιμανιού!

 

 

Στιγμές αγωνίας για τους 341 επιβάτες του πλοίου - Δεν αναφέρθηκε τραυματισμός, ούτε εισροή υδάτων...από την πρόσκρουση του επιβατηγού οχηματαγωγού-πλοίου ''Μυτιλήνη'' χθες βράδυ, στον Αγ.Κήρυκο, όπου έπνεαν ισχυροί βορειοδυτικοί άνεμοι έως 8 μποφόρ.

Από την πρόσκρουση του «Μυτιλήνη», στρέβλωσε το εξωτερικό πρυμναίο ζωνάρι πάνω από την ίσαλο γραμμή, ενώ ο πλοίαρχος αφού ενημέρωσε το λιμεναρχείο ότι δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος για το πλοίο και ότι δεν μπορεί να παραμείνει άλλο στο λιμάνι, λόγω των ισχυρών ανέμων, αναχώρησε για τη Σύρο με 341 επιβάτες.

Το πλοίο που πραγματοποιούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Βαθύ, Καρλόβασι, Φούρνους, Αγ.Κήρυκο, Εύδηλο, Σύρο, Πειραιά, έχει φτάσει ήδη στο λιμάνι της Σύρου και αφού επιθεωρήθηκε από το τοπικό κλιμάκιο επιθεωρητών του λιμεναρχείου Σύρου, αλλά και το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα και αναμένεται να αναχωρήσει για τον Πειραιά.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Διερωτώμαι, όλοι αυτοί που επί HSW και ΑΝΕΚ έσκιζαν καλσόν, κατελάμβαναν λιμάνια και υπεδύοντο τον Λυκούργο Λογοθέτη, τώρα που η ΝΕΛ πιάνει Άγιο Κήρυκο μία στις τρείς, το Μυτιλήνη κοντεύει να γκρεμίσει τις υπερσύγχρονες υποδομές των ασφαλών λιμένων του Νομού και οι επιβάτες κάνουν κρουαζιέρες στον Τσικνιά, έχουν κάτι να πουν ή προσεβλήθησαν από αλαλία;

(ΥΓ. Όχι, δεν θέλω να πουν. Καιρός σιχαμένος, λιμάνια για κλάμματα, το καράβι είναι αυτό που είναι, όλα δικαιολογούνται. Αλλά όχι για κάποιους τα στραβά να είναι σύκα και για άλλους καρύδια...)

Link to comment
Share on other sites

Διερωτώμαι, όλοι αυτοί που επί HSW και ΑΝΕΚ έσκιζαν καλσόν, κατελάμβαναν λιμάνια και υπεδύοντο τον Λυκούργο Λογοθέτη, τώρα που η ΝΕΛ πιάνει Άγιο Κήρυκο μία στις τρείς, το Μυτιλήνη κοντεύει να γκρεμίσει τις υπερσύγχρονες υποδομές των ασφαλών λιμένων του Νομού και οι επιβάτες κάνουν κρουαζιέρες στον Τσικνιά, έχουν κάτι να πουν ή προσεβλήθησαν από αλαλία; (ΥΓ. Όχι, δεν θέλω να πουν. Καιρός σιχαμένος, λιμάνια για κλάμματα, το καράβι είναι αυτό που είναι, όλα δικαιολογούνται. Αλλά όχι για κάποιους τα στραβά να είναι σύκα και για άλλους καρύδια...)

Η διαφορά σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 11 που έγινε η φασαρία με το Ιεράπετρα, είναι ότι το Μυτιλήνη αν και ίδιας ηλικίας, είναι σε σαφώς καλύτερη κατάσταση απ' ότι το Ιεράπετρα, η τιμή του εισητηρίου έχει πέσει κατά πολύ σε σχέση με αυτή που ήταν τότε και εχει προστεθεί και 4ο δρομολόγιο, ενώ εξακολουθούν να υπάρχουν 3 προσεγγίσεις στον Άγιο Κύρηκα που δεν υπήρχαν ούτε όταν το Ν.Μύκονος έκανε 6 δρομολόγια την εβδομάδα. Οπότε είναι λογικό οι αντιδράσεις να έχουν κοπάσει. Για το συμβάν με την πρόσκρουση στον Άγιο Κύρηκο υπήρξε αντίδραση από επιβάτη:

 

 

Προς την διοίκηση Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου - ΝΕΛ

 

Ατύχημα πλοίου "Μυτιλήνη" της 08/01/2013

 

Κυρία/Κύριε,

 

Στις 08/01/2013 ταξίδευα με την σύζυγο μου από τον Άγιο Κήρυκο προς Πειραιά.

Ονόματα επιβατών:

ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Κ. αριθμ.εισ. 35556201

ΓΑΙΤΑΝΟΥ Β. αριθμ.εισ. 35556200

και τα δύο στην οικονομική θέση.

 

Είναι γνωστό πλέον ότι έγινε ατύχημα στην αποβάθρα του Αγίου Κηρύκου συμπληρώνοντας το ατύχημα της άγκυρας που έγινε στη Σάμο.

 

Αυτό, όπως γνωρίζετε, είχε ως αποτέλεσμα το ταξίδι μας να διαρκέσει περίπου 15 ώρες χωρίς να υπολογίσουμε τις ώρες αναμονής στην Ικαρία λόγω καθυστερημένης άφιξης του πλοίου. Και φυσικά αναφερόμαστε στους επιβάτες από Ικαρία γιατί οι ταξιδιώτες της Σάμου μάλλον θα πρέπει να  συμπλήρωσαν σχεδόν είκοσι ώρες πάνω στο πλοίο σας!

 

Τα αίτια και των δύο ατυχημάτων δεν μας αφορούν και ούτε μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη επ' αυτών, μιας και τα λιμεναρχεία Αγίου Κηρύκου και Σύρου επιλαμβάνονται ως αρμόδιοι φορείς.

Όμως ως επιβάτες διαμαρτυρόμαστε έντονα για την συμπεριφορά της εταιρείας σας απέναντι μας.

 

Κατ'αρχήν δεν υπήρξε καμία ενημέρωση από την διοίκηση του πλοίου εκτός από ολιγόλογες, καθυστερημένες και ελλιπείς ανακοινώσεις.

 

Καταλαβαίνουμε βέβαια ότι δεν θα μπορούσαν ενδεχομένως να ανακοινώσουν το ατύχημα αλλά θα μπορούσαν να μας ενημερώσουν για τις μακροχρόνιες καθυστερήσεις. Επιπροσθέτως μιας και υπήρχε η δυνατότητα των άδειων καμπίνων θα μπορούσαν να τις προσφέρουν τουλάχιστον σε επιβάτες ηλικιωμένους και σε οικογένειες με μικρά παιδιά.

 

Επίσης μια έμμεση αίτηση συγνώμης για την ταλαιπωρία των επιβατών από την εταιρεία θα μπορούσε ενδεχομένως να ήταν η προσφορά ενός ροφήματος ή κάποια άλλη κίνηση σεβασμού και ευγενείας.

 

Τελειώνοντας μια απλή ανακοίνωση συγνώμης  εκ μέρους του καπετάνιου με την άφιξη μας στον Πειραιά θα μας έκανε ως επιβάτες να σκεφτούμε ότι δυστυχώς ατυχήματα συμβαίνουν αλλά η εταιρεία δεν μας αγνόησε.

 

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας.

Με τιμή

Κώστας ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ιδου και τα νεα δρομολόγια ΜΥΤΙΛΗΝάρας:

 

Τεταρτες και Παρασκευες θα φευγει απο πειραια 18.00 προς Συρο Ευδηλο Αγ.Κυρηκο Φουρνοι Καρλόβασι Βαθυ (αναχ 16.00 για ανάποδα)

 

Κυριακες 09.00 από πειραιά για το ίδιο.

Δευτερα 01.00 (από Βαθυ) Χιο Μυτιληνη Λημνο Καβαλα (αναχ 23.59 για ανάποδα)

Τριτη 21.00 (από βαθύ) Καρλοβασι Φουρνοι Αγ.Κυρηκο Ευδηλο Συρο Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο τύπου της ΝΕΛ:

 

24/1/2013
Ετήσια ακινησία Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS - Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ

Σας ενημερώνουμε ότι τα πλοία της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ και Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS δεν θα εκτελέσουν δρομολόγια για την περίοδο 24/1 έως 13/3 λόγω εργασιών ετήσιας επιθεώρησης.
Για το ίδιο διάστημα τα πλοία της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα εκτελούν τροποποιημένα δρομολόγια όπως φαίνονται στους κάτωθι πίνακες:

http://www.nel.gr/routes/dromologia/peiraias-syros-eydilos-agkirikos-fournoi-karlovasi-vathy.html

http://www.nel.gr/routes/dromologia/kavala-lemnos-mytilhnh-xios-karlovasi-agkhrykos.html

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γνωρίζει κανείς τί δρομολόγια θα ισχύσουν από 16/3; Το τελευταίο είναι περασμένο στο σύστημα στις 15/3 και μετά τίποτα, εν 'όψει μάλιστα και των τριημέρων αποκριάς και 25ης που μπορεί να ενδιαφέρεται αρκετός κόσμος να ταξιδέψει. Άλλες φορές επί Ν.Μύκονος τα δρομολόγια διαμορφώνονταν ειδικά για το τριήμερο και τώρα ούτε τα τακτικά δρομολόγια δε γνωρίζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε το ποστ μου να είχαν δει εκεί στη ΝΕΛ! :eek: . . . . . .Αναρτήθηκε απόψε στο site της το πρόγραμμα με τα καινούργια δρομολόγια του Μυτιλήνη που θα ισχύσουν μέχρι 31/5. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να δούμε και το 4ο που το εκτελούσε τους τελευταίους μήνες το Θεόφιλος.

 

http://www.nel.gr/routes/dromologia/peiraias-syros-eydilos-agkirikos-fournoi-karlovasi-vathy.html

 

Αναχώρηση από Πειραιά κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή στις 18.00 για Σύρο-Εύδηλο-Αγ.Κύρηκο-Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ.

Αναχώρηση απο Βαθύ κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Κυριακή στις 16.00 για Καρλόβασι-Φούρνοι-Αγ.Κύρηκο-Εύδηλο-Σύρο-Πειραιά.

Την Καθαρά Δευτέρα 18/3 και τη Δευτέρα 25η Μαρτίου αναχωρήσεις από Βαθύ στις 16.00 αντί για τις Κυριακές 17 και 24/3. Ειδικό πρόγραμμα και για τις ημέρες του Πάσχα.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Μεγάλο φαίνεται να είναι το πρόβλημα με τα φορτηγά από Πειραιά, καθώς ο Ταξιάρχης στο κατέβασμά του για Βαθύ πριν από λίγο τσίμπησε από Χίο 15 νταλίκες σαμιώτικες που ήρθαν το πρωί με το Ν. Χίος... :eek:  Τώρα κατά πόσο τους συμφέρει όλο αυτό είναι άλλη ιστορία και δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται... B)

Link to comment
Share on other sites

Θα είχε και αλλά φορτηγά το Νήσος Χίος για Χίο, που ο τελικός προορισμός ήταν η Σάμος, εάν δεν είχαν καθυστερησει τα φορτηγά! Μπορεί να μην τους συμφέρει οικονομικά αλλά από το να μείνουν στο Πειραιά μέχρι τη Δευτέρα και εάν θα φύγουν, καλύτερα μέσω Χίου!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...