Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Το σκέλος Ικαρία-Σάμος μπαίνει (εκτιμώ) extra για δημόσιες σχέσεις και για να σταματήσουν ίσως λίγο οι γκρίνιες, λογικά η εταιρεία το Σύρο-Μύκονο ήθελε για το καλοκαίρι και έβαλε και το "bonus" για να περάσει :mellow:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θέλω να μάθω σε πιό ΣΑΣ θα περάσει η αίτηση και με πιά δικαιολογία έκτακτης δρομολόγησης λόγω αύξησης;λόγω μείωσης;λόγω πανικού που έρχεται το Πάτμος; Οταν κόβανε πέρσι την αίτηση ετήσιας δρομολόγησης της ΝΕΛ με τον γνωστό εκβιασμό ,τώρα πώς θα περάσουν την αίτηση της έκτακτης;Με πιό εκβιασμό;Δεν είναι πουθενά για να εκβιάζουν ότι θα φύγουν; Κορόιδα είναι ο Παναγιωτάκης , ο Αγούδημος,η blue star και o Στεφάνου που δρομολογούν όλο το χρόνο για Σύρο-Τήνο-Μύκονο ; Στον GRIMALDI είπανε για ετήσια δρομολόγηση όχι και το ΣΑΣ του είπε ορθά-κοφτά να κάνει αίτηση μέχρι 31 Ιανουαρίου και άμα θέλει και συμπληρωματική στις 28 Φεβρουαρίου,μην τα ξεχνάτε αυτά και κείνος τόσο πολύ στεναχωρήθηκε που φέρνει για πλάκα 3 σε Αδριατική-Ιόνιο και που ξέρεις και στο Αιγαίο.Τώρα πώς ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ θα το εγκρίνουν; Η γραμμή στο δίκτυο του 2012 είναι Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος-Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ για όλο το χρόνο.Δεν θυμάμε καμμιά έκτακτη δρομολόγηση για Ε/Γ-Ο/Γ εκτός απο ταχυπλοα που στους 8 μήνες πάντα χαλάνε και αποδρομολογούνται.

Ας το πάρουν μέχρι Καρλόβασι,να δουλέψουν και οι επαγγελματίες αλλά αυτοί θα χάσουν και να δώ αν θα μπεί φορτηγό μέσα για Ραφήνα.

Το πιό σίγουρο είναι η αλλαγή απο 15/6 του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ και όχι του ΜΥΚΟΝΟΣ. Αφού άφησαν και έγιναν τα αίσχη το χειμώνα με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ τώρα το αλλάζουν.Αν ήμουνα ο Δήμαρχος της Κάσου και της Καρπάθου θα πήγαινα στα δικαστήρια την πλοιοκτήτρια εταιρεία και το Υπουργείο για αθέτιση της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας που έχει κατακυρωθεί με το Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ και όχι το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. Οποιος θέλει βρίσκει τη σύμβαση στο www.diavgia.gov.gr στη θέση ΥΠΑΑΝ στις αποφάσεις της Ελπίδας Τσουρή και ας μας πεί αν λέει ότι όποτε γουστάρει το αλλάζει εκτός κι αν ο εκβιασμός του θα φύγω είναι η μαγκιά της εποχής.(βλέπετε περίπτωση Δημάρχου Λήμνου με την αυθαίρετη αλλαγή του ΤΑΞΙΑΡΧΗ με τη ΜΑΡΙΑ που κατέληξε.)Γιατί όταν το ζητήσαμε το χειμώνα αυτά μας έλεγαν.Τώρα αφού άφησαν το μπαούλο " που γέρνει "-εκτός απο μένα-όλο το χειμώνα στους ιθαγενείς,βάζουν το βάπορα για τους "πρωτευουσιάνους " που μιά που θάρθουν και μιά που θα φύγουν στα χωριά τους.κι αν έρθουν κι αυτοί. Αλλά βλέπεις έρχεται ο ανταγωνιστής και χάνουν το μονοπώλιο. Αφού λοιπόν νομιμοποιήσαμε τις αρπαχτές του καλοκαιριού ας περιμένουμε το Σεπτέμβριο που θα γίνει ταμείο.Το κούφωμα πάντως θα πάει σύνεφο,είναι και της εποχής.Ας έρθει ο Ιούνιος να αρχίσει η ΝΕΛ τα δρομολόγια κάθε μέρα βαπόρι(ακόμα και την Κυριακή) και με τις τιμές όπως στα άλλα νησιά- 30%εκπτωση στην επιστροφή και 50% οι άνεργοι του ΟΑΕΔ και τότε θα δούμε αν θα βγάζει τα πετρέλαια,που δεν τάβγαζε όταν ήταν για 3 χρόνια μονοπώλιο όπως είπαν καθώς έφευγαν.

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς είσαι υπέρ της έκτακτης δρομολόγησης των πλοίων της ΝΕΛ, αλλά όχι του Νήσος Μύκονος; Γιατί όποιος ισχυριστεί πως η ΝΕΛ θα δρομολογήσει πλοία όλο το χρόνο στη γραμμή, είναι τουλάχιστον αφελής. Δεν το έκανε επί σειρά ετών (Σποράδες, Παροναξία κλπ), θα το κάνει τώρα που έχει μειώσει την παρουσία της ακόμα και στην κύρια γραμμή της?

Άσε που τα πράγματα φέτος είναι τόσο οριακά (για όλες φυσικά της εταιρείες, όχι μόνο για τη ΝΕΛ), που ακόμα και την καλοκαιρινή περίοδο μπορεί να μη δρομολογήσει πλοίο. Στις Σποράδες (που έπρεπε ήδη να έχει ξεκινήσει), ακόμα περιμένουν.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να μάθω σε πιό ΣΑΣ θα περάσει η αίτηση και με ποιά δικαιολογία έκτακτης δρομολόγησης λόγω αύξησης;λόγω μείωσης;

Κορόιδα είναι ο Παναγιωτάκης , ο Αγούδημος,η blue star και o Στεφάνου που δρομολογούν όλο το χρόνο για Σύρο-Τήνο-Μύκονο ; Στον GRIMALDI είπανε για ετήσια δρομολόγηση όχι και το ΣΑΣ του είπε ορθά-κοφτά να κάνει αίτηση μέχρι 31 Ιανουαρίου και άμα θέλει και συμπληρωματική στις 28 Φεβρουαρίου,μην τα ξεχνάτε αυτά

Τώρα πώς ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ θα το εγκρίνουν;

Όσον αφορά τις προσεγγίσεις σε Σύρο και Ικαροσαμία, έχω την γνώμη ότι δεν υπάρχει τυπικό πρόβλημα. Η αναχώρηση από Ραφήνα είναι ένα νέο δρομολόγιο που δεν ανταγωνίζεται τα υπάρχοντα πλοία στη Ραφήνα, δίνει επιπλέον επιλογές στον επιβάτη και σίγουρα θα λειτουργήσει θετικά για τα νησιά. Και σε αυτή την περίπτωση ας πάρει όποια ώρα αναχώρησης θέλει, αρκεί να υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο λιμάνι.

Όσον αφορά όμως την προσέγγιση στη Μύκονο ( ή άλλο νησί της Ανδροτηνομυκονίας), έχω την γνώμη ότι δεν μπορεί να εγκριθεί ελαφριά τη καρδιά, αγνοώντας τα άλλα πλοία που έχουν ήδη πάρει δρομολόγια, έχουν κάνει τον προγραμματισμό τους και έχουν φάει όλο το λούκι του χειμώνα. Σε αυτή την περίπτωση, νομίζω ότι δεν είναι λογικό να πάρει αναχώρηση στις 8.00, θα πρέπει να πάει το νωρίτερο στις 9.00. Σε αντίθετη περίπτωση θα έχει ενδιαφέρον να ακούσουμε όσους θα επιχειρηματολογήσουν ότι η γραμμή δεν εξυπηρετείται επαρκώς κλπ, που ενδεχομένως να είναι οι ίδιοι που έκοψαν τις Μινωικές από τα Χανιά, γιατί δεν υπήρχαν συγκοινωνιακές ανάγκες.

Εάν τελικά η HSW –παραδόξως- πάρει και Μύκονο στις 8.00, πιστεύω ότι αυτό θα οδηγήσει στην εξαφάνιση της Πηνελόπης και του Σουπερφέρρυ και στο τέλος στη γραμμή θα μείνει ο Παναγιωτάκης να την εξυπηρετεί όλο τον χρόνο και η HSW με την BSF θα βάζουν πλοίο μόνο το καλοκαίρι. Το λογικό και αναμενόμενο είναι το δρομολόγιο των 8.00 να συναντήσει την σφοδρή αντίδραση όλων των υπολοίπων και κυρίως της BSF, η οποία βλάπτεται και στα δρομολόγια της Συροτηνομυκονίας. Προσωπικά, περιμένω με ενδιαφέρον την αντίδραση της BSF, ώστε να βγάλω και ένα γενικότερο συμπέρασμα και για άλλες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχω καταλάβει καλά, φέτος η Ικαροσαμία θα έχει τα διπλάσια δρομολόγια από πέρσυ!!!..Πέρσυ το κατακαλόκαιρο το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πηγαινοερχότανε μοναχοβάπορο και γέμιζε μόνο τα Π-Σ-Κ. Τις υπόλοιπες μέρες είχε καλές πληρότητες αλλά ως εκεί. Φέτος σκοπεύουν να το βάλουν από Ραφήνα και παράλληλα να υπάρχει κ το ΠΡΕΒΕΛΗΣ από Πειραιά. Και κανα δυο φορες την εβδομάδα και η ΝΕΛ που θα συνεχίζει για Χιο Μυτιληνη Λημνο κλπ..Και όλα αυτά σε ένα καλοκαίρι που για τον τουρισμό προβλέπεται το χειρότερο των τελευταίων 25 ετών τουλάχιστον...Είμαι καλά γιατρέ μου??

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι απλά το ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα κάνει 4, άντε 5 το πολύ αν βγαίνουν, δρομολόγια Ιούλιο Αύγουστο και μετά ξανά πάλι στα 3 την βδομάδα με το Ιεράπετρα!

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια που κατέθεσε τελικά η HSW για το Νήσος Μύκονος από Ραφήνα έχουν 3 ημέρες προσέγγιση σε Ικαρία και Σάμο (μέσω Σύρου & Μυκόνου) και τις υπόλοιπες στην Πάτμο (μέσω των ίδιων ενδιάμεσων προορισμών).

Άσχετα με το εάν θα τις δοθούν τα δρομολόγια, εάν δικαιολογείται η έκτακτη δρομολόγηση, εάν θα τα προτιμήσει ο κόσμος λόγω Ραφήνας κλπ, τα δρομολόγια προσφέρουν εναλλακτικές προσεγγίσεις με καλά ωράρια:

  • Σύνδεση Ραφήνας με Σύρο που δεν υπάρχει με τα σημερινά δρομολόγια.
  • 6 ώρες για Εύδηλο και 7,5 ώρες για Καρλόβασι. (Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο), οπότε σε συνδυασμό με τα δρομολόγια του Ιεράπετρα, θα υπάρχουν 6 δρομολόγια για Ικαρία και Σάμο την εβδομάδα (όσα δηλαδή και πέρσι, ενώ αν μπει η ΝΕΛ θα υπάρχουν ακόμα περισσότερα).
  • 7 ώρες για Πάτμο με πολύ βολικά ωράρια.

Υ.Γ. Να δω που θα συζητάμε αυτό το θέμα, στα δρομολόγια της Ραφήνας, της Ικαρίας-Σάμου ή των Δωδεκανήσων…??? :eek:

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Μετά την Πάτμο θα πηγαίνει Ικαροσαμία ή 3 μέρες Κυκλάδες-Ικαροσαμία και τις υπόλοιπες Κυκλάδες-Πάτμο? B)

Edited by GeorgeSt
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως αν τελικα καταφερει η ΝΕΛ με τα χαλια που εχει να βαλει πλοιο Ικαρια Σαμο βλεπω να πηγαινει το Πρεβελης ολο το καλοκαιρι που εχει και καμπινες και 400 κρεβατακια και το Μυκονος να κανει παρεα στο Νησος Ροδος σε καμια ντανα

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν αλλαξει κατι, και με καθε επιφυλαξη, η ΝΕΛ θα πηγαινει Σαμο-Ικαρια 2 φορες τη βδομαδα με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(μαλλον Πεμπτη απογευμα και Κυριακη βραδυ) με το πλοιο στη συνεχεια να συνεχιζει για Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Καβαλα.Αν μπου τα μετεφεραν σωστα τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με 16.5 μιλια.

Ο ΤΕΟ θα φευγει για Ικαρια-Σαμο καθε Τριτη και στη συνεχεια θα πηγαινει για Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Θεσσαλονικη με το δρομολογιο να ειναι υπολογισμενο με 14 μιλια.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το ΜΥΚΟΝΟΣ ουτε εχει παρει εγκριση απο το ΣΑΣ/υπουργειο ουτε εχουμε δει καποια δρομολογια απο την εταιρια του.Εξαλλου αν διαβασεις προς τα πανω θα δεις οτι ακομα η HSW δεν εχει παρει οριστικη αποφαση για το τι θα κανει με το νεο δρομολογιο(υπολογισε και αυτο που λεει ο Neptune 3ποστ πριν).

Οσο για τα δρομολογια της ΝΕΛ με 16 και 14 μιλια δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να θεωρηθουν δελεαστικα για τους επιβατες.Εκτος αν μπουν καλες τιμες και χωρις Μυκονο και Συρο,τα πλοια της κανουν τις ιδιες ωρες με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ(που βεβαια κι αυτο βγαζει το δρομολογιο με χαμηλη ταχυτητα 16-17).

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ NEL LINES

Αυτά είναι τα δρομολόγια και ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Η NEL LINES ΝA ΤΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .....ΑΜΕΣΑ

Α)Κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15.00:ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΒΑΘΥ:23.30 & Κάθε ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ 14.00:ΒΑΘΥ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ:22.30 με το ΤΑΧ/Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 (υπολογισμός ταξιδίου με ταχύτητα 26 μ/ωρα)

Β)Κάθε ΤΡΙΤΗ:18.00 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :(αφ.10.00 ΠΕΜΠΤΗΣ) & Κάθε ΠΕΜΠΤΗ 14.00:ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ(αφ. 07.30 ΣΑΒΒΑΤΟ) με το Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ(πλήρως ανακαινισθέν)

Γ)Κάθε ΠΕΜΠΤΗ 18.00:ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ (αφ.03.30 ΣΑΒΒΑΤΟ) &Κάθε ΣΑΒΒΑΤΟ 09.00 :ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ(αφ.19.00ΚΥΡΙΑΚΗΣ)

Δ)Κάθε ΚΥΡΙΑΚΗ 22.00:ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ (αφ.07.00 ΤΡΙΤΗΣ) &

Κάθε ΤΡΙΤΗ 17.00:ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ.06.00 ΠΕΜΠΤΗΣ)

με το πολυτελές Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

:)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ειναι σιγουρο οτι θα δρομολογηθει το Αιολος??Αν ισχυει θα εχουμε 7 δρομολογια μαζι με το Ιεραπετρα...αρα το Ν. Μυκονος λογικα δεν θα δρομολογηθει...περισσευει....

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθησα λιγο να μαζεψω τα δρομολογια που μας εβαλε ο ΜΥΚΗΝΑΙ μαζι με αυτα του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.Παμε ολοι μαζι Ικαρια-Σαμο το καλοκαιρι :D:eek:

post-2049-0-07777400-1337714440_thumb.jp

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΟΦΙΛΟΣ & ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΩΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ NHSOS XIOS

ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΝΕΛ ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ AEOLOS EXPRESS ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑ GROUPS ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σχολιάσω για το αν μιλάμε για αναβάθμιση της γραμμής με αξιόπιστα πλοία. Ένας Θεόφιλος που θα τυραννιέτε και μαζί του θα τυραννάει τον κόσμο που θα τον προτιμά και με 14 κόμβους καλύτερα να μπει σε καμια πορθμιακή γραμμή. Διάβασα και το ΘΕΟΦΙΛΟΣ(πλήρως ανακαινισθέν) και με έκανε να χαμογελάσω. :) Βέβαια και είδα και το ακόμη πιο θεικό, ότι θα έχει μόνο 2 ώρες παραμονής στη Θεσσαλονίκη? Θα βαρεθεί ο NHSOS XIOS να γράφει για τις καθυστερήσεις του. Καλή σας τύχη και προσοχή όπως θα πέφτετε απο τα....σύννεφα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια και είδα και το ακόμη πιο θεικό, ότι θα έχει μόνο 2 ώρες παραμονής στη Θεσσαλονίκη? Θα βαρεθεί ο NHSOS XIOS να γράφει για τις καθυστερήσεις του. Καλή σας τύχη και προσοχή όπως θα πέφτετε απο τα....σύννεφα. ;)

Αν με 14 μιλια βαραει και καθυστερησεις χαιρετισματα.Μιλαμε οτι σε μια τετοια περιπτωση το πλοιο θα πηγαινει με 13,Λογικα βγαλανε τετοια ωραρια ακριβως για να μην υπαρχουν καθυστερησεις με το τοσο σφιχτο προγραμμα.Βεβαια θα εχει και ημερευση μια φορα την βδομαδα στον Περαια

Link to comment
Share on other sites

Οι δικες μου πληροφοριες λενε οτι γενικως το αιολος δεν θα δρομολογηθει για Σαμο....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το απεύχομαι να έχει καθυστερήσεις αλλά δεν είμαι αισιόδοξος. Μακάρι να βγώ ψεύτης και να ταλαιπωρηθεί στο ελάχιστο ο κόσμος.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν δώσουν στο Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πρωινό για Ικαρία-Σάμο-Πάτμο ας του δώσουν για Μεστά(3,5 ώρες)-Μυτιλήνη(6 ώρες) για να κοντράρουν το ΠΑΤΜΟΣ και τον ΚΕΝΤΕΡΗ;

Τι πιο λογικο παντως να διπλωνε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ απο Πειραια σε βραδυνα δρομολογια....Φαινεται ομως οτι η Ραφηνα και το καινουργιο δρομολογιο φανταζουν ιδανικα στην σκεψη και την λογικη αυτων που αποφασιζουν :wacko:

Οσο για τις πιθανες καθυστερησεις του ΤΕΟ η του ΜΥΤΙΛΗΝΗ,πονταρω κι εγω οτι θα τις δουμε να γινονται πραγματικοτητα.Εδω στην αγονη εβγαζαν δρομολογια με μεγαλο περιθωριο παραμονης στα διαφορα λιμανια και παντα ξεφευγαν και απο αυτα :D

Να βαλουμε στην συζητηση και τις βλαβες που πιθανον θα δουμε? (ο ΤΕΟ ειδικα μας εχει δωσει πολλες αφορμες για να σκεφτομαστε ετσι)

Link to comment
Share on other sites

Έβαλε κυλιόμενες τώρα μη φοβάσαι τπτ....!!!!Δύσκολο να βγούν τέτοια δρομολόγια πάντως και ακόμη πιο δύσκολο να προτιμηθούν από το κόσμο.Καλά κουράγια σε πλήρωμα και πλοία :blink:;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...