Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μέχρι τις 4 Ιουνίου κάθε Παρασκευή θα έχουμε 2 δρομολόγια από Άγιο Κωνσταντινο. Ένα στις 10:30 με γατάκι ή το ιπτάμενο και στις 17:30 το ΧΑΙΣΠΙΝΤ 1 για Σκιάθο-Γλώσσα-Σκόπελο-Αλόννησο-Σκιάθο-Άγιο.

Την περασμένη εβδομάδα η ΕΛΛΕΝΙΚ είχε δημοσιεύσει κάτι δρομολόγια στο site της για τη θερινή περίοδο και σήμερα εμφάνιζε άλλα, ελαφρώς μειωμένα.

Link to comment
Share on other sites

παντως ρε παιδια.. δεν πιστυευω οτι φετος θα εχουμε τοσα πλοια.. παρα ειναι πολλα για την γραμμη..

πιστευω οτι Ρομιλντα & Τζετφερυ θα μεινουν εκτος.. και θα εχουμε

Εξπρες Σκιαθος & θαλασσινή απο Βόλο

Highspeed απο αγιο

και τα 3 καταμαραν..

Link to comment
Share on other sites

Για το ΡΟΜΙΛΝΤΑ ουτε εγω το πιστευω,αλλα το JETFERRY ακουσα οτι θα ξεπερασει τα προβληματα και θα ξεκινησει τελικα

Link to comment
Share on other sites

επισημα απο το λιμεναρχειο μπορω να σου πω οτι ζητησε δρομολογια απο θεσσαλονικη... τα FC 5 & 6 δεν τα περιμενε κανεις!!

Δε νομίζω πως γίνεται να μην περίμενε κανείς τα FC που πέρασαν από ΣΑΣ και να περίμενε το HS που ποτέ δεν είδαμε στα θέματα του ΣΑΣ.

Τα τελικά δρομολόγια της HSW δε φαντάζομαι πως θα διαφέρουν σημαντικά από αυτά που έχουν ήδη αναρτηθεί για την καλοκαιρινή περίοδο. Το Highspeed 1 στον Αγ. Κωνσταντίνο με μονό πλήρωμα και τα FC 5 & 6 θα εκτελούν χιαστί το δρομολόγιο Θες/νίκη – νησιά – Βόλος.

Link to comment
Share on other sites

εγω περιμενω εξελιξεις παντως.. ας περιμενουμε λιγες μερες...

Δε νομίζω πως γίνεται να μην περίμενε κανείς τα FC που πέρασαν από ΣΑΣ και να περίμενε το HS που ποτέ δεν είδαμε στα θέματα του ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Και μερικά στοιχεία για τη κίνηση του HS1 από Αγ.Κωσταντίνο. Έχουμε:

8/5: 137 Επιβάτες

9/5: 244

10/5: 314

11/5: 262

Αυτοί είναι οι συνολικοί επιβάτες στο κυκλικό δρομολόγιο. Δεν νομίζω ότι είναι και ιδιαίτερα ικανοποιητικά...(όχι ότι και στις Κυκλάδες θα είχε και πολύ καλύτερα νούμερα)

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι χαμηλη η κινηση.. βεβαια ανοδικα θα ανεβαινει η κινηση και ελπιζω συντομα το πλοιο να εχει τις πληροτητες που του αξιζουν..γιατι ειναι στολιδι

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ως στολίδι θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε αυτό το πλοίο.

Στην περίπτωση που το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ δεν μπει στα δρομολόγια, υπάρχει η πιθανότητα το HIGHSPEED να αυθήσει τις αναχωρήσεις του από Άγιο Κωνσταντίνο;

Link to comment
Share on other sites

8/5: 137 Επιβάτες

9/5: 244

10/5: 314

11/5: 262

Δεν νομίζω ότι είναι και ιδιαίτερα ικανοποιητικά...(όχι ότι και στις Κυκλάδες θα είχε και πολύ καλύτερα νούμερα)

Δε νομίζω πως υπάρχει Highspeed στις Κυκλάδες που ΠΣΚ Μαΐου να έχει τέτοια νούμερα. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη πως το HS 1 δουλεύει μόνο του στη γραμμή, ενώ όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν με αρκετά πλοία δίπλα τους, καταλαβαίνουμε γιατί η κίνηση της γραμμής των Σποράδων δεν μπορεί να σηκώσει τα πλοία που κάποιοι υποθέτουν.

εγω περιμενω εξελιξεις παντως.. ας περιμενουμε λιγες μερες...

Τα πλάνα πάντως έχουν ανοίξει πλέον για όλο το καλοκαίρι, οπότε το βλέπω δύσκολο να γίνει κάποια αλλαγή στα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

επειδη με αφορα το θεμα :))

θα ηθελα να τοποθετηθεις σε λιγες μερες που οι πληροτητες του πλοιου θα ειναι κατπαληκτικες..

μην ξεχνας οτι ειναι μια γραμμη που εγκαταλειπεται και κανεις δεν ειπε οτι μπορει να κρατησει ενα πλοιο ολοχρονα.

με την δικη σου λογικη και τις αστοχες συγκρισεις διχως να παραθετεις νουμερα... θα βγαζεις συνεχως εσφαλμενες εντυπωσεις

πχ

χθες το Θεοφιλος

από Θεσσαλονίκη προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο και Καβάλα με 170 επιβάτες .. Οι 13 επιβαίνοντες με προορισμό το Βαθύ Σάμου...... βγαινει αυτο το δρομολογιο δηλαδη? η πρεπει να μπουν ολα τα πλοια κυκλαδες?

σημερα παντως το ιπταμενο δελφινι αφησε εξω κοσμο και μου το ειπαν φιλοι απο αθηνα.. και πολυ αναγκαστηκαν να πανε απο Βολο...

ας περιμενουμε και ας κανουμε τελικο απολογισμο

με βαση πληροτητα επιβατες ιχ διανυομενη αποσταση τον ΣΕΠ... και τοτε τα στοιχεια θα μιλησουν νομιζω.

:)) αυτα με καλη διαθεση ετσι απλα συνεχιζω στον ρυθμο σου

Link to comment
Share on other sites

Πλοίο που να δουλεύει χειμώνα καλοκαίρι κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται η γραμμή αυτή. Είναι καθαρά εποχιακή και το έχω ξαναπεί. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι και δεν αξίζει να έχει ένα τέτοιο πλοίο, το οποίο μπορεί τώρα μεν, τις μέρες που διανύουμε, να μην έχει τα απαιτούμενα από την εταιρεία έσοδα, αλλά με το ξεκίνημα της σεζόν θα αρχίσει να πηγαίνει καλά. Απλά, ανατρέξτε στα posts του Σεπτεμβρίου περασμένων ετών για να δείτε τα σχόλια για την κίνηση του ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ στην ίδια γραμμή. Απ ότι θυμάμαι ήταν ιδιαίτερα ικανποποιητικά και για την ίδια την εταιρεία. Οπότε ας μην προτρέχουμε. Ας ευχηθούμε να πάει καλά το πλοίο και εμείς εδώ θα είμαστε για να δούμε τον απολογισμό του πλοίου, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου.

Υ.Γ. Δε ζητήσαμε να έρθει ΜΥΚΟΝΟΣ, ΠΑΛΑΤΙΑ και το υπόλοιπο αφάν γκατέ, αλλά αξιοπρεπή συγκοινωνία. Και ιδίως τώρα το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

με την δικη σου λογικη και τις αστοχες συγκρισεις διχως να παραθετεις νουμερα... θα βγαζεις συνεχως εσφαλμενες εντυπωσεις

πχ χθες το Θεοφιλος από Θεσσαλονίκη προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο και Καβάλα με 170 επιβάτες .. Οι 13 επιβαίνοντες με προορισμό το Βαθύ Σάμου...... βγαινει αυτο το δρομολογιο δηλαδη? η πρεπει να μπουν ολα τα πλοια κυκλαδες?

1. Μάλλον οι δικές σου συγκρίσεις είναι κάπως άστοχες, αφού συγκρίνεις άλλες μέρες, άλλου τύπου πλοία και το κυριότερο, επιδοτούμενες γραμμές με γραμμές ελεύθερης δρομολόγησης. Η κίνηση του Θεόφιλου είναι χαμηλή, γι αυτό ακριβώς και επιδοτείται!!!

2. Εγώ μιλάω πάντα με αριθμούς, εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις πει πως θα επανέλθεις με στοιχεία για την κίνηση της γραμμής, τα οποία αναμένω για να σχολιάσω.

3. Αθροιστικά τα νούμερα των 4 ημερών που αναφέρει ο pie αντιστοιχούν σε κίνηση μίας ημέρας στις γραμμές των Κυκλάδων (για πχ στις επιστροφές της Κυριακής, το HS 4-5 πουλούσαν μόνο VIP, συνεπώς μόνο το δρομολόγιο της επιστροφής τους είχε περίπου τον ίδιο κόσμο με τις 8 διαδρομές του HS 1).

4. Για να υπάρχει δεύτερο πλοίο στον Άγιο το καλοκαίρι, θα πρέπει τουλάχιστον το Μάιο να εκτελεί δρομολόγια (και για λόγους νομοθεσίας και για να έχει το πλοίο μια αξιοπρεπή εκμετάλλευση όλο το χρόνο). Όταν λοιπόν ο Μάιος (και όχι ο Μάρτιος ή ο Οκτώβριος) δεν μπορεί να συντηρήσει ένα πλοίο, πως θα μπει δεύτερο;

Link to comment
Share on other sites

θα απαντησω εν καιρω :))

εκανα οντως μια αστοχη συγκριση , για να σου δειξω ποσο αστοχες ειναι οι γενικες συγκρισεις.

αν τα βαλουμε κατω θα δεις οτι συνολικα το πλοιο στις σποραδες θα δουλεψει πολυ πολυ καλα..και πολυ συντομα. δεν ειναι γραμμη κορμου μην το ξεχνας αυτο αλαλ το πλοιο θα το υποστηριξει

απλα ας περιμενουμε λιγο..

αν η εταιρεια δεν πιστευε την γραμμη θα μας εφερνε τα μικροτερα HS2 & 3

κατι ξερουν και αυτοι

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι θα έφερνε τα HS2 & 3 προς τα πάνω...!!! Συμφωνώ απόλυτα με τον Oresti. Ακόμα κ στη γραμμή των Δ.Κυκλάδων,που δεν έχει την κίνηση των άλλων γραμμών, ένα κ μόνο δρομολόγιο είναι όσο 3-4 μαζί του HS1.

Link to comment
Share on other sites

δεν απομενει λοιπον καποιος απο εμας να διαψευσθεί αμεσα... :))

μονο η σκιαθος εχει την δυναμικοτητα να γεμισει οχι ενα αλλα 2 και 3 HS1...

αυτο απλα ενημερωτικα... και αυτο πολυ συντομα οταν κλεισουν πανεπιστημια και σχολεια..

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ wiswid εδώ δεν πρόκειται για καινούρια γραμμή για να κάνουμε εικασίες. Η κίνηση και οι πληρότητες είναι δεδομένες εδώ και χρόνια και αφού τα 3 νησιά μαζί δεν γέμιζαν το Jetferry, δεν φαντάζομαι πως τη φετινή χρονιά (η οποία αναμένεται και δύσκολη), θα δούμε κάτι το διαφορετικό.

Link to comment
Share on other sites

η χρονια ειναι σιγουρα δυσκολη συμφωνω μαζι σου, αλαλ την πιστευω την γραμμη.

και οι κρατησεις σε σχεση με περσι τουλαχιστον απο το εξωτερικο ειναι αυτη την στιγμη +15% τουλάχιστον για τη Σκοπελο.

γιαυτο και ο πρακτορας πιστευει οτι το πλοιο θα διπλωσει τα δρομολογια,. και αν διπλωσει δρομολογια (εστω και για 4 απο τις 7 ημερες της εβδομαδας, δεν εχει μεεινει ποτε η γραμμη χωρις απογευματινο απο Αγιο) και εχει τις αναλογες πληροτητες εστω για ΙΟΥΝ ΙΟΥΛ ΑΥΓ τοτε το πλοιο οχι μονο βγαινει αλλα ειναι σαν να πηγαινοερχοταν γεματο ΑΠΡ ΜΑΙ

παντως πραγματικα ας περιμενουμε να δουμε πως θα παει και τοτε ας κανουμε αυτη την συζητηση. τοτε θα εχει νοημα.. καλο βραδυ απο μενα ..

to 09:30 δεν ειναι τυχαιο μετα τις 10 ΙΟΥΝ περιμενουν να δουν πως θα παει η γραμμη και θα πραξουν αναλογος με το απογευματινο προς ΣΚιαθο Γλωσσα

to tzetfery ποιος το λεει οτι δεν γεμιζει...

αρχες ιουλιου δεν μπορουσε πλεον καποιος να κλεισει για ΙΟΥΛ & ΑΥΓ προς απο τα νησια γιατι το πλοιο ηταν γεματο... το ξερετε αυτο?

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Ας μην "τσακωνόμαστε"!!! Ο καιρός θα δείξει αν το πλοίο μπορεί να μείνει στη συγκεκριμένη γραμμή και να αποφέρει κέρδη στην εταιρεία! Θα επανέλθω σε λίγες μέρες με νέα στοιχεία για τη κίνηση των επιβατών...η οποία λογικά θα βελτιωθεί όσο καλοκαιριάζει. Πάντως είναι θετικό ότι ένα πλοίο που στις Κυκλάδες κανένας δε το ήθελε, έχει μετατραπεί σε "στολίδι" στον Άγιο. :D

Link to comment
Share on other sites

Απλά, ανατρέξτε στα posts του Σεπτεμβρίου περασμένων ετών για να δείτε τα σχόλια για την κίνηση του ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ στην ίδια γραμμή. Απ ότι θυμάμαι ήταν ιδιαίτερα ικανποποιητικά και για την ίδια την εταιρεία.
γι'αυτο πηγαινε με 18 κομβους και τελικα βγαινει και στο σφυρι;

αξιοπρεπη συγκοινωνια εχετε χιλια δικια να διεκδικειτε, αλλα αυτο δεν ειναι καθημερινα διπλα δρομολογια ταχυπλοου. ισως ενα αξιπρεπες μικρο και οικονομικο συμβατικο απο αγιο.

αληθεια το jetferry που γεμιζε ιουλιο και αυγουστο, ποσο κοσμο επαιρνε; (θερινο πρωτοκολλο εννοω)

Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος της σεζόν του 2007 ο Panagia Ekatontapyliani είχε γράψει τα εξής:

Το πλοίο τέλος Οκτώβριου θα δέσει για την ετήσια του. Φέτος είναι η πρώτη χρόνια που συμπληρώνει το 7 μήνες δρομολογίων. Και από ότι λένε στην εταιρεία ήταν μια παρά πολύ καλή χρόνια για το πλοίο αλλά και για την εταιρεία.

Μήπως η κατρακύλα του ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ οφείλεται και στην γενικότερη κατρακύλα της εταιρείας;

Και όταν πήγαινε Βόλο και με φουλ γκαράζ και χεζόταν στο τάλιρο πήγαινε με 15 κόμβους και έκανε Βόλο Σκιάθο 3 ώρες.

Ρώτησα αν θα αυξήσει τα δρομολόγια, όχι να βάλει καθημερινα διπλά.

800 άτομα περίπου θερινό πρωτόκολλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...