Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

...μα δεν πρόκειται για μια απλή μελέτη, αλλά για Business Plan! Νομίζω ότι υπάρχει διαφορά...

ΥΓ Μα γιατί δεν δρομολογούν την Αργώ? Και sea trials έχει κάνει επιτυχώς..και καύσιμα δεν χρειάζεται....:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πληρης εγκαταληψη και αυτη τη χρονια για τα νησια μας χαλια αδιορθωτα...

απο τα νησια προς το βολο και αγιο ενα καταμαραν το πρωι (δελφινι απο αγιο) και μια επιστροφη το μεσημερι.

και ενα δρομολογιο με το πλοιο..

το χειροτερο ομως... απο 5 οκτ το καταμαραν σταματαει και μενει 1 δελφινι απο βολο και ενα απο αγιο... και οπως καταλαβαινεται... τα απαγορευτικα θα ειναι τακτικοτατα,.,,, αρα μονη διεξοδος το πλοιο απο βολο... δεν ειναι τραγικο μετα το μεσημερι να μην κινειτε τιποτα??

ευχαριστουμε πολλοι ολοι οι νησιωτες, συγχαρητηρια σε ολους ΕΥΓΕ ΤΑ οικονομήσαμε και γεια χαρα :)

Link to comment
Share on other sites

Και φρέσκα στοιχεία για την κίνηση προς Σποράδες από το λιμάνι του Βόλου. Μεγάλη μείωση δρομολογίων και μικρότερη μείωση κίνησης οχημάτων και επιβατών.

Πάντως, μέσα στην τελευταία βδομάδα (και εντελώς τυχαία) σε 3 διαφορετικές συζητήσεις, ασχέτων μεταξύ τους ανθρώπων που είχαν πάει διακοπές στις Σποράδες, άκουσα ακριβώς τα ίδια πράγματα: "περάσαμε πολύ ωραία (Σκιάθο, Σκόπελο), αλλά ταλαιπωρηθήκαμε πολύ να βρούμε εισιτήρια στα καράβια, κυρίως στην επιστροφή".

Link to comment
Share on other sites

οτι όταν ενα πλοίο παθαίνει βλάβη η εταιρεία είναι υποχρεωμένη απο τον νόμο να το αντικαθιστά άμεσα.

επίσης δεν είδα ουτε μια ανακοίνωση στο hsw.gr για την βλαβη..

επισης ειδα την εταιρεια ga ferries να αλλαζει προγραμματισμενα δρομολογια προς αγιο ακυρωνοντας τα και να στελνει οσο κοσμο θα εφευγε για αθηνα μεσω βολου και μαλλιστα νυχτερινες ωρες..

ειδα κοσμο επισης που του ζητηθηκε να πληρωσει την διαφορα για την τιμη με το τζετφερρυ και ας ειχαν κλησει απο καιρο με τις τιμες του Εξπρες Σκιαθος...

ολα αυτα πραγματικα ειναι τραγικα..

πλοια που κανουν 8-9 ωρες απο θεσσαλονικη, καταμαραν που χαλασε και ποτε δεν αντικατασταθηκε. προηγουμενη δευτερα και τριτη το καταμαραν ηταν φουλ για βολο και δεν υπηρχε τροπος να φυγει καποιος.

εισητηρια φωτια απο τον αγιο κωνσταντινο τοσο με το τζετ οσο και με τα μιλενα νταλιανα...

γιατι ρε παιδια τοσο μπαχαλο? μια τιη γυρω στα 15 ευρω και ιχ στα 40 δεν τους φτανει.. και μια διαρκεια ταξιδιου απο 3-4.30 ωρες ανθρωπινες

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το γεγονός πως δεν υπάρχει τέτοιος νόμος/υποχρέωση, φαντάζομαι να καταλαβαίνεις πως αυτό που λες είναι εντελώς ανέφικτο. Σε όλες τις περιπτώσεις βλαβών (που ευτυχώς το φετινό καλοκαίρι δεν υπήρχαν πολλές), η εξυπηρέτηση των επιβατών έγινε από πλοία άλλων εταιρειών που για αυτό το λόγο κάποιες φορές αναγκάστηκαν να αλλάξουν τα ωράρια τους καθώς κρίθηκε (όπως και στην περίπτωση που αναφέρεις) πως είναι ορθολογικότερο κάποιοι να καθυστερήσουν, από το να μην ταξιδέψουν καθόλου κάποιοι άλλοι.

Φυσικά τα προβλήματα που δημιουργούνται όταν προκύπτουν βλάβες σε γραμμές που δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές, είναι πολύ σημαντικότερα, αλλά οι τρόποι αντιμετώπισης τους παραμένουν οι ίδιοι.

Σχετικά με το πλοίο που κάνει 8-9 ώρες από Θεσσαλονίκη, οι τοπικοί άρχοντες των νησιών έκαναν ότι ήταν δυνατό για να διώξουν το Flyingcat 3, επιμένοντας στη μη απελευθέρωση των ναύλων στη συγκεκριμένη γραμμή. Αν δηλαδή υπήρχε ακόμα εκεί οποιοδήποτε ταχύπλοο, το εισιτήριο θα κόστιζε 8% ακριβότερα από την τιμή που είχε το 2005, όταν σε όλες τις απελευθερωμένες γραμμές η αύξηση είναι τουλάχιστον τριπλάσια.

Link to comment
Share on other sites

ειδα κοσμο επισης που του ζητηθηκε να πληρωσει την διαφορα για την τιμη με το τζετφερρυ και ας ειχαν κλησει απο καιρο με τις τιμες του Εξπρες Σκιαθος...
Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, δεν θα έπρεπε η τυχόν διαφορά τιμής να καλύπτεται από την HSW?
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει μπορεί να μην υπαρχει νομος/ υποχρεώση για αντικατάσταση πλοίου όταν αυτό είχει βλάβη όπως επίσης δεν υπάρχει κανένας νόμος που να υποχρώνει τις εταιρείες να σέβονται την πελατεία τους.... αλλά η HSW θα μπορούσε να παρανομήσει λίγο και να βγάλει τουλαχιστον ένα δελτίο τύπου για το πότε εκτιμά ότι το πλοίο θα επισκευαστεί και θα επιστρέψει στα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το γεγονός πως δεν υπάρχει τέτοιος νόμος/υποχρέωση,

απο οσο ξερω υπάρχει αυτός ο νόμος οταν μάλιστα η γραμμη ειναι ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΗ ΚΟΡΜΟΥ. και επισης νομιζω οτι δεν ειναι δυνατο μια γραμμη να εξυπηρετείται μονο απο ταχυπλοοα ετσι δεν ειναι? αλλα πρεπει να υπαρχει και συμβατικο πλοιο ή οχι??

ορθολογικότερο κάποιοι να καθυστερήσουν, από το να μην ταξιδέψουν καθόλου κάποιοι άλλοι.

δεν το βρισκω ορθολογικο να αναγκαζεται καποιος νυχτιατικα να διανυει τον μαλιακο και να πρεπει να κανει 140 +χιλιομετρα παραπανω... ορθολογικο κατα την γνωμη μου η κατα τα αλλα μεγαλη εταιρεια να εχει στο στολος της και πλοια που να συμπληρωνουν τα κενα σε περιπτωση αναγκης.. δηλαδη αν αυτο συνεβαινε καλοκαιρι τι θα γινοταν?

Σχετικά με το πλοίο που κάνει 8-9 ώρες από Θεσσαλονίκη, οι τοπικοί άρχοντες των νησιών έκαναν ότι ήταν δυνατό για να διώξουν το Flyingcat 3,

αυτο πραγματικα δεν το ειχα ξανακουσει.. αν υπηρχε αυτη η δυνατοτητα πιστεψε με οτι το εισητηριο θα ηταν πάμφθηνο.... αν οι τιμες καθοριζοταν απο τους φορεις εδω

πιστευω οτι υπαρχει σωρεία παραβασεων σε πολλα επιπεδα αλλα κανεις δεν τιμωρειτε...

και κατι αλλο Ο πλοιοκτήτης υποχρεούται να εκτελεί με ακρίβεια τα δρομολόγια, οποτε πρεπει να ειναι ετοιμος να αντικαθιστα ενα προβληματικο μεσο αν προκυψει προβλημα.. οπως κανουν και οι αεροπορικες εταιρειες.

και κατι τελευταιο σημερα εκδηλωθηκε και νεα βλαβη στο ιπταμενο δελφινι προς αγιο κωνσταντινο

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

απο οσο ξερω υπάρχει αυτός ο νόμος οταν μάλιστα η γραμμη ειναι ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΗ ΚΟΡΜΟΥ.

Επαναλαμβάνω πως δεν υπάρχει κανένας τέτοιος νόμος. Αν πιστεύεις το αντίθετο, με χαρά περιμένουμε να τον βρεις και να μας τον ανακοινώσεις.

και επισης νομιζω οτι δεν ειναι δυνατο μια γραμμη να εξυπηρετείται μονο απο ταχυπλοοα ετσι δεν ειναι? αλλα πρεπει να υπαρχει και συμβατικο πλοιο ή οχι??

Φυσικά και όχι, παράδειγμα η Ύδρα.

ορθολογικο κατα την γνωμη μου η κατα τα αλλα μεγαλη εταιρεια να εχει στο στολος της και πλοια που να συμπληρωνουν τα κενα σε περιπτωση αναγκης

Καμία εταιρεία δεν έχει επιπλέον πλοία για ώρα ανάγκης, δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο, για πλοία μιλάμε, όχι για ανταλλακτικά.

αυτο πραγματικα δεν το ειχα ξανακουσει.. αν υπηρχε αυτη η δυνατοτητα πιστεψε με οτι το εισητηριο θα ηταν πάμφθηνο.... αν οι τιμες καθοριζοταν απο τους φορεις εδω

Εδώ δεν κατάλαβα καθόλου το σχόλιο σου. Το επιχείρημα μου ήταν πολύ απλό: Όταν απελευθερώνονται όλες σχεδόν οι γραμμές της ακτοπλοΐας, αυτές που παραμένουν υπό καθεστώς θεσμοθετημένου ναύλου δεν μπορούν να περιμένουν πως θα προσελκύσουν γρήγορα και σύγχρονα πλοία.

Ο πλοιοκτήτης υποχρεούται να εκτελεί με ακρίβεια τα δρομολόγια, οποτε πρεπει να ειναι ετοιμος να αντικαθιστα ενα προβληματικο μεσο αν προκυψει προβλημα.. οπως κανουν και οι αεροπορικες εταιρειες.

Στις αεροπορικές εταιρείες ισχύει πως ο επιβάτης πρέπει να προωθηθεί στον προορισμό του εντός 24 ωρών με αεροπλάνα της ίδιας ή άλλης εταιρείας. Συνεπώς έγινε αυτό που ακριβώς ισχύει στις αεροπορικές εταιρείες και μάλιστα σε μικρότερο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που εγινε για μενα ειναι ενα μπαχαλο ανεπιτρεπτο για μια χωρα που εχει τουριστικη βιομηχανια..

καθε μερα λαμβανω δεκαδες παραπονα για το μπαχαλο..

εχω περιπτωση ενος ζευγαριου απο αυστραλια που εκλεισε αεροπορικο εισητηριο απο αυσταλια για αθηνα απο τον γεναρη. και εκλεισε δωματιο για 14 ΣΕΠ Σκοπελο. με ρωτησε για τα δρομολογια απο σκιαθο σκοπελο και του ειχα πει τοτε οτι δυστυχως θα τα ξερουμε τον μαιο ηρθε ο μαιος και δεν τα ξεραμε γιατι ειχαν ανακοινωσει μεχρι τις 9 ΣΕΠ, αρχες ΣΕΠ μαθαμε τα δρομολογια και λογω της βλαβης του σκιαθος αλλαξαν ολα και με ρωταει ο ανθρωπος στις 14 Σεπ εχει μονο ενα μεσημεριανο δρομολογιο στις 16:10 για Σκοπελο??? η εγω κανω λαθος... καθως η πτηση του ερχετε μετα την ωρα αυτη...

και εγω του λεω συγνωμη αλλα η χωρα μας δεν σεβεται ουτε εσας ουτε εμας ... κανεναν δυστυχως και ο καθενας κανει οτι γουσταρει

ενας φιλος που ειχε κλεισει για αγιο κωνσταντινο.. 3 μερες μετα την βλαβη και αναγκαστηκε να παει βολο δεν εχει την ιδια αποψη... για την σωστη τακτοποιηση..

ειχε μαλιστα πληρωσει 750 ευρω.. 2 ατομα jeep + μικρο φουσκωτο για να παει και να ερθει αγιο κωνσταντινο..

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορουσε ενα απο τα συμβατικα του σαρωνικου να ανεβει τουλαχιστον για τις πρωτες μερες που υπηρχαν πουλημενα και εισητηρια;

αληθεια τελικα δε μαθαμε τη διαφορα ναυλου ποιος την καλυψε;

ΥΓ @wysiwid ταχυπλοo και διατιμημενος ναυλος δε γινεται. δεν μπορει και ταχυπλοο για θεσσαλονικη και να καθοριζονται οι τιμες απο εκει;)

Link to comment
Share on other sites

1. Συμβατικό Σαρωνικού δεν μπορεί να ανέβει λόγω διαφοράς κατηγορίας πλόων.

2. Η συμφωνία της HSW με την GA Ferries προέβλεπε πως όλοι οι επιβάτες θα επιβιβαζόντουσαν στα πλοία με τα εισιτήρια του Εξπρές Σκιάθος, χωρίς να καταβάλουν καμία διαφορά τιμής. Πράγματι υπήρχαν περιπτώσεις που αυτό δεν τηρήθηκε, φαντάζομαι πως αυτοί οι επιβάτες θα απευθυνθούν στην HSW.

Link to comment
Share on other sites

Στην ίδια απορία μου φίλε proud

Ίσως η ΕΛΛΕΝΙΚ θα μπορούσε να χειριστεί κάπως καλύτερα το θέμα στέλνοντας πάνω κάποιο του Σαρωνικού και να λέιξει το θέμα.

o φίλος Earl είχε γράψει τα εξής:
Φίλε express skiathos εύλογη η παρατήρησή σου αλλά για να ανεβει ένα πλοίο στις Σποράδες από το Σαρωνικό πρέπει να υπάρχει θέμα με τα πιστοποιητικά κατηγορίας πλοων.

Πρέπει να χρειάζεται το βαπόρι κουζίνα για το πλήρωμα στις σποράδες που τα πλοία του σαρωνικού δεν έχουν ,ίσως και κάποια επιλέον σωστικά όπως fast rescue boat ή ακόμα και τσουλήθρες(Μ.Ε.S)

Link to comment
Share on other sites

ναι το ξερω.. αλλα την τιμη δεν την καθοριζουν τα νησια αυτο εννοω...

http://www.e-thessalia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=165641:--l----r--&catid=46:apopseis&Itemid=69

Η Δημοτική Αρχή Σκιάθου με υπόμνημά της προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γ. Βουλγαράκη, με κοινοποίηση και στο Γραφείο του πρωθυπουργού, ζητεί την άμεση αντικατάσταση του «Εξπρές Σκιάθος». «Πρέπει να διευκρινιστεί αρχικά» επισημαίνει ο κ. Νίκ. Πλωμαρίτης «ότι το «Εξπρές Σκιάθος» αποσύρθηκε στον Πειραιά λόγω βλάβης. Σε αντικατάστασή του έφτασε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας στο λιμάνι του Βόλου το «Τζετ Φέρι». Ασφαλώς και δεν πρόκειται για αντικατάσταση του «Εξπρές Σκιάθος», καθώς το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο, το οποίο εκτελεί τώρα τα δρομολόγια στη θέση του προσωρινά αποσυρθέντος, απομακρύνθηκε από τη γραμμή Άγιος Κωνσταντίνος - Βόρειες Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα. Τα στατιστικά του 2006 που έχω μπροστά μου αναφέρουν για την γραμμή Βόλου - Εύβοιας - Βορείων Σποράδων 1.858.721 διακινηθέντες επιβάτες που είναι τεράστιος αριθμός και είναι μεγαλύτερος ακόμα και από την γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης που είναι 1.748.529 επιβάτες. Όλος αυτός ο κόσμος με τι μετακινείται; Με ένα πλοίο και δυο δελφίνια;

Link to comment
Share on other sites

το 2006 νομιζω απο βολο ηταν το εξπρες σκιαθος, fc5 & 6 και 3 δελφίνια αλλα και το ΣΑΟΣ ΙΙ? σκεψουν και οτι μιλαμε για αποστασεις 60 μιλιων.....

δειτε κατι ναμην ξεχνιομαστε...

ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΣΚΙΑΘΟΥ-ΣΚΟΠΕΛΟΥ-ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ

Θεσσαλονίκη, 30 Ιανουαρίου 2004 (12:18 UTC+2)

Ιστορική στιγμή για τη Σκόπελο, αλλά και για τη Σκιάθο και την Αλόννησο, χαρακτήρισε ο δήμαρχος Σκοπέλου Γιώργος Παχής, την υπογραφή του καταστατικού σύστασης ναυτιλιακής εταιρίας, από τους τρεις δήμους.

Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα θετική, είπε και πρόσθεσε πως σήμερα επισκέπτεται μαζί με τους υπολοίπους εταίρους το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για να καταθέσουν αίτηση έγκρισης δρομολογίων. Ταυτόχρονα, αναμένεται να επισπευστούν οι διαδικασίες της επιλογής και αγοράς επιβατηγού πλοίου για τη δρομολόγησή του στη γραμμή των Σποράδων.

Για το θέμα του πλοίου έχει ήδη γίνει διερεύνηση της αγοράς και η επιλογή θα πραγματοποιηθεί ανάμεσα σε δέκα οχηματαγωγά τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις. Βάσει της οικονομοτεχνικής μελέτης, το 25% για την αγορά του πλοίου θα καλυφθεί από ίδια κεφάλαια, ενώ το υπόλοιπο από δανεισμό. Σύμφωνα με την μελέτη προτείνεται η αγορά πλοίου με το ποσό των 12.000.000 ευρώ, το οποίο να μπορεί να παραδοθεί και να δρομολογηθεί από την 1η Aπριλίου 2004.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο Σκοπέλου, το επόμενο διάστημα θα γίνουν Λαϊκές Συνελεύσεις στα τρία νησιά για να αποφασιστούν τόσο η αγορά του πλοίου όσο και οι πιθανές τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρίας, τονίζοντας παράλληλα πως ευελπιστεί να συμμετάσχουν σ' αυτή και άλλοι φορείς της Mαγνησίας και συγκεκριμένα η NAM, ο Δήμος Bόλου και το Eπιμελητήριο.

Όσον αφορά τώρα στη μελέτη που συντάχθηκε για τη λειτουργία της εταιρίας, επισημαίνεται ότι με βάση τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα που υπολογίστηκαν μπορεί να είναι απόλυτα βιώσιμη και κερδοφόρα ακόμη και από το πρώτο έτος λειτουργίας.

Οι 15 προαναφερθείσες ακτοπλοϊκές γραμμές και η κίνηση επιβατών που εμφάνισαν το 1998 έχουν ως εξής:

1. Γραμμή Πατρών – Ακαρνανίας - Ιονίων Νήσων: 374.194,

2. Γραμμή Πειραιά – Λιμένων Αργοσαρωνικού: 3.607.087,

3. Γραμμή Πειραιά – Κρήτης: 1.900.233,

4. Γραμμή Πειραιά – Μυκόνου – Τήνου – Σάμου: 1.274.081,

5. Γραμμή Πειραιά – Δωδεκανήσου: 751.345, 6. Γραμμή Πειραιά – Ανατολικών Κυκλάδων: 1.609.050,

7. Γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης: 750.862,

8. Γραμμή Ραφήνας – Εύβοιας – ’νδρου – Τήνου: 1.840.154,

9. Γραμμή Βόλου – Βορείων Σποράδων – Κύμης: 880.551,

10. Γραμμή Πειραιά – Δυτικών Κυκλάδων: 547.763,

11. Γραμμή Λαυρίου – Κέας – Κύθνου: 198.811,

12. Γραμμή Πειραιά – Πελοποννήσου: 160.205,

13. Γραμμή Πειραιά – Κρήτης – Δωδεκανήσου: 163.233,

14. Γραμμή Πειραιά – Δωδεκανήσου – Ν. Αιγαίου – Θεσσαλονίκης: 71.504,

15. Λοιπές 1.910.586.

Από τις παραπάνω δρομολογιακές γραμμές, πιο σημαντική από πλευράς επιβατικής κίνησης είναι αυτή του Αργοσαρωνικού, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 1/4 της συνολικής ακτοπλοϊκής κίνησης επιβατών στις εσωτερικές γραμμές, ενώ η γραμμή Πειραιά – Κρήτης αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη διακίνηση οχημάτων.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα. Τα στατιστικά του 2006 που έχω μπροστά μου αναφέρουν για την γραμμή Βόλου - Εύβοιας - Βορείων Σποράδων 1.858.721 διακινηθέντες επιβάτες που είναι τεράστιος αριθμός και είναι μεγαλύτερος ακόμα και από την γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης που είναι 1.748.529 επιβάτες. Όλος αυτός ο κόσμος με τι μετακινείται; Με ένα πλοίο και δυο δελφίνια;

Κάποιο λάθος κάνεις και μάλιστα χοντρό…

1. Στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη, το σύνολο των επιβατών δεν ξεπερνάει το ένα εκατομμύριο σύμφωνα με όσα στοιχεία έχουν δημοσιευθεί για την τελευταία πενταετία. Τα νούμερα αυτά που αναφέρεις δεν τα έχει ούτε το Ηράκλειο... :confused:

2. Στη γραμμή των Σποράδων οι επιβάτες είναι πολλοί λιγότεροι. Αυτό που μάλλον αλλοιώνει την εικόνα των στοιχείων σου ίσως να είναι οι γραμμές πορθμεία της Εύβοιας.

Μακάρι όλα τα νησιά να είχαν συχνή και τακτική σύνδεση. Αλλά όλα αυτά πρέπει να στηρίζονται σε βιώσιμες λύσεις και όχι σε μη ρεαλιστικές απαιτήσεις και προτάσεις. Για αυτό άλλωστε από το 2004 που οι τοπικοί άρχοντες πήραν τις αποφάσεις τους (όπως μας θύμησε ο wysiwid), έχουν περάσει 4 χρόνια και δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

εμενα φιλε μου Ορεστη

με στεναχωρεί το γεγονός οτι τοσα χρονια ταλαιπωρείτε κόσμος και επισκέπτες αλλα και εμείς που μένουμε στα νησιά σε όλη την χώρα... και πραγματικά αναρωτιέμαι είναι αραγε τόσο δύσκολο να βρεθεί λύση... :)) καλο βράδυ απο μένα να σαι καλα

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και αν η HSW δεν έχει αντικαταστάτη του ΣΚΙΑΘΟΣ, θα μπορούσερ μετά τις 7 Σεπτεμβρίου να μην διακόψει τα θερινά δρομολόγια των δελφινιών, και να μην ταλαιπωρείται έτσι ο κόσμος και ιδίως αυτοί που πάνε Αθήνα. Το ιπτάμενο για Άγιο όλη αυτή την εβδομάδα ήταν γεμάτο, οπότε η μόνη λύση ήταν ο Βόλος και από εκεί το ΚΤΕΛ. Και να ήταν συνεπές το ΤΖΕΤ στα δρομολόγιά του, πάει κι έρχεται. Αυτό όμως δε συμβαίνει οπότε καταλαβαίνεται τι μπάχαλο γίνεται....

Link to comment
Share on other sites

ουτε το openseas δεν προλαβαινει να ανακοινωνει τα δρομολογια μπαχαλο....

σημερα ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΣΕΠ δεν θα υπηρχε δρομολογιο απο ΒΟΛΟ και εγινε ΕΚΤΑΚΤΟ...(αν εχεις το θεο σου φτασαμε στα εκτακτα απο βολο διχως την υπαρξη καν ενος δρομολογιου.) αλλα και εκτακτο απο το ΑΧΙΛΛΕΑΣ προς ΚΥΜΗ (ΕΥΤΥΧΩΣ)

δηλαδη με 2 εκτακτα δρομολογια φευγει σημερα αν δειτε το λιμανι κοσμος και κοσμακις.... μεγαλη ταλαιπωρια...

για του λογου το αληθες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δρομολόγια στις 13/09/2008 από ΣΚΟΠΕΛΟΣ προς ΚΥΜΗ.

Ούτε σε διάστημα 1 εβδομάδας.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

εχουμε ξαναπει πολλες φορες. στο openseas τα δρομολογια τα δηλωνουν οι εταιερειες. για να το δειχνει λοιπον το openseas πρεπει να το εχει δηλωσει η εταιρεια (αν βεβαια ειναι συμβεβλημενη)

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να ήταν έκτεκτο το δρομολόγιο του ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ από τον Βόλο. Και τον Μάρτιο κάθε Σάββατο έκανε το δρομολόγιο Βόλο-Σκιάθο-Σκόπελο και η επιστροφή γινόταν την Κυριακή. Κάτι αντίστοιχο έγινε και τώρα.

Link to comment
Share on other sites

3 χρόνια μετα αν δεν κάνω λάθος...

έχουμε αρχες ΟΚΤ αντικατάσταση του ενος πλεον εν λειτουργία καταμαραν με 1 μονο δελφινι, το FLYINGDOLPHIN XXIII .. τοσο απο βολο οσο απο αγιο..

οχι πειτε μου τωρα εσεις αν εχω αδικο που γκρινιαζω.. η αν για ακομη μια χρονια θα ειμαστε ξεχασμενοι.

διαβαστε και τα παλιοτερα σχολια εκεινης της χρονιας... ετσι για να δειτε γιατι μιλαμε πλεον για καταντια..

Αντικατάσταση των Flyingcats 5 & 6 με τα Flying Dolphins X, XV, XXIII για τον χειμώνα.
Link to comment
Share on other sites

τελευταιο δρομολογιο για το φετινο καλοκαιρι για το ΑΧΙΛΛΕΑΣ. το πλοιο εξυπηρετησε αψογα την γραμμη, με λογικές τιμές περιπου 20 ευρω το ατομο και 50 ΙΧ, γρηγορο δρομολογιο για αλοννησο και κυμη σε 3 ωρες, συνεπεια στα δρομολογια, φιλικο πληρωμα, καθαρο πλοιο...

οσοι μα οσοι ταξιδεψαν εχουν μονο καλα λογια να πουν.

καλα λογια εχουν ολοι να πουν και για το εξπρες Σκιαθος με μοναδικο παραπονο οτι οταν ειχε πληροτητα 100% αν σηκωνότανκαποιος μπορει να μην ξαναεβρισκε την θεση του.

το αχιλλεας χαιρετησε το νησι μας με συνεχη σφυριγματα και την ευχη απο το πληρωμα για καλη ανταμωση και καλο χειμωνα...

ευχαριστουμε πολυ το Σκυριανό λαό για το υπέροχο πλοίο και την άψογη εξυπηρέτηση της Σκοπελου, φέτος το πλοίο αυτό ήταν και το δικό μας πλοίο.

ας ελπίσουμε του χρονου να ειναι και παλι κοντα μας, αυτο η καποιο αλλο πλοιο απο την Σκυρο με ακομη περισσοτερα δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...