Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τεθηκε το θεμα.. απο αντινομαρχη μαγνησιας.. αλλα η εταιρεια δηλωσε οτι πρεπει το πλοιο να παει αλλου...

αν δεν μπει και το τζετφερυ.. εξεταζεται το ενδεχομενο για παντοφλες!

η κατασταση ειναι τραγικη...

to fc3 / 4 δεν θα μπει

το τζετφερυ αγνωστο...

το αχιλλεας αγνωστο...

πλοιο απο θεσσαλονικη αγνωστο...

μονο καλο η δρομολογηση του speedcat.

9-15 δεν μπορουμε να δουμε τα δρομολογια πουθενα!

η μειωση τιμων ακομη δεν εχει περαστει στα ονλινε συστηματα της εταιρειας,,,,

κατι δεν παει καλα...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ειναι απαραδεκτο αυτο που συμβαινει

μπειτε στο hsw.gr και δειτε τιμες για Σκοπελο και αλοννησο

και συγκρινεται τις τιμες με αυτες για ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΙΝΗ

αλλα και για παρο ναξο σαντορινη και οτι αλλο θελετε...

λυπηρο.. καλυτερα η HSW να αφηνε την γραμμη...

Link to comment
Share on other sites

Το κακό είναι ότι κανένας μα κανένας δεν ενδιαφέρεται για τη συγκεκριμένη γραμμή, οπότε βρίσκει και κάνει ότι θέλει. Και αν ενδιαφερθεί κανένας να βάλει πλοίο, τότε θυμούνται τις μειώσεις τιμών. Ακόμη να έρθουν οι μειώσεις στα εισητήρια που ακούστηκε. Το περιβόητο 25% μείον. Το είχα ακούσει κι εγώ από αρκετούς και σε Σκιάθο και σε Αθήνα. Ακόμη έρχεται. Άραγε να έχει σχέση και με την επικείμενη δρομολόγηση του SPEED CAT 1; Όσο για τα αφεντικά την επόμενη φορά που θα κάνουν δηλώσεις τον Οκτώβριο, καλύτερα να μασάνε παρά να μιλάνε. Γιατί τάζουν λαγούς και πετραχείλια και δεν κάνουν τίποτα. Όσο και να διάκειμαι ευμενώς προς την HELLENIC SEAWAYS δυστυχώς έχει κάνει πράγματα στον τόπο μου που μ έχουν στενοχωρήσει πάρα πολύ. Ειλικρινά λυπάμαι.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχουν το θεο τους...

ακομη και στα JEEP .. και ΙΧ > 2.25 ενω στα αλλα νησια τα κρατανε ιδια τιμη με τις αλλες κατηγοριες

στις σποραδες

τα ανεβαζουν σε τιμες πιο ακριβες απο ολες τις γραμμες...

πρεπει να γινει θεμα..

προσωπικα εγω αυριο θα ενημερωσω τον δημαρχο Σκοπελου..

ντροπη στην εταιρεια...

δειτε εδω ΣΚΙΑΘΟ ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟ ΑΛΟΝΝΗΣΟ

IX έως 3,70μ. 47 49 59 59

IX από 3,71μ. έως 4,25μ. 67 70,5 84,5 84,5

IX πάνω από 4,25μ. 80,5 84,5 101,5 101,5

JEEP 80,5 84,5 101,5 101,5

ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕΡΙΦΟ ΣΙΦΝΟ ΜΗΛΟ

IX έως 3,70μ. 46 46,5 49,5

IX από 3,71μ. έως 4,25μ. 65 66 70

IX πάνω από 4,25μ. 65 66 70

JEEP 65 66 70

ΠΑΡΟ ΝΑΗΟ ΙΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ!!

IX έως 3,70μ. 57 58 69 69

IX από 3,71μ. έως 4,25μ. 81 82,5 98 98

IX πάνω από 4,25μ. 81 82,5 98 98

JEEP 81 82,5 98 98

συρο τηνο μυκονο (μυκονος 96 μιλια Σκοπελος 60!!)

IX έως 3,70μ. 54,5 55 58

IX από 3,71μ. έως 4,25μ. 77 78 82,5

IX πάνω από 4,25μ. 77 78 82,5

JEEP 77 78 82,5

ΧΙΟ ΜΥΤΙΛΙΝΗ!

IX έως 3,70μ. 68 75

IX από 3,71μ. έως 4,25μ. 87 99

IX πάνω από 4,25μ. 87 99

JEEP 87 99

φιλες εξξπρες σκιαθος ενημερωσε και εσυ τους αρμοδιους στο νησι...

νομιζω οτι εφτασε η ωρα για κινητοποιησεις.. γιατι φτανει ποια... πως χρεωνει η εταιρεια με τα ΜΙΛΙΑ με τι ???

Το κακό είναι ότι κανένας μα κανένας δεν ενδιαφέρεται για τη συγκεκριμένη γραμμή, οπότε βρίσκει και κάνει ότι θέλει. Και αν ενδιαφερθεί κανένας να βάλει πλοίο, τότε θυμούνται τις μειώσεις τιμών. Ακόμη να έρθουν οι μειώσεις στα εισητήρια που ακούστηκε. Το περιβόητο 25% μείον. Το είχα ακούσει κι εγώ από αρκετούς και σε Σκιάθο και σε Αθήνα. Ακόμη έρχεται. Άραγε να έχει σχέση και με την επικείμενη δρομολόγηση του SPEED CAT 1; Όσο για τα αφεντικά την επόμενη φορά που θα κάνουν δηλώσεις τον Οκτώβριο, καλύτερα να μασάνε παρά να μιλάνε. Γιατί τάζουν λαγούς και πετραχείλια και δεν κάνουν τίποτα. Όσο και να διάκειμαι ευμενώς προς την HELLENIC SEAWAYS δυστυχώς έχει κάνει πράγματα στον τόπο μου που μ έχουν στενοχωρήσει πάρα πολύ. Ειλικρινά λυπάμαι.
Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Tσούκου τσούκου, σαν τον μέρμηγκα, η ΕΛΛΕΝΙΚ ανοίγει τα δρομολόγιά της για την γραμμή. Εδώ και μέρες έχει ανοίξει για το διάστημα 15-04 μέχρι και τα μέσα Μαίου. Στις 09-04 (για την ώρα) εμφανίζεται ένα δρομολόγιο του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στις 11:00 απο Βόλο για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο. Τα υπόλοιπα, προφανώς έρχονται. Να υποθέσω ότι η καθυστέρηση αυτή οφίλεται στο ότι δεν ξέρουν πότε ακριβώς θα ξεκινήσει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ και πότε θα ξεμπερδέψουν με τα γατάκι Νο 6 που είναι στο στάδιο της ανάρρωσης στον Πειραιά;

Μιας και φάγαμε την φόλα με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ για το καλοκαίρι, δε λένε τίποτα για τον ΠΗΓΑΣΟ να πάρει καμμιά γραμμή να δούμε κι εμείς άσπρη (έστω και μπλε κατά τα χρώματα της ΕΛΛΕΝΙΚ) μέρα;

Link to comment
Share on other sites

ακουγεται εντονα οτι η εκπτωση του 25% +... δεν θα ισχυει για Σποραδες

αν γινει κατι τετοιο... ειναι γιατι στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και επιθυμώντας να συμβάλλει στην προσπάθεια για συγκράτηση τιμών και μείωση των πιέσεων που δέχεται ο Έλληνας καταναλωτής/επιβάτης, έλαβε την απόφαση να προβεί σε σημαντική μείωση της τιμής των εισιτηρίων.

ελληνες και καταναλωτες δεν υπαρχουν σε αυτη την γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω, ούτε στο Σαρωνικό θα ισχύσουν οι εκπτώσεις των ταχυπλόων. Κατά τη γνώμη μου όλο αυτό είναι ένα διαφημιστικό πυροτέχνημα, που αφορά μόνο τις γραμμές που ενδεχομένως έχει ανταγωνισμό.

Ελπίζω να διαψευστώ πάντως...

Edited by proud_ionian
quote anti reply
Link to comment
Share on other sites

η κατασταση χειροτερευει μερα με την μερα

γυρναμε χρονια πισω...

το τζετ φερυ κατασχεθηκε!!

η ΖΑΝΤΕ φερριες δεν θα μπορουσε να φερει το ΚΟΡΑΗΣ απο Αγιο Και ΒΟΛΟ??

Link to comment
Share on other sites

η ΖΑΝΤΕ φερριες δεν θα μπορουσε να φερει το ΚΟΡΑΗΣ απο Αγιο Και ΒΟΛΟ??

Προσπαθώντας να απαντήσω στο ερώτημα σου, θα θελα να πω τα παρακάτω:

Το γεγονός πως οι Σποράδες δεν έχουν την καλύτερη δυνατή ακτοπλοϊκή σύνδεση (όπως και αρκετά άλλα νησιά), είναι αλήθεια. Αυτό που είναι κατά τη γνώμη μου μύθος, είναι πως η γραμμή έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους αλλά πως όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες (μικρές και μεγάλες), αδυνατούν να το διαπιστώσουν εδώ και χρόνια και έτσι όχι μόνο δεν δρομολογούν νέα πλοία αλλά βγάζουν και αυτά που έχουν.

Βρισκόμαστε στο τέλος μιας δεκαετίας που πολλά άλλαξαν στον ακτοπλοϊκό χάρτη και πολλά νεότευκτα και αξιόλογα πλοία δρομολογήθηκαν. Το γεγονός πως καμία εταιρεία δεν επένδυσε μακροπρόθεσμα στη γραμμή, αποτελεί για εμένα ξεκάθαρη ένδειξη για τις δυνατότητες της αγοράς.

Αν και σίγουρα γνωρίζεις τη γραμμή πολύ καλύτερα από πολλούς, νομίζω πως υπερεκτιμάς κατά πολύ τις μεταφορικές της δυνατότητες. Σε παλαιότερο σου μήνυμα ανέφερες πως το Highspeed 5 είχε πληρότητα πέρσι 70% ενώ το Εξπρές Σκιάθος ήταν σχεδόν γεμάτο. Για την πληρότητα του Highspeed 5 θα ξέρει καλύτερα να μας πει ο Lefteris, αλλά τι πληρότητες θεωρείς πως μπορεί να έχει το Εξπρές Σκιάθος; 70% να είχε, θα σήμαινε πως θα έπρεπε να μεταφέρει καθημερινά 3.900 επιβάτες, Τέτοιο νούμερο εμένα μου φαίνεται εξωπραγματικό για τη γραμμή ακόμα και για το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ορεστη.. δεν υπερεκτιμω την γραμμη... σιγουρα απο ΣΕΠ ως Πάσχα δεν σηκωνει πολλα πλοια αλλα..

αν δεις τι κατεβαζει τοπ πλοιο μονο στη Σκιαθο...

και αν δεις και επισημα στοιχεια θα δεις.. οτι τα πλοια δεν αρκουν ...

10 ιουλ και μετα δεν μπορεις να βρεις εισητηρια σε πλοια ενω τα νησια εχουν ακομη διαθεσιμα δωματια και αυτο τα λεει ολα... φορτηγα και ιχ μενουν εξω καθημερινα

ειναι απο τις λιγες φορες που οι υποδομες νησιων ειναι πολυ πιο μπροστα απο τις ακτοπλοικες δυνατοτητες..

θα ψαξω να βρω επισημα στοιχεια.. αλλα επειδη ζουμε στα νησια και εγω και αλλοι θα μπορεσουν να σου μεταφερουν την εικονα με το Εξπρες σκιαθος των 1500 ατομων και 250 ιχ να ειναι γεματο πρωι και απογευμα... και προς και απο ...

η σκιαθος εχει πανω απο 950 .000 διανυκτερευσεις εχει πιθανοτατα ξεπερασει και το εκατομμυριο.. και παιζει στο τοπ 5 των νησιων μας.

εχει σε φουλ απο 6000 κατοικους ... το καλοκαιρι (1 μερα πανω στο νησι) περιπου 60.000 - 75.000 χιλιαδες

η Σκοπελος στο φουλ φιλοξενει περιπου 45.000

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ξεχάσω το περασμένο καλοκαίρι που ΙΧ πήγαιναν από Βόλο στην Θεσσαλονίκη και φορτηγά από Αθήνα για να κατέβουν Σκιάθο, αφού εισητήρια δεν υπήρχαν ούτε για δείγμα. Όταν ήταν πριν 2 καλοκαίρια και το ΣΑΟΣ ΙΙ που μάζευε τα φορτηγά γιατί δεν υπήρχε πρόβλημα με τα εισητήρια; Έτσι όπως πάει η δουλειά η γραμμή του Αγίου Κωνσταντίνου θα μείνει χωρίς συμβατικό. Η γραμμή έχει να δώσει λεφτά. Δρομολόγιο του ΝΤΑΛΙΑΝΑ από Άγιο Κωνσταντίνο για Θεσσαλονίκη να είναι Ιούλιο-Αύγουστο γεμάτο γκαράζ και 850-900 άτομα να κρέμονται σαν τα σταφύλια. Το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ συνέχεια γεμάτο Ιούλιο και Άυγουστο. 2 βαπόρια ζητάμε. Ένα από Βόλο και ένα από Άγιο. Πέρυσι το Υπουργείο απέρριψε την δρομολόγηση του ΡΟΜΙΛΝΤΑ από Βόλο. Άντε να δούμε με το SPEED CAT, το οποίο μέσα στη Μεγάλη Ενδομάδα ξεκινάει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

τα τελευταια νουμερα που εδωσα ειναι περιπου 55000 για σκιαθο και 35000 η σκοπελος

και αυτο ακριβως ζηταμε.. 2 πλοια με λογικες τιμες και πιο συντομο ταξιδι.. να ταξιδευουν απο προς Βολο και Αγιο

και γρηγορη αξιοπιστη συνδεση το καλοκαιρι απο θεσσαλονικη..

δεν ζητησαμε παραλογα πραγματα..

Δ.1. Σύμφωνα με στοιχεία του Τμήματος Στατιστικών Εμπορικής Ναυτιλίας της ΕΣΥΕ, το 1998, διακινήθηκαν (δηλ. επιβιβάσθηκαν ή αποβιβάσθηκαν στους λιμένες κάθε δρομολογιακής γραμμής) με αμιγώς επιβατηγά (Ε/Γ) και επιβατηγά – οχηματαγωγά (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοία συνολικά 16.030.659 επιβάτες σε 145 λιμένες, ενώ το 1997 διακινήθηκαν συνολικά 14.515.964 επιβάτες. Κυριότερος λιμένας είναι αυτός του Πειραιά, όπου διακινήθηκαν περί τους 4,5 εκ. επιβάτες και ακολουθούν οι λιμένες της Αίγινας (1εκ. επιβάτες) και της Ραφήνας (851 χιλ. επιβάτες).

2. Με βάση δε το διαχωρισμό κατά γραμμή δρομολογίου, που ακολουθεί η ΕΣΥΕ, υφίστανται 7 γενικές δρομολογιακές γραμμές εσωτερικού – εξωτερικού, 15 ακτοπλοϊκές γραμμές, στις οποίες εκτελούν δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ πλοία και 29 τοπικές γραμμές, στις οποίες εκτελούν δρομολόγια πορθμεία πλοία. Περαιτέρω, δεν υφίστανται εκ του νόμου ή από κάποια ακολουθούμενη πρακτική σαφώς καθορισμένες δρομολογιακές γραμμές που να περιλαμβάνουν συγκεκριμένη σειρά λιμένων ή σημείων προσέγγισης του πλοίου.

Οι δρομολογιακές γραμμές, στις οποίες δραστηριοποιούνται με τα πλοία τους οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ανάλογα με τα λιμάνια που προσεγγίζουν, εντάσσονται σε γενικότερες γεωγραφικές περιοχές, όπως ο Αργοσαρωνικός, οι Κυκλάδες, Σποράδες κλπ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ 1998 ΕΠΙ ΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΡΕΣΤΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ 10 ΧΡΟΝΙ ΑΜΕΤΑ Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΧΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Η ΟΧΙ...

Οι 15 προαναφερθείσες ακτοπλοϊκές γραμμές και η κίνηση επιβατών που εμφάνισαν το 1998 έχουν ως εξής:

1. Γραμμή Πατρών – Ακαρνανίας - Ιονίων Νήσων: 374.194,

2. Γραμμή Πειραιά – Λιμένων Αργοσαρωνικού: 3.607.087,

3. Γραμμή Πειραιά – Κρήτης: 1.900.233, 4. Γραμμή Πειραιά – Μυκόνου – Τήνου – Σάμου: 1.274.081,

5. Γραμμή Πειραιά – Δωδεκανήσου: 751.345,

6. Γραμμή Πειραιά – Ανατολικών Κυκλάδων: 1.609.050,

7. Γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης: 750.862, 8. Γραμμή Ραφήνας – Εύβοιας – ’νδρου – Τήνου: 1.840.154,

9. Γραμμή Βόλου – Βορείων Σποράδων – Κύμης: 880.551,

10. Γραμμή Πειραιά – Δυτικών Κυκλάδων: 547.763,

11. Γραμμή Λαυρίου – Κέας – Κύθνου: 198.811,

12. Γραμμή Πειραιά – Πελοποννήσου: 160.205,

13. Γραμμή Πειραιά – Κρήτης – Δωδεκανήσου: 163.233, 14. Γραμμή Πειραιά – Δωδεκανήσου – Ν. Αιγαίου – Θεσσαλονίκης: 71.504, 15.

Λοιπές 1.910.586. Από τις παραπάνω δρομολογιακές γραμμές, πιο σημαντική από πλευράς επιβατικής κίνησης είναι αυτή του Αργοσαρωνικού, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 1/4 της συνολικής ακτοπλοϊκής κίνησης επιβατών στις εσωτερικές γραμμές, ενώ η γραμμή Πειραιά – Κρήτης αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη διακίνηση οχημάτων.

Σύμφωνα με τον κ. Ζορπίδη, το 2006 υπήρχε ταχύπλοο σκάφος, το οποίο συνέδεε καθημερινά τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες σε δυόμισι ώρες. Φέτος το λιμάνι της Θεσσαλονίκης συνδέεται με τις Σποράδες τρεις φορές την εβδομάδα και το ταξίδι διαρκεί οκτώ ώρες.

"Πιέσαμε προς κάθε κατεύθυνση. Προς στιγμήν πιστέψαμε ότι βρέθηκε λύση, καθώς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας χαρακτήρισε τη γραμμή άγονη και μπόρεσε να την επιχορηγήσει.

Σήμερα διαπιστώνουμε ότι το αποτέλεσμα της προσπάθειας του υπουργού αλλοιώνεται, καθώς οι επιλογές στα πλοία υπαγορεύονται από τα οικονομικά συμφέροντα των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Θέλουμε να δούμε διαγωνισμούς, στους οποίους θα υπάρχει ο όρος ότι η ηλικία των πλοίων δεν θα είναι μεγαλύτερη των δέκα ετών και ότι θα εκτελούν τα δρομολόγια σε συγκεκριμένους χρόνους", τόνισε ο κ. Ζορπίδης, επισημαίνοντας ότι το 95% των πλοίων που ξεκινούν και καταλήγουν στον Πειραιά και στη Ραφήνα είναι σύγχρονα.

Σχετικά με τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Βόρειες Σποράδες, δρομολόγια ξεκινά την προσεχή Παρασκευή, στις 23.00 το βράδυ, το πλοίο "Μιλένα". Αυτό, διότι φέτος η εταιρεία Hellenic Seaways δεν θα δρομολογήσει στη γραμμή των Σποράδων το καταμαράν "Flyingcat 3", το οποίο μετέφερε καθημερινά μέχρι και 360 επιβάτες για Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο, όχι όμως αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.

Την μεγαλύτερη αύξηση στο διάστημα 1980-1991 παρουσιάζει η γραμμή Βόλου-Ευβοίας-Βορείων Σποράδων (περί το 112%), ενώ την μεγαλύτερη μείωση στο ίδιο διάστημα παρουσιάζει η γραμμή Πάτρας-Ακαρνανίας-Ιονίου (περί το 57%).

Είναι ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς οτι στη γραμμή Βόλου-Β. Σποράδων- Αγ. Κωνσταντίνου έχει σημειωθεί μείωση των αναχωρήσεων Ε/Γ-Ο/Γ κατά 19% μεταξύ των ετών 1982 και 1992. Το γεγονός της μεγάλης αύξησης της κίνησης στη γραμμή αυτή με παράλληλη μείωση των αναχωρήσεων Ε/Γ-Ο/Γ εξηγείται από την μαζική εισαγωγή υδροπτερύγων στην γεωγραφική αυτή περιοχή την τελευταία δεκαετία. Αυτό είχε δύο κύρια αποτελέσματα : Πρώτον, την απώλεια ζήτησης για μεταφορά με συμβατικά σκάφη, και δεύτερον την δημιουργία σημαντικής νέας ζήτησης για τα σκάφη της νέας τεχνολογίας.

Edited by proud_ionian
κατα ριπας σε 1
Link to comment
Share on other sites

τα τελευταια νουμερα που εδωσα ειναι περιπου 55000 για σκιαθο και 35000 η σκοπελος

1. Σε ποιο διάστημα αναφέρονται αυτά τα νούμερα;

2. Τα στοιχεία που αναφέρεις για το 1998 περιλαμβάνουν μέσα και τις πορθμειακές γραμμές, η κίνηση των οποίων δεν έχει καμία σχέση με τα νησιά που αναφέρουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ο Ν. Νομικός είχε ξεκινήσει ουσιαστικά την ακτοπλοϊκή σύνδεση Βόλου-Β. Σποράδων στις αρχές της δεκαετίας του ’70 με τα επιβατηγά πλοία «Σκύρος» και «Αιγεύς». Στη δεκαετία του ’80 συνέχισε και ανάπτυξε περισσότερο την ακτοπλοΐα στις Β. Σποράδες, αφού εκτός των δύο πλοίων πρόσθεσε και τα «Σκιάθος», «Λήμνος» και «Σκόπελος».

Τη δεκαετία του ’90 απομένουν στις γραμμές τρία πλοία του Νομικού, τα «Μακεδών», «Σκόπελος» και «Λήμνος», που καλύπτουν τις ανάγκες.

Παρά το ότι είχε γεννηθεί στον Πειραιά, αγαπούσε το Βόλο και τις Σποράδες.

ΑΡΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80-90 ΟΙ ΣΠΟΡΑΔΕΣ

ειχαν 5 πλοια

που πηγαινοερχοντουσαν.. θα πειτε μικροτερη χωρητικοτητα αν κανετε τις πραξεις θα δειτε οτι ηταν πολυ καλυτερα τοτε.

Ορεστη

αφορα ποσος κοσμος βρισκεται πανω στα νησια σε μια μερα σε φουλ σεζον το καλοκαιρι..

τα νησια εχουν δυνατοτητες τεραστιες,... μας εφαγαν τα μονοπωλια...

προσωπικα πιστευω στην δημιουργια εταιρειας λαικης βασης.. αυτη ειναι η μονη λυση

ενα καλοκαιρι να μην αποδωσουν τα νησια το ΦΠΑ που αποδιδουν στο κρατος να σου πω εγω τι πλοια φτιαχνονται... οχι 2 μονο.. αυτο πρεπει να γινει..

η hsw εχει χασει πλεον την αξιοπιστια της στα ματια των επισκεπτων των σποραδων και ακομη χειροτερα των κατοικων

Edited by proud_ionian
ξανα κατα ριπας σε 1
Link to comment
Share on other sites

1. Συγνώμη αλλά με στοιχεία προηγουμένων δεκαετιών δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τις σημερινές δυνατότητες/προοπτικές της γραμμής.

2. Συμφωνώ σε πολλά μαζί σου, η HSW έχει κάνει πολλά λάθη στη γραμμή, αλλά δεν βλέπω καμία άλλη εταιρεία να έρχεται, πόσο μάλλον να μένει (ειδικά τους χειμερινούς μήνες). Αυτό το γεγονός δεν έρχεται σε αντίφαση με τις υποθέσεις που κάνετε για τη μεταφορική κίνηση; Γιατί αν όλα τα πλοία πηγαινοέρχονταν γεμάτα, δεν θα έφευγαν από τη γραμμή. Επιπλέον τα νούμερα που αναφέρετε (τα οποία εξακολουθώ να θεωρώ υπερεκτιμημένα), αναφέρονται αυστηρά στο δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου που όλες οι γραμμές δουλεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Τα νούμερα που εγώ έχω πει για τις Σποράδες τα έχω δει ιδιοις όμμασι. Οι Σποράδες δεν είναι ούτε Κρήτη ούτε Ρόδος για να έχουν κίνηση όλο τον χρόνο. Αυτό όμως δεν τις εμποδίζει να έχουν μια αξιοπρεπέστατη συγκοινωνία. Τα βαπόρια μια χαρά δουλεύουν πάνω. Τα ζω καθημερινά και τα βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την άλλη άκουσα ότι το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ αν π[άρει την άγονη την οποία έχει καταθέσει , σχεδιάζει και κάποια λίγα δρομολόγια από Βόλο για Σποράδες.B)

Link to comment
Share on other sites

σημερα ετυχε να ;μιλησω με τον Δημαρχο Σκιαθου και Σκοπελου

εχουν συγκεντρωση σε νομαρχιακο επιπεδο στο νησι για την βιωσιμη αναπτυξη των νησιων.

εχουν πληρη εικονα για το πως εχει διαμορφωθει η εικονα.

ετοιμαζουν καθοδο στην HSW... και θα συζητησουν με τον κυριο Βαρδινογιαννη.

αν δεν βρουν καποια αλλη λυση απο HSW η aegeanspeed lines η κατι αλλο..

μαλλον θα πεσουν οι υπογραφες για συσταση εταιρειας λαικης βασης, με βαση την πιο προσφατη μελετη...

παντως θα υπαρξουν δυναμικες κινητοποιησεις...

Link to comment
Share on other sites

Εσεις απο κει που τα ξέρετε...γνωρίζετε εαν η HSW είχε στα σχεδιά της να στείλει το HS1 μέχρι να ετοιμαστεί το Σκιάθος? Τώρα βέβαια μετά από τη βλάβη του 5 κάτι τέτοιο φαντάζει απίθανο

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατόν να γίνει η να γινόταν κάτι τέτοιο λόγω του ότι το HS δεν μπορεί να μεταφέρει φορτηγά!Αυτός είναι και ο λόγος που όταν αντικαθίσταται ένα συμβατικό πλοίο και δεν υπάρχει άλλο στην γραμμή μπαίνει πάλι συμβατικό.Βέβαια σαν δεύτερο μπορεί να μπεί οτιδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

Το Highspeed 1 αν δεν κάνω λάθος έχει την δυνατότητα να μεταφέρει φορτηγά τουλάχιστον μέχρι κάποιον αριθμό.

Όμως μην ξεχνάμε ότι αν γινει αυτό θα υπάρχει παράλληλα και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ οπότε τα φορτηγά τα πέρνει αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρθηκα για το θέμα της αντικατάστασης.Τώρα αν λέμε για παράλληλη δρομολόγηση αυτό θα ήταν ευχής έργο για τα νησιά μας αλλά και πάλι το EXPRESS SKIATHOS φορτηγά παίρνει μόνο από τους δύο πλαινούς καταπέλτες οπότε το πρόβλημα τους μήνες αιχμής παραμένει.Πέρυσι η νομαρχία είχε αναγκαστεί και είχε ναυλώσει παντόφλα για να μεταφέρει φορτηγά από και προς τα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Οπως λεω και παραπανω μεχρι και σημερα το πρωι ηταν να δρομολογηθει προσωρινα στις Σποραδες για να καλυψει το κενο του Τζετφερυ γιατι η γραμμη οντως εχει προβλημα. Αλλα η φωτια στο ΧΣ5 μαλλον αλλαζει τα πλανα της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...