Jump to content
Shipfriends

Απόλλων Εξπρές (IMO 7235915)


Recommended Posts

Νομιζω οτι το μυνημα του Ηλια λιγο παραπανω για συνθηκες Παροναξιας δινει μια καλη εξηγηση του τι γινεται. Βεβαια αυτο ειναι μερος του προβληματος μονο και πιστευω σε τελικη αναλυση πως αν η εταιρεια του ηθελε να το προσεξει περισσοτερο εχει και τον τροπο και τη δυνατοτητα. Δεν μπορω να πιστεψω δηλαδη οτι αν αυτα τα δρομολογια τα ειχε το Νησος Μυκονος θα αφηναν το καταστρωμα γοποστρωτο οπως οταν ταξιδεψα κι εγω.

Και βεβαια κατα τη γνωμη μου δεν πρεπει να τα ριχνουμε ολα στο πληρωμα υπο την εννοια οτι αν ειναι οι χωροι επιβατων βρωμικοι, καποιος τους βρωμισε. Με αλλα λογια οταν υπαρχουν τσιγαρα σβησμενα στα καθισματα, χαρτια, μπουκαλια, σακκουλακια απο πατατακια και αποφαγια ατακτως ερειμμενα, σημαινει οτι καποιοι ΚΑΦΡΟΙ και ΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΟΙ τα αφησαν εκει ειτε γιατι βαριοντουσαν να πανε μεχρι τον καδο, ειτε γιατι στην οποια "παιδεια" εχουν παρει απο τους γονεις τους δεν υφιστανται οι εννοιες "σεβασμος στους γυρω μας" και "αγωγη του πολιτη".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολύ σωστά Νίκ υπάρχει και θέμα πολιτισμού των επιβατών.

Μια φορα κατέβαινα Ικαρία με το ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ και είχαμε ενδοιάμεσο σταθμό την Σύρο.

Ανεβήκαν οι συμπαθείς πωλητές λουκουμιών και χαλβαδόπιτων πούλησαν αρκετή από την πραμάτια τους και έπειτα από μια ώρα οι μοκέτες από μπλέ είχαν γίνει άσπρες στις αεροπορικές θέσεις από την λουκουμόσκονη. :mad:

Πιστεύω ότι αν το πρόσεχε η εταιρία του σε συνδυασμό με τον σεβασμό που θα έπρεπε να επειδεικνύουν οι επιβάτες θα ήταν μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτέρα ταξίδευε ένας επιθεωρητής πλοίαρχος της εταιρείας από Πάρο για Πειραιά!! Δε λέμε ονόματα, αλλά αυτόν που φοβούνται τα πληρώματα!!! Και έκανε εκπαίδευση-επιθεώρηση των ναυτικών, διότι το πλοίο σήμερα πέρναγε από επιθεώρηση στο Πειραιά!! Πάει η ημέρευση του πληρώματος!!!

Κάνουν επιθεώρηση στα πλοία που θα δέσουν τις προσεχείς μέρες!!

Υποστηρίζοντας, ότι κάνοντας τώρα την επιθεώρηση στα πλοία, ότι παραβάσεις βρουν θα επιδιορθωθούν κατά τη διάρκεια της χειμερινής ακινησίας!!

Και το πιο τραγελαφικό!! Το λιμεναρχείο έκανε καταμέτρηση στους επιβάτες που θα έφευγαν εκείνη την ημέρα!!! Ρε παιδιά οι καταμετρήσεις (??) γίνονται τον Αύγουστο και γενικά τις ημέρες των μεγάλων εξόδων!!

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 21 του μηνός Παροναξία ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ.

Από 23 Ικαρία Σάμο και μάλλον εκείνη την ημερομηνία εγκαταλείπεται και η Παροναξία για τον χειμώνα.

Ουτως ή άλλως η κίνηση έπεσε. :P

Link to comment
Share on other sites

Ικαροσαμία η ΑΠΟΛΛΩΝΑΡΑ; Αυτά είναι!!! :P Να υποθέσω πως θα καλύψει την συντήρηση των ΠΗΓΑΣΟΣ και ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ;

EDIT:

Kαι σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα του ΗΛΙΑ καταλαβαίνουμε ότι ο φετινός χειμώνας του ΑΠΟΛΛΩΝΑ θα είναι πολύ πιο ένδοξος από τον περσινό του :mad: σε αντίθεση με τον ΠΗΓΑΣΟ!! Dino σνιφ σνιφ :P

Link to comment
Share on other sites

ο φετινός χειμώνας του ΑΠΟΛΛΩΝΑ θα είναι πολύ πιο ένδοξος από τον περσινό του
...και η Άνοιξη και το άλλο Καλοκαίρι...και βάλε!

Τώρα που το ένδοξο Ιππικό :mad: έδιωξε τους Πειρατές από το Αιγαίο :P , ανοίγει και ο δρόμος για την Απολλωνάρα. :P

Εδώ κοτζάμ Πρωθυπουργός τον προτίμησε και του εμπιστεύθηκε την ζωή του (και της οικογενείας του) και εμείς θα τον παροπλίσουμε και θα τον κάνουμε ΕΞΠΡΕΣ Α.?

Link to comment
Share on other sites

Έλεγα να αποχαιρετήσω τον Εξπρές Απόλλων, γιατί όλοι έλεγαν ότι θα έδενε με το τέλος των καλοκαιρινών δρομολογίων!! Και είχα σκεφτεί να έκανα μια εκδρομουλα με το Εξπρές Απόλλων!! Να δούμε τώρα αν θα χρειαστεί να το ξανακάνω αυτό το χειμώνα??

Link to comment
Share on other sites

Γιατι;Δεν θα ηταν καθολου κακο ενα ταξιδακι με ΑΠΟΛΛΩΝΑ και , τωρα που το σκεφτομαι,μπορει να το σκεφτω και γω σοβαρα τωρα που το εχω απο δω μερια....

Link to comment
Share on other sites

Fernando λάθος κατάλαβες!! :( Εννοώ πως το ταξίδι με τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ δεν χρειάζεται να γίνει άμεσα γιατί όπως ειπώθηκε θα συνεχίσει να ταξιδεύει. :P Το είπα με αφορμή τον ΠΗΓΑΣΟ που θα δέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Πριν μάθει το πλήρωμα του πλοίου ότι θα πάει στη θέση του Πήγασος στην Ικαρία Σάμο!! Ήταν έτοιμο να σκάσει!! Αφού με τρεις έως τέσσερις μήνες δουλεία κάποιοι, λέγανε πως θα ξεχειμωνιάζανε!! Αλλά τώρα έσκασε ένα χαμόγελο το χειλάκι τους!!

Link to comment
Share on other sites

Και πάγωσε σε αυτούς στον ΠΗΓΑΣΟ.

Λογικά είτε ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ να έδενε είτε ο ΠΗΓΑΣΟΣ που τελικά δένει μετά το δίμηνο θα τους γυρνούσαν να κάνουν άδειες αλλα και πάλι άλλο να δουλεύεις συνεχόμενα 10 μήνες κι άλλο να κάθεσαι 2 μήνες να δουλευεις 2 και να κάθεσαι άλλους 2.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ αύριο πραγματοποιεί το τελευταίο του δομολόγιο στην Παροναξία και θα παραμείνει δεμένος μέχρι την Παρασκευή όπου ξεκινάει τα δρομολόγια του στην Ικαρία Σάμο στην θέση του ΠΗΓΑΣΟΥ. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες στο Εξπρές Απόλλων τις πινακίδες με τα νησιά του δρομολογίου τα είχαν ανάποδα!! Δηλαδή από αριστερά ήταν το Βαθύ -Καρλοβασι- Ευδηλο- Μύκονο-Σύρο!! Μάλλον ξεχάστηκαν να τα αλλάξουν!! Όταν το είπα στο πλήρωμα μου είπαν είναι με σειρά!! Από δεξιά στα αριστερά!!! Φαίνεται στο Εξπρές Απόλλων έχουν εξειδικευτεί στην Αραβική γλώσσα!!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο ειναι το μοναδικο της εταιριας παλιο συμβατικο που μπηκε AIS.

Που σημαινει οτι ειναι το πρωτο υποψηφιο για παραμονη στις θαλασσες μας.

Για να δουμε ποια αλλα θα ακολουθησουν

Link to comment
Share on other sites

Μόνο να δεις τη δουλεία που έχει γίνει στις βαρδιολες της γέφυρας από το πλήρωμα!! Θα πεις να μείνει για πάντα!! Τα χειριστήρια έχουν γυαλιστεί!! Όλες οι ξύλινες επιφάνειας έχουν ξυστεί και βαφτεί!!

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά η κουπαστή ο προβολέας και η κονσόλα με τα χειριστήρια είναι σαν καινούρια.

Επίσης όι πόρτες της γέφυρας που μπαίνεις από τις βαρδιόλες ανοίγουν με το μικρό δαχτυλάκι.

Όλα αυτά έγινα με πολύ προσωπική δουλειά και μεράκι από τον καπτά Μάριο Κάστορη και το πλήρωμα. :D

Τον έβλεπα στην επισκευή και το τί δουλειά έριξε δεν περιγράφεται ως και εργαλεία από το σπίτι του έφερνε.

Άντε να τα δεις αυτά από ξένα πληρώματα.

Πολλά μπράβο διότι το βαπόρι μεταμορφώθηκε από τα χάλια του πολύμηνόυ παροπλισμόυ σε κούκλα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω και επαυξανω και για το πλοιο αλλα και για τον Υπαρχο του. Και αν εχω ξαναδει καλη συντηρηση και γυαλισμα σε κουπαστες, ρελια κλπ, αυτο με τις συρομενες πορτες στις βαρδιολες, δεν το εχω ξαναδει. Πραγματικα σαν καινουριες.

Link to comment
Share on other sites

οπως εχουμε μαθει (οχι εγω, αλλοι shipfriends με μεγαλυτερα αυτια :D ) η εταιρεια εξεταζει πολυ σοβαρα το ενδεχομενο να το κρατησει αν τελικα ισχυσει καταργηση 35ετιας σε συνδυασμο με "Στοκχολμη".

σε αυτο δε συνηγορει μονο αυτο που ειπε ο ντινος παραπανω για το ΑΙS, αλλα και το οτι το βαπορι ειναι εναρμονισμενο με τους περισσοτερους κανονισμους.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι τουλάχιστον για άλλη μια σεζόν θα το έχουμε κοντά μας.Γενάρη βγαίνει για επισκευή και στην θέση του Ικαρία Σάμο μπαίνει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και ξαναβγαίνει Απρίλη για Παροναξία πλέον.

Το βαπόρι με τις ισχύουσες νομοθεσίες δεν θέλει τίποτα και σπρίνκλερ έχει και το Amax του είναι εντάξει...

Με την Στοχόλμη όλο και κάτι θα θέλει αλλά δεν νομίζω να είναι πολλά.

Όσο περισσότερο θα είναι αυτό το βαπόρι κοντά μας τόσο το καλύτερο διότι όπως είπε κι ο Superfast VI είναι από τους τελευταίους θεματοφύλακες της ακτοπλοίας μας.

Άμα φύγουν οι ΑΠΟΛΛΩΝΕΣ το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και το ΑΦΡΟΔΙΤΗ δεν μένει τίποτα πια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...