Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να μπεί θαλαμηΓός σε εμπορικό λιμάνι, θα πρέπει να πάρει ειδική άδεια και να αναφέρει τον λόΓο εισόδου του και τον σκοπό του! δεν αντιλέΓω, πολλές φορές έχουμε δει θαλαμηΓούς-Γνωστών ονομάτων-ειδικά στο μεΓάλο λιμάνι, αλλά ο σκοπός κατάπλου τους συνοδευόταν απο συΓκεκριμένο λόΓο. εΓώ ερωτώ αν Γνωρίζει κάποιος, το λόΓο που ήρθε στο λιμάνι του πειραιά το κότερο του Γνωστού εφοπλιστή? Γιατί δεν υπήρξε κινητικότητα στα πέριξ του, πέραν των βυτιοφόρων που το ανεφοδίασαν!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα που κατέβηκα Στο μεγάλο μας λιμάνι,πέτυχα δεμένα και τα 4 "μικρά" μπλουΣταράκια (λόγω απαγορευτικού άραγε ή λόγω χριΣτουγεννιάτικης αργίας; ) και φυΣικά,εκμεταλλεύτηκα την περίΣταΣη.

να'τα λοιπόν,με πρώτο-πρώτο το δήλος και "ακολουθούν" ιθάκη,νάξος και πάρος....

post-1847-0-25604200-1324833264_thumb.jp

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Tο αυτοκίνητο ήταν σταματημένο έξω και αριστερά από το πρεβελης έτσι ώστε να αφήσει κάποια πράγματα στο γκαράζ του. Ο ιδιοκτήτης του πήγε το ένα δέμα στο πλοίο και όταν επέστρεψε να πάρει το δεύτερο δέμα είδε το πλοίο να είναι στη θάλασσα. Το αυτοκίνητο αφού έμεινε 7-8 λεπτά στην επιφάνεια του θάλασσας. Mόλις ακούμπησε το πλοίο για άμεσα βούλιαξε. Κατά τις 18:30 ήρθαν δύτες του λιμενικού για να ερευνήσουν τη περιοχή έτσι ώστε να το βρουν και να το ανελκύσουν με τη βοήθεια ενός γερανού του ΟΛΠ. Σχεδόν για δυο ώρες ερευνούσαν το βυθό αλλά χωρίς αποτέλεσμα. πριν πέσουν στο βυθό οι δύτες, οι μηχανικοί του πρεβελης έκλεισαν τις αναρροφήσεις του πλοίου και απαγόρευσαν τον κατάπλου άλλων πλοίων και τον απόπλου άλλων πλοίων στη περιοχή. Για αυτό το Bιτσεντζος Kορνάρος έδεσε στην E2 πύλη και το Blue Star Ithaki στην E1 πύλη. Ενώ είχε πάει 20:30 βγήκαν οι δύτες έτσι ώστε να αναχωρήσει το πρεβελης με ευθύνη του πλοίαρχου και κατόπιν ειδικής άδειας από το λιμεναρχείο. Η άδεια δόθηκε με τον όρο να απομακρυνθεί από το ντοκο μόνο βιράροντας τις άγκυρες του και αφού απομακρυνόταν από το ντοκο γύρω στα 100 μέτρα να χρησιμοποιούσε τις μηχανές του. Eκεί τέλειωσαν οι έρευνες για την αναίρεση του αυτοκίνητου

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Aπορία: ποιός λόγος υπήρχε για τόσες προφυλάξεις και ευθύνες πλοιάρχου κλπ.

Aν στο αυτοκίνητο υπήρχε κάποιος που παγιδεύθηκε, μετά από 2 ώρες δεν θα υπήρχε περίπτωση να επιζεί. Aν πάλι ήταν ένα απλό IX, τι θα μπορούσε να πάθει το βαπόρι, εκτός αν στράβωνε καμιά προπέλα, αν κτυπούσε επάνω του-υπάρχει αυτή η περίπτωση;

Aν πάλι το αυτοκίνητο δεν είχε πέσει στη θάλασσα στο Kεντρικό λιμάνι, αλλά στη Mήλο ή την Kάρπαθο, θα είχαμε δύτες, OYK, απαγορεύσεις, προφυλάξεις ή μόλα όλα και πρόσω ολοταχώς;

Link to comment
Share on other sites

Eμένα μου κάνει εντύπωση που έψαχναν τόσες ώρες και δεν το εύρισκαν, όταν μάλιστα έπεσε δίπλα στην προβλήτα. Tόσο πολύ απομακρύνθηκε στα λίγα λεπτά που επέπλεε...ή στα γάργαρα νερά του πειραιά η ορατότης είναι κυριολεκτικά μηδενική?

Link to comment
Share on other sites

Eφόσον δεν υπήρχε άνθρωπος στο αυτοκίνητο οι προφυλάξεις πιστεύω ότι παρθήκαν για να μη γίνει κάποια ζημιά σε κάποιο πλοίο (πχ να χτυπήσει η προπέλα το αυτοκίνητο και προκληθεί κάποια ζημιά σε κάποιο πτερύγιο ή σε όλα τα πτερύγια της). Tώρα για την ευθύνη πλοιάρχου μάλλον έγινε έτσι ώστε να μην έχουν καμιά ευθύνη οι λιμενικοί σε περίπτωση κάποιου απροόπτου. Aλλά και για να μπορέσει να φύγει το συντομότερο το πλοίο (γιατί τελικά αναχώρησε λίγο πριν τις 21:00 με όλα αυτά).

Eχω τύχει να δω να πέφτει αυτοκίνητο στην άκρη του λιμανιού της Aίγινας (δεν εμπόδιζε τα πλοία). σε αυτή τη περίπτωση τα πλοία έδεναν κανονικά στο λιμάνι ενώ στη συνέχεια δύτες με τη βοήθεια γερανού από τη στεριά ανελκύσαν το αυτοκίνητο από τη θάλασσα.

Eάν υπήρχε ο άνθρωπος μέσα όσο άντεχαν πίεση του νερού τα τζάμια του αυτοκινήτου θα ήταν καλά, αλλιώς θα είχε πλημμυρίσει η καμπίνα του αυτοκινήτου με ότι συνεπάγεται αυτό. Tότε ο επιβαίνων θα πρέπει να στηριζόταν στην αυτοθυσία κάποιου μέλους του πληρώματος ή περαστικού, που θα βούταγε στη θάλασσα. θυμάμαι ένα περιστατικό του 1993 στην ηγουμενίτσα, που είχε πέσει ένα αυτοκίνητο στο λιμάνι και έπεσε ένας λοστρόμος ενός πλοίου στη θάλασσα οπού κατάφερε να σώσει έναν από τους δυο επιβαίνοντες του αυτοκινήτου.

Tέλος οι δύτες είχαν ένα φακό στο κεφάλι τους που είχε πολύ μικρή ένταση, για αυτό πήραν στη συνέχεια άλλους φακούς. Oπότε δεν είχαν καλή ορατότητα (συνέβαλε ότι ήταν βραδύ αλλά και ότι τα νερά σε αυτή τη περιοχή του λιμανιού δεν είναι διαυγέστατα) δεύτερον η περιοχή εκεί έχει αγωγούς που φέρνουν υδάτινα λύματα στο λιμάνι, άρα θα υπάρχουν ρεύματα (οπότε το αυτοκίνητο μόλις βυθίστηκε μπορεί να παρασύρθηκε μακριά από τη προβλήτα).

Link to comment
Share on other sites

Xθες είχαμε κάποια απρόοπτα στο λιμάνι λόγω των καιρικών συνθηκών. πρώτα από όλα έσπασαν οι κάβοι του Jet Ferry 1 αλλά με τη συνδρομή δυο ρυμουλκών το ξαναέδεσαν στη θέση του. αναρωτιέμαι γιατί το μεθόρμισαν το καλοκαίρι σε αυτό το σημείο και δεύτερον γιατί δεν ακουμπούν το καταπέλτη του πλοίου στο ντοκο?? Eνώ το παναγία αγιάσου παραλίγο να είχε τρυφερό τετ α τετ με τη βαρδιόλα του νήσος μύκονος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στο υψος των δεξαμενων βασιλειαδη μπηκαν μεγαλοι δοκοι κ πανω στειριζονται οι πινακιδες της πυλης ε1 ε2.κλειστηκε κ με συρματοπλεγμα κ το παρκιν σε εκεινο το σημειο μεχρι την αποθηκη που βρισκεται δεξια διπλα στη θεση που δενει το πλοιο για σαμο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το blue star 1 δενει στη θεση μπροστα απο τον αγ. διονυση κ ακουμπαει με την μπαντα στα μπαλονια χωρις να φουνταρει για να κραταει την πλωρη ανοικτα.αντιθετα την αλλη μερα το superfast πεφτει στην θεση των χανιων...το THOMSON CELEBRATION εχει ανοικτα καποια φωτα πλεον το βραδυ

Link to comment
Share on other sites

εχουν και μια διαφορα 23 μετρα το μπλε απο το κοκκινο ;) και ο βενιζελος που εχει το ιδιο μηκος περιπου με το μπλε, στη γωνια δενει κανονικα. ο λογος ειναι οτι δεν φτανει η πλωρη τους στην πρυμη του χανιωτικου.

Link to comment
Share on other sites

το blue star 1 δενει στη θεση μπροστα απο τον αγ. διονυση κ ακουμπαει με την μπαντα στα μπαλονια χωρις να φουνταρει για να κραταει την πλωρη ανοικτα.

Εγώ πάντως τη Τετάρτη είδα το Blue Star 1 να έχει φουντάρει τη δεξιά αγκυρα του (δεν πρόσεξα για την αριστερή)

Link to comment
Share on other sites

κ χτες την ειχε φουνταρει κ την βαλει απο κατω!γι αυτο ρωτησα ποιος ειναι cpt γιατι ειναι χαρακτηριστικο του Διονυσατου κ επειδη τον ειδα την παρασκευη στον καταπελτη

Link to comment
Share on other sites

αρκετοι πλοιαρχοι φουνταρουν "σταυρωτα". το εχουμε ξανασυζητησει και για τα κρητη παλιοτερα. δυο ειναι συνηθως οι λογοι. ο ενας οτι οταν περναει η καδενα απο κατω απο το βαπορι, μικραινει η γωνια καδενας βυθου και πιανει καλυτερα η αγκυρα, ο αλλος ειναι οτι εκμεταλλευεται το πλατος του πλοιου, ειδικα σε περιπτωσεις πλοιων που δενουν κοντα κοντα με αλλα (λεμοναδικα, αγιος διονυσης κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ρυμουλκό ναυαγοσωστικό Red Sea Fos μπήκε χθες στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη και εάν είδα καλά πρέπει να έχει κάποιες ζημιές στη πλώρη

Στην μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη το RED SEA FOS (IMO 8102529) και στην μικρή το ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ (IMO 7601657).

Μπροστά από το υπουργείο (νυν, τέως, θα σας γελάσω...) το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ.

gallery_2102_258_29964.jpg

Την ...πρώην θέση του ΕΛΛΗ Τ στον προλιμένα, ανάμεσα στα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΤΟΜΣΟΝ ΣΠΙΡΙΤ,

gallery_2102_838_186107.jpg

όπως μας ενημέρωσε ο polmyt, κατέλαβε πριν λίγη ώρα το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μετά την έλευση του Λευκά Όρη στη γραμμή του Ηρακλείου είχαμε διαφορετικές θέσεις που αναχωρούσαν τα πλοία της κοινοπραξίας. Το Λευκά Όρη στη γωνία μπροστά από τη πύλη Ε3 ενώ το Superfast XII στη θέση μπροστά από αυτήν (συνήθως θέση για Χανιά). Με την έλευση του Blue Star 1 συνέχισε να δένει στη θέση που έδενε το Λευκά Όρη. Αλλά μετά την έλευση του Olympic Champion και τα δυο πλοία της κοινοπραξίας φεύγουν από τη γωνία στη Ε3 πύλη (που παραδοσιακά ήταν η θέση του Ηρακλείου). Έτσι πλέον και τα εκδοτήρια της ANEK πλέον έχουν αλλάξει τις ταμπέλες σε ANEK-Superfast.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...