proud_ionian Posted January 3, 2017 Author Posted January 3, 2017 ή την ancona μενοντας στα πλαισια της κοινοπραξιας
Champion Jet_2 Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 (edited) Δεν νομίζω proud,δεν θα αφήσουν την Αδριατικη με την καμία! υπαρχει κοινοπραξια εκει ουτε την παρουσια τους στα 12νησα θα υποβαθμισουν Edited January 3, 2017 by proud_ionian
Cruise Europa Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Τώρα που ήμουν εξωτερικό για δουλειές, άκουσα σε γνωστό ναυλομεσιτικο γραφείο ότι ο κος Αγγελόπουλος Α. (ACA Shipping) κοιτάει για κρουαζιεροπλοιο και μου φάνηκε "κάπως "!! Έχει κανείς ακούσει κάτι σχετικό??
margaritis24 Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 4 hours ago, Orestis said: Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή το δρομολόγιο της Blue Star θα είναι μέσω Σύρου όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή όμως η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμα εάν το δρομολόγιο θα γίνεται μέσω Σαντορίνης όπως τα προηγούμενα χρόνια ή μέσω Σάμου όπως έχει αιτηθεί στις φετινές δρομολογήσεις. Οσο θα δουλεψει το SAMOS παροναξια αλλο τοσο θα δουλεψει κ το Blue star στην σαμο!!! βεβαια η hellenic μπορει να φοβαται,λογικο..
Orestis Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 Πιστεύω πως οι συσχετισμοί των δύο νέων δρομολογίων δημιουργούν πολλές περισσότερες ανησυχίες στη Blue Star, η οποία (εάν τελικά το αποφασίσει), θα προσθέσει μεν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Σάμο, αλλά θα αφαιρέσει ισόποσες βραδινές προσεγγίσεις προς Σαντορίνη, προορισμό που επίσης ανταγωνίζεται με την HSW. Από την άλλη η HSW προσθέτει 7 προσεγγίσεις την εβδομάδα σε Πάρο, Νάξο & Σαντορίνη, διατηρώντας στο ακέραιο όλα τα υπόλοιπα, ανταγωνιστικά προς τη Blue Star, δρομολόγια της.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 Να προσθέσω ότι και στα καλοκαιρινά δρομολόγια της Χίου Μυτιλήνης θα υπάρχει ανταγωνισμό κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο με παρεμφερές αναχωρήσεις!! Σαν να βλέπουμε ένα απευθείας ανταγωνισμό πλέον στις γραμμές μεταξύ Blue Star και HSW!!
margaritis24 Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 Ναι αλλα η blue star καθε τριτη πεμπτη θα κατεβαινει το blue star 2 παρο ναξο πρωινο κ θα περνει τα φορτηγα κ το delos θα πηγαινει της σαντορινης οποτε ολοι θα εξυπηρεντουνται..
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 Αυτά τα δρομολόγια υπήρχαν και πέρυσι από τη Blue Star!!!
margaritis24 Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 (edited) Το ξερω!το πως θα ξαναλειτουργησει εγραψα Edited March 14, 2017 by margaritis24
proud_ionian Posted March 14, 2017 Author Posted March 14, 2017 14 hours ago, Orestis said: Πιστεύω πως οι συσχετισμοί των δύο νέων δρομολογίων δημιουργούν πολλές περισσότερες ανησυχίες στη Blue Star, η οποία (εάν τελικά το αποφασίσει), θα προσθέσει μεν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Σάμο, αλλά θα αφαιρέσει ισόποσες βραδινές προσεγγίσεις προς Σαντορίνη, προορισμό που επίσης ανταγωνίζεται με την HSW. Από την άλλη η HSW προσθέτει 7 προσεγγίσεις την εβδομάδα σε Πάρο, Νάξο & Σαντορίνη, διατηρώντας στο ακέραιο όλα τα υπόλοιπα, ανταγωνιστικά προς τη Blue Star, δρομολόγια της. καλα δεν θα κλεισει κιολας η attica για παροναξια και σαντορινη, απαντησα στο θεμα της γραμμης και πιστευω οτι η attica δεν θα χασει απο την κινηση. ελαχιστες θα ειναι οι απωλειες προς τη HSW . οι προσεγγισεις ομως της attica στη σαμο, σημαινουν αιμορραγια για τη HSW, οπως απεδειξε και η εβδομαδιαια προσεγγιση του bs1 το 2015.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 14, 2017 Posted March 14, 2017 Ναι, αλλά με τη διαφορά οτι το 2015 το εισιτήριο για το Καρλόβασι κόστιζε απ'ο,τι θυμάμαι γύρω στο 10ρικο φθηνότερα απο τη HSW, ενω τώρα είναι στα 48.
Svo Posted March 17, 2017 Posted March 17, 2017 Tελικα με την υποθεση του Vastervik εχουμε καποια εξελιξη? Η εχουν παγωσει oλα (αν οντως υπηρξε προθεση αγορας απο την Hellenic) ?
proud_ionian Posted March 30, 2017 Author Posted March 30, 2017 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Όποτε λογικά θα δούμε να κόβονται «περιττά» καλοκαιρινά δρομολόγια. και αν περισσεψει και κανενα καραβι, υπαρχουν γραμμες αν το θελησουν. απο τις αζορες, ως τα δεξά
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Η Africa Morocco Link ακούγεται ότι ενδιαφέρεται για αγορά ακτοπλοϊκού πλοίου της Ελληνικής ακτοπλοΐας μεγέθους γύρω στα 120 μέτρα μήκους.
proud_ionian Posted May 22, 2017 Author Posted May 22, 2017 στον κανονικο κοσμο, αλλα και σε καποια sites συγκεκριμενου νησιου, κυκλοφορει μια φημη, ελεγχομενης για την ωρα ακριβειας, οτι θα αλλαξουν καποιοι συνδυασμοι χρωματων
proud_ionian Posted June 1, 2017 Author Posted June 1, 2017 5 hours ago, Nick the Greek said: μου μυρίζει όμως επιδότηση από το ιταλικό κράτος. κατι τετοιο μου μυριζει και για την εξαρση μετασκευων της τελευταιας διετιας, εις την ημετεραν πατριδαν. εχει ξανανοιξει το ΕΣΠΑ απο περσυ (free money), ενω παιζουν και αρκετα συγχρηματοδοτουμενα (απο διαφορα ευρωπαϊκα κονδυλια) προγραμματα, με χαμηλοτοκα δανεια.
proud_ionian Posted July 16, 2017 Author Posted July 16, 2017 1 hour ago, valencay said: Εγω τωρα γιατι μυριζομαι μπασιμο για την επιδοτουμενη απο γραμμη που καποιο ( η καποια) περισσευει απο Οκτωβρη μερια....Οταν την κανει ο Διονυσιος ??Εικασια ,οχι πληροφορια...Αλλα νομιζω στεκει απο πολλες πλευρες.... αυτο ειναι κατι που το αναρωτιομαστε πολλοι τα τελευταια χρονια. πως και δεν εχουν κοιταξει να βαλουν superferry II & αικατερινη σε καμια αγονη (δυτικες κυκλαδες, πειραιας κυθηρα) ή ακομη και σε αλλες υποεξυπηρετουμενες γραμμες (σποραδες, ΠΣΙ κλπ). η ΑΝΜΕΖ δεν ειναι ευκολος αντιπαλος παντως. και τις ακρες της τις εχει, αλλα και ολο το project του σολωμου, εγινε για να αποτρεψει καποιο τετοιο ενδεχομενο
valencay Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 (edited) Αυτα τα δυο (Σφ2 και Αικατερινη) θα μπορουσαν να πανε εκει και με καθεστως κοινοπραξιας...Το Σολωμος ειναι ενα αξιολογο φυσικα πλοιο,αλλα too much για την γραμμη αυτη,με τοσα γραμμικα μετρα ,που νομιζω ουτε κατα το ημισι δεν θα καλυφθουν....Ειναι airbus a340 για Θεσσαλονικη...Και αυτο με κανει να αμφιβαλω στο αν θα μεινει,εστω και κατα περιοδους στην γραμμη αυτη,η θα παει καπου αλλου,ωστε να αξιοποιηθει πληρως.... Edited July 16, 2017 by proud_ionian quote άντι reply
proud_ionian Posted July 16, 2017 Author Posted July 16, 2017 η αναλογια γραμμικων μετρων/πρωτοκολλου του σολωμου, ειναι ιδανικη για τις γραμμες που εξυπηρετουσε και γεμιζε παρα πολλες φορες το καλοκαιρι και αυτο και το κονταδελφο ionian star/mare di levante. στο υπολοιπο αιγαιο υπαρχουν καλυτερες μοναδες. οι δυτικες (με σαντορινη μεσα) ειναι μια γραμμη, που θα μπορεσει να σταθει, με την επιδοτηση και τσιμπωντας ισως και φορτηγα μηλου και σαντορινης ειτε στο ιονιο, ειτε στο αιγαιο, τετοια πλοια θελουν και ορθολογικη διαχειριση δρομολογιων. στο ιονιο (κυλληνη) γινεται και εκει της ραφηνας. παρα πολλα δρομολογια, με τιμες κοστους. λογικο ειναι να αναζητησουν την τυχη τους αλλου καποια πλοια.
Ariadne Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 Επιθετική τιμολογιακή πολιτική ειδικά στα φορτηγά, διαφήμιση παντού μέχρι το τελευταίο χωριό και συνέπεια το χειμώνα. Με αυτά θα μπορούσε η ΑΝΜΕΖ με το Σολωμό να ξαναζωντανέψει τη γραμμή της Πάτρας και να κάνει τους υπόλοιπους στην Κυλλήνη να τραβάνε τα μαλλιά τους. Αλλά ......
.voyager Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 (edited) Αν πάει το Jewel ενδοκυκλαδικά, το kiara για που ετοιμάζεται; Edited August 3, 2017 by proud_ionian
hayabusagr Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Αυτό να δω και τι στον κοσμο. Όχι 15€ δεν θα πρέπει να κάνουν τα εισιτήρια, αλλά να σε πληρώνουν κι από πάνω
rafina-lines Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 (edited) 1 hour ago, Petros P said: . Ο τρόπος με τον οποίο έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια ειναι εντυπωσιακός και προκαλεί το θαύμασμο όλων. Φήμες υπάρχουν και ακούγονται πολλές ,άλλες αποδεικνύονται,άλλες όχι. Σίγουρα ο superMario σαν στύλ ανθρώπου είναι αβρός και original και απο οτι φαίνεται δε το νοιάζει να χάσει κάποια εκ. ευρώ για να πετύχει τον σκοπό του. Απο την άλλη οι Αφοι Στεφάνου ναι μεν έχουν επενδύσει λεφτά στην ακτοπλοία .Οσο δενακούγονται στην ποντοπόρο που έχουν μια άρτια κατάσταση τόσο μίρλες ειναι στην ακτοπλοία . Βέβαια αν ειχαν ερθει πχ η Blue Star η οι Μινωικές να κάνουν το ίδιο εγχείρημα απο Ραφηνα δε πιστεύω οτι θα είχε γίνει τέτοιος χαμος. Η κατάσταση στη Ραφήνα θυμίζει λίγο το 2004 στο Αγγλικο πρωτάθλημα που πηρε το πρωτάθλημα η Άρσεναλ για τελευταια φορά και ξαφνικά σκάει η Τσέλσι του Αμπράμοβιτ$$$ και τους "γλεντάει" απο τότε. Προσωπικά εγω προτιμώ Στεφάνου απο Ηλιό για πολλούς λόγους ,αλλα θα ταξιδέψω με το Tera Σαν κάποιους που λένε Μπαρτσελόνα στην μπαλα , Ρεαλ στο Μπασκετ Μωρέ σωστά τα λες κι εσύ Πέτρο, ο χαμός γίνεται ακριβώς έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα να κλαιγόμαστε με όποια αλλαγή και να γίνει, και με οτιδήποτε ταράξει τα νερά αυτών που έχουμε συνηθίσει. Καλά, και η BLUE STAR πέρασε από τη Ραφήνα και μην την είδατε τώρα... Πιστεύεις εσύ πως αν το ΙΘΑΚΗ που είχε μπει στην ΑΤΜνία το 2012 είχε τις τιμές του Ηλιόπουλου δε θα ήταν ακόμη εδώ?? Δεν τις έβαλε όμως. Νομίζω μάλιστα είχε και κατιτίς ακριβότερα από τους άλλους, δεν είμαι σίγουρος... Όσον αφορά τις ρυθμιστικές αρχές, καλές είναι, δε λέω, αλλά με τον όρο ότι θα είναι πράγματι αντικειμενικές στις υπηρεσίες τους. Γιατί συνήθως (όχι μόνο στην Ελλάδα, παντού έτσι είναι νομίζω) αυτές έχουν την τάση να τα κάνουν πλακάκια με συγκεκριμένους επιχειρηματίες ώστε να εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους με το αζημίωτο φυσικά. Οπότε αν είναι έτσι, καλύτερα να μας λείπουν... Edited August 3, 2017 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now